مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین

مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین | تحلیل بلند مدت پپه

زمان مطالعه 2 دقیقه

میم کوین pepe یک ارز دیجیتال جدید با تم قورباغه است که به لطف برخی فهرست‌های صرافی‌های بزرگ، سریع‌تر از شیبا اینو در روزهای اولیه رشد می‌کند. در این پست به مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین می پردازیم.

مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین

ارزش بازار پپه (PEPE) تا 12 می، یک هفته پس از رکورد 1.54 میلیارد دلاری، 65 درصد کاهش یافته است.

به نظر می رسد که ذخیره سود توسط سرمایه گذاران این ارز دلیل اصلی اصلاح شدید قیمت باشد، زیرا پس از عرضه آن در 14 آوریل از تقریباً هیچ به 0.00000372 دلار افزایش یافت، در حالی که به عنوان سریع ترین توکن ERC-20 در تاریخ بازار کریپتو ظاهر شد.

آیا ارز pepe می تواند دوج کوین و شیبا اینو را پشت سر بگذارد؟

ارز پپه هنوز هم تنها حدود 5 درصد از ارزش بازار بیش از 10 میلیارد دلاری Dogecoin است. همچنین 10 درصد از دومین میم کوین شیبا اینو با ارزش بازار حدود 5 میلیارد دلار است.
چیس دیونز، محققی در مساری استدلال می‌کند: “جای تعجب نیست که ببینیم ارز pepe از هر دو در مقطعی پیشی می‌گیرد، حتی به صورت لحظه‌ای، حالا که مشروعیت پیدا کرده است“. دیونز اضافه می‌کند که لیست شدن های فوری در میان صرافی‌های رایج رمزنگاری متمرکز مانند بایننس، دلیل اصلی افزایش سریع ارزش‌ گذاری است.

به عنوان مثال، اولین فهرست صرافی متمرکز SHIB بیش از 260 روز پس از راه اندازی ظاهر شد. در مقایسه، اولین صرافی متمرکز PEPE تنها شش روز پس از راه اندازی رخ داد. و 22 روز بعد، این توکن در بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم، معامله شد.

مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین

مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین

راه اندازی رمز ارز pepe همچنین همزمان با افزایش 100 درصدی کاربران فعال روزانه یونی سوآپ در اتریوم است که اکنون به بالاترین حد خود یعنی 90000 از می 2021 نزدیک شده است.

اکثر این کاربران در تجارت میم کوین شرکت کرده‌اند که شامل سایر توکن‌های تازه راه‌اندازی شده مانند WOJAK، TURBO و AIDOGE می‌شود.

مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین

مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین

تحلیل ارز pepe و بررسی اهداف آن

به عنوان یک نکته احتیاط، هیجان و رشد PEPE شباهت هایی را با مرحله نهایی روند صعودی میم کوین ها در سال 2021 نشان می دهد.

قابل توجه است که به نظر می رسد سودهای کوتاه مدت PEPE با افزایش قیمت دوج کوین در نمودارهای هفتگی یکسان است. همچنین، اصلاح مداوم آن شبیه به کاهش 90 درصدی DOGE از بالاترین رکورد 0.75 دلاری در می 2021 است.

مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین

مقایسه پپه با شیبا و دوج کوین

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT