مقایسه Namecheap با GoDaddy

مقایسه Namecheap با GoDaddy

زمان مطالعه 11 دقیقه

Namecheap و GoDaddy هر دو بیش از 20 سال در بازی میزبانی وب هستند و میلیون ها نفر در سراسر جهان به آنها اعتماد دارند تا وب سایت های خود را راه اندازی کنند. آنها طیف وسیعی از خدمات وب و میزبانی را برای بهبود وب سایت شما و تقویت حضور آنلاین شما ارائه می دهند. در اینجا، ما به این خواهیم پرداخت که چرا هر شرکتی برای کسب و کار شما ارزش کاوش دارد و ممکن است بر اساس معیارهای خاص در کجا نیازهای شما را برآورده نکند.

Namecheap و GoDaddy در مقایسه با بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب

اکثر مردم متوجه خواهند شد که هاستینگر همه چیزهایی را که برای دریافت آنلاین وب سایت خود با قیمتی مقرون به صرفه نیاز دارند، دارد. در هاستینگر ثبت نام کنید و تا 75 درصد در خدمات میزبانی صرفه جویی کنید.

  • هاستینگر – به طور کلی بهترین
  • DreamHost – بهترین ارزش برای میزبانی مشترک
  • Bluehost – بهترین برای وب سایت های جدید وردپرس
  • HostGator – بهترین برای وب سایت های ساده
  • GreenGeeks – بهترین میزبانی سازگار با محیط زیست
  • SiteGround – بهترین میزبان دارای گواهی وردپرس برای سرعت و امنیت
  • میزبانی A2 – بهترین هاست برای میزبانی مشترک سریع و قابل اعتماد
  • InMotion – بهترین میزبانی VPS
  • WPEngine – بهترین میزبانی مدیریت شده وردپرس
  • Nexcess – بهترین برای میزبانی تجارت الکترونیک

مقایسه سطح بالای Namecheap در مقابل GoDaddy

Namecheap و GoDaddy هر دو تجربه میزبانی وب با کیفیت بالا را تضمین می کنند. GoDaddy یک نام آشنا است و یکی از ساده ترین پلتفرم های موجود برای شروع میزبانی و ساخت وب سایت شما است. Namecheap دارای طیف گسترده ای از پیشنهادات میزبانی، تخفیف ها و آزمایشات رایگان برای شروع است.

GoDaddy حدود پنج برابر بیشتر از Namecheap دامنه ثبت کرده است. با این حال، هر دو پلتفرم آپتایم عالی را حفظ می کنند و ضمانت های آنها این را ثابت می کند. هر دو پلتفرم مقرون به صرفه هستند، اگرچه چند سرویس بیشتر در برنامه GoDaddy از Namecheap دریافت خواهید کرد.

هر دو شرکت بیش از دو دهه است که وجود دارند و گزینه های میزبانی آنها نشان دهنده تجربه صنعت آنها است. هر کدام میزبانی مشترک، اختصاصی، VPS و مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهند. تفاوت در جزئیات هر برنامه نهفته است، مانند گواهینامه های SSL رایگان GoDaddy و ویژگی های مهاجرت Namecheap، که بعداً در این پست به طور عمیق در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

محصولات و خدمات ارائه شده توسط Namecheap و GoDaddy

GoDaddy و Namecheap بسته ‌ها و خدمات میزبانی مشابهی دارند، اما هر شرکتی روی پیشنهادات خود تمرکز می‌ کند. همراه با خدمات میزبانی، هر دو طیف گسترده ای از انواع دامنه را ارائه می دهند، و Namecheap دارای بسیاری از ویژگی های امنیتی رایگان، از جمله یک سال رایگان خدمات حفاظت از حریم خصوصی با WhoisGuard است. متأسفانه، بیش از یک سال یک SSL رایگان ارائه نمی دهد، که GoDaddy انجام می دهد.

Namecheap و GoDaddy هر کدام میزبانی مشترک، هاست اختصاصی، میزبانی وردپرس و میزبانی VPS را ارائه می دهند. Namecheap همچنین میزبانی فقط ایمیل را ارائه می دهد که به طور خاص برای شما در نظر گرفته شده است تا صندوق پستی خود را با یک آدرس ایمیل حرفه ای ایجاد کنید. حتی دارای میزبانی فروشنده است، بنابراین می توانید برنامه های میزبانی را به مشتری خود بفروشید، چیزی که GoDaddy ارائه نمی دهد.

منحصر به فرد ترین برنامه میزبانی GoDaddy میزبانی ویندوز است که برای انواع خاصی از سرورها مانند SQL و ASP بهتر کار می کند. با انواع بسته های میزبانی که GoDaddy و Namecheap به اشتراک می گذارند، GoDaddy تمایل به ارائه ویژگی های بیشتری دارد. GoDaddy پشتیبان گیری روزانه، SSL رایگان، نصب رایگان وردپرس با یک کلیک و فضای ذخیره سازی بیشتر را در اختیار شما قرار می دهد.

در مقایسه، Namecheap صندوق های پست بیشتری را به شما می دهد. در حالی که به نظر می رسد پیشنهادات واقعی آنها در مقایسه با GoDaddy کوتاه است، خدمات آنها با مهاجرت سریع، پشتیبانی مشتری برتر و هزینه های کمتر آن را جبران می کند.

سلامت و ثبات شرکت Namecheap و GoDaddy

هر دو Namecheap و GoDaddy شرکت های بسیار پایداری هستند. GoDaddy بیش از 63 میلیون دامنه ثبت شده دارد، در حالی که Namecheap بیش از 12 میلیون دامنه دارد. GoDaddy از سال 1997 وجود داشته است، که خیلی بیشتر از Namecheap نیست، که در سال 2000 تأسیس شد.

GoDaddy چندین بار مدیران عامل را تغییر داده است، اما Namecheap تقریباً از زمان تأسیس شرکت، همین یکی را داشته است، که نشان می ‌دهد ثابت است. GoDaddy 800 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است، 29 خرید دارد و به صورت عمومی تحت NYSE: GDDY معامله می شود. Namecheap اطلاعات زیادی در مورد بودجه خود ندارد و این شرکت در واقع متعلق به GoDaddy است.

مقایسه قیمت Namecheap در مقابل GoDaddy

هر دو Namecheap و GoDaddy نام خود را به عنوان برخی از شرکت ‌های میزبانی مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر در این کسب و کار به ‌دست آورده ‌اند. هر کدام طیف گسترده ای از طرح ها را برای انواع مختلف میزبانی ارائه می دهد، اما ما عمدتاً بر روی میزبانی مشترک تمرکز خواهیم کرد زیرا این همان چیزی است که بیشتر مردم برای تجارت خود استفاده می کنند.

هیچ یک از این شرکت ها برنامه میزبانی رایگان ارائه نمی دهند، اما Namecheap کمی ارزان تر است. برای سال اول از 1.68 دلار در ماه شروع می شود و پس از آن به 4.48 دلار در ماه افزایش می یابد. با آن، یک نام دامنه، سه وب سایت، 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 30 صندوق پستی با دامنه خود دریافت می کنید.

بسته اولیه GoDaddy’s Economy 5.99 دلار در ماه است و پس از سه سال با قیمت 8.99 دلار در ماه تمدید می شود. اگر نمی خواهید در یک برنامه سه ساله قفل شوید، این می تواند یک نقطه ضعف باشد، حتی با تخفیف تمدید شده. پس از تمدید، شما دو برابر مبلغی را که Namecheap می‌پردازد، حتی پس از افزایش قیمت پرداخت می‌کنید.

در عین حال، با ۲۵ گیگابایت فضای ذخیره ‌سازی GoDaddy، ۱۰ پایگاه داده، نصب رایگان وردپرس با یک کلیک، پشتیبان ‌گیری روزانه، دامنه رایگان و گواهینامه رایگان SSL، اطلاعات بیشتری دریافت خواهید کرد. هر دو شرکت بسته ‌ها و افزونه‌ های گران ‌تری را ارائه می ‌کنند که در صورت نیاز به ویژگی ‌های بیشتر، می ‌توانید آنها را خریداری کنید.

ساختار قیمت گذاری Namecheap و GoDaddy

GoDaddy و Namecheap از نظر ساختار قیمت گذاری مشابه هستند. هر دو صورتحساب ماهانه و تخفیف برای سال اول خدمات میزبانی شما ارائه می دهند.

GoDaddy دارای چهار برنامه میزبانی مشترک است که از Economy تا Maximum را شامل می شود. آنها از 5.99 دلار شروع می شوند و گران ترین آنها 19.99 دلار در ماه است. قیمت تمام برنامه ها بعد از سال اول حدود 5 دلار در ماه افزایش می یابد.

Namecheap طرح های Stellar، Stellar Plus و Stellar Business را ارائه می دهد. حتی گران ترین آن برای شروع فقط 4.98 دلار است، اگرچه قیمت هر یک از آنها پس از سال اول دو برابر یا بیشتر افزایش می یابد.

مقایسه هزینه Namecheap و GoDaddy

GoDaddy تقریبا دو برابر Namecheap هزینه دارد اما بیشتر ارائه می دهد. هاست ارزان‌ تر Namecheap نشان ‌دهنده خدمات آن است، اما قیمت ‌گذاری GoDaddy همیشه منعکس کننده کیفیت خدمات آن نیست. Namecheap به ملزومات با کیفیت بالا پایبند است و شما وب سایت ها و صندوق های پستی بیشتری را با اکثر برنامه ها دریافت می کنید.

GoDaddy در برخی از زمینه ‌هایی که ممکن است برای برخی از کاربران ضروری باشد، مانند خدمات مهاجرت آن، کوتاهی می ‌کند. با این حال، فضای ذخیره ‌سازی و پایگاه‌ های اطلاعاتی و برخی خدمات رایگان را ارائه می ‌کند که Namecheap شما را وادار می‌ کند برای آن هزینه کنید یا آن را نداشته باشید.

طرح کسب و کار ستاره ای Namecheap گران ترین برنامه هاست مشترک است و برای مشاغل کوچک ساخته شده است. از نظر هزینه و ویژگی ‌ها به طرح اقتصاد GoDaddy نزدیک ‌ترین است. اما با GoDaddy، حتی کسب ‌وکارهای کوچک احتمالاً باید با برنامه‌ های Ultimate یا Maximum که قدرت پردازش و فضای ذخیره ‌سازی بیشتر را افزایش می ‌دهند، شروع کنند.

آزمایش ‌ها و ضمانت ‌های Namecheap و GoDaddy

GoDaddy هیچ سرویس آزمایشی برای خدمات میزبانی وب خود ندارد، اما یک ماه آزمایش رایگان برای سازنده وب سایت خود به شما می دهد. شما همچنین 99.9٪ گارانتی آپتایم آن را دریافت می کنید.

Namecheap آزمایشی میزبانی رایگان نیز ندارد، اگرچه اگر از خدمات میزبانی وب خود ناراضی باشید، بازپرداخت کامل وجه را تضمین می کند. این دارای 100٪ گارانتی آپتایم است و برای جبران هر زمانی که وب سایت شما خراب می شود، یک برنامه افزودنی خدمات ارائه می دهد. همچنین می توانید برنامه EasyWP Turbo آن را به مدت یک ماه رایگان و میزبانی ایمیل حرفه ای آن را به مدت دو ماه امتحان کنید.

مقایسه معیارهای Namecheap در مقابل GoDaddy

من GoDaddy و Namecheap را بر اساس چندین معیار که باید در هر شرکت میزبانی جستجو کنید، ارزیابی کردم. دانستن اینکه قبل از خرید به دنبال چه چیزی باشید، به شما کمک می‌ کند تا با مقایسه مستقیم هر شرکت و نحوه قرارگیری آنها با دیگران، بهترین تصمیم میزبانی را برای وب‌ سایت تجاری خود بگیرید.

Namecheap و GoDaddy بهترین گزینه‌ های هاستینگ نیستند، زیرا هر کدام از پلتفرم‌ های دیگر، مانند هاستینگر و دریم هاست، محدودیت‌ های بیشتری دارند. با این حال، بر اساس تحقیقات من، GoDaddy برای مشاغل کوچک یا متوسطی که قصد رشد دارند بهتر است. Namecheap برای مشاغل کوچک با بودجه خوب کار می کند، اما احتمالاً در نهایت نیاز به تغییر میزبان خواهید داشت.

در بررسی ما از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب، مشاهده کنید که چگونه Namecheap و GoDaddy با سایر سیستم عامل ها مقایسه می شوند.

زمان آپدیت سایت – Namecheap برنده می شود

Namecheap دارای ضمانت 100٪ آپتایم برای میزبانی مشترک و اختصاصی است و شما برای هر مدت زمانی که وب سایت شما از کار می افتد، یک تمدید چرخه خدمات دریافت می کنید. به طور کلی، این شرکت 99.99٪ آپتایم را حفظ می کند.

نمایندگی فروش و میزبان VPS آن دارای ضمانت آپتایم کمتر 99.9٪ است که می تواند تا 9 ساعت خرابی در سال باشد. با این اوصاف، آپتایم Namecheap با بسیاری از پلتفرم‌ های میزبانی محبوب رقابت می ‌کند.

GoDaddy دارای 99.9٪ گارانتی آپتایم است، اگرچه آنها معمولاً بسیار بالاتر از آن را حفظ می کنند. به طور کلی حدود 99.99٪ باقی می ماند و برخی از آزمایشات GoDaddy را به طور متوسط 13 دقیقه در ماه از کار انداخته اند که بد نیست.

سرعت سایت – GoDaddy برنده می شود

وب سایت شما سه ثانیه فرصت دارد تا تاثیرگذار باشد. بیشتر از این، و شما این خطر را دارید که بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه از آنجا دور شوند و رقیب شما را انتخاب کنند.

GoDaddy دارای سرعت بارگیری سریع ‌تر از حد متوسط است و از برخی شرکت‌ های میزبانی که در فهرست برتر ما قرار گرفته ‌اند، از جمله SiteGround، فراتر می‌ رود. سریعترهایی مانند DreamHost و Hostinger وجود دارد، اما به طور کلی، GoDaddy خودش را دارد. در اطراف علامت دو ثانیه، به خوبی در پنجره سه ثانیه قرار می گیرد.

Namecheap کمی کندتر از GoDaddy است. هنوز هم در بیشتر مواقع در این سه ثانیه است، اما اکثر کاربران تحت تاثیر قرار نمی ‌گیرند. همچنین اگر رسانه های مختلف زیادی در سایت خود داشته باشید، عملکرد خوبی ندارد. با توجه به اهمیت تصاویر، ویدئو و سایر رسانه ها برای بازاریابی و جذب بازدیدکنندگان، این می تواند یک اشکال باشد.

پشتیبانی مشتری – Namecheap برنده می شود

هنگامی که مشکلی پیش می ‌آید، می ‌خواهید بدانید که شرکت میزبان شما مراقب خواهد بود و به شما کمک می‌ کند مشکلات را سریع حل کنید. شما همچنین می خواهید که آنها به حمایتی که قول می دهند عمل کنند.

GoDaddy پشتیبانی 24/7 مشتری دارد، اما شکایات زیادی در مورد کیفیت آن خدمات نیز دارد. تجربیات مشتری در اینجا بسیار متفاوت است. به ‌طور متوسط، به نظر می ‌رسد مشتریان مشکلات خود را حل می ‌کنند، اما همه به سرعت به این راه‌ حل نمی ‌رسند، که وقتی نیاز دارید وب ‌سایت خود را دوباره آنلاین کنید، نوید خوبی ندارد.

Namecheap همچنین دارای خدمات مشتریان 24/7 است. با این حال، پشتیبانی تلفنی ندارد، که GoDaddy دارد. با این حال، اکثر مشتریان می گویند پشتیبانی دریافتی از کیفیت خوبی برخوردار است و مشکلات خود را به سرعت حل می کنند.

حجم ترافیک — GoDaddy برنده می شود

حجم ترافیک برای یک تجارت در حال رشد حیاتی است و در سرویس میزبانی شما نقش دارد. شما میزبانی می خواهید که فضایی برای رشد شما داشته باشد، چه از طریق برنامه فعلی یا توانایی ارتقاء.

GoDaddy برای هر طرح پهنای باند نامحدودی دارد که فضای بیشتری را برای حجم ترافیک بیشتر فراهم می کند. طرح ‌های Ultimate و Maximum هر دو قدرت پردازش بیشتری را برای پشتیبانی از حجم ترافیک بالاتر فراهم می ‌کنند. به علاوه، با مراکز داده جهانی، GoDaddy تجربه بازدیدکنندگان را بهبود می بخشد و عملکرد را با حجم ترافیک بالاتر افزایش می دهد.

Namecheap پهنای باند نامحدود نیز دارد. مانند GoDaddy قدرت پردازشی افزایش یافته ای ندارد، اما طرح کسب و کار کوچک آن از 50000 بازدیدکننده در ماه پشتیبانی می کند و آن را در یک سطح قرار می دهد.

قیمت— Namecheap برنده می شود

هنگام در نظر گرفتن قیمت، باید چند متغیر دیگر را در نظر بگیرید. اگر یکی از خدمات گران ‌تر باشد، چه موارد اضافی برای جبران جهش قیمت دریافت می ‌کنید؟ و آیا ویژگی های ارائه شده ارزش پرداخت کمی بیشتر را دارند؟

GoDaddy برای میزبانی ارزان است و به مدت سه سال از 5.99 دلار در ماه شروع می شود. با توجه به قیمت، بد نیست، با توجه به تعداد ویژگی ‌های رایگان آن، اما این فقط در صورتی اعمال می ‌شود که به هیچ چیز اضافی نیاز نداشته باشید. GoDaddy سعی می‌کند با پیشرفت ‌هایی برای سرعت، امنیت و موارد دیگر، شما را به فروش برساند، و این می ‌تواند هزینه ‌ها را به سرعت بالا ببرد، به خصوص اگر با رشد کسب ‌وکارتان به آن چیزها نیاز داشته باشید.

Namecheap به طور کلی ارزان تر از GoDaddy است، اگرچه تخفیف های قابل توجه آن فقط یک سال قبل از تمدید با هزینه بالاتر باقی می ماند. با این حال، این هزینه هنوز از GoDaddy کمتر است.

Namecheap در وب سایت خود ادعا می کند که هیچ گونه فروش ناخواسته ای به شما نمی دهد، اما همچنان باعث می شود برای چیزهایی که نیاز دارید هزینه بیشتری بپردازید. به عنوان مثال، شما باید پس از سال اول برای گواهینامه SSL خود بپردازید، که بسیاری از خدمات میزبانی دیگر، از جمله GoDaddy، به صورت رایگان به شما می دهند.

ویژگی های مهاجرت – Namecheap برنده می شود

بسیاری از خدمات میزبانی وب سایت شما را به صورت رایگان انتقال می دهند، و این یکی از زمینه هایی است که Namecheap و GoDaddy با هم تفاوت دارند. در حالت ایده ‌آل، شما می ‌خواهید که خدمات میزبانی شما در سریع ‌ترین زمان ممکن تمام کارهای سنگین را در اینجا انجام دهد.

خدمات مهاجرت Namecheap از نظر کارایی و راحتی یکی از بهترین ها هستند. فقط جزئیات وب سایت خود را به Namecheap بدهید و تیم آن سایت شما را به پلتفرم خود منتقل می کند. و بله، خدمات مهاجرت Namecheap رایگان است.

اعتبار وب سایت شما زمانی که آنها را با تیم پشتیبانی Namecheap به اشتراک می گذارید رمزگذاری می شود. این شرکت همچنین تضمین می کند که در عرض 24 ساعت سایت شما را منتقل می کند و بیش از 15 دقیقه خرابی را تجربه نخواهید کرد. این یک مزیت بزرگ در هنگام انتقال سایت شما است زیرا باعث ایجاد اختلال در تجارت، ترافیک یا فروش شما نمی شود.

متأسفانه GoDaddy نمی تواند همین را بگوید. اول اینکه سایت شما را به صورت رایگان منتقل نمی کند. علاوه بر این، مهاجرت ممکن است تا 10 روز طول بکشد، که می تواند به معنای اختلال قابل توجه در کسب و کار شما باشد.

آنها هیچ تضمینی برای مهاجرت به روش Namecheap ارائه نمی دهند. اگر در حال مهاجرت به سایت خود هستید، بهتر است با شرکت سریعتر و فعال تر همراه باشید.

میزبانی مدیریت شده – GoDaddy برنده می شود

در حالی که بسیاری از کسب و کارها با میزبانی اشتراکی پیش می روند، میزبانی مدیریت شده با خدمات بیشتری همراه است. از جنبه های فنی اجرای و نگهداری سرور در سراسر شرکت مراقبت می کند و این می تواند کار را برای افرادی که دانش فنی زیادی ندارند آسان کند.

Namecheap میزبانی رایگان مدیریت شده وردپرس را به مدت 30 روز ارائه می دهد. پس از آن، در سال اول از 24.44 دلار شروع می شود و سپس دو برابر می شود. میزبانی مدیریت شده با Namecheap سرور سریع را تضمین می کند و Namecheap اجرای وب سایت شما را بدون کاهش سرعت آسان می کند زیرا از میزبانی مشترک جدا است.

میزبانی مدیریت شده وردپرس GoDaddy برای یک سال بسیار ارزان تر است و ماهیانه 8.99 دلار است و پس از آن فقط به 9.99 دلار می رسد. این ادعا می کند که سرعت وب سایت سه برابر سریعتر از میزبانی مشترک و ابزارهای بهینه سازی یکپارچه و اسکن و حذف بدافزار است. همچنین یک SSL و دامنه رایگان برای مدت زمان میزبانی شما ارائه می دهد.

نتیجه گیری نهایی

به طور کلی، Namecheap ارزش بهتری برای آنچه ارائه می دهد است. Namecheap تمام اصول اولیه یک میزبان وب خوب را دارد، و اگرچه در چند زمینه کوتاهی می کند ، اما در برخی دیگر آن را جبران می کند. این هنوز هم دارای سرعت وب سایت سریع، آپتایم عالی و ویژگی های زیادی نسبت به قیمت خود است.

GoDaddy و Namecheap از نظر پیشنهادات مشابه هستند. با این حال، Namecheap به دلیل ویژگی های مهاجرت خود متمایز است، که لیگ ها بهتر و کارآمدتر از GoDaddy هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT