مقایسه SEI Coin با Cardano

مقایسه SEI Coin با Cardano: چه کسی اولین بار در سال 2024 به 1 دلار خواهد رسید؟

زمان مطالعه 4 دقیقه

کاردانو احتمالاً در سال 2024 قبل از SEI Coin به مرز 1 دلار خواهد رسید. مقاله حاضر به مقایسه و تحلیل عملکرد آنها در بازار می پردازد.

هر دو SEI Coin و Cardano ارزهای رمزنگاری شده با اصول بنیادی قوی هستند و زیر 1 دلار معامله می شوند. با این حال، Cardano از سال 2017 وجود داشته است در حالی که SEI Coin در سال 2023 راه اندازی شد. علیرغم اینکه یک ارز دیجیتال جدید است، SEI Coin در حال افزایش است تا رقیبی برای اکثر ارزهای دیجیتال شناخته شده باشد.

قیمت‌های بازار هر دوی این ارزهای دیجیتال در دسامبر 2023 شروع به افزایش کردند. و هر دوی آنها در تلاش برای حفظ روند صعودی قیمت خود از ژانویه 2024 هستند.

عملکرد بازار سکه SEI

نمودار قیمت سکه SEI از دسامبر 2023

قیمت سکه SEI تا 8 ژانویه 2024 در حدود 0.6345 دلار معامله می شود. این سکه رشد سالانه 7800 درصدی را ثبت کرد که در آن بخش عمده ای از این سودها به افزایش قیمت SEI در دسامبر 2023 نسبت داده می شود.

تنها در ماه دسامبر، قیمت سکه SEI 130 درصد افزایش یافت و تا ژانویه 2024 نیز به افزایش قیمت خود ادامه داد. روند مثبت قیمت سکه SEI تا چهار روز اول سال 2024 ادامه یافت و به اوج ارزش 0.86 دلار رسید. از آن زمان، قیمت SEI به احتمال زیاد به دلیل اصلاح قیمت کاهش یافته است.

سکه SEI علیرغم اینکه اخیراً در آگوست 2023 راه اندازی شد، شاهد پیشرفت های چشمگیری بود. این کوین دارای اصول بنیادی قوی و ویژگی های شبکه مانند توان عملیاتی فوق العاده بالا و نهایی بودن تراکنش است. علاوه بر این، پروژه SEI دارای ویژگی های جذابی مانند خنثی شدن کربن و افزایش فعالیت DeFi در شبکه است.

توکن میم SEIYAN که نشان دهنده همه دارندگان توکن SEI است، به افزایش قیمت سکه SEI در هفته اول ژانویه 2024 افزوده است. زمانی که توکن SEIYAN شاهد افزایش 400 درصدی قیمت بود، بر قیمت سکه نیز تأثیر گذاشت. سکه SEI مثبت است.

عملکرد بازار کاردانو

نمودار قیمت کاردانو از دسامبر 2023

قیمت Cardano تا هفته دوم ژانویه 2024 در حدود 0.4928 دلار معامله می شود. بیش از 78 درصد افزایش سالانه را به ثبت رساند و شاهد افزایش قابل توجه قیمت از نوامبر 2023 بود.

دلایل اصلی افزایش قیمت ADA، پیشنهادات استیکینگ مایع در بلاکچین کاردانو، عدم کاهش برای اپراتورها، افزایش فعالیت dApp، و عدم محدودیت مقدار حداقل شرط بندی و غیره است. حتی اگر هیچ تغییر قابل توجهی در تمام این جنبه های مثبت برای در دو ماه گذشته، افزایش قیمت همچنان تا پایان دسامبر 2023 ادامه داشت.

با این حال، قیمت Cardano از همان ابتدای سال 2024 در روند نزولی قرار داشته است. قیمت آن از حدود 0.6 دلار به 0.49 دلار در هفته اول سال 2024 کاهش یافت. قیمت Cardano هنوز قبل از رسیدن به 1 دلار در سال 2024 بهبود نیافته است.

کاهش ریسک نظارتی از سوی SEC یک عامل مثبت است که می‌تواند به رشد کاردانو کمک کند، شبکه باید پیشرفت‌های جدید را پیاده‌سازی کند و از مواردی برای افزایش فعالیت dApp و پذیرش کاربر استفاده کند تا واقعاً شاهد افزایش قیمت در چند ماه آینده باشد.

مقایسه SEI Coin با Cardano: چه کسی اولین بار در سال 2024 به 1 دلار خواهد رسید؟

نمودار مقایسه قیمت سکه SEI (آبی) و Cardano’s ADA (نارنجی)

هنگامی که نمودارهای قیمت SEI و ADA را روی هم قرار می دهیم، می بینید که چگونه آنها در چند ماه گذشته از یک الگوی مشابه پیروی می کنند.

قیمت Cardano در نوامبر 2023 شاهد روند صعودی بود و در دسامبر شتاب گرفت. با این حال، اکنون از هفته دوم ژانویه 2024 در حال کاهش است. با آمدن به سکه SEI، قیمت آن از ابتدای دسامبر شروع به افزایش کرد و از 8 ژانویه 2024 در حال کاهش است.

در حالی که سکه SEI در 4 ژانویه 2024 به اوج 0.86 دلار رسید، کاردانو در 14 دسامبر 2023 به 0.66 دلار رسید. از آنجایی که حرکت قیمت آنها در 2 ماه گذشته دست به دست هم داده است، ممکن است در آینده نزدیک ادامه یابد. خوب.

جامعه کریپتو مثبت است که سال 2024 روند صعودی بعدی کریپتو را به همراه خواهد داشت. اگر این امر محقق شود، همه ارزهای دیجیتال، از جمله SEI coin و Cardano’s ADA نیز روند صعودی را دنبال خواهند کرد و به مرز 1 دلار نزدیک می شوند.

در حالی که Cardano به دلیل قرارداد هوشمند و توسعه dApp شناخته شده است، SEI Coin زیرساخت های نوآورانه ای را برای بهبود خدمات تبادل غیرمتمرکز به ارمغان می آورد. اگر پذیرش و فعالیت dApp Cardano، همراه با بازار صعودی آینده بهبود یابد، ممکن است در سال 2024 به 1 دلار برسد.

با این حال، مدتی طول می کشد تا SEI Coin آگاهی را گسترش دهد، پذیرش گسترده ای پیدا کند و به 1 دلار برسد. بنابراین، بین SEI Coin و Cardano’s ADA، این احتمال بیشتر است که ADA ابتدا در سال 2024 به 1 دلار برسد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT