مقایسه SiteGround با Bluehost

مقایسه SiteGround با Bluehost

زمان مطالعه 9 دقیقه

اگر برنامه شما ایجاد یک وب سایت با استفاده از وردپرس است، یک سرویس هاستینگ وب قوی که بر اساس وردپرس ساخته شده است ضروری است. SiteGround و Bluehost دو گزینه مورد علاقه ما برای هاستینگ وب برای وردپرس هستند. مقایسه SiteGround با Bluehost را در ادامه می خوانید.

SiteGround به ویژه برای ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی که از وردپرس استفاده می کند مفید است. استفاده از Bluehost بسیار آسان است و به شما اطمینان می دهد که می توانید یک وب سایت اصلی را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. و هر دو گزینه دارای نقطه شروع قیمت عالی هستند، بنابراین می توانید سایت خود را با بودجه ایجاد کنید.

SiteGround و Bluehost در مقایسه با بهترین ها

از طریق تحقیقات خود برای یافتن 10 بهترین هاست وب وردپرس، Bluehost و SiteGround را در لیست خود قرار دادیم. با این حال، انتخاب برتر ما به هاستینگر رسید، که به نظر ما مقرون به صرفه ترین گزینه هاستینگ وب وردپرس است که هنوز ویژگی های قوی را ارائه می دهد. اگر امروز در هاستینگر ثبت نام کنید، 30 روز ضمانت بازگشت وجه دریافت می کنید و ممکن است بتوانید سه ماه هاستینگ رایگان دریافت کنید.

مقایسه سطح بالا SiteGround در مقابل Bluehost

SiteGround و Bluehost شباهت های بسیار کمی دارند. هر دو خدمات هاستینگ وب مدیریت شده و مدیریت نشده، هاستینگ مشترک، هاستینگ وردپرس و هاستینگ اختصاصی را ارائه می دهند.

ما معتقدیم که هر دو سرویس هاستینگ وب انتخاب خوبی برای طیف گسترده ای از کاربران بالقوه هستند. آنها هر دو قیمت هاستینگ اولیه پایینی را ارائه می دهند و در لیست ما از بهترین ارائه دهندگان هاستینگ وب رتبه بالایی دارند.

با این حال، در سطح بالا جایی است که آنها کمی متفاوت هستند. Bluehost برای کسانی که به خدمات مشتری درجه یک و ابزارهای مارکتینگ داخلی نیاز دارند، به خصوص برای تازه کارها، انتخاب کمی بهتر است. SiteGround به خوبی به کسانی که نیازهای وب سایت بسیار ساده ای دارند پاسخ می دهد و در عین حال فرآیندهای مهاجرت سایت با استفاده آسان را به ویژه برای وب سایت های تجارت الکترونیک ارائه می دهد.

محصولات و خدمات ارائه شده توسط SiteGround و Bluehost

SiteGround چندین نوع هاستینگ مختلف در دسترس دارد. هاستینگ وردپرس آن به ویژه قابل توجه است، زیرا گزینه هایی را ارائه می دهد که به طور خاص برای کار با وردپرس ساخته شده اند. وقتی از خدمات SiteGround در این زمینه استفاده می کنید، نیازی به دانلود یا پیکربندی وردپرس ندارید.

SiteGround همچنین هاستینگ WooCommerce را ارائه می دهد که یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که بر روی وردپرس ساخته شده است. هاستینگ ابری یکی دیگر از گزینه های موجود در SiteGround است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات موجود، بررسی دقیق SiteGround ما را بررسی کنید.

علاوه بر خدمات هاستینگ وردپرس، ادعای شهرت Bluehost هاستینگ وب سایت با قیمت پایین از طریق هاستینگ مشترک است. Bluehost دارای پلتفرم های هاستینگ اشتراکی مدیریت شده و بدون مدیریت است و به شما اطمینان می دهد که می توانید بهترین گزینه را برای نیازها و بودجه خود پیدا کنید. برنامه های هاستینگ مشترک مشترک Bluehost بسیار متنوع هستند و به شما امکان می دهند راه اندازی کامل را ایجاد کنید.

یکی دیگر از خدمات کلیدی Bluehost هاستینگ VPS آن است. شما منابع سرور اختصاصی را دریافت می کنید و می توانید مقدار RAM، CPU و فضای دیسک اختصاصی وب سایت خود را از سرور خصوصی مجازی انتخاب کنید. Bluehost همچنین یک برنامه میزبانی اختصاصی ارائه می دهد که بهترین سرویس میزبانی در دسترس است. بررسی Bluehost ما خدمات مختلف موجود را با جزئیات بیشتری تجزیه و تحلیل می کند.

سلامت و ثبات شرکت SiteGround و Bluehost

هر دو Bluehost و SiteGround شرکت های قوی با سابقه طولانی در ارائه خدمات به مشتریان هستند.

Bluehost خدمات هاستینگ را در سال 2003 از دفتر مرکزی خود در اورم، یوتا آغاز کرد. بیش از 2 میلیون وب سایت از خدمات هاستینگ وب Bluehost استفاده می کنند. Bluehost بیش از 10 سال پیش با وردپرس همکاری کرد و به آن اجازه داد تا خدمات مشتریان رده بالایی را به مشتریان هاستینگ وردپرس خود ارائه دهد. Bluehost در سال 2015 یک حادثه هک داشت، اما بهبود یافت.

SiteGround در سال 2004 در صوفیه، بلغارستان تأسیس شد و تقریباً هم سن Bluehost است. SiteGround مراکز داده را در سراسر جهان از جمله در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا نگهداری می کند. SiteGround برای حدود 2 میلیون دامین در سراسر جهان هاستینگ می کند.

به عنوان یک شرکت بلغاری، SiteGround گروه مالکیت خود را به طور عمومی افشا نمی کند. گروه بین المللی Endurance مالک Bluehost است. نه SiteGround و نه Bluehost به صورت عمومی معامله نمی شوند.

مقایسه قیمت SiteGround در مقابل Bluehost

هر دو SiteGround و Bluehost طیف گسترده ای از گزینه های قیمت گذاری را ارائه می دهند که به شما کمک می کند ویژگی های مناسب متناسب با بودجه خود را پیدا کنید. هر دو سرویس نیز قیمت های اولیه بسیار پایینی را برای سال اول ارائه می دهند، اما قیمت ها در سال دوم و بعد از آن بسیار افزایش می یابد.

هر دو همچنین مزایای رایگان را برای مشترکین در سال اول ارائه می دهند، از جمله یک دامین رایگان و یک نسخه پشتیبان خودکار رایگان. اگر این مزایای اضافی را می خواهید، باید ردیف قیمت گذاری مناسب را انتخاب کنید.

ساختار قیمت گذاری SiteGround و Bluehost

Bluehost هاستینگ وردپرس، اشتراکی، اختصاصی و VPS را ارائه می دهد. هنگامی که نوع هاستینگ را انتخاب کردید، سپس می توانید از میان چند ردیف قیمت گذاری در هر سرویس هاستینگ انتخاب کنید. Bluehost تخفیفی در حدود 35٪ تا 70٪ برای اولین سال هاستینگ ارائه می دهد قبل از اینکه قیمت ها به نرخ های معمولی بازگردند.

به عنوان مثال، در هر سطح قیمت در برنامه های هاستینگ مشترک Bluehost، می توانید تعداد خاصی از وب سایت هایی را که می خواهید استفاده کنید، مقدار فضای ذخیره سازی SSD و اینکه آیا می خواهید از ابزارهای مدیریت چند سایت استفاده کنید را انتخاب کنید.

SiteGround هاستینگ وب، هاستینگ وردپرس، هاستینگ WooCommerce و هاستینگ ابری را ارائه می دهد. همانند Bluehost، می توانید از بین برنامه های قیمت گذاری مختلف در هر سرویس هاستینگ انتخاب کنید. پیش از اینکه بسته SiteGround به قیمت معمولی بازگردد، انتظار داشته باشید تا 80٪ تخفیف برای سال اول دریافت کنید.

در ردیف‌های قیمت‌گذاری در برنامه‌های هاستینگ وب از SiteGround، می‌توانید تعداد وب‌سایت‌های موجود، تعداد بازدیدهای ماهانه، میزان فضای ذخیره‌سازی در دسترس و موارد دیگر را انتخاب کنید.

مقایسه هزینه SiteGround و Bluehost

هم Bluehost و هم SiteGround دارای برنامه های قیمت گذاری هستند، از برنامه هایی برای مشتریانی که قصد دارند یک وب سایت وبلاگ نویسی واحد و کوچک را راه اندازی کنند تا کسانی که ده ها وب سایت تجارت الکترونیک بزرگ را اجرا می کنند.

از آنجایی که هم SiteGround و هم Bluehost هاستینگ وب وردپرس را ارائه می‌دهند، ما این برنامه‌ها را با هم مقایسه می‌کنیم تا به شما ایده دهیم که هر کدام چگونه قیمت‌گذاری خدمات مشابه را انجام می‌دهند.

SiteGround با خدمات هاستینگ وب وردپرس خود تخفیف اولیه بیشتری ارائه می دهد، اما این تخفیف تنها 12 ماه طول می کشد. قیمت های Bluehost زمانی که قیمت ها پس از سال اول به قیمت معمولی باز می گردند کمی پایین تر است. اگر به دنبال میزبان سایتی هستید که برای طولانی مدت نگه دارید، Bluehost ارزش بهتری دارد. علاوه بر این، Bluehost همچنین دارای یک گزینه تخفیف اولیه سه ساله است که حتی ارزانتر از گزینه یک ساله آن است.

Bluehost نسبت به SiteGround نیز دارای سطح قیمتی قدرتمندتری است. این 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی SSD در بالاترین سطح خود در مقابل 40 گیگابایت فضای ذخیره سازی در سطح بالای SiteGround برای هاستینگ وب وردپرس ارائه می دهد.

آزمایشات و گارانتی برای SiteGround و Bluehost

نه Bluehost و نه SiteGround یک دوره آزمایشی رایگان برای هیچ یک از خدمات هاستینگ وب خود ارائه نمی دهند. با این حال، هر دو 30 روز ضمانت بازگشت پول را در قیمت اشتراک های هاستینگ خاص ارائه می دهند.

با Bluehost، دوره بازپرداخت 30 روزه شما فقط برای هزینه سرویس هاستینگ اعمال می شود. اگر در یک طرح قیمت گذاری که شامل نام دامین رایگان است مشترک شده اید، Bluehost مبلغ بازپرداخت شما را با هزینه دامین کسر می کند. این تضمین می کند که کنترل نام دامین خود را حفظ کنید. اگر پس از دوره اولیه 30 روزه را لغو کنید، نمی توانید مبلغی را که پرداخت کرده اید بازپرداخت کنید.

SiteGround 30 روز ضمانت بازگشت وجه برای برنامه های هاستینگ مشترک و 14 روز ضمانت بازگشت پول برای برنامه های هاستینگ ابری ارائه می دهد. اگر برای طرحی که شامل نام دامین رایگان است ثبت نام کنید، نمی توانید هزینه نام دامین را بازپرداخت کنید.

مقایسه معیارهای SiteGround در مقابل Bluehost

همانطور که ما در مورد بهترین گزینه ها برای هاستینگ وب سایت با وردپرس تحقیق کردیم، به اندازه گیری هر ابزار بر اساس چندین معیار کلیدی پرداختیم. تحقیقات ما نشان داد که اینها رایج ترین معیارهایی هستند که اکثر مردم برای موفقیت در گزینه های هاستینگ وب وردپرس خود باید داشته باشند.

ما می خواستیم به معیارهایی فراتر از معیارهای بدیهی بپردازیم. ما به طور هدفمند سرعت بارگذاری وب سایت را به عنوان معیار اصلی در نظر نگرفتیم، زیرا هر سرویس هاستینگ باید در این زمینه برتر باشد. همین امر در مورد آپ تایم برای وب سایت نیز صدق می کند.

لیست ما را برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه قرارگیری Bluehost و SiteGround در برابر هاستینگ وب مورد علاقه ما با ابزارهای وردپرس در این معیارهای اصلی بررسی کنید.

هاستینگ چند سایتی در مقابل هاستینگ تک سایتی – Bluehost برنده می شود

نمونه ای از Bluehost Maestro در داشبورد وردپرس

BLUEHOST MAESTRO به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت‌های متعدد را برای مشتریان خود به طور مؤثرتری مدیریت کنید.

اگرچه برخی از افراد به سادگی می خواهند یک وب سایت واحد از وردپرس اجرا شود، شما باید به برنامه های رشد بالقوه خود فکر کنید. ممکن است در نهایت نیاز به اجرای چندین وب سایت داشته باشید. اگر چنین است، شما یک ارائه دهنده هاستینگ می خواهید که بتواند همه سایت های مختلف شما را در خود جای دهد.

ما Bluehost را برای کسانی که به دنبال هاستینگ چند سایتی با قیمت عالی هستند دوست داریم. این به شما امکان می‌دهد تا هر تعداد وب‌سایت را که می‌خواهید در ردیف قیمت‌گذاری Choice Plus ایجاد کنید، که از 5.45 دلار در ماه برای سال اول شروع می‌شود، که تقریباً سه چهارم کمتر از نرخ تمدید 19.99 دلار است. Bluehost’s Choice Plus یک ابزار مفید مدیریت چند سایتی به نام Maestro و خدمات مشتریان 7/24 دارد.

SiteGround در واقع در سطح GrowBig ارزان‌تر است که برای سال اول 4.99 دلار در ماه هزینه دارد. با این حال، نرخ تمدید آن 24.99 دلار در ماه است، که پس انداز سال اول را در مقابل Bluehost در کمتر از دو ماه کاهش می دهد. SiteGround خدمات مشتری 7/24 دارد که مفید است.

خدمات مشتری – Bluehost برنده می شود

اگرچه استفاده از اکثر هاستینگ وب برای ابزارهای وردپرس آسان است، اما ممکن است نیاز داشته باشید که در مواردی از شما کمک بگیرید. یافتن هاستی که خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهد مهم است. در دسترس بودن در هر زمانی از روز یا شب نیز یک نکته کلیدی است زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است به کمک نیاز داشته باشید.

Bluehost خدمات مشتریان 7/24 را از طریق تلفن یا چت زنده ارائه می دهد. پیدا کردن شماره تلفن آسان است، بنابراین لازم نیست وقت خود را برای جستجوی آن تلف کنید. حتی اگر Bluehost بر هاستینگ مدیریت نشده تمرکز دارد، خدمات مشتری آن در سطح چشمگیر عمل می کند.

دسترسی به خدمات مشتری SiteGround چندان آسان نیست، اما همچنان عملکرد خوبی دارد. ابزار اصلی کمک از طریق یک جلسه چت زنده 7/24 است، اما پشتیبانی تلفنی نیز در دسترس است. با این حال، برای استفاده از خدمات مشتری تلفنی باید یک کد تأیید یک بار مصرف دریافت کنید.

هاستینگ مدیریت شده در مقابل هاستینگ بدون مدیریت – Tie

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید هاستینگ وب وردپرس مدیریت شده یا بدون مدیریت را داشته باشید، یک نکته مهم است. اگرچه بیشتر هاستینگ وب با وردپرس مدیریت نشده است، شما همچنین برخی از گزینه های سایت مدیریت شده دارید. سایت‌ها سریع‌تر اجرا می‌شوند، سطح امنیت بالاتری دارند و تیم‌های خدمات مشتری پاسخگوتر با هاستینگ مدیریت شده دارند. با این حال، آنها همچنین هزینه بیشتری نسبت به هاستینگ مدیریت نشده دارند.

Bluehost اخیراً شروع به ارائه گزینه های هاستینگ مدیریت شده کرد، اما با موفقیت سریع به این بازار پرید. به ویژه هنگامی که می خواهید از ابزارهای مارکتینگ برای وب سایت خود استفاده کنید، مانند تجزیه و تحلیل ترافیک سایت و پیشنهادات سئو، به خوبی کار می کند. SiteGround یکی از کم هزینه ترین گزینه های هاستینگ مدیریت شده وردپرس است. با این حال، فقط برای سایت هایی با ترافیک محدود مفید است.

برای هاستینگ بدون مدیریت، Bluehost یا SiteGround گزینه های خوبی هستند. هر دوی آنها قبل از افزایش قیمت در سال دوم و بعد از آن، قیمت های اولیه بسیار پایینی را ارائه می دهند. شما همچنین به دریافت قابلیت های محدود خدمات مشتری با SiteGround و Bluehost در عرصه مدیریت نشده ادامه می دهید.

مهاجرت سایت – SiteGround برنده می شود

معمولاً نیاز به انتقال یک وب سایت موجود به یک هاستن وب با وردپرس وجود دارد. از آنجا که این بسیار رایج است، ممکن است انتظار داشته باشید که اکثر هاست های وب وردپرس این فرآیند را آسان کنند. متأسفانه، همیشه اینطور نیست. بدون یک فرآیند مهاجرت ساده، ممکن است دچار خطا شوید یا زمان زیادی را برای مهاجرت به سایت قدیمی خود تلف کنید.

SiteGround مهاجرت سایت را به عنوان یک جنبه مهم از خدمات خود ارائه می دهد و در این زمینه برتری دارد. انتقال سایت قدیمی خود به SiteGround آسان است و SiteGround کمک مورد نیاز شما را ارائه می دهد. ابزار مهاجرت آن برای استفاده رایگان است.

Bluehost همچنین به شما اجازه می دهد تا سایت موجود خود را به صورت رایگان منتقل کنید. این یک ابزار اختصاصی برای انتقال سایت ارائه می دهد، اگرچه ما کمی ابزار SiteGround را ترجیح می دهیم. اگر به کمک تیم پشتیبانی Bluehost نیاز دارید، می توانید در هر نقطه ای از مهاجرت با آنها تماس بگیرید.

حکم نهایی – Bluehost برنده می شود

تحقیقات ما نشان می دهد که Bluehost در مقابل SiteGround برای هاستینگ وب وردپرس برنده است. هر دو SiteGround و Bluehost کلاه خود را به قیمت پایین و سهولت استفاده می گذارند، اما Bluehost در این زمینه های کلیدی کمی از SiteGround پیشی می گیرد. علاوه بر این، Bluehost یک پایگاه کاربری بزرگ را بر اساس قدرت خدمات مشتری خود ایجاد کرده است، که همیشه در صورت نیاز به کمک مورد قدردانی قرار می گیرد.

هر دو Bluehost و SiteGround گزینه های قوی هستند، زیرا هر دو لیست ما را از برترین هاست های وب برای وردپرس ساخته اند. اما ما در این مقایسه به Bluehost اشاره می کنیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT