ممنوع الخروجی مدیر سابق بایننس از آمریکا

ممنوع الخروجی مدیر سابق بایننس از آمریکا

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک قاضی فدرال در سیاتل روز دوشنبه حکم داد که چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل سابق صرافی بایننس، باید در ایالات متحده بماند. این تصمیم به دنبال اعتراف به مجرم بودن ژائو به اتهام نقض قوانین ضدپولشویی ایالات متحده، گرفته شده است. ژائو اکنون در یک مخمصه قانونی گرفتار شده که می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای برای صنعت کریپتو داشته باشد. در این پست به خبر ممنوع الخروجی مدیر سابق بایننس از آمریکا می پردازیم.

ممنوع الخروجی مدیر سابق بایننس از آمریکا

به این ترتیب، چانگ‌پنگ ژائو، شهروند کانادا و امارات متحده عربی، باید در ایالات متحده بماند، تا زمانی که دادگاه سیاتل در مورد محل اقامت او تا زمان صدور حکمش در فوریه ۲۰۲۴ تصمیم بگیرد. قاضی منطقه‌ای ایالات متحده، ریچارد جونز، قرار است این موضوع را بررسی کند.
هفته گذشته، زمانی که ژائو با پرداخت ۱۷۵ میلیون دلار به عنوان بخشی از قرار وثیقه خود موافقت کرد، این پرونده تغییر چشمگیری یافت. استعفای او از مدیرعاملی بایننس هم در میان این چالش‌های قانونی رخ داد.

شرکت بایننس نیز پس از اعتراف به نقض قوانین ضدپولشویی و تحریم‌های ایالات متحده، موافقت کرد که بیش از ۴.۳ میلیارد دلار را به عنوان جریمه بپردازد. ژائو گفت:

من اشتباه کردم و باید مسئولیت آن را بپذیرم.

ژائو که با احتمال حداکثر ۱۰ سال زندان مواجه است، موافقت کرده که برای هیچ حکمی تا ۱۸ ماه تقاضای تجدیدنظر نکند. همان‌طور که سخنگوی وزارت دادگستری خاطرنشان کرد، موضع دادستان در مورد زمان زندان ژائو این است که نزدیک به صدور حکم او تصمیم‌گیری ‌شود.
علی‌رغم مشکلات قانونی بایننس، بازار ارزهای دیجیتال انعطاف‌پذیری خوبی از خود نشان داده است. بیت کوین و اتریوم با وجود خروجی‌های اولیه از بایننس به ارزش بیش از یک میلیارد دلار، این هفته با ورودی سرمایه مواجه شدند. اگرچه عمق بازار برای ابزارهای معامله‌شده در بایننس حدود ۲۵ درصد کاهش داشته، اما به سرعت بهبود یافته است.
با این حال، سهم بازار بایننس داستان متفاوتی را بیان می‌کند. داده‌ها حاکی از آنند که از بیش از ۷۰ درصد در آغاز سال ۲۰۲۳، سهم بازار این صرافی به ۴۶ درصد کاهش یافته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT