منابع تافل

منابع تافل: بهترین منابع برای کمک به موفقیت شما

زمان مطالعه 5 دقیقه

آماده شدن برای تافل می تواند چالش برانگیز باشد، اما با مواد آموزشی مناسب، می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و نمره بالاتری در امتحان کسب کنید. منابع تافل را در ادامه معرفی کرده ایم.

انواع مواد آموزشی تافل

با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، مهم است که مجموعه ای جامع از مواد مطالعه تافل را انتخاب کنید که به بهترین وجه شما را برای روز آزمون آماده کند. در اینجا مروری بر برخی از محبوب ترین مطالب مطالعه تافل است:

کتاب های درسی

کتاب های درسی محبوب ترین مواد مطالعه تافل هستند که به شما کمک می کنند تا برای تافل آماده شوید. این کتاب‌های درسی تمام بخش‌های مختلف امتحان از جمله خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن را پوشش می‌دهند. آنها معمولاً شامل سؤالات تمرینی، مقاله های نمونه و سایر تمرینات هستند تا به شما در بهبود مهارت های خود کمک کنند.

برخی از محبوب‌ترین کتاب‌های درسی تافل عبارتند از: «راهنمای رسمی آزمون تافل»، «Baron’s TOEFL iBT» و «Kaplan TOEFL iBT Premier».

دوره های آنلاین

اگر چیزی تعاملی تر از کتاب می خواهید، یک دوره آنلاین تافل را در نظر بگیرید. این دوره‌ها معمولاً ویدیوها یا سخنرانی‌هایی را ارائه می‌دهند که مطالب را با جزئیات توضیح می‌دهند، همچنین سوالات و آزمون‌های تمرینی را ارائه می‌دهند تا بتوانید پیشرفت خود را زیر نظر داشته باشید. یک دوره آنلاین خوب باید بازخورد مربیانی را نیز ارائه دهد که تجربه ای در این آزمون دارند.

تست ها را تمرین کنید

شرکت در آزمون های عملی یکی از موثرترین روش های آمادگی برای تافل است. این آزمون‌ها امتحان واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند و می‌توانند به شما کمک کنند با قالب و انواع سؤال‌هایی که می‌توانید ببینید آشنا شوید. تست های تمرینی همچنین به شما این امکان را می دهد که پیشرفت خود را اندازه گیری کرده و زمینه هایی را که نیاز به پیشرفت دارید شناسایی کنید. می‌توانید تست‌های تمرینی را در کتاب‌های درسی، منابع آنلاین یا از طریق شرکت‌های تخصصی آماده‌سازی آزمون مانند Kaplan یا Princeton Review پیدا کنید.

راهنمای مطالعه

راهنماهای مطالعه برای ارائه یک نمای کلی از آزمون تافل طراحی شده اند. آنها اغلب شامل نکات و استراتژی هایی برای هر بخش از آزمون و برنامه های مطالعه هستند تا به شما کمک کنند در مسیر خود بمانید. برخی از راهنماهای مطالعه حتی شامل ضبط های صوتی از زبان مادری انگلیسی هستند تا به شما کمک کنند مهارت های شنیداری و گفتاری خود را تمرین کنید.

راهنماهای محبوب مطالعه TOEFL عبارتند از “Cracking the TOEFL iBT” توسط The Princeton Review و “TOEFL iBT Prep Plus 2021-2022” توسط Kaplan Test Prep.

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی می تواند راهی موثر برای آماده شدن برای تافل باشد، به خصوص اگر به توجه و راهنمایی شخصی نیاز دارید. مربیان می توانند به شما کمک کنند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و می توانند یک برنامه مطالعه سفارشی برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود ایجاد کنند. می‌توانید معلمان خصوصی را از طریق پلتفرم‌های تدریس خصوصی آنلاین، شرکت‌های آماده‌سازی آزمون یا تماس با آموزشگاه‌های زبان محلی پیدا کنید.

منابع صوتی

منابع صوتی مانند پادکست ها و فایل های ضبط شده می تواند برای افرادی که به دنبال یادگیری یا بهبود مهارت های زبان انگلیسی خود هستند بسیار مفید باشد. گوش دادن به ضبط مکالمات و سخنرانی ها می تواند به دانش آموزان کمک کند تا با صداهای زبان انگلیسی بیشتر آشنا شوند. علاوه بر این، پادکست ها روشی عالی برای یادگیری لغات جدید و بهبود درک فرد از قواعد دستور زبان در زمینه هستند.

6 کتاب برتر آمادگی تافل برای سال 2023

آماده شدن برای تافل به کتاب های مناسب برای موفقیت نیاز دارد. 5 کتاب برتر آمادگی تافل برای سال 2023 عبارتند از:

راهنمای رسمی آزمون تافل، ویرایش پنجم (ویرایش پنجم)

این راهنمای رسمی از خدمات تست آموزشی (ETS) یکی از جامع ترین و معتبرترین منابع برای آمادگی برای آزمون تافل است. این شامل مروری بر بخش‌های مختلف امتحان، اطلاعاتی در مورد مطالبی که در هر بخش ارائه می‌شود، نمونه سوالات با پاسخ‌ها و توضیحات مفصل، دو تست تمرینی کامل با کلیدهای پاسخ تشریحی و فایل‌های صوتی برای کمک به شما برای آماده شدن برای سوالات شنیداری است. .

این کتاب همچنین راهبردهایی را در مورد بهترین روش برخورد با هر نوع سؤال و همچنین نکات و توصیه هایی از ETS در مورد چگونگی موفقیت در سفر یادگیری زبان ارائه می دهد.

Barron’s TOEFL iBT Superpack، نسخه 2023

این راهنمای جامع یک نقطه شروع ایده آل برای افرادی است که برای امتحان تافل در سال 2023 آماده می شوند. این کتاب با یک تست تشخیصی شروع می شود تا به شما کمک کند سطح فعلی مهارت انگلیسی خود را در زمینه هایی مانند گرامر، واژگان و درک مطلب ارزیابی کنید.

همچنین سوالات و تمرین های تمرینی گسترده ای را ارائه می دهد تا به شما کمک کند این مهارت ها را قبل از شرکت در امتحان بهبود بخشید. علاوه بر این، شامل دو آزمون نمونه کامل و توضیحات پاسخ دقیق برای بررسی درک شما از هر نوع سوال است.

TOEFL iBT Prep Plus 2023-2024 توسط Kaplan

کتاب TOEFL iBT Prep Plus 2023-2024 کاپلان یک کتاب آمادگی کامل تافل است که شامل 4 تست کامل تمرینی، آموزش های ویدئویی آنلاین و توضیحات مفصل برای تمام سوالات است.

این کتاب همچنین راهبردها و نکات عملی را برای هر بخش امتحانی، از جمله بخش گفتاری و نوشتاری ارائه می‌کند. علاوه بر این، این کتاب برنامه های مطالعه قابل تنظیم و دسترسی به یک پورتال آنلاین با منابع اضافی مانند آزمون ها و فلش کارت ها را ارائه می دهد.

Barron’s TOEFL iBT با سی دی های صوتی و سی دی رام، ویرایش چهاردهم

این کتاب توسط بسیاری از دانشجویان بین المللی توصیه می شود و یکی از جامع ترین کتاب های آمادگی موجود برای تافل است. این شامل چهار تست تمرینی کامل، بررسی های عمیق هر بخش از امتحان، مرور دقیق گرامر، استراتژی های تست زدن برای همه بخش ها، واژگان و اصطلاحات مفید برای نوشتن مقاله های موثر، سی دی های صوتی برای کمک به بهبود مهارت های شنیداری و تلفظ، و یک CD-ROM تعاملی که تمرین اضافی با وظایف صحبت کردن را فراهم می کند.

آمادگی کمبریج برای آزمون تافل، ویرایش پنجم

آمادگی کمبریج برای آزمون تافل، ویرایش پنجم، راهنمای جامع آزمون تافل است. این شامل تست های تمرینی، توضیحات مفصل در مورد تمام بخش ها، و استراتژی برای هر نوع سوال است.

این کتاب همچنین مروری بر دستور زبان و واژگان ضروری دارد. علاوه بر این، سی دی صوتی همراه با کتاب، مکالمات و سخنرانی های معتبری را ارائه می دهد تا به شما در بهبود مهارت های شنیداری و گفتاری کمک کند. این کتاب آمادگی برنامه های مطالعه قابل تنظیم و منابع اضافی مانند آزمون ها و آزمون های تمرین آنلاین را ارائه می دهد.

منابع تافل: بررسی پرینستون TOEFL iBT Prep، 2023

Princeton Review TOEFL iBT Prep, 2023 یک نسخه جدید و به روز شده از کتاب محبوب آمادگی تافل توسط Princeton Review است. این کتاب شامل چهار تست تمرینی کامل، مطالب مروری و استراتژی های تست زدن است. این کتاب هر چهار بخش از آزمون تافل را پوشش می دهد، به ویژه بر بخش خواندن و نوشتن تمرکز دارد.

این کتاب همچنین شامل دسترسی به منابع آنلاین، از جمله آزمون های تمرینی اضافی و یک برنامه مطالعه شخصی است. این کتاب برای افرادی ایده آل است که می خواهند منبع کاملی برای آماده شدن برای آزمون تافل با تمرکز ویژه بر بخش خواندن و نوشتن داشته باشند.

منابع تافل: نتیجه

مواد مطالعه تافل مجموعه ای جامع از منابع را برای آمادگی برای آزمون تافل فراهم می کند. با طیف گسترده ای از تست های تمرینی، سوالات آزمون رسمی و راهنمای مطالعه، آنها به ابزارهایی که برای آماده شدن موثر برای امتحان نیاز دارند دسترسی دارند. با استفاده مناسب، مواد مطالعه تافل می تواند برای بهبود نمرات آنها در آزمون تافل بسیار ارزشمند باشد.

سوالات متداول

انواع مختلف مواد مطالعه تافل چیست؟

انواع مختلف مواد مطالعه تافل عبارتند از کتاب های درسی، دوره های آنلاین، آزمون های تمرینی، راهنمای مطالعه، تدریس خصوصی و منابع صوتی.

کتاب های محبوب آمادگی تافل برای سال 2023 کدامند؟

کتاب های محبوب آمادگی تافل برای سال 2023 عبارتند از: راهنمای رسمی آزمون تافل، نسخه پنجم (ویرایش پنجم)، سوپرپک تافل iBT بارون، نسخه 2023، TOEFL iBT Prep Plus 2023-2024 توسط Kaplan، Barron’s CDBT و CDBT با CD-TOEFL i. رام، نسخه چهاردهم، و بررسی پرینستون TOEFL iBT Prep، 2023.

در ارجاع و کسب درآمد Edvoy شرکت کنید. یکی از دوستان خود را برای تحصیل در خارج از کشور با Edvoy معرفی کنید و با کوپن، بورس تحصیلی پاداش دریافت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT