مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل و خدمات اول پرداخت در این زمینه

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور دارند، تحصیل در انگلستان یکی از بهترین گزینه های شماست. حدود ۳۸۰۰ کالج و دانشگاه در انگلیس وجود دارند. این آمار این کشور را به یکی از برترین مقصدها برای ادامه تحصیل تبدیل کرده. اغلب افراد با شرایط اقدام به دریافت ویزای تحصیلی انگلستان آشنایی ندارند. اما همه می دانیم که برای مهاجرت به انگلیس نیاز به اخذ ویزا است. در این مقاله شرایط مهاجرت به انگلیس و اخذ ویزای تحصیلی انگلستان را شرح خواهیم داد.

شرایط مهاجرت به انگلستان

با وجود دانشگاه های معتبر در سطح جهانی و امکانات تحصیلی پیشرفته، انگلستان از لحاظ آموزشی در لیست برترین کشور ها قرار می گیرد. نظام آموزشی انگلستان یکی از معتبرترین نظام های آموزشی در دنیا است. از جمله دانشگاه های شناخته شده و برتر واقع در این کشور، می توان آکسفورد و کمبریج را نام برد. طبق آمار یک چهارم از دانشگاه های کشور انگلیس جز صد دانشگاه برتر در جهان هستند.

برای باید مراحلی باید طی شود. در این مسیر می توانید از خدمات مختلف اول پرداخت بهره ببرید.

اخذ مدرک زبان برای تحصیل در انگلستان

برای دریافت ویزای انگلیس، نیاز به دریافت مدرک زبان انگلیسی معتبر است. در واقع اخذ مدرک زبان یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت به انگلیس است. مدارکی که سفارت انگلستان برای مهاجرت می پذیرد شامل آزمون آیلتس ، آزمون تافل و آزمون GRE می باشند. نمره زبان مورد قبول برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس در ۴ مهارت آزمون آیلتس ۶ به بالا می باشد. در آزمون های دیگر نمرات متفاوتی قابل قبول هستند. مثلاً نمره ۶ در آیلتس معادل ۶۰ الی ۷۸ در تافل است.

مراکز برگزاری این آزمون ها هم داخل ایران و هم خارج از ایران واقع هستند. برخی داوطلبان ترجیح می دهند در کشور های دیگر در این آزمون ها شرکت نمایند. برای پرداخت هزینه آزمون های زبان، می توانید از خدمات ارزی اول پرداخت بهره ببرید. این خدمات شامل پرداخت آزمون های داخل ایران و هم خارج از ایران می باشند.

اخذ وقت سفارت انگلیس

یکی از مهم ترین مراحل مهاجرت به انگلیس مراجعه به سفارت این کشور در شهر تهران است. این سفارت در خیابان فردوسی، پلاک ۱۸۹ قرار دارد. اقدام برای اخذ ویزای انگلیس از طریق تهران، تا حد زیادی زمان بر خواهد بود. بازه ی نوبت دهی در این مرکز ۴ الی ۶ ماهه می باشد. بسیاری از افراد که قصد تحصیل در انگلستان را دارند امکان منتظر ماندن به مدت زیاد ندارند.

به افرادی که تمایل به دریافت ویزای تحصیلی انگلستان در زمان کمتری دارند، توصیه می شود به سفارت انگلیس در یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنند. اگرچه اقدام از طریق کشور های همسایه هزینه بیشتری دارد. اما اختلاف فاحش در زمان انتظار نوبت دهی باعث شده برخی افراد هزینه های آن را نادیده بگیرند. وقت سفارت در این کشور ها معمولاً ۲۰ روزه خواهد بود.

مهاجرت به انگلیس
مهاجرت به انگلیس

برای اخذ نوبت سفارت باید هزینه آن را به صورت ارزی پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه سفارت انگلیس می توانید از خدمات ارزی اول پرداخت استفاده کنید. یا می توانید با استفاده از کارت اعتباری خارجی مثل ویزا کارت یا مستر کارت هزینه را پرداخت کنید. برای پرداخت از طریق کردیت کارت با اول پرداخت در ارتباط باشید.

پرداخت بیمه انگلیس

از دیگر خدمات در زمینه مهاجرت به انگلیس که اول پرداخت ارائه می دهد، پرداخت بیمه می باشد. دریافت بیمه برای تحصیل در انگلستان الزامی نمی باشد. اما اغلب افراد نسبت به دریافت بیمه اقدام می نمایند.

ویزای تحصیلی انگلستان

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان، بدون پرداخت شهریه دانشگاه امکان پذیر نمیباشد. برای پرداخت هزینه دانشگاه می توانید از انواع حواله ارزیاستفاده کنید. حواله های سویفت ، وسترن یونیون و مانی گرام سریع ترین و مطمئن ترین راه برای ارسال حواله ارزی هستند. پرداخت شهریه دانشگاه و انواع هزینه های دانشگاه خود را از اول پرداخت بخواهید.

ویزای تحصیلی انگلستان سه نوع می باشد:

  • ویزای کوتاه مدت: این ویزا برای افراد بالای ۱۸ سال می باشد. برای شرایطی مناسب می باشد که افراد برای دوره آموزشی کوتاه، نهایتاً شش ماهه قصد مهاجرت به انگلیس دارند.
  • ویزای تحصیلی عمومی: اعتبار این ویزا مدت بیشتری دارد. دانشجویانیی که با این ویزا به انگلستان مهاجرت کرده باشند، میتوانند در برخی شغل ها مشغول به کار شوند.
  • ویزای تحصیلی کودکان: اعتبار این ویزا به مدت ۶ سال است. افراد بالای ۱۶ سال امکان اخذ این ویزا را دارند.
امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT