اخبار ارزهای دیجیتال هفته دوم آبان

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال هفته دوم آبان

زمان مطالعه 2 دقیقه

همه نگاه‌ها به نشست FOMC فدرال رزرو ایالات متحده معطوف شده است زیرا معامله‌ گران ارزهای دیجیتال به دنبال افزایش دوباره قیمت بیت کوین (BTC) هستند. در این پست به بررسی مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال هفته دوم آبان می پردازیم.

اخبار ارزهای دیجیتال هفته دوم آبان

از آنجایی که احساسات مثبت و FOMO قیمت بیت‌ کوین و آلت‌ کوین‌ها را به بالاترین سطح سالانه سوق می‌ دهد، معامله‌ گران کریپتو روی رویدادهای مهم این هفته تمرکز می‌کنند تا رالی دیگری داشته باشند. پس از اینکه CPI و داده‌های PCE بهتر شدن وضعیت تورم را نشان دادند، کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده (FOMC) تصمیم گرفت که آیا افزایش بیشتر نرخ بهره لازم است یا با مکث دیگری ادامه می‌دهد.

انتظار معامله گران کریپتو به تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره

همه نگاه ها به نشست FOMC فدرال رزرو ایالات متحده در 31 اکتبر و 1 نوامبر است، با کمیته ای که تصمیم گیری کند.

CME FedWatch Tool نشان می دهد که احتمال 96.2 درصد فدرال رزرو نرخ بهره را بدون تغییر اعلام می کند زیرا معیار سنجش ترجیحی فدرال رزرو برای اندازه گیری تورم، یعنی Core PCE سالانه، به 3.7٪ کاهش می یابد.

در حالی که معامله گران نسبت به توقف افزایش نرخ بهره در نشست آتی FOMC اطمینان دارند، پس از سخنرانی اخیر مقامات فدرال رزرو، احتمال افزایش نرخ در نشست 13 دسامبر بسیار بیشتر است. جروم پاول، رییس فدرال رزرو نیز به افزایش نرخ بهره در پایان سال اشاره کرد. داده های دریافتی همچنان برای فدرال رزرو مهم هستند زیرا بازار کار همچنان محدود است.

گزارش بازار کار و به دنبال آن PMI تولید و خدمات ISM، افتتاحیه‌های شغلی JOLTs و سفارش‌های کارخانه از دیگر رویدادهای کلیدی این هفته هستند.

علاوه بر این، در زمانی که معامله گران و سرمایه گذاران به دنبال اضافه کردن پول به بازار هستند و حرکت صعودی را به تاخیر می اندازد، فصل سود همچنان بر بازارها فشار وارد می کند. 20 درصد از شرکت های فهرست شده S&P گزارش سود خود را در این هفته اعلام می کنند.

رالی بیت کوین در میان رویدادهای مهم متوقف می شود!

جولیو مونرو، رئیس تحقیقات CryptoQuant، با اشاره به دو تحول مهم زنجیره ای پس از افزایش اخیر قیمت بیت کوین، اخیراً گفت که این افزایش ممکن است متوقف شود. احساسات پایان ماه و تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره، معامله گران را از بازار دور می کند.

قیمت بیت کوین پس از رالی همچنان به حرکت در محدوده محدود ادامه می دهد و قیمت در حال حاضر در 34200 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 34098 دلار و 34743 دلار است. با این حال، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 35 درصد افزایش یافته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT