اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

زمان مطالعه 3 دقیقه

برای اینکه بدانید امروز در کریپتو چه اتفاقی افتاده است، در اینجا آخرین اخبار در مورد روندها و رویدادهای روزانه تاثیرگذار بر قیمت بیت کوین و مقررات رمزنگاری وجود دارد. طبق اطلاعات به دست آمده، دولت آلمان بالاخره دارایی های بیت کوین باقی مانده خود را تخلیه کرده است.در این پست به مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر می پردازیم.

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

یک کیف پول مرتبط با آدرس Genesis Trading، انتقال بیت کوین به کوین بیس را آغاز کرده است که ممکن است شروع انحلال دارایی ها باشد. در همین حال، بیت کوین وارد منطقه «ترس شدید» شد که پایین‌ترین امتیاز آن از ژانویه سال گذشته است، زمانی که بازار کریپتو هنوز زخم‌های ناشی از سقوط صرافی FTX را ترمیم میکند.

موجودی بیت کوین دولت آلمان به صفر می رسد!

پس از هفته ها دامپ بیت کوین توقیف شده خود در بازار، دولت آلمان تا 12 جولای چیزی برای فروش نداشت.

طبق داده‌های به دست آمده، دولت آلمان 3846.05 بیت کوین نهایی خود را در 12 جولای برای انحلال ارسال کرد. همانطور که آرکهام قبلا گزارش داده بود، دولت احتمالاً سه هفته پیش فروش بیش از 2 میلیارد دلار BTC را از طریق صرافی های کوین بیس، کراکن و بیت استمپ آغاز کرده است.

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

جریان راه افتاده از فروش بیت کوین های توقیف شده به فروش بیت کوین نیز کمک کرده است. از اوایل ژوئن، بزرگترین ارز رمزنگاری شده در لیست ارزهای دیجیتال از حدود 71000 دلار به زیر 58000 دلار سقوط کرده است که شامل افت مختصری به زیر 55000 دلار در 7 جولای است.

همه اعضای دولت آلمان از انحلال‌های گسترده حمایت نکرده‌اند. جوآنا کوتار، قانونگذار آلمانی و فعال بیت کوین، استدلال کرد:

بیت کوین توقیف شده می تواند بخشی از یک “ارز ذخیره استراتژیک” برای محافظت در برابر خطرات در سیستم مالی سنتی باشد.

شرکت جنسیس تردینگ، نهنگ بازار کریپتو؟

این آدرس در حال حاضر دارای 33356 بیت کوین است که از بیش از 46000 بیت کوین یک ماه پیش در 12 ژوئن، طبق داده کمتر است. انتقال چند میلیون بیت کوین دو ماه پس از آن صورت می گیرد که لتیتیا جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک اعلام کرد که دفتر او با جنسیس به توافق رسید و شرکت را ملزم به پرداخت 2 میلیارد دلار به سرمایه گذاران فریب خورده در برنامه Earn کرد.تسویه حساب مستلزم بازگرداندن وجوه به سرمایه گذاران جنسیس و ممنوعیت فعالیت شرکت در نیویورک است.

آدرس جنسیس تردینگ، 720 میلیون دلار بیت کوین را به کوین بیس منتقل می کند.

یک کیف پول رمزنگاری مرتبط با Genesis Trading طی ماه گذشته نزدیک به 720 میلیون دلار بیت کوین را به صرافی کوین بیس منتقل کرده است که به شروع احتمالی انحلال دارایی ها اشاره دارد.
کیف پول با برچسب Genesis Trading بیش از 12600 بیت کوین انتقال داده است.
بیت کوین در طول 30 روز گذشته، به ارزش 719.9 میلیون دلار، عمدتاً در 500 تا 700 معامله شده است.

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

شاخص ترس شدید در بیت کوین
شاخص ترس و طمع کریپتو، شاخصی که احساسات بازار را نسبت به بیت کوین و کریپتو ردیابی می کند. این شاخص به “ترس شدید” سقوط کرده است که پایین ترین سطح از ژانویه سال گذشته است.

امتیاز شاخص سقوط در حالی به دست آمد که قیمت بیت کوین برای دومین بار در 48 ساعت گذشته نتوانست از مرز 60000 دلار عبور کند.

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال ۲۳ تیر

در پستی در 11 جولای در توییتر، تریدر ارز دیجیتال، جاستین بنت به 111000 دنبال‌کننده‌اش گفت:

سطح قیمت بیت‌کوین «دوباره» 60000 دلار را رد کرده است، و به شکل‌گیری یک «الگوی کنج رو به افزایش» اشاره کرد که نشان‌دهنده کاهش بیشتر در روزهای آینده است.

بیت کوین در 10 جولای تا 59,485 دلار افزایش یافت و در 12 ساعت بعد دوباره به 57,000 دلار سقوط کرد. در 11 جولای، بیت کوین بار دیگر برای مدت کوتاهی به 59529 دلار افزایش یافت اما نتوانست در آن سطح باقی بماند.

بر اساس داده های تریدینگ ویو، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 57499 دلار در حال تغییر است که 23 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود در 14 مارس امسال است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت