خدمات هاستینگ

مهمترین خدمات هاستینگ وب برای یک میزبانی مناسب

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه اغلب کسب و کارها به سمت دیجیتالی شدن حرکت می‌کنند و برای شروع هر کسب و کاری یک وبسایت ساخته می‌شود. اولین چیزی که برای ساخت یک وبسایت اهمیت دارد پیدا کردن یک میزبان یا هاست خوب و با کیفیت است. در این مقاله قصد داریم به انواع خدمات هاستینگ وب اشاره کنیم.

خدمات هاستینگ
خدمات هاستینگ

زمانی که به دنبال یک ارائه کننده خدمات هاستینگ وب هستید، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید:

انواع خدمات هاستینگ وب

۱. دسترسیFTP

برخی هاست‌ها فقط از طریق یک فرم وب به سرور سایت شما دسترسی خواهند داشت. اما این محدودیت دسترسی و کنترل شما بر روی صفحات را محدود می‌کند. علاوه بر این، اغلب نیازمند گام‌های بیشتری برای رسیدن به سایت از طریق فرم است.

۲. فضای دیسک مناسب

اما اگر شما یک سرویس دهنده را پیدا کنید که زمانی که به آن نیاز دارید می‌تواند فضا را اضافه کند برای شما  زمانی که از سایتی به سایتی دیگر می روید تا حد زیادی خوب، متفاوت و مناسب باشد. زمانی که شروع به خارج شدن می‌کنید، بررسی کنید که سایت شما چقدر از سخت افزار استفاده می‌کند و مطمئن باشید که بیشتر از آن استفاده می‌کنید.

۳. پهنای باند معقول

پهنای باند اندازه‌گیری میزان جریان داده در یک شبکه در یک دوره زمانی مشخص است. بنابراین، اگر ۱۰ مگابایت از محتوای صفحه وب داشته باشید و تنها یک زمان در یک ماه مشاهده می‌شود، استفاده از پهنای باند شما ۱۰ مگابایت خواهد بود. ​از آنجایی که می‌خواهید صفحات شما بیش از یک‌ بار مشاهده شوند، به دنبال پهنای باند ماهانه حداقل ۵ گیگا بایت بگردید. ​

وقتی موارد بالا را داشته باشید، تنها چیزی که برای یه هاست خوب نیاز دارید است اما ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید اضافه کنید که ممکن است کارها را حتی آسان‌تر کند: ​

۴. دسترسی به SSH  

این به شما امکان دسترسی مستقیم به صفحات سایت شما را می‌دهد. علاوه بر این، این روش بسیار خوبی برای آزمودن اسکریپت CGI است.

۵. پنل مدیریت

میزبانی تابلوهای کنترل می‌تواند به شما کمک کند وب سایت خود را به طور موثرتری با دادن دسترسی به فرمان‌های اداری مانند مجوز و پرونده‌های نقطه‌ای حفظ کنید. ​

۶. PHP

این به شما یک اسکریپت سرور جانبی می‌دهد.

۷. بانک اطلاعاتی (کامپیوتر)

با یک پایگاه‌داده می‌توانید مکان‌های پویاتر تری ایجاد کنید.

۸. حساب پست الکترونیکی

این به شما یک آدرس ایمیل (یا چند تا) از دامنه سایت ها می‌دهد.

خدمات هاستینگ
خدمات هاستینگ

خدمات اول پرداخت

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT