میم کوین باب اسفنجی (SPONGE)

میم کوین باب اسفنجی (SPONGE) از راه رسید !

زمان مطالعه 2 دقیقه

میم کوین باب اسفنجی (SPONGE) به عنوان آخرین کوین مبتنی بر میم در دنیای رمزارزها در حال ترند شدن است و قدم در مسیر پپه (PEPE) می‌گذارد.

میم کوین باب اسفنجی (SPONGE)

این رمزارز توجه سرمایه‌گذاران و علاقمندان به میم کوین‌ها را به خود جلب کرده و یک هیجان و سرگرمی را به دنیای جدی بسیاری از دارایی‌های دیجیتالی اضافه کرده است. SPONGE با بهره‌گیری از پدیده‌ای فرهنگی که دهه‌ها است محبوبیت دارد، با بسیاری از معامله‌گران رمزارز ارتباط برقرار کرده و به سرعت به رتبه‌های بالای لیست جفت‌ارزهای ترند DEXTools رسیده است. توکن باب اسفنجی که با الگوبرداری از توکن پپه قورباغه ایجاد شده، در بازار رمزارز جای خود را پیدا کرده است و CoinMarketCap، ردیاب بازار رمزارز، ارزش SPONGE را به طور فعال پیگیری می‌کند.

میم کوین باب اسفنجی (SPONGE)

میم کوین باب اسفنجی (SPONGE)

اگرچه ارزش SPONGE اخیراً کاهش یافته و در 24 ساعت گذشته با 15.04 درصد کاهش به 0.000924 دلار رسیده است، اما همچنین به عنوان یکی از پروژه‌های پرطرفدار در DexTools فهرست شده است. حتی در بعضی از روزها، در کنار PEPE صدرنشین جفت ارزهای ترند بازار بوده است.

علاوه بر این، حجم معاملات SPONGE افزایش یافته و در حال حاضر بیش از 100 میلیون دلار از این توکن معامله شده است. در زمان نگارش این متن، حجم بازار این توکن از 3 میلیون دلار در تاریخ 4 می به حدود 40 میلیون دلار رسیده است. برای مقایسه بهتر حجم بازار این توکن بهتر است بدانید با رشد چشم‌گیر بازار این ارز هنوز ارزش کل این توکن کمتر از 5% حجم بازار میم کوین پپه است.

توکن SPONGE در تاریخ 4 می در صرافی غیرمتمرکز Uniswap راه‌اندازی شد و در اوج افزایش قیمت خود بیش از 30 برابر رشد داشته است.
برخی از تحلیلگران بازار در گذشته توکن باب اسفنجی را به عنوان میم کوین انفجاری بعدی شناسایی کرده‌اند. یکی از این تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کند که محبوبیت و پتانسیل میم کوین باب اسفنجی در جهان می‌تواند منجر به رشد 1000 برابری این ارز شود.
بدیهی است که معامله گران در پی موفقیت توکن پپه به دنبال میم کوین‌های جدید هستند. برای بسیاری از افراد، توکن باب اسفنجی یک فرصت هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

bitcoinist

امتیاز 4.7/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT