میم‌ کوین ماگا (TRUMP)

میم‌ کوین ماگا (TRUMP) : میم کوین‌های ترامپ !

زمان مطالعه < 1 دقیقه

رشد صنعت ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، چهره‌های سرشناس متعددی را به این بازار جذب کرده که دونالد ترامپ نمونه بارز آن است. بر اساس داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده و نامزد انتخابات آتی، بیش از ۷ میلیون دلار در قالب ارزهای دیجیتال نگهداری می‌کند. در این پست به بررسی میم‌ کوین ماگا (TRUMP) می پردازیم.

میم‌ کوین ماگا (TRUMP)

بیش از ۶۵ درصد از پرتفوی ترامپ به میم‌کوین ماگا (TRUMP) اختصاص دارد. ارزش این توکن در اوایل ماه جاری پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر پیشتاز بودن ترامپ در چندین ایالت، افزایش یافت. پرتفوی ترامپ همچنین شامل اتریوم، یوی‌اس‌دی‌ کوین (USDC)، پپه (PEPE) و غیره، نیز هست.

ترامپ که پیش از این و در دوران ریاست جمهوری قبلی خود، از منتقدان سرسخت بیت کوین بود، اخیراً موضع خود را ملایم‌تر کرده و حتی کمپین انتخاباتی او، کمک‌های مالی در قالب ارزهای دیجیتال را نیز می‌پذیرد.

تغییر رویکرد ترامپ و استقبال جامعه ارز دیجیتال از این موضوع باعث افزایش قیمت میم‌کوین‌های ترامپ شده است. در همین راستا، قیمت میم‌کوین ماگا با نماد TRUMP طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۲۴ درصدی به ۱۲.۶۶ دلار رسیده و حجم معاملات آن با جهشی ۸۱ درصدی به ۳۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

علاوه بر این، میم‌‌کوین دیگری با نام ماگا، با نماد MAGA و معروف به ماگا هت بر بستر اتریوم نیز طی روز گذشته، رشد خیره‌کننده بیش از ۲۰۰ درصد را به ثبت رسانده و قیمت آن به بالای ۰.۰۰۰۷ دلار رسیده است.

coinmarketcap

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت