نابودی ارزهای دیجیتال

نابودی ارزهای دیجیتال تا ۱۰ سال آینده

زمان مطالعه < 1 دقیقه

دو تحلیل‌گر موسسه مالی بانک آمریکا، آلکش شاه و اندرو ماس، در گزارشی تحقیقاتی که روز سه‌شنبه منتشر شد، بر توانایی توکن‌سازی برای تغییر زیرساخت‌های مالی و غیرمالی و همچنین بازارهای مالی در دهه آینده تاکید می‌کنند. در این پست به نابودی ارزهای دیجیتال تا ۱۰ سال آینده می پردازیم.

نابودی ارزهای دیجیتال تا ۱۰ سال آینده

توکن‌سازی فرآیند تبدیل دارایی‌های دنیای واقعی به توکن‌های مبتنی بر بلاکچین است که می‌تواند تخصیص کارآمد سرمایه را بهبود بخشد، زنجیره‌های تامین جهانی را بهینه کند و نسل جدیدی از شرکت‌های نرم‌افزاری که خدمات ارائه می‌کنند (SaaS) را تسریع کند. این گزارش اشاره می‌کند که فناوری اغلب سال‌ها طول می‌کشد تا به جایگاه اصلی خود برسد، اما دارایی‌های دیجیتال می‌توانند زمان تاخیر بسیار کمتری داشته باشند.

این گزارش تاکید می‌کند که فناوری دفتر کل توزیع‌شده و دارایی‌های سنتی توکن‌شده رمزارز نیستند و بلاکچین‌ها مالکیت توکن‌های متعددی را که در اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال وجود دارند، ثبت می‌کنند. با این حال، موسسه مالی بانک آمریکا انتظار دارد که 99 درصد از این توکن‌ها اساساً طی ده سال آینده از بین بروند. در حالی که میم‌کوین‌هایی مانند شیبا (SHIB) و پپه (PEPE) هیچ کاربردی یا ارزش ذاتی ندارند، توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. در مقایسه با این میم‌کوین‌ها، سایر توکن‌ها کاربردهای عملی‌تری دارند. بلاکچین‌های بدون مجوز عمومی مانند بیت‌کوین، اتریوم و برخی از بلاکچین های نسل سوم غیرمتمرکز هستند و به توکن‌هایی نیاز دارند تا به شرکت‌کنندگان برای پردازش تراکنش‌ها در شبکه پاداش دهند.
انتظار می‌رود که با افزایش هزینه فرصت بهره‌وری‌های غیرقابل تصرف، اجرای فناوری بلاکچین در بین موسسات مالی و شرکت‌ها تسریع شود. این گزارش پیش‌بینی می‌کند که فناوری بلاکچین نحوه انتقال، تسویه و ذخیره ارزش در هر صنعت را تغییر می‌دهد. این امر می‌تواند به عصر جدیدی از نوآوری منجر شود که پیامدهای مهمی برای بخش مالی خواهد داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT