نات کوین بونس (Bonus)

نات کوین بونس (Bonus) : معرفی بازی GAMEE

زمان مطالعه 2 دقیقه

پیش از اینها تیم توسعه نات کوین از نات کوین اکسپلور خبر داده بود، دقیقا بخشی که شرکت کنندگان بتوانند در دیگر ایردراپ ها شرکت کنند و بتوانند نات کوین بیشتری به دست آورند، امروز بخش جدید تحت عنوان نات کوین بونس (Bonus) به ربات بازی نات کوین اضافه شده است که قصد داریم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم.

بونس نات کوین چیست؟

در فاز جدید نات کوین قسمتی تحت عنوان استکینگ و استخرها وجود دارد که پاداش ها با توکن NOT پرداخت میشود. اما در بخش بونس شما جایزه ای در قالب همان پاداش های مربوطه بازی دریافت می کنید.بخش بونس برای تمامی شرکت کنندگان فعال است حتی شرکت کنندگانی که در سطح برنز قرار دارند. نکته ای که وجود دارد این است که اگر شما به مرحله بالاتری در ربات بازی نات کوین رسیده بودید جایزه ای هم که دریافت میکنید بالاتر خواهد بود.

چطور وارد بخش بونس نات کوین شویم؟

برای ورود به بخش بونس نات کوین وارد ربات شوید، در منوی پایین صفحه گزینه “Bonus” را انتخاب کنید.این قسمت دو بخش دارد بخش Active که بازی های تپ تو ارنی هستند که بر روی ربات فعال شده اند و بخش Soon این بازی ها به زودی فعال میشوند.

پروژه ای که در حال حاضر بر روی ربات تلگرام نات کوین وجود دارد، بازی GAMEE است. این بازی به شما پس از برنده شدن در سطوح و رقابت با سایر بازیکنان توکن های WAT می دهد، البته این توکن هنوز در صرافی لیست نشده و فقط ارزش استفاده درون بازی را دارد.

نات کوین بونس (Bonus)

نات کوین بونس (Bonus)

چطور سکه هایی را که در بازی نات کوین میبریم هولد کنیم؟

در حال حاضر در فاز جدید نات کوین، فقط بازی GAMEE وجود دارد، روی همین بازی کلیک کنید، پایین صفحه روی “Earn “کلیک کنید، روی رنک یا لولی که دارید و نوشته ی “HOLD “کلیک کنید.

نات کوین بونس (Bonus)

نات کوین بونس (Bonus)

در ادامه باید کیف پولی را که برای نات کوین های خود انتخاب کردید مثل کیف پول تون کیپر به بازی وصل کنید تا سطح شما در ربات مشخص شود.

نات کوین بونس (Bonus)

نات کوین بونس (Bonus)

پس از متصل کردن کیف پول به بازی نات کوین جدید، روی دکمه “Check” بزنید. در بالای بخش earn دکمه”Claim rewards” را پیدا کنید تا بتوانید پاداشتان را دریافت کنید. سپس روی دکمه “CLAIM” کلیک کنید تا جایزه به موجودی شما اضافه شود. برای مشاهده درامد در بازی نات کوین جدید باید به قسمت WATDROP مراجعه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT