آپلود پادکست در Anchor

نحوه آپلود پادکست در Anchor و اشتراک گذاری آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

پس از ضبط و ویرایش پادکست، وقت آن است که تصمیم بگیرید کجا آن را به اشتراک بگذارید. با استفاده از Anchor می توانید قسمت خود را در چندین پلتفرم به اشتراک بگذارید.

هنگام ایجاد یک پادکست به عنوان یک مبتدی، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که ارزیابی کنید که کجا پادکست خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

خرید با ویزا کارت

نقد کردن درآمد ارزی

اشتراک گذاری پادکست آنلاین آسان است و Anchor یک ابزار رایگان مفید برای کمک به شما در انجام این کار است. در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه پادکست خود را در Anchor آپلود کنید – قبل از به اشتراک گذاشتن آن در چندین پلتفرم پخش مختلف.

چگونه قسمت پادکست خود را در انکر آپلود کنیم

اگر قسمت پادکست خود را قبلا ضبط و ویرایش کرده اید، آپلود آن در Anchor ساده است. پس از ورود به اکانت کاربری خود، روی تب New Episode در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. سپس Quick upload را بزنید.

فایلی را که می خواهید به عنوان قسمت پادکست آپلود کنید انتخاب کنید. می‌توانید عنوان، توضیحات و سایر ویژگی‌ها را در حالی که منتظر تکمیل آپلود فایل هستید ویرایش کنید. هنگامی که همه چیز برای شما خوب به نظر می رسد، روی دکمه Publish now کلیک کنید.

همچنین می‌توانید با انتخاب «ایجاد یک قسمت»، مستقیماً در Anchor ضبط کنید. در آنجا، این گزینه را خواهید داشت که همه چیز را ویرایش کنید – به علاوه موارد بسیار بیشتری.

چگونه پادکست خود را در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید

می توانید پادکست خود را در Spotify، Google Podcasts، Apple Podcasts و چندین پلتفرم دیگر به اشتراک بگذارید.

برای انجام این کار، آیکون خود را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. وقتی منوی کشویی ظاهر شد، روی Podcast availability کلیک کنید.

اگر به پایین اسکرول کنید، مکان‌های مختلفی را می‌بینید که می‌توانید پادکست خود را در آنها آپلود کنید. و هنگامی که پلتفرم های مورد علاقه خود را گسترش دهید، لینکی را مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که لینک را کپی کردید، می‌توانید به جایی که می‌خواهید پادکست را آپلود کنید بروید – مانند Google Podcast Manager. مراحل باقی مانده بسته به پلتفرمی که انتخاب کرده اید متفاوت است.

هنگامی که پادکست خود را به اشتراک گذاشتید، همه قسمت های گذشته و آینده شما باید همگام شوند.

Anchor: راهی آسان برای اشتراک گذاری پادکست های خود

همانطور که می بینید، اشتراک گذاری پادکست خود در Anchor به تلاش کمی نیاز دارد. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، می توانید قسمت های خود را در جای دیگری ویرایش کنید یا همه چیز را از داخل برنامه مدیریت کنید. و صرف نظر از سرویس‌هایی که محتوای خود را در آن آپلود می‌کنید، نباید مشکلات زیادی داشته باشید.

ایجاد یک حساب Anchor رایگان است و می‌توانید برنامه را هم در App Store و هم در Google Play دانلود کنید—همراه با استفاده از آن در مرورگر وب رایانه‌تان.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT