اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

نحوه اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

زمان مطالعه 4 دقیقه

به دست آوردن یک شغل جدید هیجان انگیز است، و ممکن است تصمیم بگیرید که می خواهید آن را در لینکدین به اشتراک بگذارید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است. اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین را یاد بگیرید.

لینکدین ابزاری عالی برای یافتن کار است، اما همچنین ابزاری عالی برای پست کردن موقعیت فعلی و تغییرات شغلی شماست. به روز نگه داشتن نقش فعلی می تواند به رشد و توسعه جامعه شما کمک کند و در زمان مناسب یافتن موقعیت های جدید را آسان تر می کند.

2 راه برای اشتراک گذاری شغل جدید در لینکدین

راه‌های مختلفی برای اشتراک‌گذاری یک شغل جدید در لینکدین وجود دارد، و همه آنها نحوه مشاهده اتصالات شما و سایر کاربران پلتفرم را تغییر می‌دهند. استفاده از هر یک یا همه آنها برای آنچه که با اخبار شما مطابقت دارد می تواند به شما کمک کند تعیین کنید که چگونه این کلمه را به اطلاع می رسانید.

1. یک پست را شروع کنید

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

با استفاده از رابط وب دسکتاپ، در بالای صفحه اصلی، روی قسمت Start a post text در بالای صفحه کلیک کنید. به این ترتیب هر پستی را شروع می کنید، اما با انتخاب نماد نقطه در پایین، منوی جدیدی برای افزودن به پست شما باز می شود.

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

این منو الگوهایی را برای پست شما ایجاد می کند که آن را جذاب تر و بلافاصله برای سایر کاربران قابل درک تر می کند. به یاد داشته باشید که این اینجاست زیرا گزینه های مختلفی برای ایجاد انواع مختلف پست وجود دارد. در حال حاضر، روی موقعیت جدید کلیک کنید.

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

از اینجا، می‌توانید یک عکس آپلود کنید یا از بین هنرهای موجود در بورس انتخاب کنید تا نشان دهید که شغل شما در حال پیشرفت است. وقتی کارتان تمام شد، روی Next در پایین پنجره کلیک کنید تا پیش‌نمایش پست را مشاهده کنید، شامل یک متن نمونه برای شروع کار با هشتگ‌های مرتبط. وقتی از آن راضی بودید، روی دکمه آبی رنگ پست کلیک کنید.

2. اضافه کردن تجربه

اگر می‌خواهید یک به‌روزرسانی را به گونه‌ای اضافه کنید که کمتر پر زرق و برق باشد، اما ممکن است در واقع بهتر باشد به افرادی که می‌خواهید آن را ببینند، بهتر باشد، ممکن است بخواهید روش دیگری را امتحان کنید.

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

این بار به پروفایل خود بروید و به قسمت Experience بروید. در سمت راست بالای این فیلد، برای افزودن یک تجربه جدید، روی آیکون + کلیک کنید. از منوی کشویی ایجاد شده، گزینه Add position را انتخاب کنید.

مگر اینکه این اولین شغل شما باشد، این باید یک قسمت آشنا باشد که به شما امکان می دهد فیلدهای متنی را برای کارفرمای جدید خود، موقعیت خود با آنها، مهارت هایی که در کار استفاده می کنید و سایر اطلاعات را پر کنید. با این حال، یکی از ابزارهایی که بالقوه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، سوئیچ کلید در فیلد آبی در بالای شبکه Notify است.

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

اشتراک گذاری یک شغل جدید در لینکدین

اگر این مورد را روی روشن قرار دهید، وقتی موقعیت جدید خود را در پروفایل خود ذخیره می‌کنید، نوتیفیکیشن‌های فشاری به تمام اتصالات لینکدین شما ارسال می‌شود. بنابراین هیچ پست پروفایل بزرگی وجود ندارد، اما مطمئناً می دانید که همه اتصالات شما حداقل یک خط متن در اعلان های خود دریافت می کنند که آنها را از موقعیت جدید شما آگاه می کند.

آیا یک گزینه بهتر از دیگری است؟

آیا ساختن یک پست بهتر از به‌روزرسانی تجربیاتتان است؟ این بستگی به این دارد که شما چقدر می خواهید در اطلاعیه عمومی باشید. اگر می‌خواهید لینکدین را بدون اطلاع شبکه‌تان به‌روزرسانی کنید، می‌توانید فهرستی از موقعیت‌های خود را در حالت خاموش نگه دارید و هیچ‌کس بدون مراجعه به پروفایل‌تان از موقعیت جدید شما مطلع نخواهد شد.

با این حال، با تنظیم شبکه Notify روی روشن، می‌دانید که اتصالات شما آن را می‌بینند، اما به آنها فرصت زیادی برای تعامل با اطلاعات نمی‌دهید. آن‌ها نمی‌توانند مانند یک پست، نوتیفیکیشن‌های پروفایل را به اشتراک بگذارند، به آن واکنش نشان دهند یا درباره آن نظر بدهند. شما همچنین به طور بالقوه دید به شبکه خود را محدود می کنید.

وقتی پستی می‌سازید، آن پست این پتانسیل را دارد که توسط افراد خارج از شبکه شما دیده شود – به خصوص اگر از چیزهایی مانند هشتگ استفاده می‌کنید یا با شرکت تماس می‌گیرید. علاوه بر این، هنگامی که مردم به پست شما واکنش نشان می دهند، روی آن نظر می دهند یا به اشتراک می گذارند، این اقدامات دید شما را فراتر از شبکه فعلی شما گسترش می دهد.

یک پست همچنین به شما فضای بیشتری برای بیان احساسات خود در مورد موقعیت جدیدتان می دهد. این به خودی خود یک هنر است. به جای اینکه فقط یک اعلان بنویسید: «آرون یک موقعیت جدید را شروع کرد»، می‌توانید در مورد اینکه چقدر مشتاق کار با یک تیم جدید هستید یا از مهارت‌های خود به روشی جدید در حین توسعه حرفه خود استفاده می‌کنید صحبت کنید.

درباره شغل جدید خود به دنیا بگویید

البته، اینها گزینه های متقابل انحصاری نیستند. شما واقعاً باید تجربیات خود را به‌روزرسانی کنید، بنابراین می‌توانید شبکه خود را در حالی که در آن هستید مطلع کنید. و، حتی اگر در تبلیغات خود زیاد نیستید، ایجاد یک پست اساسی در مورد موقعیت جدیدتان با ابزارهای ارائه شده لینکدین آسان است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT