بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

9 بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی آنلاین رایگان

زمان مطالعه 7 دقیقه

ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی ویرایش تصاویر را برای همه آسان می کند.

به لطف پیشرفت‌های هوش مصنوعی، برای اینکه عکس‌هایتان خوب به نظر برسند، نیازی نیست در فتوشاپ متخصص باشید. هرکسی که کمی در مورد فیلترهای عکس اطلاعات کافی داشته باشد، می‌تواند به راحتی عکس‌های خود را دستکاری کند، نور پس‌زمینه را بهبود بخشد، عکس‌های خود را اصلاح کند و آن‌ها را هر طور که می‌خواهد دستکاری کند.

ابزارهای آنلاین رایگان ویرایش عکس هوش مصنوعی بهبود عکس ها را بدون نیاز به جزئیات زیاد آسان می کند. بسیاری از ویرایشگرهای رایگان عکس هوش مصنوعی دارای فیلترهای داخلی هستند که می توانید از آنها برای بهبود عکس ها تنها با یک کلیک استفاده کنید.

در این مقاله، ما نه مورد از بهترین ویرایشگرهای عکس آنلاین هوش مصنوعی را که امروزه می توانید از آنها استفاده کنید، بحث خواهیم کرد.

1.Autoenhance.ai

اگر نمی‌خواهید با دستکاری دقیق تمام جنبه‌های تصاویر خود دچار مشکل شوید، باید Autoenhance را بررسی کنید. این سه ویژگی اصلی را ارائه می دهد:

. جایگزینی آسمان

. تصحیح دیدگاه

. نورپردازی مجدد تصویر

حتی یک API وجود دارد که می توانید از آن برای ادغام Autoenhance در برنامه های خود استفاده کنید. استفاده از آن کاملا رایگان است (حتی API)، اما فقط برای حداکثر 15 تصویر. گزینه ای برای پرداخت در حین رفتن وجود دارد یا می توانید از بسته های مختلف انتخاب کنید.

استفاده از Autoenhane نسبتاً ساده است. یک تصویر را آپلود کنید و هوش مصنوعی به طور خودکار آن را برای شما ویرایش می کند. تصاویر ویرایش شده بلافاصله برای دانلود در دسترس هستند. اگر می خواهید یک گردش کار ویرایش عکس سریع داشته باشید، این یک برنامه آنلاین عالی برای استفاده است.

2.بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی: Hotpot Tools

یکی دیگر از گزینه های محبوب برای ویرایش سریع عکس ها Hotpot Tools است. می توانید آن را با استفاده از Hotpot API در وب سایت خود ادغام کنید یا به سادگی از میان طیف وسیعی از ابزارهای مختلف، از جمله:

.. سازنده هنر هوش مصنوعی

. رنگ‌کننده تصویر هوش مصنوعی

. بازیابی تصویر هوش مصنوعی

. حذف پس زمینه هوش مصنوعی

. بزرگ کننده گرافیک هوش مصنوعی

. حذف شی AI

. شخصی ساز هنر هوش مصنوعی

این یکی از بهترین برنامه‌ها برای تبدیل عکس‌ها به هنر است، هرچند گزینه‌های دیگری نیز ارائه می‌کند. اگر به عملکردهای اولیه مانند حذف اشیاء از یک تصویر یا بازیابی تصاویر آسیب دیده می خواهید، این یک انتخاب عالی است.

باز هم، استفاده از ابزار فوق العاده آسان است. شما به سادگی فایل را آپلود می‌کنید، نوع ویرایش‌هایی را که می‌خواهید انجام دهید، انتخاب می‌کنید، اندازه فایل خروجی را انتخاب می‌کنید و منتظر می‌مانید تا هوش مصنوعی جادویی خود را انجام دهد!

3.بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی: LunaPic

LunaPic یک ابزار ساده ویرایش عکس آنلاین با هوش مصنوعی است که حتی پسوند خاص خود را دارد. برای استفاده از LunaPic، فقط یک تصویر آپلود می‌کنید، یکی از جلوه‌های هنری متعدد را انتخاب می‌کنید و منتظر می‌مانید تا هوش مصنوعی کار خود را انجام دهد.

LunaPic مجموعه ای کامل از ویژگی ها را برای ویرایش عکس ها جدا از جلوه های هنری ساده به شما می دهد. می توانید سطوح نور را تنظیم کنید و تعداد زیادی فیلتر، هنر و جلوه های دیگر را اضافه کنید. همچنین دارای ابزارهایی برای ایجاد انیمیشن های ویدیویی و GIF است.

این ویرایشگر هوش مصنوعی همچنین ویژگی های اساسی مانند برش تصاویر، چرخاندن آنها و حذف یا جایگزینی پس زمینه به دلخواه را در اختیار شما قرار می دهد. حتی می‌توانید به عکس‌های خود زیرنویس اضافه کنید یا آن‌ها را مستقیماً در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب به اشتراک بگذارید.

4. Pixlr

Pixlr یک ابزار ویرایش عکس با استفاده رایگان است که تمام ویژگی‌های اساسی که از یک ویرایشگر عکس سطح بالا انتظار دارید را ارائه می‌کند. اینها شامل حذف پس‌زمینه (آنها یک برنامه جداگانه برای آن دارند)، افزودن فیلترها و جلوه‌ها، انیمیشن‌ها، و ساخت کلاژ تصاویر.

Pixlr همچنین دارای یک سطح پولی است که به شما امکان می دهد به هزاران پوشش عکس، دارایی های اضافی، برچسب ها، آموزش ها و برخی ابزارهای ویرایش انحصاری دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید تصاویر را مستقیماً از پلت‌فرم‌های ذخیره‌سازی ابری مانند Google Drive و Dropbox باز کنید، که آن را به انتخابی ایده‌آل برای حرفه‌ای‌هایی تبدیل می‌کند که فقط می‌خواهند برخی ویرایش‌های جزئی انجام دهند.

5. Fotor

Fotor یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی عالی است که به شما امکان می دهد انواع مختلف ویرایش ها را انجام دهید. این دارای یک ردیف پولی به نام Fotor Pro است که به شما امکان دسترسی به مجموعه ای از فیلترها و جلوه های اضافی را می دهد و برای کاربران قدرتمند یک انتخاب عالی است.

Fotor از شما می‌خواهد که وارد سیستم شوید و می‌توانید با استفاده از Google ID خود این کار را انجام دهید. دارای مجموعه ای از ویژگی ها از جمله:

. پاک کننده پس زمینه

. برش و تغییر اندازه تصاویر

. از بین برنده چروک

. برطرف کننده لک

. تقویت کننده عکس هوش مصنوعی

همچنین در موبایل موجود است و یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس برای iOS و اندروید است. تعداد زیادی آموزش نیز موجود است، بنابراین اگر در دنیای ویرایش عکس تازه کار هستید، آموزش های Fotor شما را به سرعت بالا می برد.

6.بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی: Google Photos

Google Photos ممکن است یک سرویس ذخیره‌سازی و اشتراک‌گذاری عکس در هسته خود باشد، اما دارای چند ابزار ویرایش هوش مصنوعی است که می‌توانید از آن‌ها برای تمیز کردن سریع عکس‌های خود استفاده کنید. بدیهی است که این ویژگی ها به اندازه سایر ویرایشگرهای این لیست متنوع نیستند، اما همچنان برای آن ویرایش های کوچک ایده آل است.

برای شروع، Google Photos به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار نور عکس های خود را با یک کلیک اصلاح کنید. یا اگر می خواهید کنترل بیشتری داشته باشید، لغزنده هایی برای رفع نور، کنتراست و چند جزئیات دیگر وجود دارد. جدا از آن، Google Photos همچنین دارای یکسری جلوه های مختلف است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

همچنین فوق العاده راحت است، به خصوص که تقریباً هر کاربر اندرویدی در جهان از Google Photos برای سازماندهی تصاویر خود استفاده می کند.

7. iPiccy

بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

iPiccy یک ابزار عالی ویرایش عکس آنلاین با هوش مصنوعی است. در تلفن همراه نیز به خوبی کار می کند، بنابراین برای ویرایش عکس ها در لحظه بسیار عالی است. این ویرایشگر دارای بیش از 100 افکت، یک کلاژ ساز است و حتی قابلیت هایی را برای طراحی گرافیکی اولیه ارائه می دهد.

همچنین می توانید یک اکانت کاربری برای ذخیره عکس های خود در فضای ابری ایجاد کنید. از تصحیح نوردهی، جنب و جوش یا وضوح تصویر گرفته تا استخراج جزئیات، افزودن یا حذف سایه ها و هایلایت ها و حتی تغییر پس زمینه، ویرایشگر عکس تمام عیار iPiccy برای استفاده عالی است.

با توجه به این واقعیت که کاملا رایگان است، iPiccy عملکرد خوبی دارد. حتی دارای افکت های عکس زیادی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، و آن را به گزینه ای عالی برای ویرایش سریع عکس های خود تبدیل می کند.

8.بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی: YouCam Enhance

ابزار محبوب دیگری که برای لمس کردن عکس های ساده کاملاً مؤثر است، YouCam Enhance است. در حالی که یک برنامه اختصاصی برای دستگاه های iOS در دسترس است، کاربران اندروید باید از برنامه وب استفاده کنند.

هنگامی که یک عکس را آپلود می کنید، به طور خودکار یک واترمارک در پایین سمت چپ اضافه می کند و به شما امکان می دهد از یک نوار لغزنده استفاده کنید تا تفاوت بین اسکرین شات بهبودیافته و اصلی خود را مشاهده کنید. می‌توانید بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کنید، اما عمدتاً همین است.

YouCam Enhance هیچ کنترل اضافی به شما نمی دهد یا به شما اجازه نمی دهد تنظیمات خاصی را سرهم بندی کنید. با این حال، اگر به یک ابزار ساده برای افزایش روشنایی و وضوح تصویر نیاز دارید، این یک انتخاب مناسب است.

9.بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی: BeFunky

بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی

BeFunky یک ویرایشگر عکس هوش مصنوعی محبوب است که هم راه حل رایگان و هم سطح پولی (BeFunky Plus) را ارائه می دهد. اگر به سادگی نیاز به ویرایش عکس دارید و نمی خواهید تصاویر خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید، این انتخاب خوبی است.

نسخه رایگان به شما امکان دسترسی به مجموعه ای از جلوه های دیجیتال از جمله روتوش تصاویر، افزودن جلوه های هنری و تبدیل عکس ها به کلاژ را می دهد. نسخه رایگان به شما امکان دسترسی به بیش از 100 افکت، مانند تغییر اندازه عکس ها، برش، تنظیم نوردهی، بهبود خودکار تصاویر، و افزودن افکت هایی مانند وینیت یا مقیاس خاکستری را می دهد.

BeFunky همچنین دارای برنامه های تلفن همراه است که در هر دو سیستم عامل iOS و Android و همچنین یک برنامه وب در دسترس هستند. مهمتر از آن، برای دسترسی به نسخه رایگان، حتی نیازی به ایجاد اکانت کاربری ندارید.

ویرایش عکس هوش مصنوعی بازی را تغییر می دهد

پیش از این، ویراستاران برای اینکه عکس‌هایشان خوب به نظر برسند، مجبور بودند تغییرات خوبی انجام دهند. اکنون، با ویرایشگرهای عکس هوش مصنوعی، این کار بسیار آسان‌تر است، به خصوص زمانی که آنها رایگان و آنلاین هستند. بسیاری از این ویراستاران از طریق تبلیغات درآمدزایی می کنند، در حالی که برخی ارتقاء پولی با ویژگی های بیشتر ارائه می دهند.

اگر قصد دارید یک طراح گرافیک یا ویرایشگر عکس شوید، باید یک مانیتور جدید را نیز در نظر بگیرید، به خصوص مانیتوری که قادر به بازتولید دقیق رنگ ها بر روی صفحه باشد. با یک مانیتور مناسب، می توانید ببینید که وقتی عکس های خود را با استفاده از هر یک از این ابزارها ویرایش کنید، واقعاً چگونه به نظر می رسند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT