فروش پیش تنظیم های لایت روم

نحوه ایجاد و فروش پیش تنظیم های لایت روم: راهنمای نهایی

زمان مطالعه 8 دقیقه

آیا می‌دانستید که می‌توانید از فروش پیش‌تنظیمات لایت روم خود درآمد کسب کنید؟ در اینجا، خواهید فهمید که چگونه شروع کنید! فروش پیش تنظیم های لایت روم را در ادامه بررسی کرده ایم.

بسیاری از عکاسان در هنگام پردازش عکس های خود با ایجاد تنظیمات از پیش تعیین شده، ساعت ها صرفه جویی می کنند. اما فراتر از اینکه شما را قادر می سازد عکس ها را سریعتر ویرایش کنید، همچنین می توانید از پیش تنظیمات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید — و به طور بالقوه برای انجام آن پول دریافت کنید!

چگونه یک پیش تنظیم را در لایت روم صادر کنیم

اگر برای ساختن تنظیمات پیش‌تنظیم لایت روم به کمک نیاز دارید، حتما راهنمای کامل ما را برای ایجاد تنظیمات پیش‌تنظیم خود در لایت روم بررسی کنید.

هنگامی که از پیش تنظیمات لایت روم خود را ساختید، قبل از شروع فروش، باید آنها را صادر کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

1. اگر از Mac استفاده می کنید، Control + trackpad را روی پیش تنظیمی که می خواهید صادر کنید فشار دهید. کاربران ویندوز می توانند کلیک راست کنند.

2. وقتی منوی کشویی ظاهر شد، صادرات را انتخاب کنید.

3. جایی را که می خواهید از پیش تنظیم شده ذخیره کنید، انتخاب کنید. به خاطر دسترسی ساده، ارزش دارد که یک پوشه جدید برای ذخیره همه اینها در آن ایجاد کنید.

کجا می‌توان پیش‌تنظیمات لایت‌روم خود را بفروشید

شما گزینه های بی پایانی برای مکان هایی برای فروش از پیش تنظیم های Lightroom خود دارید. شما باید پلتفرمی را انتخاب کنید که استفاده یا یادگیری آن آسان باشد، و همچنین مهم است که مبادلات بالقوه را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، در حالی که استفاده از یک بازار آنلاین مستلزم راه‌اندازی آسان‌تر است، ممکن است مجبور شوید با حاشیه سود کمتری دست و پنجه نرم کنید. در این موارد معمولاً هزینه هایی اعمال می شود که در وب سایت خود با آنها مواجه نمی شوید.

در زیر فهرستی از مکان‌هایی که می‌توانید از پیش تنظیم‌های لایت روم خود را در آن‌ها بفروشید، همراه با مزایا و معایب استفاده از آنها آورده شده است.

1.فروش پیش تنظیم های لایت روم: وب سایت خودتان

داشتن یک وب سایت به عنوان عکاس برای نمایش نمونه کارها مفید است. همچنین می توانید از سایت خود برای افزایش مخاطبانی استفاده کنید که عاشق کاری که انجام می دهید، مانند وبلاگ نویسی منظم.

فروش از پیش تنظیم شده در وب سایت شما به این معنی است که شما اغلب پول بیشتری را که به دست می آورید نگه می دارید. با این حال، ممکن است همچنان نیاز به پرداخت هزینه های تراکنش داشته باشید. چندین سازنده وب سایت برای فروشگاه های آنلاین وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، در حالی که بسیاری دیگر دارای افزونه های موجود هستند. در نتیجه، می توانید خرید آسان و تجربه خرید بدون درز را برای مشتریان خود تضمین کنید.

مزایای داشتن وب سایت خود:

. مردم به طور خاص به سمت شما می آیند، به این معنی که شما مجبور نیستید با دیگران در یک بازار رقابت کنید.

. شما اغلب نیازی به پرداخت هزینه های بازار ندارید، که می تواند در طول زمان تأثیر قابل توجهی بر سود شما داشته باشد.

. گزینه های سفارشی سازی بیشتر.

معایب داشتن وب سایت شخصی:

. اگر در حال حاضر مخاطبان آنلاین زیادی ندارید، ممکن است برای جذب مشتریان پولی دچار مشکل شوید.

. منحنی یادگیری بسیار تندتر است. شما باید مهارت های دیگری مانند سئو و بازاریابی دیجیتال را بیاموزید.

. تضمین نمی شود که نیازی به پرداخت هزینه ها نداشته باشید.

فروش پیش تنظیم در وب سایت خود را در نظر بگیرید اگر:

. شما یک حضور آنلاین با اندازه مناسب دارید.

. شما مایل به یادگیری سئو و ساخت وب سایت هستید (یا دانش موجود دارید).

حتی اگر هنوز حضور آنلاین زیادی ندارید، باز هم ایده خوبی است که از پیش تنظیمات خود را در فروشگاه آنلاین خود آپلود کنید. سپس، با جذب فالوورهای بیشتر، آنها می توانند محصولات شما را بدون نیاز به انجام تمام کارهای راه اندازی بعداً خریداری کنند. چندین راه دیگر وجود دارد که می‌توانید بدون دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی بزرگ، یک کسب‌وکار عکاسی ایجاد کنید.

اگر تصمیم به ایجاد یک سایت عکاسی دارید، به راهنمای ما در مورد مواردی که باید در وب سایت عکاسی خود اضافه کنید مراجعه کنید.

2.فروش پیش تنظیم های لایت روم: Gumroad

Gumroad یک بازار آنلاین است که در آن کاربران می‌توانند انواع مختلفی از محصولات دیجیتال، از جمله الگوهای Lightroom Presets و Notion را بفروشند. وقتی از پیش تنظیم ها را در Gumroad می فروشید، دیگران می توانند محصولات شما را جستجو کنند — اما این امکان نیز وجود دارد که کار خود را در جای دیگری تبلیغ کنید (در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد).

هنگام استفاده از Gumroad، می توانید Stripe و سایر روش های پرداخت را ادغام کنید. ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان است، اما پلتفرم هنگام فروش بخشی از سود شما را می گیرد.

مزایا:

+ راه اندازی و استفاده آسان.

+ بدون هزینه راه اندازی اولیه

+ درجه خوبی از سفارشی سازی.

معایب:

– برای هر بار فروش باید 10 درصد کارمزد بپردازید.

– همچنین ممکن است لازم باشد هر زمان که شخصی خریدی انجام می دهد، هزینه های پردازش پرداخت را پرداخت کنید.

استفاده از Gumroad را در نظر بگیرید اگر:

. شما تجربه کمی در فروش محصولات دیجیتال دارید یا اصلاً تجربه ندارید.

. می خواهید تست کنید و ببینید آیا بازاری برای تنظیمات از پیش تعیین شده شما وجود دارد یا خیر.

3.فروش پیش تنظیم های لایت روم: Etsy

Etsy بازار دیگری است که هدف آن افراد خلاق است و شما می توانید محصولات فیزیکی و دیجیتالی را بفروشید. مانند Gumroad، کاربران می‌توانند پیش‌تنظیمات شما را جستجو کنند، به این معنی که شما هنوز به درک اولیه سئو نیاز دارید.

هنگامی که از پیش تنظیمات خود را در Etsy آپلود می کنید، باید 0.20 دلار هزینه لیست بپردازید. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است منطقی باشد که بسیاری از تنظیمات از پیش تعیین شده خود را با هم ترکیب کنید. کارمزدهای مختلف دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در مورد خط‌مشی هزینه‌ها و پرداخت‌های Etsy مطالعه کنید.

مزایا:

+ راه اندازی آسان.

+ یک عملکرد جستجوی قدرتمند.

+ اگر می خواهید حضور خود را بیشتر کنید بعداً محصولات فیزیکی را بفروشید.

معایب:

– کارمزد لیست 0.20 دلاری، علاوه بر کارمزد تراکنش 6.5 درصدی و پرداخت های ممکن دیگر.

استفاده از Etsy را در نظر بگیرید اگر:

. شما در فروش محصولات دیجیتال تازه کار هستید.

. ممکن است بخواهید بعداً محصولات فیزیکی (مثلاً پوستر) را بفروشید.

اگر تصمیم دارید از Etsy استفاده کنید، این استراتژی ها را برای بازاریابی فروشگاه Etsy خود امتحان کنید.

4.فروش پیش تنظیم های لایت روم: Shopify

Shopify یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در جهان است و مکانی عالی برای فروش از پیش تنظیمات لایت روم است. می‌توانید از این ابزار برای راه‌اندازی وب‌سایت خود استفاده کنید، که اگر هنوز نمی‌خواهید از یک سایت‌ساز جامع‌تر استفاده کنید، آن را به یک نقطه شروع ایده‌آل تبدیل می‌کند.

یکی دیگر از مزایای Shopify این است که می توانید از افزونه با چندین سازنده وب سایت استفاده کنید و اگر قبلاً یک سایت دارید استفاده از آن را آسان می کند.

مزایا:

+ Shopify را با چندین وب سایت ادغام کنید.

+ اگر می خواهید یک وب سایت مستقل با Shopify ایجاد کنید.

کارمزد پایین تراکنش.

+ با رشد کسب و کار عکاسی شما، مقیاس پذیر است.

معایب:

– به اشتراک ماهانه یا سالانه نیاز دارد.

از Shopify استفاده کنید اگر:

. شما بودجه ای برای پرداخت اشتراک ماهانه دارید.

. شما چیزی پیچیده تر از یک بازار آنلاین می خواهید.

چگونه تنظیمات از پیش تعیین شده خود را ارتقا دهید

هنگامی که از پیش تنظیمات خود را ایجاد و آپلود کردید، زمان آن فرا رسیده است که جهان را از کار خود مطلع کنید. همه این‌ها گزینه‌های بلندمدت هستند، به این معنی که انتخاب چیزی که از آن لذت می‌برید ضروری است و نه فقط چیزی که فکر می‌کنید سریع‌ترین بازده را داشته باشد.

1. یوتیوب

اگر می خواهید عکاسی خود را بسازید، باید به شدت در نظر داشته باشید که یک کانال یوتیوب عکاسی راه اندازی کنید. این یک پلتفرم عالی برای انتشار پیام شما و ایجاد آگاهی بیشتر از کار شما است – حتی اگر ساخت یک کانال زمان بر باشد.

شما می توانید کانال یوتیوب خود را با تولید محتوای ارزشمند و سرگرم کننده رشد دهید. آموزش ها، وبلاگ های عکاسی و نکات ترکیب بندی مکان های خوبی برای شروع هستند. از پیش تنظیم‌های خود در ویدئوها نام ببرید و لینکی را در توضیحات بگذارید تا افراد علاقه‌مند باشند تا بررسی کنند. اگر کاملاً مبتدی هستید، نکاتی داریم که به شما کمک می کند 1000 مشترک اول خود را به دست آورید.

2. رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی مکان دیگری برای تبلیغ از پیش تنظیمات لایت روم شما هستند و این پلتفرم ها برای ارتباط با مخاطبان شما نیز مفید هستند. اینستاگرام، پینترست و ایکس (که قبلا توییتر نامیده می شد) تنها برخی از گزینه های احتمالی شما هستند.

هنگام تبلیغ از پیش تنظیمات خود در رسانه های اجتماعی، باید بار دیگر بر ارائه محتوای ارزشمند تمرکز کنید. اگر این کار را انجام دهید، در طول زمان مخاطب ایجاد خواهید کرد و موفقیت مادی (یعنی فروش از پیش تنظیم های خود) به دنبال خواهد داشت.

ارزش استفاده از ویژگی پین در X و اینستاگرام را برای تبلیغ از پیش تنظیمات خود دارد.

3. دهان به دهان

آیا شما دوستان و خانواده ای دارید که همیشه در تعجب هستند که چگونه عکس های شما اینقدر خوب به نظر می رسند؟ خوب، به محض اینکه از پیش تنظیمات شما را خریدند، متوجه خواهند شد.

هنگام فروش از پیش تنظیم ها و سایر موارد به صورت آنلاین، حلقه نزدیک شما مکانی عالی برای شروع است. حتی اگر خیلی به عکاسی علاقه نداشته باشند، احتمالاً همچنان می خواهند از شما حمایت کنند. یا ممکن است شخصی را بشناسند که به عکاسی علاقه دارد و شما را به آنها معرفی کند.

4. وبلاگ نویسی

نوشتن راه عالی دیگری برای دستیابی به مخاطبان هدف و در نهایت ارتقای تنظیمات پیش‌ فرض لایت روم است. شما می‌توانید در وبلاگ‌های عکاسی بزرگ مشارکت کنید، اما ارزش شروع وبلاگ خود را نیز دارد. علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، می توانید در مورد موضوعاتی که به ویژه در مورد آنها دانش دارید، اطلاعاتی ارائه دهید – مانند رزرو کار ثابت مشتری.

قبل از شروع، فهرست چک بلاگر جدید ما را دنبال کنید.

هر آنچه که باید در مورد فروش پیش تنظیم لایت روم بدانید

از پیش تنظیم های لایت روم یک راه عالی برای ساده کردن گردش کار عکاسی شما است، اما می توانید از پیش تنظیم های خود برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید.

می‌توانید از پیش تنظیم‌های لایت روم را در مکان‌های متعددی به صورت آنلاین بفروشید، و به همان اندازه گزینه‌های زیادی برای تبلیغ کار خود دارید. مهمترین چیز این است که پلتفرمی را که دوست دارید انتخاب کنید و یک رویکرد بلندمدت را اتخاذ کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !