کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی گرافیک

10 بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی گرافیک

زمان مطالعه 6 دقیقه

غواصی در طراحی گرافیک نباید دلهره آور باشد. برای شروع خوب در این کانال های YouTube مشترک شوید. کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی گرافیک را در ادامه معرفی کرده ایم.

طراحی گرافیک وسیله ای خلاقانه برای انتقال یا فروش ایده به هر مخاطبی است. چه ایجاد لوگو برای کسب و کار خود، طراحی یک وب سایت برای یک مشتری، یا ساختن پوستر برای یک رویداد، هنر و مهارت در دنیای دیجیتال امروزی حیاتی است.

با این حال، یادگیری طراحی گرافیک می تواند مشکل باشد، زیرا، بدون راهنمایی، ممکن است در نهایت برای کتاب ها، دوره ها یا نرم افزارهایی هزینه کنید که کمک چندانی به شما نمی کنند. خوشبختانه یوتیوب راه حلی رایگان برای این موضوع ارائه می دهد.

1.کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی گرافیک: Adobe Photoshop

این کانال به عنوان کانال رسمی YouTube برای Adobe Photoshop، برای کمک به افراد در یادگیری و مهارت در تصویربرداری دیجیتال با استفاده از Adobe Photoshop ایجاد شده است. با ارائه منابع ارزشمند به بیش از 760000 مشترک، مطمئناً مهارت های طراحی گرافیکی خود را با Adobe Photoshop تقویت خواهید کرد.

این کانال ویدیوهای مختلفی را فهرست می کند که طیف گسترده ای از موضوعات طراحی گرافیک را پوشش می دهد. این ویدیوها به بینندگان می آموزند که چگونه از فتوشاپ برای دستیابی به نتایج چشمگیر استفاده کنند، از حذف اشیاء ناخواسته گرفته تا تغییر رنگ موی افراد در فتوشاپ. علاوه بر این، آنها بینندگان را از آخرین ویژگی های نرم افزار و نحوه استفاده از آنها مطلع می کنند.

این کانال همچنین مصاحبه ها و داستان هایی از طراحان گرافیک حرفه ای در زمینه های مختلف را به نمایش می گذارد. مشاهده روند خلاقانه این عکاسان، تصویرگران و انیماتورها چیزی است که نباید از دست داد، زیرا می تواند سفر طراحی شما را به سرعت دنبال کند.

2. Will Paterson

اگر تا به حال می خواهید یاد بگیرید که چگونه لوگوهای جذاب ایجاد کنید، این کانال برای شماست. ویل پترسون یک طراح گرافیک آزاد و سازنده محتوا است که کانال یوتیوب خود را اداره می کند. ویل که در طراحی لوگو و حروف دستی تخصص دارد، با برندهای معتبر کار کرده است و اکنون دانش خود را برای سهولت در طراحی گرافیک به اشتراک می گذارد.

ویدیوهای ویل نه تنها آموزنده هستند، بلکه سرگرم کننده نیز هستند و به شما نگاهی اجمالی به ذهن خلاق ویل می دهند. می توانید یاد بگیرید که چگونه لوگو طراحی کنید، از نقدهای لوگو آگاهی کسب کنید و حتی در مسابقات طراحی شرکت کنید.

علاوه بر این، ویل ویدیوهای خلاقانه‌ای در اندازه کوچک می‌سازد تا به هدایت مخاطبانش در مسیر درست برای تقویت حرفه‌شان کمک کند. شورت های یوتیوب Will می تواند از تعیین مکان مشتریان طراحی گرافیک تا تسلط بر ابزارهای قلم برای طراحی گرافیکی باشد. می توانید نمونه کارهای Behance و Dribble او را بررسی کنید تا طرح های موجود در زرادخانه او را ببینید.

3.کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی گرافیک: Design With Canva

Design with Canva یک کانال محبوب YouTube است که توسط رونی و دیانا – دو متخصص و مربی معتبر Canva – اداره می شود. این کانال به افراد کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه از Canva، یک پلت فرم طراحی گرافیک آنلاین، برای ایجاد طرح هایی برای پروژه های تجاری یا شخصی خود استفاده کنند.

رونی و دایانا در ویدیوهای خود نکات، ترفندها، آموزش ها و بررسی ویژگی ها و ابزارهای Canva را به اشتراک می گذارند. علاوه بر این، آنها سایر موضوعات مرتبط با طراحی مانند هوش مصنوعی، ربات‌های گفتگو و ویرایش ویدیو را پوشش می‌دهند.

ویدیوهای آنها چیزی بیش از دانش نظری را ارائه می دهد – آنها نکات عملی و عملی را ارائه می دهند که بینندگان می توانند در پروژه های خود استفاده کنند. علاوه بر این، این کانال قالب‌های هنری کانال یوتیوب و یک بنرساز YouTube را با طرح‌بندی‌های زیبا و جذاب ارائه می‌دهد.

4. Tutvid

کانال یوتیوب Tutvid یک منبع مفید برای یادگیری نرم افزار Adobe است. ناتانیل دادسون، خالق محتوا و طراح گرافیک، میزبان کانال با بیش از 1.2 میلیون مشترک است.

ویدیوهای ناتانیل نرم افزارهایی مانند Photoshop، Illustrator و XD را پوشش می دهند و به بینندگان می آموزند که چگونه از این ابزارها برای طراحی های بهبود یافته استفاده کنند. این ویدئوها برای کاربران مبتدی و پیشرفته مناسب است و موضوعاتی مانند لایه‌ها، ماسک‌ها، فیلترها، فونت‌ها و سایر عناصر طراحی را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، Tutvid آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار Adobe، مانند استفاده از فیلترهای عصبی یا جایگزینی آسمان‌های پیچیده در فتوشاپ را پوشش می‌دهد. با دنبال کردن ویدیوهای او، می توانید چیزهای زیادی در مورد نرم افزار Adobe یاد بگیرید و حرفه ای شوید.

5. کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی گرافیک: Yes I’m a Designer

Yes I’m a Designer مجموعه گسترده ای از بیش از 600 آموزش رایگان را ارائه می دهد که آن را به یکی از بهترین کانال های طراحی گرافیک در دسترس تبدیل می کند. این کانال توسط Martin Perhiniak، یک مربی ماهر طراحی Adobe با مجموعه ای چشمگیر، از جمله پروژه هایی مانند Cars و Toy Story، هدایت می شود. مارتین دانش زیادی دارد و اصول طراحی و بهترین شیوه ها را از تجربه به عنوان طراح و روتوش آموزش می دهد.

اگر به جدیدترین ویژگی های هوش مصنوعی مولد یا تصویر برداری در Adobe Illustrator علاقه مند هستید، اطلاعات زیادی را در این کانال خواهید یافت.

علاوه بر آموزش‌ها، این کانال یک وب‌سایت به نام Yes I’m a Designer ارائه می‌کند که منابع و آزمون‌های بیشتری را برای آزمایش دانش شما و کمک به شما در تمرین آموخته‌هایتان ارائه می‌دهد. پس از تکمیل، می توانید گواهینامه هایی برای دستاوردهای خود دریافت کنید تا اعتبار و نمونه کار خود را افزایش دهید.

6. CorelDRAW

کانال YouTube CorelDRAW برای افرادی که به دنبال بهبود مهارت های خود با مجموعه گرافیکی CorelDRAW هستند عالی است. با بیش از 130000 مشترک و بیش از 900 ویدیو در دسترس، منابع متعددی برای کمک به ارتقای مهارت شما وجود دارد.

این کانال آموزش های متنوعی را در مورد موضوعات مختلف از جمله تصویرسازی، ویرایش عکس، پالت های رنگی CorelDRAW سفارشی و طرح چند صفحه ای ارائه می دهد. علاوه بر این، می‌توانید ویدیوهای طراحی سریع را تماشا کنید که در آن طراحان ماهر از مجموعه گرافیکی CorelDRAW برای زنده کردن طرح‌های خود استفاده می‌کنند.

مجموعه ای از ویدیوهای سریع نحوه انجام مراحل عملی را برای انجام کارهای ساده در چند دقیقه به شما نشان می دهد. علاوه بر آموزش‌های طراحی، ویدیوهایی را نیز دریافت می‌کنید که به شما نشان می‌دهند چگونه در CorelDRAW همکاری کنید و از آن تا حداکثر عملکرد خود استفاده کنید.

7. Dansky

Dansky یک طراح، مدرس، سازنده محتوا و میزبان یک کانال باورنکردنی است که به اشتراک گذاری دانش طراحی گسترده خود اختصاص داده شده است. این کانال با بیش از 850000 مشترک یکی از بهترین منابع برای یادگیری طراحی گرافیک است.

Dansky طیف گسترده ای از برنامه های طراحی از جمله Photoshop، InDesign، Adobe XD و After Effects را پوشش می دهد. علاوه بر این، او مجموعه ای را ارائه می دهد که در آن کارهای طراحی مشترکین خود را مرور می کند، بازخورد سازنده و نکات مفیدی را ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد طراحی خود را با یک متخصص ماهر بررسی کنید و نکات مفیدی برای بهبود دریافت کنید.

به طور کلی، ویدیوهای Dansky آموزنده و جذاب هستند و یک تجربه یادگیری تعاملی را ارائه می دهند.

8.کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی گرافیک: Affinity Revolution

اگر علاقه مند به استفاده از Affinity Photo، Affinity Designer یا Affinity Publisher هستید، کانال یوتیوب Affinity Revolution یک منبع عالی است. Ally، خالق کانال، از سال 2016 تخصص خود را در استفاده از این برنامه های قدرتمند و مقرون به صرفه به اشتراک گذاشته است. Ally با مدرک تحصیلی و علاقه به خلاقیت، به هزاران نفر کمک کرده است تا نحوه استفاده از نرم افزار Affinity را بیاموزند.

می‌توانید آموزش‌های Affinity Photo او را تماشا کنید تا یاد بگیرید که چگونه پس‌زمینه‌ها را حذف کنید، درجه‌های رنگ را تغییر دهید و انتخاب‌های عالی انجام دهید. همچنین می‌توانید آموزش‌های Affinity Designer و Publisher او را دنبال کنید تا مهارت‌های خود را بیشتر گسترش دهید.

9. Gareth David Studio

Gareth David Studio یک کانال یوتیوب با ویدیوهایی است که به علاقه مندان طراحی گرافیک انگیزه می دهد و به آنها آموزش می دهد. این توسط گرت دیوید، طراح گرافیک حرفه ای، لوگو و متخصص برند بصری با بیش از 14 سال تجربه در صنعت مدیریت می شود.

این کانال مجموعه ای از مجموعه ها و دوره ها از جمله طراحی لوگو، طراحی پوستر و هویت برند را ارائه می دهد. علاوه بر این، دارای یک کتابخانه منبع است که شامل فایل‌های قابل دانلود و پیوندهایی به وب‌سایت‌ها و کتاب‌های مفید برای مطالعه و اطلاعات بیشتر شماست.

علاوه بر این، راهنمای مبتدیان و بخش‌های پرسش و پاسخ طراحی، بینشی در مورد مفاهیم اولیه طراحی گرافیک و سؤالات رایج ارائه می‌دهد. با این ویدیوها می توانید پایه ای محکم در طراحی ایجاد کنید و مسیر خود را راحت تر ترسیم کنید.

10.کانال یوتیوب برای یادگیری طراحی گرافیک: Satori Graphics

تام کارگیل یک طراح گرافیک و تصویرگر مقیم بریتانیا است که Satori Graphics را مدیریت می کند، کانالی که به آموزش طراحی گرافیک اختصاص دارد. Satori Graphics با 1.2 میلیون مشترک و بیش از 71 میلیون بازدید، یکی از کانال های پیشرو برای یادگیری طراحی گرافیک است.

این کانال مجموعه ها و دوره های مختلفی مانند فرآیند طراحی لوگو را ارائه می دهد. این مجموعه محبوب، فراگیران را از طریق فرآیند ایجاد آرم برای مشتریان مختلف با نیازهای متنوع راهنمایی می کند. علاوه بر این، مجموعه طراحی تایپوگرافی ایجاد طرح های مختلف تایپوگرافی با استفاده از Adobe Illustrator و Photoshop را به نمایش می گذارد.

از حرفه ای ها در صنعت طراحی بیاموزید

یادگیری از متخصصان و مشاهده روند طراحی آنها یکی از بهترین راه ها برای رشد به عنوان یک طراح گرافیک است. خوشبختانه، چندین منبع و دوره آنلاین به طراحی گرافیک اختصاص داده شده است و YouTube مکان خوبی برای شروع سفر شما است. به یادگیری و تقویت مهارت های خود ادامه دهید و در کمترین زمان به یک حرفه ای تبدیل خواهید شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !