تغییر اندازه گیف های متحرک

5 سایتی برای تغییر اندازه گیف های متحرک

زمان مطالعه 4 دقیقه

آیا باید اندازه یک GIF متحرک را تغییر دهید تا فرمت مناسبی داشته باشد؟ تغییر اندازه گیف های متحرک  را با این سایت ها انجام دهید.

گیف ها در همه جای اینترنت وجود دارند. این تصاویر متحرک که خنده دار، قابل ربط هستند و اغلب به عنوان الگوهای رفتاری استفاده می شوند، راهی عالی برای انتقال احساسات ما هستند. زیرا گاهی اوقات، کلمات کارساز نیستند. گاهی اوقات، ما یک GIF پیدا می کنیم که برای نیازهای ما مناسب است، با این تفاوت که معلوم می شود اندازه مناسبی ندارد. اینجاست که تغییر اندازه‌دهنده‌های GIF به کمک می‌آیند.

تغییر اندازه‌دهنده‌های GIF می‌توانند اندازه گیف‌های ما را بدون کاهش کیفیت آن‌ها تغییر دهند. ما به تعداد انگشت شماری از سایت‌ها نگاه می‌کنیم که ابزارهای تغییر اندازه GIF را ارائه می‌کنند تا تصویر متحرک شما را به اندازه ایده‌آل برسانند.

1.تغییر اندازه گیف های متحرک ILoveIMG

تغییر اندازه گیف های متحرک

تغییر اندازه گیف های متحرک

ILoveIMG یک تغییر اندازه تصویر آنلاین رایگان است که به شما امکان می دهد اندازه JPG، PNG، SVG و GIF را تغییر دهید. می توانید یک تصویر یا تصاویر را از دستگاه، Google Drive یا Dropbox خود آپلود کنید یا آنها را بکشید و روی سایت رها کنید.

هنگام تغییر اندازه فایل های GIF، می توانید این کار را بر اساس پیکسل یا درصد انجام دهید. اگر اندازه را بر اساس پیکسل تغییر دهید، می توانید هر مقداری را برای ارتفاع و عرض خود وارد کنید. اگر درصد را انتخاب کنید، فقط سه گزینه در دسترس است: 25، 50، و 75%.

می‌توانید گیف خود را پس از تغییر اندازه دانلود کنید، یا واترمارک، برش یا فشرده‌سازی آن را ابتدا قبل از ضربه زدن به دانلود دانلود کنید. اگر می‌خواهید اندازه چندین GIF را به طور همزمان تغییر دهید، ILoveIMG عالی است. همچنین این تنها تغییر اندازه‌دهنده GIF در این لیست است که می‌تواند این کار را انجام دهد.

2. Gifgit

اگر به دنبال یک تغییر اندازه‌دهنده ساده GIF هستید، Gifgit یکی از مواردی است که به شما امکان می‌دهد عرض و ارتفاع GIF خود را تغییر دهید یا آن را متناسب با آن مقیاس کنید. به‌طور پیش‌فرض، تغییر ارتفاع GIF شما بر عرض تأثیر می‌گذارد و بالعکس، اما می‌توانید با لغو انتخاب Proportional، آن را غیرفعال کنید.

Gifgit همچنین به شما امکان می دهد GIF خود را ویرایش و برش دهید و افکت ها و متن را به آن اضافه کنید. اگر گیر کردید، می‌توانید دستورالعمل‌های زیر را برای راهنمایی مرور کنید.

3.تغییر اندازه گیف های متحرک  با Ezgif

Ezgif یک ابزار آنلاین است که به ایجاد و ویرایش GIF اختصاص داده شده است. برخلاف سایر سایت‌های موجود در این لیست، به شما امکان می‌دهد تا با چسباندن URL‌ها، فایل‌های GIF را آپلود کنید، که اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید یک GIF را دانلود کنید، مفید است.

با استفاده از Ezgif می توانید ارتفاع و عرض یا درصد مورد نظر خود را وارد کنید و بسته به اینکه می خواهید اندازه یا کیفیت فایل را اولویت بندی کنید، از بین سه روش تغییر اندازه انتخاب کنید. همچنین بخشی وجود دارد که گزینه هایی برای اصلاح نسبت تصویر شما ارائه می دهد.

Ezgif همچنین از فرمت های تصویر دیگر از جمله WebP، PNG، JPG و APNG پشتیبانی می کند. و می‌توانید از آن برای تبدیل عکس‌های خود به GIF و تبدیل ویدیوهای خود به GIF، همه رایگان استفاده کنید.

4. RedKetchup

RedKetchup به عنوان یک ویرایشگر تصویر، کار بسیار خوبی را انجام می دهد و به شما امکان می دهد تصاویر و GIF ها را به صورت رایگان تغییر دهید. به سادگی بکشید و رها کنید یا تصاویر خود را مرور و انتخاب کنید، سپس دست به کار شوید.

شما می توانید اندازه گیف های خود را با تغییر ارتفاع و عرض یا افزایش درصد آنها تغییر دهید. دومی به شما این امکان را می دهد که درصد GIF را 25، 50 و 75 درصد کاهش دهید یا آن را دو، سه یا چهار برابر بزرگتر کنید.

RedKetchup همچنین ابزارهایی را برای برش GIF یا ایجاد خود ارائه می دهد. و اگر به دنبال مبدل دسته ای تصویر هستید، سایت این عملکرد را نیز ارائه می دهد.

5.تغییر اندازه گیف های متحرک با Onlineconvertfree

تغییر اندازه گیف های متحرک

تغییر اندازه گیف های متحرک

Onlineconvertfree یک مبدل فایل است که اندازه تصاویر را نیز تغییر می دهد. GIF خود را آپلود کنید و با تغییر ارتفاع و عرض، اندازه آن را تغییر دهید. همچنین می توانید GIF ها را بر اساس ارتفاع و عرض برش دهید و آنها را برگردانید، بچرخانید و فشرده کنید.

اگر می‌خواهید GIF خود را فشرده کنید، هفت گزینه بر اساس اینکه می‌خواهید کیفیت آن را حفظ کنید یا در فضا صرفه‌جویی کنید، وجود دارد که از بالاترین تا کمترین را شامل می‌شود. وقتی کارتان تمام شد، Save & Download را بزنید تا GIF شما در دستگاه شما ذخیره شود.

خود را با GIF بیان کنید

در این عصر رسانه‌های اجتماعی و فرهنگ اینترنتی، گیف‌ها نوعی بیان محبوب هستند که می‌توانند سبکی و طنز را به موقعیت‌ها اضافه کنند. بنابراین، طبیعی است که هنگام تلاش برای بیان خود به صورت آنلاین، به سراغ آنها برویم.

اگر متوجه شدید که یک GIF خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است، می توانید اندازه آن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. با وب‌سایت‌هایی که در این مقاله فهرست کرده‌ایم، می‌توانید در کمترین زمان اندازه گیف‌ها را تغییر دهید تا متناسب با هر پلتفرمی باشد، از فید اینستاگرام گرفته تا وب‌سایت یا وبلاگ خود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !