تغییر نام در پی پال

نحوه تغییر نام در پی پال: یک نام مستعار یا اشتباهات تایپی را در نام فعلی اصلاح کنید

زمان مطالعه 4 دقیقه

سه راه برای تغییر نام در پی پال وجود دارد.

در بیشتر موارد، برای تغییر نام خود در پی پال، به یک شناسه عکس و مدرک دیگری نیاز دارید که ثابت کند نام شما تغییر کرده است.

اگر نمی‌خواهید شناسه عکس و سند دیگری را به PayPal بدهید، فقط می‌توانید چند حرف را تغییر دهید — این به این منظور است که بتوانید اشتباهات تایپی را برطرف کنید.

شارژ حساب پی پال

خرید با پی پال

اگر نمی‌خواهید با این دردسر کنار بیایید، می‌توانید به سادگی با ایجاد یک حساب پی پال جدید، نام خود را تغییر دهید.

برای داستان‌های بیشتر، از کتابخانه مرجع فناوری Business Insider دیدن کنید.

تغییر نام با دردسرهای کوچک زیادی همراه است – آدرس ایمیل جدید، شناسایی جدید، کاغذبازی جدید. هر بار که چیزی را می گیرید که در مرحله انتقال از دست داده اید، کمی سردرد دارید.

من حدود پنج سال پیش نام خانوادگی خود را تغییر دادم و یک رسید ایمیل اخیر طول کشید تا متوجه شوم اطلاعات PayPal خود را تغییر نداده ام. یکی از آن سردردهای کوچکی که تا به حال ذهنم را درگیر کرده بود.

متأسفانه راحت ترین راه برای تغییر نام در پی پال ایجاد یک حساب کاربری جدید است. اما اگر نمی‌خواهید این کار را انجام دهید، بدانید که PayPal راه‌هایی برای تغییر نام حساب شما ارائه می‌کند – با این حال، اکثر آنها از شما می‌خواهند ثابت کنید که واقعاً به تغییر نام نیاز دارید.

در اینجا نحوه تغییر نام PayPal آمده است. این مراحل را می توان با استفاده از هر مرورگر اینترنتی در مک یا رایانه شخصی خود انجام داد.

نحوه تغییر نام در پی پال

هر سه گزینه تغییر نام از یک منو قابل دسترسی هستند.

1.با استفاده از یک مرورگر اینترنتی، وارد حساب کاربری خود در وب سایت PayPal شوید. برای دسترسی به تنظیمات خود، روی چرخ دنده در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

2. صفحه تنظیمات نامی را نشان می دهد که در حال حاضر با حساب PayPal شما مرتبط است. برای تغییر آن، روی «به‌روزرسانی» کلیک کنید.

3.صفحه به روز رسانی سه گزینه برای تغییر نام در اختیار شما قرار می دهد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. می توانید از PayPal بخواهید نام قانونی شما را تغییر دهد، یک “نام مستعار” به حساب شما اضافه کند، یا صرفاً یک اشتباه تایپی را تصحیح کند.

هر کاغذی که ارسال می کنید باید به صورت PDF، JPG یا PNG آپلود شود و حجم آن کمتر از 5 مگابایت باشد. اگر از بارگذاری مدارک در اینترنت ناراحت هستید، می توانید کپی ها را از طریق پست نیز ارسال کنید.

نام قانونی خود را تغییر دهید

برای تغییر نام قانونی خود، باید اسکن کارت شناسایی عکس دار دولتی مانند گواهینامه رانندگی ارائه دهید.

علاوه بر این، باید مدرک قانونی مبنی بر تغییر نام خود ارائه دهید. این ممکن است به معنای گواهی ازدواج یا حکم دادگاه تغییر نام باشد.

هنگامی که این را ارسال کردید، باید منتظر بمانید تا PayPal تغییر را تأیید کند. پی پال ادعا می کند که تنها یک هفته طول می کشد، اما برخی از کاربران زمان انتظار طولانی تری را گزارش کرده اند.

نام مستعار خود را تغییر دهید

گزینه دوم به شما امکان می دهد نام خود را “به روز کنید”. برای مثال اگر بخواهید از یک نام مستعار استفاده کنید این عالی است.

برای انجام این کار، به اسکن کارت شناسایی عکس‌دار دولتی و یک سند رسمی که نام فعلی شما را نشان می‌دهد، نیاز دارید. قبض آب و برق برای این کار عالی خواهد بود.

همچنین پردازش و تأیید پی پال مدتی طول می کشد.

یک خطای تایپی را تغییر دهید

برای انجام اصلاحات جزئی در نام موجود خود، نیازی به کاغذبازی ندارید. با این حال، شما فقط می توانید چند حرف را تغییر دهید و فقط یک بار می توانید این تغییر را انجام دهید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT