نحوه ثبت نام در اشتراک توییتر بلو

نحوه ثبت نام در اشتراک توییتر بلو

زمان مطالعه 3 دقیقه

Twitter Blue قابلیت ویرایش توییت ها و سایر ویژگی ها را با خود به ارمغان می آورد. در این مقاله چگونگی دریافت این شبکه اجتماعی را بر روی دسکتاپ و تلفن همراه به طور مفصل توضیح داده ایم. نحوه ثبت نام در اشتراک توییتر بلو را در ادامه بخوانید.

توییتر فضایی باورنکردنی است که در آن می توانید افراد و طرز فکر های جالب را دنبال کرده و با آنها تعامل داشته باشید. در میان پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، توییتر یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دستیابی به کاربران به صورت مستقیم است و به شما امکان می‌دهد افکار و ایده‌های خود را به طور خلاصه به اشتراک بگذارید.

با این حال، توییتر همچنین فضایی است که در آن مدیران شبکه های اجتماعی افکار شخصی خود را با استفاده از صفحات رسمی شرکت توییت می کنند. با همه این ها، طراحی این رسانه، یافتن آن توییت لعنتی را در میان توییت‌های دیگر دشوار می‌کند.

خوشبختانه توییتر بلو اینجاست تا شما را نجات دهد. اما توییتر بلو چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد؟

توییتر بلو چیست؟

Twitter Blue یک اشتراک ماهانه 8 دلاری است که به شما امکان می دهد توییتر را به شکلی جدید و متفاوت تجربه کنید. در مقایسه با توییتر معمولی، Twitter Blue به شما امکانی برای ویرایش توییت‌ها، تأیید تصویر پروفایل NFT، ارسال ویدیوهای با کیفیت بالاتر و دریافت تیک آبی می‌دهد. همچنین به شما امکان دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید را نیز می دهد، و به زودی امکانات بیشتری نیز ررایداین نسخه ارائه می‌شود.

اگر این ویژگی‌ها باعث می‌شود که بخواهید توییتر بلو را امتحان کنید، چندین راه وجود دارد که می‌توانید ثبت‌نام کنید: هم از طریق مرورگر وب و برنامه تلفن همراه.

نحوه ثبت نام توییتر بلو در مرورگر وب

اگر ویژگی های رایگانی که می‌توانید برای بهبود تجربه توییتر خود استفاده کنید کافی نیستند، می‌توانید با رفتن به وب‌سایت توییتر در Twitter Blue اشتراک خریداری کنید.

این گزینه در ستون icons در سمت چپ پنجره قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Twitter Blue، موافقت با شرایط خدمات و ثبت نام، روی آن کلیک کنید. به همین راحتی است.

نحوه ثبت نام توییتر بلو در اپ توییتر

همچنین شما می‌توانید مستقیماً در برنامه توییتر خود در Twitter Blue ثبت‌نام کنید، به شرط اینکه برنامه iOS را داشته باشید.

از صفحه اصلی، روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا منوی پروفایل شما باز شود. این یک نسخه فشرده از گزینه منو در سمت چپ صفحه در نسخه دسکتاپ است. در این قسمت، شما باید بتوانید گزینه Twitter Blue را ببینید. روی آن ضربه بزنید و سپس فرآیند ثبت نام را درست مانند نسخه وب دنبال کنید.

چگونه توییتر بلو را در گوشی اندرویدی دریافت کنیم؟

از دسامبر 2022، نمی‌توانید از طریق برنامه Android در Twitter Blue اشتراک خریداری کنید، اگرچه انتظار می‌رود که این نقص به زودی برطرف شود. دلیل این امر این است که برخی از ویژگی‌های توییتر بلو، مانند تصویر پروفایل NFT، فقط در اپل در دسترس هستند. این به این معنا نیست که شما از استفاده از Twitter Blue در اندروید منع شده اید.

راه حل هایی برای دسترسی به ویژگی‌های سازگار با اندروید توییتر بلو در اپلیکیشن موبایل وجود دارد.

اگر می خواهید از Twitter Blue در تلفن اندرویدی خود استفاده کنید، با استفاده از مرورگر وارد توییتر شوید و در Twitter Blue مشترک شوید. سپس، به برنامه توییتر در تلفن اندرویدی خود برگردید و روی آیکون Twitter Blue در منوی پروفایل خود ضربه بزنید. سپس باید یک صفحه تأیید مشاهده کنید که می گوید “al set”.

آیا توییتر بلو ارزش صرف ۸ دلار را دارد؟

آیا بالاخره زمان پرداخت هزینه برای استفاده از توییتر فرا رسیده است؟ بستگی دارد. متأسفانه Twitter Blue هنوز به شما اجازه نمی دهد کارهایی مانند غیرفعال کردن کامل تبلیغات تایم لاین را انجام دهید. توییتر بلو هنوز آنقدر ویژگی های چشمگیر تدارد که خیل کاربران حاضر به پرداخت هزینه برای آن شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT