نحوه خرید بیت کوین

نحوه خرید بیت کوین برای مبتدیان

زمان مطالعه 21 دقیقه

فرآیند خرید بیتکوین از ابتدا تا انتها بیش از 10 دقیقه طول نمی‌کشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری با یک کارگزار تنظیم شده بیتکوین باز کنید، مقداری وجه واریز کنید و بیتکوین بخرید. نحوه خرید بیت کوین را در ادامه به طور کامل توضیح داده ایم.

چگونه بیتکوین را آسان و ایمن بخریم؟

مرحله 1 – یک حساب eToro ثبت کنید – ابتداً، با وارد کردن اطلاعات شخصی خود در صورت درخواست، یک حساب رایگان در eToro.com باز کنید.

مرحله ۲ – واریز وجوه – می‌توانید حداقل دلار آمریکا را بدون کارمزد در eToro واریز کنید. از بین کارت نقدی/اعتباری یا کیف پول الکترونیکی انتخاب کنید تا مطمئن شوید که سپرده شما فوراً واریز می‌شود.

مرحله 3 – جستجوی بیتکوین – در کادر جستجو، «Bitcoin» را وارد کرده و روی دکمه «Trade» کلیک کنید تا به مرحله نهایی برسید.

مرحله ۴ – خرید بیتکوین – کل مبلغی را که می‌خواهید در بیت‌کوین سرمایه گذاری کنید وارد کنید و روی «Open Trade» کلیک کنید. هنگامی که سفارش خود را تأیید کردید، eToro موجودی نقدی شما را برداشت می‌کند و توکن های بیتکوین تازه خریداری شده شما را به مجموعه شما اضافه می‌کند.

اگر به توضیح دقیق تری در مورد نحوه خرید بیتکوین در ایالات متحده با eToro نیاز دارید – در ادامه توضیحات کاملی را خواهید یافت.

از کجا بیتکوین بخریم – بهترین پلتفرم ها

اگر در این فکر هستید که بیتکوین را به صورت آنلاین از کجا بخرید و به طور کلی چگونه وارد رمزنگاری شوید، ده ها پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال وجود دارد که از روش های پرداخت فوری پشتیبانی می‌کنند. این بدان معناست که می‌توانید هنگام تأمین مالی سرمایه گذاری های بلندمدت خود، گزینه پرداخت ترجیحی خود را انتخاب کنید.

با این حال، باید مراقب باشید که پلتفرم مورد نظر چه هزینه هایی را دریافت می‌کند – و اینکه آیا این توسط یک نهاد مالی معتبر تنظیم می‌شود یا خیر. برای معامله گران ارزهای دیجیتال که به دنبال بهترین سکه ها برای سرمایه گذاری در سال 2023 هستند، BTC یکی از دارایی‌های دیجیتال پیشرو است.

در این مقاله ۵ پلتفرم مختلف را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

1. eToro – به طور کلی بهترین مکان برای خرید بیتکوین در سال 2023

eToro یک پلتفرم سرمایه گذاری محبوب است که در سال 2007 راه اندازی شد و اکنون به بیش از 28 میلیون مشتری خدمات ارائه می‌دهد. می‌توانید بیتکوین را در eToro با کارمزد پایین خریداری کنید و سپس می‌توانید بیتکوین خود را در کیف پول ارز دیجیتال eToro ذخیره کنید.

این پلتفرم توسط SEC، FCA، ASIC، و CySEC تنظیم می‌شود – و در FINRA ثبت شده است. می‌توانید به راحتی در کمتر از پنج دقیقه حساب باز کنید و دلار آمریکا را با کارت بدهی/اعتباری یا ACH واریز کنید. این بدان معناست که می‌توانید با حساب بانکی، کیف پول الکترونیکی یا کارت نقدی بیت‌کوین بخرید.

کیف پول های الکترونیکی نیز پشتیبانی می‌شوند و تمام سپرده های دلاری بدون کارمزد هستند. eToro همچنین یکی از بهترین اماکن برای خرید آلتکوین های جدید مانند Sandbox با سپرده محدود است.

این باعث می‌شود که eToro به گزینه ای بسیار کم هزینه تبدیل شود. پس از واریز وجه، می‌توانید ارز دیجیتال را فقط به صورت اسپرد بخرید – که تفاوت بین قیمت پیشنهادی و درخواستی است. اما این فقط به ارزهای دیجیتال محدود نمی‌شود، eToro همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا در بهترین ETF بیتکوین در بازار سرمایه گذاری کنند.

اگر می‌خواهید علاوه بر بیتکوین روی ارزهای دیجیتال دیگر نیز سرمایه گذاری کنید، eToro از بیش از 75 سکه و توکن پشتیبانی می‌کند. این بدان معنی است که می‌توانید Solana، Binance Coin، Ethereum، Dogecoin، Axie Infinity، AAVE، Decentraland، Quant، Litecoin، Graph، Cardano، Polkadot و موارد دیگر را خریداری کنید.

همچنین می‌توانید در یک سبد هوشمند مبتنی بر ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید – که توسط eToro مدیریت می‌شود و شامل سبدی گسترده از توکن های دیجیتال است. علاوه بر این، شما می‌توانید از ابزار Copy Trading استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد روش معامله گران موفق eToro Bitcoin را به طور خودکار کپی کنید که برای مبتدیان عالی است. از نظر حداقل حساب، شما می‌توانید 10 دلار و بیشتر به عنوان مشتری ایالات متحده واریز کنید.

10 دلار نیز حداقل مقدار بیتکوینی است که می‌توانید بخرید. همچنین eToro یکی از بهترین کارت های اعتباری رمزنگاری موجود در بازار را ارائه می‌کند.

وقتی صحبت از روش های پرداخت به میان می‌آید، eToro از طیف گسترده ای از گزینه ها پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به راحتی بیتکوین را با کارت اعتباری، PayPal، انتقال بانکی خریداری کنند.

2. Coinbase – مکان خوبی برای خرید بیتکوین به عنوان یک مبتدی

اگر به این فکر می‌کنید که بیت‌کوین را از کجا به ساده ترین روش ممکن بخرید، Coinbase برای مبتدیان مناسب است و یکی از بهترین صرافی های ایالات متحده است. Coinbase با رابط کاربری تمیز خود به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی یک حساب باز کنید. پس از تأیید، می‌توانید وجوه را از طریق ACH به صورت رایگان انتقال دهید.

سپس، زمانی که پول به حساب Coinbase شما واریز شد، می‌توانید با کمیسیون 1.49 درصد اقدام به خرید بیتکوین کنید. اگرچه این گران تلقی می‌شود، اما Coinbase هنگام خرید بیتکوین با کارت اعتباری حتی بیشتر هزینه می‌کند – با کمیسیون تقریباً 4٪. با این حال، این گزینه به شما امکان می‌دهد بیتکوین را فورا خریداری کنید. سایر بازارهای ارز دیجیتال در Coinbase در دسترس هستند – اگر بخواهید تنوع ایجاد کنید.

Coinbase همچنین گزینه خوبی برای ذخیره بیتکوین شما است. این پلتفرم از همه کاربران می‌خواهد که یک فرآیند تأیید دو مرحله ای را برای ورود به سیستم بگذرانند. علاوه بر این، 98٪ از تمام سرمایه مشتری در کیف پول سرد نگهداری می‌شود – و تلاش برای ورود از یک دستگاه یا آدرس IP جدید نیاز به یک مرحله تأیید اضافی دارد.

علاوه بر این، Coinbase از طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید اتریوم، Dogecoin و سایر آلتکوین های محبوب را از دستگاه تلفن هوشمند خود خریداری کنید.

3. Binance – صرافی محبوب بیتکوین با ارائه بیش از 60 بازار

Binance یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2017 راه اندازی شد. این پلتفرم توسط بیش از 100 میلیون نفر استفاده می‌شود و هر روز میلیاردها دلار حجم معاملات را تسهیل می‌کند. وقتی نوبت به خرید بیتکوین می‌رسد، Binance از سپرده های کارت اعتباری ایالات متحده پشتیبانی می‌کند. با این حال، 4.5٪ از مبلغ تراکنش، کارمزد از شما دریافت می‌کند.

هنگامی که با وجوه سپرده شده خود اقدام به خرید بیتکوین می‌کنید، هزینه خرید فوری 0.5 درصد از شما دریافت می‌شود. از سوی دیگر، کمیسیون معاملات لحظه ای در صرافی اصلی بایننس تنها 0.10 درصد است. این نرخ بسیار رقابتی است.

هنگامی که نوبت به بازارهای پشتیبانی می‌شود، نسخه ایالات متحده بایننس بیش از 60 بازار را ارائه می‌دهد. این انتخاب نسبتاً گسترده ای از توکن های دیجیتال را پوشش می‌دهد – پروژه های بزرگ و متوسط ​​را پوشش می‌دهد. برای سرمایه گذاران باتجربه، بایننس خدمات خارج از بورس و همچنین یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته با ابزارهای پیشرفته و ویژگی های تجزیه و تحلیل ارائه می‌دهد.

4. Webull – بیتکوین را فقط از 1 دلار بخرید

Webull برای سرمایه گذاران مستقر در ایالات متحده طراحی شده است تا سهام، ETF و ارزهای دیجیتال را به شیوه ای ساده و کاربرپسند معامله کنند. چه تصمیم به تجارت آنلاین داشته باشید یا از طریق برنامه تجارت رمزنگاری Webbull، حساب ها را می‌توانید در عرض چند دقیقه باز کنید. قبل از اینکه بتوانید بیتکوین بخرید، باید وجه را از طریق ACH یا انتقال بانکی منتقل کنید – زیرا کارت های نقدی/اعتباری یا کیف پول های الکترونیکی پشتیبانی نمی‌شوند.

از نظر کارمزد، Webull کمیسیون معاملات سنتی را دریافت نمی‌کند. اما، کارمزد 1% یا بیشتر باید در نظر گرفته شوند. با این وجود، شاید ویژگی برجسته Webull این باشد که به شما امکان می‌دهد هنگام خرید بیتکوین فقط از 1 دلار سرمایه گذاری کنید. این در مورد سایر ارزهای دیجیتال موجود در Webull نیز صادق است.

علاوه بر این، هنگامی که یک حساب در اینجا باز می‌کنید، می‌توانید بدون نیاز به حداقل سپرده شروع به کار کنید. همچنین اگر به دنبال سرمایه گذاری برای بازنشستگی خود هستید، Webull گزینه خوبی است، زیرا از چندین IRA پشتیبانی می‌کند. در نهایت – و با رعایت حداقل موجودی استاندارد 2000 دلاری، Webull به شما امکان می‌دهد با margin معامله کنید.

5. Kraken – صرافی امن رمزارز برای خرید بیتکوین از طریق بانک

پلتفرمی که باید برای خرید بیتکوین در نظر بگیرید Kraken است. این صرافی آنلاین برای اولین بار در سال 2013 راه اندازی شد – که آن را به یکی از شناخته شده ترین پلتفرم ها در این صنعت تبدیل می‌کند. مشتریان ایالات متحده می‌توانند در عرض چند دقیقه یک حساب باز کنند و سپس وجوه خود را از طریق انتقال بانک داخلی واریز کنند. ACH فقط برای برداشت ها پشتیبانی می‌شود. حداقل سپرده برای شروع در Kraken بستگی به توان مالی شما دارد.

به عنوان مثال، پرداخت های ارسال شده از بانک MVB فقط به 1 دلار نیاز دارد در حالی که در Etana Custody، حداقل 150 دلار است. با این وجود، هنگامی که وجوه شما به حساب Kraken شما رسید – که معمولاً 1 روز کاری طول می‌کشد، می‌توانید بیتکوین را با کمیسیون 0.26٪ خریداری کنید. اگر مبالغ زیادی معامله کنید، کمیسیون شما کاهش می‌یابد. Kraken علاوه بر بیتکوین از بیش از 50 ارز دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

آیا الان باید بیتکوین بخرم؟

بیتکوین اغلب به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در نظر گرفته می‌شود. با این حال، اگر هم اکنون دو دل هستید که آیا وقت مناسبی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هست یا نه، تصمیم شما باید بر اساس تحقیقات مستقل باشد.

ممکن است سعی کنید بازار را به خوبی زمان بندی کنید، اما بهترین راه برای ورود به بازار از طریق یک استراتژی میانگین گیری هزینه دلار است – که در ادامه با جزئیات بیشتر توضیح می‌دهیم. اما چقدر بیتکوین باید بخرید؟

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که بیتکوین بسیار نوسان دارد، بنابراین احتمالاً نوسانات قیمتی سریعی را تجربه خواهید کرد. با توجه به این نکته، اگر تحمل ریسک بالایی دارید، ممکن است به ربات های بیتکوین علاقمند باشید. بهترین ربات های رمزنگاری مانند Bitcoin Prime به شما امکان می‌دهند تا از طریق CFD بیت‌کوین در مورد تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال حدس بزنید.

بهترین راه برای مقابله با این موضوع، درگیر شدن با استراتژی خرید و نگهداری است، به این معنی که توکن های بیتکوین خود را در طولانی مدت حفظ کنید. با انجام این کار، می‌توانید از امواج نوسانی که بازارهای ارزهای دیجیتال به طور مرتب با آن مواجه می‌شوند، خلاص شوید.

مزایای خرید بیتکوین

قبل از اینکه نحوه خرید بیتکوین را بیاموزید، باید در نظر بگیرید که آیا این کلاس دارایی برای اهداف پرتفوی شما مناسب است یا خیر.

در بخش های زیر، پنج دلیل کلیدی را مورد بحث قرار می‌دهیم که چرا بسیاری از سرمایه گذاران در ایالات متحده و سایر نقاط به دنبال سرمایه گذاری در بیتکوین هستند.

رشد چشمگیر از سال 2009

اگر امروز به دنبال خرید بیتکوین هستید، احتمالاً این کار را انجام می‌دهید زیرا امیدوارید بازده قابل توجهی از سرمایه خود داشته باشید. این چیزی است که بیتکوین از زمان راه اندازی آن در سال 2009 به آن دست یافته است.

برای مثال، در چند سال اول، بیتکوین را می‌توان با کمتر از یک دلار در هر توکن خریداری کرد. حتی در اوایل سال 2017، این ارز دیجیتال تنها 1000 دلار معامله می شد.

این بدان معناست که اگر در سال 2017 سرمایه گذاری می‌کردید و تا زمانی که بیت‌کوین به بالاترین قیمت خود یعنی 69000 دلار در سال 2021 برسد، حفظ می‌کردید، ارزش پول شما تقریباً 7000 درصد بیشتر می‌شد.

در کف قیمت خرید کنید

شاید بهترین راه برای خرید بیتکوین زمانی باشد که بازارهای ارزهای دیجیتال در حال افت هستند. این زمانی اتفاق می‌افتد که قیمت بیتکوین روند نزولی داشته باشد.

اگرچه این امر اغلب سرمایه گذاران بی تجربه را می‌ترساند، اما خرید dip به شما امکان می‌دهد با تخفیف وارد بازار شوید.

به عنوان مثال، در بالا ذکر کردیم که بیتکوین در سال 2021 به 69000 دلار رسید. با این حال، در ژانویه 2023، توکن دیجیتال به 20000 دلار رسیده است. این کاهش حدود 70 درصدی نسبت به بالاترین سطح تاریخ است.

فرصت های زیادی برای خرید نزول در این بازار وجود دارد، زیرا بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به طور مرتب با نوسانات قیمتی نوسان می‌کنند.

عرضه محدود

همه ارزهای جهانی – چه دلار آمریکا، یورو یا پوند انگلیس باشد، تورم را تجربه می‌کنند. این امر عمدتاً به دلیل سیاست های پولی و مالی بانک مرکزی است که منجر به چاپ پول می‌شود.

با این حال، در مورد بیتکوین، عرضه آن توسط هیچ شخص یا مقامی قابل دستکاری نیست. برعکس، بیتکوین جدید هر 10 دقیقه به صورت خودکار ضرب می‌شود.

این وضعیت تقریباً تا سال 2140 ادامه خواهد داشت – زمانی که کل عرضه به 21 میلیون توکن محدود می‌شود. از منظر سرمایه گذاری، این بدان معناست که شما دارایی را خریداری می‌کنید که از بسیاری جهات، چندان شباهتی به طلا ندارد.

از این گذشته، هم بیتکوین و هم طلا دارای عرضه ثابتی هستند، هر دو توسط بسیاری از مفسران بازار، به عنوان فروشگاه های ارزش شناخته می‌شوند.

تراکنش های سریع و غیر متمرکز

اگرچه بیتکوین کارآمدترین شبکه بلاکچین نیست، اما تراکنش های برون مرزی هنوز بسیار سریعتر از روش های پرداخت سنتی هستند. به عنوان مثال، مهم نیست که فرستنده و گیرنده در کجا قرار دارند، تراکنش های بیتکوین تنها 10 دقیقه طول می‌کشد تا وارد شوند.

علاوه بر این، کارمزدها معمولاً کمتر از 5 دلار در هر تراکنش است. این مورد صرف نظر از میزان ارسال است.

یکی دیگر از مزایای عمده ارسال و دریافت تراکنش ها از طریق شبکه بیتکوین این است که سیستم کاملاً غیرمتمرکز است. این بدان معناست که هیچ شخص، مرجع، بانک مرکزی یا دولتی نمی تواند شبکه را کنترل کند.

خرید واحدهای کوچک

یکی دیگر از مزایای اصلی خرید بیتکوین این است که ارز دیجیتال را می‌توان کسری خریداری کرد. این بدان معناست که شما می‌توانید تنها بخش کوچکی از یک واحد بیتکوین را خریداری کنید.

به عنوان مثال، اگر بیتکوین 40000 دلار قیمت داشت و شما تصمیم گرفتید 40 دلار سرمایه گذاری کنید – 0.1٪ از یک توکن را خریداری می‌کنید.

این برای کسانی که به دنبال اولین سرمایه گذاری در بیتکوین بدون ریسک زیاد هستند ایده آل است. این به شما امکان می‌دهد در یک استراتژی میانگین گیری هزینه دلار شرکت کنید.

سود کسب کنید

اکنون پلتفرم های بیشتری برای طیف گسترده ای از سکه ها، از جمله بیت‌کوین، حساب ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد به طور غیرفعال از ارزهای دیجیتال خود درآمد کسب کنید. اگر به دنبال بهترین حساب سود بیتکوین هستید، پلتفرم بهره Aqru نرخ بهره متغیری را برای سپرده های BTC ارائه می‌دهد.

روش های خرید بیتکوین

هنگامی که در مورد بیتکوین کامل تحقیق کردید و تصمیم به ادامه سرمایه گذاری گرفتید، سپس باید فکر کنید که کدام روش پرداخت را انتخاب کنید.

بهترین راه های خرید بیتکوین در ایالات متحده را در ادامه مقاله مورد بحث قرار می‌دهیم.

خرید بیتکوین با PayPal

مجموعه ای از کارگزاران آنلاین به شما امکان می‌دهند بیتکوین را با PayPal بخرید. با این حال، از آنجایی که PayPal در بازار ارزهای دیجیتال نسبتا تازه وارد است، پلتفرم های زیادی برای انتخاب نخواهید داشت.

با این گفته، eToro سپرده های Paypal را با حداقل 10 دلار امکان پذیر می‌کند و پرداخت های USD بدون کارمزد به حساب می‌آیند.

بیتکوین را با کارت اعتباری یا کارت نقدی بخرید

برخی از صرافی ها و کارگزاران ارزهای دیجیتال که امروز در مورد آنها صحبت کردیم به شما امکان می‌دهند بیتکوین را فوراً با کارت اعتباری خریداری کنید.

اگرچه این شاید راحت ترین روش پرداخت برای انتخاب باشد، اما تراکنش های کارت اعتباری هنگام خرید بیتکوین گران هستند.

به عنوان مثال، قبلاً ذکر کردیم که Coinbase و Binance به ترتیب ۳.۹ ٪ و 4.5٪ در پرداخت های کارت اعتباری/دبیت دریافت می‌کنند.

از سوی دیگر، eToro به سپرده های کارت اعتباری بدون کارمزد که به دلار آمریکا تأمین می‌شود، اجازه خرید می‌دهد.

بیتکوین را با Neteller یا Skrill بخرید

گزینه دیگری که باید در مورد نحوه خرید فوری بیتکوین در نظر بگیرید، استفاده از کیف پول الکترونیکی مانند Neteller یا Skrill است.

همانطور که در بخش های بالا اشاره شد، eToro امکان واریز کیف پول الکترونیکی را فقط از حداقل 10 دلار فراهم می‌کند و پرداخت شما فوراً انجام می‌شود.

بهترین راه برای خرید بیتکوین چیست؟

همچنین باید پلتفرم های مختلفی را که در چشم انداز سرمایه گذاری بیتکوین وجود دارد را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، بسیاری از سرمایه گذاران بی تجربه، صرافی های بیتکوین و کارگزاران را به عنوان دو مورد مشابه اشتباه می‌گیرند.

اگرچه هر دو نوع پلتفرم به شما امکان دسترسی به بازارهای بیتکوین را می‌دهند، اما روشی که در آن تراکنش شما انجام می‌شود در واقع متفاوت است.

در مورد سیگنال های کریپتو چطور؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه با استفاده از بهترین سیگنال های بازار ارز دیجیتال، بیتکوین بخرید؟ سیگنال های ارز دیجیتال ایده های معاملاتی هستند که توسط سرمایه گذاران پیشرفته کریپتو ارسال می‌شوند و به شما می‌گویند که آیا باید یک رمزارز خاص را با قیمت و زمان خاصی بخرید یا بفروشید.

بهترین سیگنال های ارز دیجیتال بر اساس معیارهای مختلفی مانند اخبار روند، تحلیل های فنی و بنیادی، بازارهای صعودی و نزولی و احساسات سرمایه گذار هستند.

صرافی بیتکوین

اکثریت قریب به اتفاق پلتفرم های بیت‌کوین به عنوان صرافی ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند. به عبارت ساده، این بدان معناست که صرافی مورد نظر به عنوان یک واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کند.

به عنوان مثال، فرض کنید که می‌خواهید بیتکوین را با دلار آمریکا بخرید. برای اینکه این تراکنش در یک صرافی ارز دیجیتال انجام شود، یک کاربر باید توکن های BTC خود را در ازای دلار آمریکا به شما بفروشد.

به نوبه خود، صرافی بیتکوین انتخابی شما پس از انجام معامله، کمیسیونی را دریافت می‌کند. مشکل اصلی صرافی های بیتکوین این است که بسیاری از پلتفرم ها تنظیم نشده اند.

این ممکن است برای کسانی که به دنبال خرید بیتکوین به روشی ناشناس هستند جذاب باشد، اما شما هرگز نمی‌توانید کاملاً مطمئن باشید که پول و توکن های دیجیتال شما ایمن هستند.

علاوه بر این، صرافی های غیرقانونی بیت‌کوین اغلب به شما اجازه می‌دهند وجوهی را به ارز دیجیتال سپرده گذاری کنید – به این معنی که نمی‌توانید از کارت بدهی/اعتباری یا انتقال بانکی استفاده کنید.

کارگزار بیتکوین

اگر برای اولین بار در حال یادگیری و خرید بیتکوین در ایالات متحده هستید، بهتر است از یک کارگزار مطمئن و معتبر استفاده کنید. بر خلاف صرافی ها، کارگزاران بین شما و بازارهای ارزهای دیجیتال قرار دارند. به این ترتیب، می‌توانید بیتکوین را فوراً و مستقیماً با کارگزار خریداری کنید.

استفاده از بروکر ساده ترین و مهمتر از همه امن ترین راه برای خرید آنلاین بیتکوین است. به عنوان مثال، کارگزارانی مانند eToro توسط چندین نهاد صدور مجوز – که شامل SEC است – تنظیم می‌شوند. این بدان معنی است که شما می‌توانید مطمئن باشید که سرمایه و دارایی های دیجیتال شما در دستان امن است.

یکی دیگر از مزایای اصلی استفاده از کارگزار برای خرید بیتکوین این است که می‌توانید دلار آمریکا را از طریق طیف وسیعی از روش های پرداخت واریز کنید.

برای مثال Kraken از سپرده های بانکی پشتیبانی می‌کند. eToro، Coinbase و Binance نیز از پرداخت های کارت نقدی/اعتباری پشتیبانی می‌کنند.

در نهایت، هنگام خرید بیتکوین باید گزینه های ذخیره سازی را در نظر بگیرید. هنگام استفاده از صرافی، تشویق می‌شوید که دارایی های دیجیتال خود را به یک کیف پول خصوصی خارج کنید – که ممکن است برای مبتدیان گیج کننده باشد.

از طرف دیگر، هنگام استفاده از یک کارگزار تحت نظارت SEC مانند eToro برای خرید بیتکوین، می‌توانید با خیال راحت توکن های خود را در سبد خود بگذارید. این به سادگی به این معنی است که eToro وظیفه دارد توکن های شما را ایمن نگه دارد.

صرافی غیرمتمرکز (DEX)

اگرچه اکثریت قریب به اتفاق معاملات بیت‌کوین از طریق صرافی ها و کارگزاران متمرکز انجام می‌شود، اما باید به افزایش صرافی های غیرمتمرکز (DEX) اشاره کرد. به طور خلاصه، این پلتفرم ها به شما امکان می‌دهند بیتکوین را مستقیماً از فروشنده بدون مراجعه به شخص ثالث خریداری کنید.

مسئله کلیدی صرافی های غیرمتمرکز این است که آنها تنظیم نمی‌شوند. علاوه بر این، حجم معاملات در DEX در مقایسه با صرافی ها و کارگزاران سنتی بسیار پایین است. به این ترتیب، سطح نقدینگی اغلب برای تسهیل معاملات کافی نیست.

قیمت بیتکوین

هنگام تحقیق در مورد قیمت بیتکوین، به سرعت متوجه خواهید شد که دارایی دیجیتال معمولاً به دلار آمریکا معامله و قیمت گذاری می‌شود. این بی شباهت به نحوه قیمت گذاری کالاها مانند طلا، نقره، گندم، نفت و گاز طبیعی نیست.

درست مانند کالاهای سخت و نرم فوق الذکر، قیمت ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین توسط تقاضا و عرضه تعیین می‌شود.

یعنی وقتی افراد بیشتری بیتکوین بخرند، ارزش آن افزایش می‌یابد. اما زمانی که فشار فروش بیشتر از سفارشات خرید جدید باشد، قیمت آن کاهش خواهد یافت.

از نظر قیمت تاریخی آن، قبلاً اشاره کردیم که بیتکوین در ابتدا کمتر از 1 دلار معامله می‌شد. در زمان نگارش، بیتکوین در حدود 20000 دلار معامله می‌شود – 70 درصد کمتر از بالاترین رکورد تاریخ خود.

نکته دیگری که در مورد قیمت بیتکوین باید به آن توجه کرد این است که در صرافی های متمرکز معامله نمی‌شود. این در تضاد کامل با سهام سنتی است – که در صرافی های متمرکز تحت کنترل مانند NYSE یا NASDAQ فهرست شده اند.

در نتیجه، متوجه خواهید شد که قیمت بیتکوین ممکن است در صرافی های مختلف کمی نوسان داشته باشد. این تمایز بسیار جزئی خواهد بود و هر گونه شکاف در قیمت گذاری به سرعت توسط داوران بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیش بینی قیمت بیتکوین

اگر به دنبال تحقیق در مورد پیش بینی قیمت بیت‌کوین هستید، گزینه ها انگشت شمار نیستند. یعنی اینترنت مملو از تحلیل هایی است که در آن تحلیلگر ادعا می‌کند قیمت بیتکوین در آینده نزدیک به کدام سمت می‌رود.

با این حال، در مورد آن اشتباه نکنید، به ندرت پیش بینی های بیتکوین محقق می‌شود. علاوه بر این، شما به راحتی مقالاتی را پیدا خواهید کرد که توضیح می‌دهند که بیتکوین در حال افزایش ارزش است، اما به همان اندازه، پیش بینی های قیمت را نیز خواهید یافت که دقیقاً خلاف آن را استدلال می‌کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، به جای تمرکز بر پیش بینی قیمت بیتکوین، بهتر است از طریق یک استراتژی بلند مدت به ارزهای دیجیتال نزدیک شوید.

به عبارت دیگر، اگر باور دارید که بیتکوین در طول زمان به افزایش خود ادامه خواهد داد، نگهداری بلندمدت به شما این امکان را می‌دهد که از آثار نوسانات جلوگیری کنید.

چه زمانی بیتکوین بخریم؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که برای خرید بیتکوین در سال 2023 خیلی دیر شده است؟ قبلاً به طور خلاصه اشاره کردیم که به جای تلاش برای زمان بندی بازار، بهتر است میانگین هزینه های دلاری را در نظر بگیرید.

در ابتدایی ترین شکل خود، این به معنای تعهد به یک برنامه سرمایه گذاری از خریدهای منظم و کوچکتر است. برای مثال، ممکن است در پایان هر ماه به خرید ۳۰۰ دلار بیتکوین فکر کنید. یا هر هفته ۷۵ دلار بیتکوین.

در اینجا یک مثال برای کمک به درک راحت تر موضوع می‌زنیم:

در ماه اول، شما 300 دلار بیتکوین را با قیمت توکن 40000 دلار خریداری می‌کنید

در ماه دوم، شما 300 دلار بیتکوین را با قیمت توکن 50000 دلار خریداری می‌کنید

در ماه سوم، شما 300 دلار بیت کوین را با قیمت توکن 30000 دلار خریداری می‌کنید

در ماه چهارم، شما 300 دلار بیت کوین را با قیمت توکن 30000 دلار خریداری می‌کنید

در میان چهار سرمایه گذاری ماهانه 300 دلاری خود، اکنون میانگین قیمت خرید 37500 دلاری دارید. خوبی میانگین گیری هزینه دلار این است که شما در طول زمان احساسات گسترده تر بازار را دنبال می‌کنید.

یعنی وقتی بیت کوین روند نزولی را طی می‌کند، میانگین هزینه سبد سرمایه گذاری خود را از طریق خریدهای ارزان تر کاهش می‌دهید. از سوی دیگر، زمانی که بیتکوین روند صعودی را طی می‌کند، زمانی که قیمت ها در حال افزایش هستند، سرمایه گذاری خواهید کرد.

خرید BTC Dip

قبلاً در این راهنما درباره خرید دیپ بحث کردیمبه طور خلاصه، این روشی است که برخی از سرمایه گذاران برای زمان بندی بازار نگاه می کنند.

ممکن است خرید بیتکوین را در طول یک روند نزولی با دیدگاه پرداخت هزینه کمتر در نظر بگیرید.

با این حال – و مانند بازارهای سهام سنتی، تاریخ نشان می‌دهد که میانگین گیری هزینه دلار از منظر سود بسیار مؤثرتر از خرید مداوم افت است.

این به این دلیل است که وقتی بیتکوین یک روند صعودی طولانی را طی می‌کند، به طور بالقوه بیتکوین کمتری به دست می‌آورید. از این گذشته، احتمالاً تا زمانی که قیمت دوباره کاهش نیابد، خرید دیگری انجام نخواهید داد.

نحوه خرید ایمن بیتکوین

راه های مختلفی وجود دارد که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بیتکوین را ایمن خریداری می‌کنید. نه تنها از نظر استفاده از کارگزاران تنظیم شده برای تکمیل خرید، بلکه از نظر امنیت کیف پول.

در اینجا نکته ای است که شما باید بدانید تا بیتکوین را به روشی امن خریداری و نگهداری کنید.

کارگزاران تنظیم شده

ناگفته نماند که امن ترین راه برای خرید آنلاین بیتکوین از طریق یک کارگزار آنلاین تنظیم شده است.

اگر اهل ایالات متحده هستید، کارگزار بیتکوین انتخابی شما باید مجوزی در SEC داشته باشد و عضو FINRA باشد.

این یکی از دلایلی است که چرا ما eToro را برای فرآیند سرمایه گذاری بیتکوین ترجیح می‌دهیم – به ویژه به این دلیل که پلتفرم معیارهای ذکر شده را برآورده می‌کند. برای بررسی دقیق تر، eToro همچنین توسط تنظیم کننده ها در اروپا و استرالیا مجوز دارد.

هنگام استفاده از یک کارگزار تنظیم شده، نمی‌توانید به صورت ناشناس بیتکوین بخرید. دلیل این امر این است که کارگزار مورد نظر باید با تأیید هویت شما، مقررات ضد پولشویی را رعایت کند.

با آپلود یک کپی از شناسه صادر شده توسط دولت به راحتی میتوان به این امر دست یافت.

مراقب هزینه ها باشید

برای خرید ایمن بیتکوین در ایالات متحده، باید درک دقیقی از هزینه هایی که می‌پردازید داشته باشید. این به این دلیل است که برخی از روش های خرید بیتکوین ممکن است پرهزینه باشد.

مهمترین هزینه هایی که باید جستجو کنید عبارتند از:

کمیسیون: این کارمزدی است که کارگزاران و صرافی‌ها هنگام خرید و فروش بیت کوین دریافت می‌کنند. این معمولا یک درصد است

Spread: این سخت ترین کارمزد برای ارزیابی است و افزایش قیمت بین قیمت خرید و فروش ارائه شده توسط پلتفرم انتخابی شما را در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال، در eToro، Spread از 0.75٪ شروع می‌شود.

کارت های نقدی/ اعتباری: اگر تصمیم دارید بیت‌کوین را با کارت بدهی/اعتباری بخرید، انتظار داشته باشید بین ۳ تا ۵ درصد را با کارگزار انتخابی خود بپردازید. با این اوصاف، می‌توانید هنگام استفاده از eToro هنگام واریز وجه به دلار آمریکا، از پرداخت هزینه تراکنش کاملاً خودداری کنید.

نکته دیگری که باید در مورد کارمزدها هنگام خرید بیتکوین بدانید این است که باید از دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال خودداری کنید – که هزاران عدد از آنها در سراسر ایالات متحده پراکنده هستند. این کار به این دلیل است که به طور متوسط ​​بین 10 تا 20 درصد از شما هزینه دریافت می شود.

علاوه بر این، این هزینه اغلب عنوان نمی‌شود. در عوض، کارمزد بر حسب مقدار کل بیتکوینی که دریافت خواهید کرد، محاسبه می‌شود.

به عنوان مثال، اگر قیمت واقعی بازار 40000 دلار باشد و دستگاه خودپرداز بیتکوین 20 درصد کارمزد دریافت کند، شما عملاً 48000 دلار به ازای هر توکن پرداخت می‌کنید. به این ترتیب، شما نیاز دارید که بیتکوین 20 درصد افزایش یابد تا حداقل ضرر نکنید.

ذخیره سازی

پس از تکمیل خرید بیتکوین خود، باید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید توکن های خود را ذخیره کنید. در بسیاری از موارد، به غیر از استثناهای عجیب و غریب – مانند Coinmama، شما این گزینه را خواهید داشت که توکن های BTC خود را در پلتفرمی که از آن خرید کرده اید، بگذارید.

اگر از یک کارگزار تنظیم شده و قابل اعتماد مانند eToro یا Coinbase استفاده می‌کنید، این می‌تواند یک گزینه امن و راحت باشد. با این حال، اگر توکن های خود را در یک پلتفرم بدون مجوز رها کنید، سرمایه خود را در معرض خطر قرار می‌دهید.

به عنوان مثال، تنها در سال 2021، تخمین زده شد که بیش از 4 میلیارد دلار دارایی دیجیتال از صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز به سرقت رفته است.

امنیت کیف پول بیتکوین

اگرچه نگهداری توکن های بیت‌کوین در یک کارگزار تنظیم شده مانند eToro شاید بهترین گزینه ذخیره سازی باشد، ممکن است برخی از شما ترجیح دهند که کنترل ۱۰۰٪ بر دارایی های دیجیتال خود را حفظ کنند. اگر اینطور است، ممکن است به دنبال برداشت توکن های خود به یک کیف پول خصوصی باشید.

صرف نظر از اینکه کدام نوع کیف پول را انتخاب می کنید (موبایل، دسکتاپ و غیره)، باید مطمئن شوید که مجموعه ای از پروتکل های ایمنی را دنبال می‌کنید. این پروتکل ها شامل ایجاد یک رمز عبور/پین قوی و اطمینان از اینکه کلیدهای خصوصی خود را روی یک تکه کاغذ در جایی امن است، نگدهداری می‌کنید.

علاوه بر این، مهم است که از کلیک روی پیوندهای ناشناخته در دستگاهی که کیف پول بیتکوین شما در آن نگهداری می‌شود، اجتناب کنید.

سهام را معقول نگه دارید

نکته دیگر برای اطمینان از خرید ایمن بیتکوین این است که در مورد سهام سرمایه گذاری خود منطقی باشید. به زبان ساده، این بدان معناست که هرگز بیش از آنچه که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید.

برای انجام این کار، باید از کارگزاری استفاده کنید که حداقل سپرده های کوچک و سرمایه گذاری های کم را پشتیبانی می‌کند. برای مثال، در eToro، فقط باید 10 دلار در بیتکوین سپرده گذاری و سرمایه گذاری کنید.

آیا می‌توان بیتکوین را بدون شناسه خرید؟

قبلاً ذکر کردیم که با استفاده از یک کارگزار تنظیم شده برای خرید آنلاین بیتکوین، باید با آپلود یک کپی از شناسه صادر شده توسط دولت، فرآیند تأیید هویت را طی کنید.

این امر در مورد صرافی های غیرقانونی که سپرده هایی را به صورت دلار آمریکا می‌پذیرند نیز صادق است. با این اوصاف، بسیاری از صرافی های ارزهای دیجیتال به شما اجازه می‌دهند تا به صورت ناشناس معامله کنید. تنها نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که باید وجوه خود را با ارز دیجیتال واریز کنید.

این به این معنی است که برای خرید بیتکوین بدون تأیید هویت، باید حساب خود را با یک دارایی دیجیتال دیگری مانند اتریوم تأمین کنید. سپس، باید توکن های ETH خود را با BTC تعویض کنید.

نحوه خرید آنلاین بیتکوین – آموزش تکمیلی

اگر توضیحات قبلی این مقاله در مورد نحوه خرید بیتکوین در ایالات متحده برایتان کافی نیست، در ادامه ما روند گام به گام را به روشی دقیق تر توضیح می دهیم.

مرحله 1: یک حساب باز کنید

ابتدا باید یک حساب کاربری در eToro ثبت کنید. این نیاز به وارد کردن برخی از اطلاعات اولیه در مورد اینکه چه کسی هستید – مانند نام، تاریخ تولد، و ملیت شما دارد.

همچنین باید آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد و تأیید کنید.

مرحله 2: شناسه آپلود

بار دیگر، با استفاده از یک کارگزار آنلاین تنظیم شده مانند eToro، به واریز و برداشت به دلار آمریکا دسترسی خواهید داشت.

با این حال، این بدان معناست که شما باید یک کپی از شناسه صادر شده توسط دولت خود را آپلود کنید. هنگامی که یک کپی واضح از سند خود را آپلود کردید، eToro قاعدتا فوراً آن را تأیید می‌کند.

مرحله 3: سپرده گذاری وجوه

اکنون می‌توانید وجوه را به حساب eToro خود واریز کنید – با این که کارگزار از روش های پرداخت زیادی پشتیبانی می‌کند. این شامل همه چیز از کارت های بدهی/اعتباری و ACH گرفته تا Paypal و انتقال بانکی می‌شود.

و، نه تنها حداقل آستانه سپرده روی 10 دلار بسیار معقول تنظیم شده است – بلکه بدون توجه به نوع پرداختی که استفاده می‌شود، هیچ کارمزدی برای سپرده های USD دریافت نمی‌شود.

مرحله 4: BTC را جستجو کنید

در نوار جستجو – که در بالای صفحه قرار دارد، “BTC” را وارد کنید.

هنگامی که مشاهده کردید بیتکوین در زیر نوار جستجو ظاهر می‌شود، روی دکمه “Trade” کلیک کنید.

مرحله 5: بیتکوین بخرید

در نهایت، اکنون باید سفارش خرید بدهید تا eToro بداند که می‌خواهید روی بیت‌کوین سرمایه گذاری کنید. برای این بخش از فرآیند، شما فقط باید کل سهام خود را مشخص کنید. این را می‌توان به دلار آمریکا، با حداقل ۱۰ دلار مشخص کرد.

در مثال بالا، ما به دنبال خرید بیتکوین با ارزش کل 100 دلار هستیم. هنگامی که دکمه Open Trade را فشار دهید، eToro فوراً معامله شما را انجام می‌دهد و توکن ها به سبد خرید شما اضافه می‌شوند.

نحوه فروش بیتکوین

اگر تصمیم دارید که توکن های بیتکوین خود را در حساب eToro خود بگذارید، در این صورت فرآیند نقدینگی فوری است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سفارش فروش از داخل سبد خود ایجاد کنید – که می‌توانید با کلیک بر روی دکمه صلیب قرمز واقع در کنار سرمایه گذاری بیتکوین خود انجام دهید.

سپس، می‌توانید روی دکمه «Close Trade» کلیک کنید. با انجام این کار، eToro فورا توکن های شما را می‌فروشد و درآمدهای نقدی را به موجودی حساب شما اضافه می‌کند – که می‌توانید آن را برداشت کنید.

از سوی دیگر، اگر در حال حاضر بیت‌کوین را در یک کیف پول خصوصی ذخیره کرده‌اید، برای پول نقد، ابتدا باید توکن ها را به یک صرافی ارز دیجیتال منتقل کنید.

آخرین اخبار بیتکوین

در نهایت، بیایید نگاهی گذرا به آخرین اخبار بیتکوین بیندازیم تا مطمئن شویم که از هرگونه تحولات مهم یا تغییرات قیمت به روز هستید:

این یک هفته نزولی برای دارندگان بیتکوین بود، زیرا قیمت سکه 4.1 درصد کاهش یافت. بیتکوین سطح مقاومت 24000 دلاری را رد کرد که در آگوست 2022 قیمت را بالا نگه داشت.

تیم دریپر میلیاردر، بیتکوین را به دولت سریلانکا به عنوان راه حلی برای مشکلات فساد آن ها عرضه کرده است. با این حال، گزارش شده است که رئیس بانک مرکزی این ایده را رد کرده و گفته است که وضعیت را بدتر می‌کند.

Marathon Digital، یکی از بزرگترین دارندگان بیتکوین در جهان، تصمیم به فروش برخی از دارایی های خود گرفته است. طبق گزارش ها، این شرکت در ماه ژانویه 1500 بیت کوین فروخته است که بر اساس قیمت امروز چیزی بیش از 35 میلیون دلار است.

نتیجه

این راهنمای مبتدی در مورد یادگیری نحوه خرید بیتکوین در ایالات متحده هیچ مشکلی باقی نگذاشته است. ما همه چیز را از بررسی صرافی های برتر بیتکوین گرفته تا بحث در مورد بهترین روش های پرداخت را پوشش داده ایم.

ما همچنین روند خرید بیتکوین را از طریق کارگزاری eToro که توسط SEC تنظیم شده است، به روشی فوق العاده ایمن و مطمئن راهنمایی کرده‌ایم. در eToro، می‌توانید از کارت نقدی/اعتباری، حواله بانکی کیف پول الکترونیکی برای پرداخت هزینه سرمایه‌گذاری بیت‌کوین خود استفاده کنید و حداقل شرط لازم برای سپرده فقط 10 دلار است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت