کسب درآمد با ChatGPT

نحوه کسب درآمد با ChatGPT (10ر اه آسان)

حتی از زمانی که OpenAI ChatGPT را راه اندازی کرد، همه چیز در چشم انداز فناوری به طرز چشمگیری تغییر کرده است. نحوه کسب درآمد با ChatGPT را در ادامه بخوانید.

مدل زبان بزرگ OpenAI (LLM) به قدری قدرتمند است که می تواند چندین کار را انجام دهد، از جمله کارهای خلاقانه مانند نوشتن مقاله، خرد کردن اعداد، کدنویسی و موارد دیگر. مردم اکنون از قابلیت‌های هوش مصنوعی دیوانه‌کننده ChatGPT برای کسب درآمد در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند.

می‌توانید به راحتی از ChatGPT و جایگزین‌های آن برای ساخت برنامه‌ها و خدمات با دانش صفر زبان‌های برنامه‌نویسی استفاده کنید. همچنین برای بازاریابی وابسته، شروع سرمایه‌گذاری‌های جدید و موارد دیگر استفاده می‌شود.

1.پول بی ادعا را پیدا کنید

با کمک افزونه‌های ChatGPT 4 و OpenAI، می‌توانید پول بدون ادعا را تحت نام خود پیدا کنید – حداقل در ایالات متحده. بله، اکنون این امکان وجود دارد و مدیر عامل DoNotPay قبلاً آن را در توییتر نشان داده است. با افزونه مرور اینترنت، ChatGPT 4 می‌تواند به اینترنت زنده دسترسی داشته باشد و بازپرداخت‌های بدون ادعا از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی تحت نام شما را پیدا کند.

فقط باید نام، مکان و تاریخ تولد خود را اضافه کنید و از ChatGPT بخواهید مقداری پول برای شما بیابد. اینترنت را اسکن می کند و پیوندی را برای بازپرداخت به شما ارائه می دهد. خیلی باحال است، اینطور نیست؟ پس ادامه دهید و با GPT 4 بدون ساخت هیچ محصولی یا انجام هر گونه فشار جانبی، مقداری درآمد کسب کنید.

2. یک برنامه، وب سایت یا سرویس بسازید

بهترین راه بعدی برای کسب درآمد با ChatGPT ساخت یک محصول است. و برای این، شما نیازی به یادگیری کدنویسی ندارید. ChatGPT می تواند با دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه استفاده از چارچوب ها، زنجیره های ابزار، زبان های برنامه نویسی و غیره، به شما کمک کند تا ایده های خود را به محصولات واقعی تبدیل کنید. اخیرا، ایهور استفوراک، یک کارآفرین اوکراینی، یک افزونه کروم با کمک ChatGPT ایجاد کرده است که صفر است. دانش برنامه نویسی و او در عرض 24 ساعت پس از راه اندازی افزونه 1000 دلار به دست آورد. این دلخراش است، درست است؟

نحوه کسب درآمد با ChatGPT

نحوه کسب درآمد با ChatGPT

شما می توانید یک فرد انفرادی شوید و در عرض چند ساعت یک کسب و کار بسازید. آیا می خواهید یک صفحه HTML با ظاهر جذاب بسازید؟ از ChatGPT بپرسید. آیا می خواهید Stripe را برای پرداخت آسان ادغام کنید؟ از ChatGPT بپرسید. در طول مسیر دچار خطا می شوید؟ باز هم، می‌توانید به خوبی از ChatGPT بخواهید که کد را نیز اشکال‌زدایی کند.

با این حال، توصیه می‌کنم برای دسترسی به ChatGPT 4 در ChatGPT Plus مشترک شوید. ChatGPT 4 در تولید کد خوب است و می‌تواند خطاها را پیدا کند و فوراً آنها را برطرف کند. در حالی که شما مجبور نیستید یک برنامه نویس باشید، درک اولیه منطق به شما کمک می کند ببینید کد چه کاری انجام می دهد. به طور خلاصه، اگر می‌خواهید از ChatGPT برای کسب درآمد استفاده کنید، پیش بروید و یک محصول فناوری بسازید.

3. ایده های تجاری را از ChatGPT دریافت کنید

برای کسب درآمد با استفاده از ChatGPT، باید از پتانسیل کامل آن استفاده کنید. در صورت بی اطلاعی، ChatGPT در ایجاد ایده های جدید برای درآمد غیرفعال خوب است. به عنوان مثال، می‌توانید اعلان زیر را در ChatGPT اجرا کنید تا بسته به ترجیحات خود، درباره ایده‌های حاشیه‌ای بپرسید.

ChatGPT اکنون از شما سوالاتی در مورد تخصص، علاقه، چالش‌ها و موارد دیگر می‌پرسد. پس از آن، ربات چت هوش مصنوعی ایده های تجاری متناسب با توانایی و انتظارات شما را ارائه می دهد. می‌توانید بیشتر پرس و جو کنید و طرحی را در مورد نحوه شروع آن، مواردی که باید در نظر داشته باشید و غیره مفهوم‌سازی کنید. همچنین می‌توانید با «ایجاد یک ایده کسب‌وکار جدید برای…» شروع کنید و سپس ChatGPT به نتایج شگفت‌انگیزی دست خواهد یافت.

4. یک ربات چت هوش مصنوعی ایجاد کنید

نحوه کسب درآمد با ChatGPT

نحوه کسب درآمد با ChatGPT

پس از راه اندازی ChatGPT، تقاضا برای چت ربات های به کمک هوش مصنوعی تنها افزایش یافته است. شرکت‌های تجاری، موسسات آموزشی، اپلیکیشن‌ها و حتی افراد می‌خواهند هوش مصنوعی را بر اساس داده‌های سفارشی خود آموزش دهند و یک ربات چت هوش مصنوعی شخصی‌سازی کنند. اگر یاد بگیرید چگونه یک هوش مصنوعی را آموزش دهید و یک ظاهر جذاب ایجاد کنید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید. Stripe قبلاً یک دستیار مجازی مبتنی بر ChatGPT ایجاد کرده است که اسناد فنی آن را درک می کند و با پاسخ دادن فوری به سؤالات به توسعه دهندگان کمک می کند.

ما همچنین یک آموزش در مورد نحوه آموزش چت بات هوش مصنوعی بر روی داده های سفارشی نوشته ایم. بهترین بخش این است که برای ایجاد یک چت ربات هوش مصنوعی، نیازی نیست که یک برنامه نویس باشید. همچنین می توانید از ChatGPT بخواهید که در این زمینه به شما کمک کند. از او بپرسید که چگونه با استفاده از پایتون یک ربات چت هوش مصنوعی بسازید و دستورات را به شما می دهد.

می توانید از OpenAI API برای یافتن سریع اطلاعات مرتبط از فایل JSON نمایه شده استفاده کنید. همچنین می توانید از Typescript برای ساخت قسمت جلویی ربات چت خود استفاده کنید. راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد و ChatGPT مطمئنا به شما کمک خواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید ایده یک چت ربات هوش مصنوعی آموزش دیده برای خدمات مشتری، کمک فنی، مدیریت پایگاه داده و غیره را بفروشید، می توانید با ایجاد یک چت ربات هوش مصنوعی شروع کنید.

5. بازاریابی وابسته به ایمیل

بازاریابی وابسته به ایمیل یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد با استفاده از ChatGPT است. ربات چت در نوشتن ایمیل به روش های مختلف خوب است و می تواند کاربر را متقاعد کند تا برای خرید محصولات یا اشتراک در یک سرویس، روی پیوند کلیک کند. می توانید پیوند وابسته خود را اضافه کنید و احتمالاً برای شما درآمدزایی خواهد داشت. برای شروع، یک برنامه وابسته را انتخاب کنید، خواه آمازون، Shopify، ConvertKit و غیره باشد.

پس از آن، باید با استفاده از آهنرباهای سرب، ثبت نام ایمیل و موارد دیگر، یک لیست ایمیل پیرامون کمپین بازاریابی هدفمند خود ایجاد کنید. اکنون، یک کمپین ایمیل قانع کننده با استفاده از ChatGPT ایجاد کنید که باید شامل مزایا، خدمات ارائه شده و پیوند وابسته باشد. اکنون، ایمیل‌ها را از نظر نرخ کلیک و نرخ تبدیل بررسی کنید و به شما ایده خوبی از عملکرد کمپین شما می‌دهد. بازاریابی وابسته به ایمیل مطمئناً یکی از راه‌های سودآور برای کسب درآمد با استفاده از ChatGPT بدون تلاش زیاد است.

6. تبدیل به یک متخصص سریع

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در تلفن های همراه و حتی بهترین گزینه های ChatGPT تفاوت های ظریف خاص خود را دارند. اگر فردی هستید که از تولید کننده های تصویر هوش مصنوعی استفاده می کنید، روند استفاده واقعی از آنها می تواند حتی سخت تر شود. این به این دلیل است که هوش مصنوعی در عین حال که هوشمند است، اگر دستور درستی برای کار با آن داده نشود، می‌تواند احمق باشد. با این حال، در حال گشت و گذار در اینترنت، حتماً افرادی را دیده اید که انواع درخواست ها را جمع آوری کرده و آنها را می فروشند. علاوه بر این، حتی ممکن است افرادی را ببینید که دوره‌هایی در زمینه مهندسی سریع هوش مصنوعی ارائه می‌دهند. اینها اگرچه در ابتدا غیر ضروری بودند، اما به مشاغل مناسب تبدیل شده اند.

نحوه کسب درآمد با ChatGPT

نحوه کسب درآمد با ChatGPT

به شرطی که از هوش مصنوعی و استفاده از آن دانش جراحی داشته باشید، می توانید به سرعت متخصص شوید و از ChatGPT برای کسب درآمد برای خود استفاده کنید. بنابراین، برای مخاطبانی که برای استفاده از Midjourney برای تولید هنر هوش مصنوعی نیاز به اعلان‌های دقیق و در عین حال مختصر دارند، می‌توانید کسی باشید که وارد عمل می‌شود. در همین راستا، اگر به اندازه کافی از ChatGPT استفاده کرده‌اید، حتی می‌توانید بهترین ChatGPT را کامپایل کنید. درخواست می کند و سپس یک مجموعه را به همان مقدار که می خواهید بفروشید.

همچنین با ChatGPT Plus می توانید به انواع پلاگین ها دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین افزونه‌های ChatGPT که در لیست خود ذکر کردیم، «Prompt Perfect» است که به شما امکان می‌دهد اعلان‌های دقیق ایجاد کنید. شما می توانید از این افزونه برای ایجاد و فروش آسان درخواست استفاده کنید.

با این حال، توجه داشته باشید که این امر مستلزم کمی تجربه در مهندسی سریع معکوس و درک نحوه عملکرد هوش مصنوعی تا حدی است. اگر قبلاً آن را دارید، می توانید به راحتی شروع کنید. با این حال، برای کسانی که این کار را نمی کنند، منابع زیادی به صورت آنلاین وجود دارد. حتی می توانید از برخی از راهنماهای ما که در بالا لینک شده اند برای شروع استفاده کنید و از ChatGPT برای کسب درآمد استفاده کنید.

7. با ChatGPT فیلم بسازید

دسته‌های زیر طاقچه و زیر طاقچه زیادی در اینترنت وجود دارد که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته‌اند. می‌توانید از ChatGPT بخواهید ایده‌های ویدیویی را در یک دسته خاص ارائه کند. پس از آن، می توانید از آن بخواهید که یک اسکریپت برای ویدیوی YouTube نیز بنویسد. پس از اتمام کار، می‌توانید به Pictory.ai (بازدید) یا invideo.io (بازدید) بروید تا به‌سرعت ویدیوهایی از متن به همراه روایت مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کنید. اکنون می توانید ویدیو را در یوتیوب منتشر کنید و در کنار آن مقداری درآمد کسب کنید.

جدای از آن، می‌توانید محتوای ویدیویی پیرامون رویدادهای موضوعی ایجاد کنید و از محتوا کسب درآمد کنید. به عنوان مثال، ویدیوهای واکنش در یوتیوب محبوب هستند، و به ویژه، مردم دوست دارند ویدیوهای واکنش را در قالب Shorts تماشا کنند (مدت زمان کلیپ باید کمتر از 60 ثانیه باشد). با چنین ایده‌هایی برای محتوای خاص و کمک ChatGPT، می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید.

8. کتاب های الکترونیکی بنویسید و خود منتشر کنید

بر اساس گزارش رویترز، با راه اندازی ChatGPT، کتاب های الکترونیکی نوشته شده با هوش مصنوعی رونق قابل توجهی در آمازون داشته اند. این به این دلیل است که نوشتن و مفهوم سازی ایده های جدید با ChatGPT بسیار آسان تر شده است. مردم از ChatGPT برای نوشتن کتاب های الکترونیکی در مورد بسیاری از موضوعات مرتبط و تخصصی استفاده می کنند و آنها را مستقیماً در آمازون با استفاده از پلت فرم انتشار مستقیم Kindle می فروشند. اخیراً تصمیم گرفتیم قابلیت‌های ربات را بررسی کنیم و از ChatGPT برای نوشتن مقاله استفاده کنیم.

از کتاب‌های الکترونیکی کودکان گرفته تا سخنرانی‌های انگیزشی و رمان‌های علمی تخیلی، مردم با کمک ChatGPT کتاب‌های الکترونیکی را در دسته‌های مختلف منتشر می‌کنند. از آنجایی که ChatGPT با پاسخ های طولانی به یکباره پاسخ نمی دهد، می توانید با طرح کلی شروع کنید و به آرامی هر پاراگراف را به واژه پرداز خود اضافه کنید.

همچنین می‌توانید از Book Bolt (بازدید) استفاده کنید، که ایجاد، انتشار و بازاریابی بهتر کتاب‌های الکترونیکی خود را در آمازون آسان‌تر می‌کند. به زبان ساده، انتشار کتاب‌های الکترونیکی که توسط ChatGPT نوشته شده است، به یک روش جدید قانونی برای کسب درآمد تبدیل شده است، و شما قطعاً باید آن را امتحان کنید.

9. کار آزاد و ایجاد محتوا

در نهایت، شما می توانید در هر دامنه ای به صورت آزاد کار کنید و از ChatGPT در کنار برای کسب درآمد استفاده کنید. در واقع، شرکت‌ها در حال حاضر افرادی را تشویق می‌کنند که از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT استفاده می‌کنند تا محتوا را حرفه‌ای‌تر و تحقیق‌شده‌تر نشان دهند. فریلنسینگ فقط به نوشتن پست های وبلاگ محدود نمی شود، همچنین می توانید از ChatGPT برای ترجمه، بازاریابی دیجیتال، تصحیح، نوشتن توضیحات محصول و موارد دیگر استفاده کنید.

Fiverr (بازدید) اکنون یک دسته خدمات هوش مصنوعی جداگانه دارد که در آن می توانید مشاغل مربوط به بررسی واقعیت هوش مصنوعی، ویرایش محتوا، نوشتن فنی و موارد دیگر را بیابید. بنابراین اگر از ChatGPT نسبتاً خوب استفاده می‌کنید، در حوزه تخصصی خود به صورت آزاد کار کنید.

آیا در حال حاضر از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT برای کسب درآمد در کنار هم استفاده می کنید؟ چگونه از چت ربات هوش مصنوعی در گردش کار خود استفاده می کنید؟ در نظرات زیر به ما و خوانندگان ما اطلاع دهید.

10. یک دستیار مجازی شوید

در حالی که ساخت ربات چت هوش مصنوعی ممکن است به سرعت به کسب درآمد کمک کند، این برداشت کمی متفاوت است. ChatGPT یک ابزار به اندازه کافی آسان برای استفاده است. با این حال، همه وقت یا تمایلی برای استفاده از آن ندارند. برای چنین مواردی و موارد دیگر، می توانید به یک دستیار انسانی تمام عیار تبدیل شوید که از ChatGPT استفاده می کند. از زمانی که ChatGPT به اینترنت دسترسی پیدا کرد، کارهایی که می تواند انجام دهد به طور چشمگیری افزایش یافته است.

در همین راستا، مردم اکنون می توانند افزونه های ChatGPT را فعال کرده و از آن استفاده کنند که به ربات قدرت بیشتری بخشیده است. با بهترین افزونه‌های ChatGPT و مهارت‌های مناسب در کنار خود، هر کسی می‌تواند از ربات چت هوش مصنوعی برای کسب درآمد استفاده کند. از کارهای بسیار ساده مانند ارسال ایمیل و پیام های Slack گرفته تا کمک به کاربران برای تکمیل کد خود و تهیه پیش نویس داستان های کامل و حتی ترجمه زبان، کارهای زیادی می توانید انجام دهید.

بهترین بخش این است که شما حتی به مدرک گواهی شده نیاز ندارید. تنها چیزی که فرد باید داشته باشد تجربه گسترده با ChatGPT است که اگر صادق باشیم، در حال حاضر فراوان است. در حالی که کمی غیر متعارف است، می توانید از ChatGPT برای کسب درآمد از این راه استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT