بررسی Hack The Box Academy

نقد و بررسی Hack The Box Academy | خرید از Hack The Box Academy

زمان مطالعه 2 دقیقه

ابزارهای آموزشی تعاملی زیادی در فضای فناوری وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها به اندازه هک جعبه (HTB) در دسترس یا کاربرپسند هستند. بررسی Hack The Box Academy را در ادامه بخوانید.

من از طریق یک ویدیوی آموزشی در مورد ماشین‌های مجازی و مبانی لینوکس توسط Network Chuck توسط آنها آمدم. پس از استفاده از پیشنهاد ارجاع، من به برنامه درسی و رویکرد عملی علاقه مند شدم.

جریان هر مدل شامل توضیحاتی پیرامون محتوا و به دنبال آن برخی چالش‌های مبتنی بر برنامه است که از طریق یک ماشین مجازی یکپارچه انجام می‌شود (که می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید بکشید و بازنشانی کنید). تعجب خواهید کرد که چقدر سریع می بینید که خودتان را برای انجام فرآیندهای پیشرفته تر کش می دهید.

ماژول ها همه چیز را از یادگیری اصول اولیه، وردپرس، لینوکس، Nmap، شکستن رمز عبور، Bash، LDap، گنجاندن فایل، پایتون، OSINT و SQL پوشش می دهند. یک برنامه تشویقی وجود دارد که از “مکعب” مانند یک ارز برای باز کردن قفل ماژول ها و پرداخت هزینه برنامه درسی استفاده می کند.

البته می‌توانید مکعب‌هایی را خریداری کنید تا به جلو حرکت کنید یا وظایف درون درس‌ها را تکمیل کنید تا مکعب‌هایی به دست آورید و هزینه ماژول‌های آینده را کاهش دهید. این ویژگی شما را وادار می‌کند تا قبل از حرکت، واقعاً سعی کنید و بر هر بخش مسلط شوید.

من همه ماژول ها را کامل نکرده ام و متوجه شدم که از درس های لینوکس بیشتر از بقیه استفاده می کنم. دوره ها به من کمک فوق العاده ای کرده است و در آکادمی به تحصیل ادامه خواهم داد. آنچه ارائه می‌شود یک فرآیند بسیار ساده برای هر کسی که تازه وارد فناوری می‌شود یا کسانی که به دنبال گواهینامه‌های سطح بالاتر هستند، است.

در کل، من به HTB 9.2/10 می دهم. یکی از تنها انتقادهای من این است که مشارکت یا بخش اجتماعی زیادی وجود ندارد. این کاملا فردی و خود گام است. من فکر می‌کنم که یک مؤلفه انجمن می‌تواند انگیزه زیادی برای کاربران بیشتر و برای کاربران فعلی ایجاد کند تا درگیر بمانند.

من کد ارجاع یا چیز دیگری ندارم. فقط می خواستم دانش را به اشتراک بگذارم.

هک مبارک!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT