نقد کردن ویزا کارت و مستر کارت

نقد کردن ویزا کارت و مستر کارت | فروش دلار ویزا و مستر

زمان مطالعه 2 دقیقه

Master card نام یک شرکت چند ملیتی واقع در شهر وست چستر نیویورک، ایالات متحده آمریکا است که در زمینه خدمات اعتباری و مالی فعالیت می کند. تاسیس این شرکت به سال 1966 میلادی باز می گردد. اما بسیار از کاربران این سوال وجود دارد که چگونه درآمد خود از سایت های خارجی را از طریق ویزا و مستر نقد کنیم ؟ برای نقد کردن ویزا کارت و مستر کارت می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. فقط کافیه روی لینک زیر کلیک نمایید:

نقد کردن و فروش موجودی ویزا کارت و مستر کارت

نقد کردن ویزا کارت و مستر کارت

اولین بانک هایی که به صدور کارت های اعتباری مستر کارت پرداختند؛ بانک یونایتد کالیفرنیا، بانک ملی کروکر، بانک ولز فاگو و بانک کالیفرنیا بودند که انجمنی را تحت عنوان کارت بین بانکی تشکیل دادند.
از ابتدای راه اندازی تا سال 1979 میلادی، موفقیت و گسترش این شبکه سیر صعودی داشته است. در سال 1979 این کمپانی نام خود را از مستر شارژ به مستر کارت تغییر داد.
کمپانی مستر کارت نخست در کشورهای آمریکایی و اروپایی فعالیت داشت. پس از آن نمایندگی های خود را در آسیا ( خاورمیانه ) و در پی آن در استرالیا راه اندازی نمود. در حال حاضر این شرکت بزرگ، بیش از 210 کشور جهان را با خدمات خود پوشش می دهد.
طبق تحقیقات صورت گرفته، کمپانی مستر کارت با دارا بودن بیش از 140 نمایندگی در سراسر جهان، رتبه اول در مبادلات مالی را به خود اختصاص داده است. این شرکت با این آمار نشان داده است که در میدان رقابت با ویزا کارت ، پیروز شده است.

انواع مستر کارت ویزا کارت

تمرکز master card incorporation بر روی تنظیم نمودن پروسه های پرداخت بین بانک های فروشندگان و بانک های ارائه دهنده خدمت مشتریان است. در حال حاضر مستر کارت در انواع مختلفی موجود است که عبارتند از:
کارت های اعتباری یا credit card
کارت های بانکی یا debit card
کارت های پیش پرداخت یا pre-paid card

مزیت های مستر کارت و ویزا کارت

این تکنولوژی در زمینه پرداخت های ارزی بین المللی، مزیت های بسیار زیادی داشته است که سبب شده طی فعالیت در سال های متمادی بر ارزش و اعتبار آن افزوده شود. از جمله مزایای مستر کارت می توان به موارد زیر اشاره داشت:
 امکان گرفتن وجه نقد از دستگاه های خود پرداز در بیشتر کشورهای جهان
 دریافت کارمزد در مبلغ های بسیار کم
 امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی خارج از کشور
 امکان دریافت صورت حساب روزانه به صورت رایگان
 امکان تبادلات مالی با شرکت های بین المللی
 امکان خرید از فروشگاه های بین المللی
 امکان انتقال وجه بین بانک های اینترنتی
 حفظ امنیت مالی در خرید و جابجایی پول

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT