نرم افزار وبینار مقرون به صرفه

7 نرم افزار وبینار مقرون به صرفه

زمان مطالعه 14 دقیقه

به عنوان مجری رویداد، باید راه هایی برای ایجاد ارتباطات عمیق‌تر با مشتریان خود و تعامل بهتر با سرنخ های بالقوه برای ایجاد تجارت بیشتر پیدا کنید. یکی از راه های رسیدن به این هدف، میزبانی وبینار است. نرم افزار وبینار مقرون به صرفه را بشناسید.

وبینار روشی عالی برای ارائه تخصص خود، ارتباط با مخاطبان و نشان دادن چگونگی حل مشکلات تجاری آنها است. نرم افزار وبینار مدرن می‌تواند رویدادهای آنلاین را مدیریت کند، شرکت کنندگان را مدیریت کند و تعامل بین جامعه شما را از طریق پرسش و پاسخ زنده و گپ بیشتب کند.

اگر فکر می‌کنید سرمایه گذاری در چنین فناوری گران است، دوباره فکر کنید. هر راه حل مدیریت رویدادی باعث کاهش بودجه شما نمی‌شود. برای ساده سازی جستجوی شما، هفت نرم افزار مقرون به صرفه را بر اساس قیمت‌شان، همانطور که در وبسایت های فروشنده و بررسی های نرم افزار تأیید شده یافت می‌شود، برجسته کرده‌ایم. در نتیجه تحقیقات، محصولاتی با قیمت کمتر از 46.61 دلار در ماه را به عنوان نرم افزار مقرون به صرفه در نظر گرفته‌ایم و آنها را به ترتیب صعودی مرتب کرده‌ایم.

محصولات ارائه شده در این مقاله ابزار اختصاصی وبینار هستند که به شما امکان میزبانی رویدادهای آنلاین، ابزارهای کنفرانس وب یا بسترهای پخش زنده را می‌دهند. همه محصولات دارای ویژگی های اصلی نرم افزار وبینار مانند مدیریت رویداد، چت زنده و اشتراک گذاری صفحه هستند.

1. نرم افزار وبینار مقرون به صرفه: Microsoft Teams

Microsoft Teams یک پلتفرم کنفرانس و میزبانی وبینار است که به شما امکان می‌دهد جلسات و وبینارهای آنلاین را با پشتیبانی صوتی و تصویری با کیفیت بالا برگزار کنید. می‌توانید پیام ارسال کنید، زیرگروه ایجاد کنید و رویدادها را در یک داشبورد داخلی هماهنگ کنید.

این نرم افزار دارای یک نمای پویا است که به طور خودکار طرح ویدیوی وبینار شما را با پیوستن افراد بیشتر و بیشتر تنظیم می‌کند. شما می‌توانید صفحات ثبت نام قابل تنظیم را از داخل نرم افزار ایجاد کنید و با ارسال ایمیل تایید، شرکت کنندگان را در جریان قرار دهید. طرح استاندارد، جلسات گروهی نامحدودی را تا 30 ساعت ارائه داده و به شما امکان می‌دهد تا حداکثر 300 شرکت کننده را در هر جلسه دعوت کنید.

ویژگی های محصول:

پشتیبانی از زیرنویس ها: زیرنویس های زنده را روشن کنید تا نرم افزار صدای یک وبینار را تشخیص دهد و در طول وبینارهای زنده یا از پیش ضبط شده، زیرنویس های بسته را ارائه دهد. همچنین می‌توانید رونویسی را برای ذخیره زیرنویس ها پس از پایان وبینار روشن کنید.

واترمارک ها: وبینارهای خود را با اعمال واترمارک هایی که نام برند یا لوگوی شما را در طول یک رویداد مجازی به نمایش می‌گذارند، شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید پوشش هایی را فعال کنید که نشانی های ایمیل شرکت کنندگان را در صفحه نمایش دستگاه شان نشان می‌دهد و آنها را از گرفتن اسکرین شات های غیرمجاز از جلسه باز می‌دارد.

مدیریت شرکت کنندگان: با تصمیم گیری در مورد اینکه آواتارها یا فیدهای ویدیویی چه کسانی در طول یک وبینار مورد توجه قرار گیرند، آنچه را که یک شرکت کننده در وبینار می‌بیند، مدیریت کنید. پس از تنظیم، سایر شرکت کنندگان از دید پنهان می‌شوند.

قیمت شروع: 4 دلار برای هر کاربر در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: چت، پشتیبانی تلفنی، پرسش های متداول و پایگاه دانش

چه کسی باید Microsoft Teams را در نظر بگیرد؟

کسب‌وکارهایی که به دنبال عناصر تعاملی هستند، مانند واکنش های زنده و حباب های چت و جلسات واقعیت مجازی، می‌توانند Microsoft Teams را انتخاب کنند، زیرا این نرم افزار به شما امکان می‌دهد پیش نمایش های سه بعدی مجازی و آواتارهای دیجیتالی شرکت کنندگان را برای افزایش تعامل و همکاری بین آنها ایجاد کنید. این نرم افزار همچنین پشتیبانی تلفن و وب را ارائه می‌دهد و به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد از یک دستگاه تلفن همراه یا مرورگر وب بپیوندند.

2. نرم افزار وبینار مقرون به صرفه:  Zoho Meating

Zoho Meeting یک بستر ویدئو کنفرانس آنلاین است که به شما امکان می‌دهد وبینارها و جلسات مجازی را برای مخاطبان خود میزبانی کنید. این نرم افزار اتاق های مجازی را فراهم می‌کند که در آن می‌توانید جلسات تیمی را میزبانی کنید تا در مورد مشکلات تجاری بحث کنید یا از افراد بالقوه برای نمایش محصولات دعوت کنید.

همچنین می‌توانید جلسات مجازی و وبینارهای خود را ضبط کنید تا آنها را با اعضای تیم که ممکن است جلسه مهمی را از دست داده باشند به اشتراک بگذارید. طرح استاندارد ذخیره سازی ضبط ابری را برای حداکثر 25 جلسه وبینار و 125 شرکت کننده ارائه می‌دهد. همچنین به شما امکان می‌دهد تا 24 ساعت یک وبینار را میزبانی کنید.

ویژگی های محصول:

سخنرانی های کلیدی مبتنی بر هوش مصنوعی: به کمک هوش مصنوعی رونوشت جلسه ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و سخنرانی های کلیدی خوانا را از جلسه تولید می‌کند، به طور خودکار کلیدهای جلسه را ایجاد کنید. پس از ایجاد، می‌توانید نکات کلیدی جلسات را با ذی‌نفعان به اشتراک بگذارید.

سفارشی سازی و برندسازی: اتاق های وبینار شخصی سازی شده را با کمک پس زمینه های مجازی قابل آپلود ایجاد کنید و برند خود را در طول وبینارها به نمایش بگذارید. همچنین می‌توانید پیوندهای وبینار را در صفحات وب خاصی در وبسایت خود تعبیه کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا زمانی که شخصی به وبینار شما می‌پیوندد، نام تجاری و لوگوی خود را در صفحه های بارگیری برجسته و به نمایش بگذارید.

وایت برد آنلاین: با شرکت کنندگان و تیم وبینار خود با استفاده از وایت برد آنلاین تعامل داشته باشید. می‌توانید از تخته برای ایجاد نمودارهای گام به گام برای نمایش راه حل های تجاری استفاده کنید. وایت برد دارای ویژگی تشخیص شکل است که طرح های خشن را شناسایی کرده و آنها را به اشکال هندسی دقیق تبدیل می‌کند.

قیمت شروع: 8 دلار برای هر میزبان در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: پایگاه دانش، پرسش های متداول، چت و پشتیبانی تلفنی

چه کسی باید Zoho را در نظر بگیرد؟

تیم هایی که پیشتر از Zoho Suite استفاده می‌کنند، که شامل برنامه های مختلفی مانند Zoho CRM، Zoho Docs و Zoho Mail است، می‌توانند Zoho Meeting را برای همکاری با سهامداران و برنامه ریزی وبینارها برای سرنخ های احتمالی که ممکن است آماده تبدیل باشند، ادغام کنند. این نرم افزار همچنین پخش وب را برای پخش ویدیوهای از پیش ضبط شده برای مخاطبان زیادی ارائه می‌دهد.

نکته حرفه ای: اهداف و مقاصد وبینارهای خود را به وضوح بیان کنید. بدانید که آیا به پلتفرم برای تولید سرنخ، آموزش مشتری، آموزش تیم یا کنفرانس ویدیویی نیاز دارید. این به شما کمک می‌کند تا گزینه های خود را محدود کرده و نرم افزار مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

3. LiveWebinar

LiveWebinar یک ابزار وبینار است که به شما امکان میزبانی جلسات، جلسات همکاری تیم مجازی و رویدادهای آنلاین را می‌دهد. این نرم افزار فضای ذخیره سازی ابری را برای به اشتراک گذاری اسناد و فایل های مربوط به رویدادهای شما ارائه می‌دهد. به شما امکان می‌دهد جلسات و وبینارهای خود را در رسانه های اجتماعی شخص ثالث و منابع خارجی مانند فیسبوک، یوتیوب و Vimeo پخش کنید.

می‌توانید در طول وبینارها با افزودن ویژگی های تعامل، مانند نظرسنجی برای جمع آوری بازخورد، مشارکت مخاطب را افزایش دهید. LiveWebinar داده های بی‌درنگ درباره حضور، سطح مشارکت مخاطبان و تعامل ارائه می‌کند. همچنین می‌تواند دموگرافیک مخاطبان، مانند مکان و نوع دستگاه را ردیابی کند. مقرون به صرفه ترین طرح LiveWebinar به شما امکان می‌دهد تا 500 شرکت کننده را میزبانی کنید و حداکثر هشت ساعت ضبط وبینار را ارائه می‌دهد.

ویژگی های محصول:

بنرهای تبلیغاتی: بنرهای تبلیغاتی قابل سفارشی سازی ایجاد کنید که می‌توانید در طول وبینارهای خود آپلود و نمایش دهید و بینندگان را به صفحات محصول و خدمات کسب و کار خود هدایت کنید.

گواهی شخصی سازی شده: گواهی های تکمیل شخصی را برای شرکت کنندگان در وبینار ارائه دهید. این گواهی ها بر اساس میزان مشارکت و سطح تکمیل آنها است تا مشارکت آنها را تشخیص دهد.

وبینارهای پولی: یک پلتفرم پرداخت شخص ثالث مانند Stripe یا PayPal را در وبینارهای خود ادغام کنید و دعوت های پولی را برای شرکت کنندگان ایجاد کنید تا از طریق رویدادهای آنلاین شما درآمد کسب کنند.

قیمت شروع: 14.42 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: پایگاه دانش، پرسش های متداول، چت و پشتیبانی تلفنی

چه کسی باید LiveWebinar را در نظر بگیرد؟

کسب و کارهایی که به دنبال گنجاندن بنرهای تبلیغاتی در وبینارهای خود و کسب درآمد از طریق وبینارها هستند، می‌توانند LiveWebinar را انتخاب کنند. یکپارچه سازی های پرداخت این نرم افزار جمع آوری پرداخت ها را از شرکت کنندگان در وبینار آسان می‌کند. می‌توانید صفحات ثبت سفارشی ایجاد کنید و دکمه های فراخوان را اضافه کنید تا علاقمندان را به سمت صفحات محصول هدایت کنید.

نکته حرفه ای: گزینه های گیمیفیکیشن را در نظر بگیرید که سطح تعامل را برای مخاطبان شما افزایش می‌دهد و وبینار را تعاملی تر می‌کند. نرم افزاری را در نظر بگیرید که جلسات پرسش و پاسخ، نظرسنجی زنده و گواهینامه های تکمیل را برای شرکت کنندگان فراهم می‌کند.

4. نرم افزار وبینار مقرون به صرفه: Adobe Connect

Adobe Connect بستر آموزش مجازی، وبینار، یادگیری و توسعه است. این نرم افزار به ارائه آموزش های جذاب، جلسات یادگیری و جلسات تیمی با کیفیت بالا کمک می‌کند. در طول یک وبینار، می‌توانید بحث های مختلف با موضوع خاص را در سطح مجازی داشته باشید و شرکت کنندگان را قادر می‌سازد تا در تعاملات مرتبط شرکت کنند.

این نرم افزار متن و شکلک های رنگی را برای تعاملات زنده ارائه می دهد. Adobe Connect با طرح استاندارد خود به حداکثر پنج میزبان و 100 شرکت کننده اجازه می‌دهد.

ویژگی های محصول:

مرور غیر همزمان: به شرکت کنندگان اجازه دهید فریم های خاصی را در طول یک ارائه زنده ثابت کنند و محتوا را با سرعت خودشان مرور کنند، در حالی که ارائه کنندگان می‌توانند وبینار را به جلو نگه دارند.

چت زنده تعدیل شده: گپ زنده را در طول وبینارها تعدیل کنید و هویت شرکت کنندگان را به نمایش بگذارید و سخنرانان را برجسته کنید. همچنین می‌توانید صدها سؤال را در وبینارهای بزرگ با اختصاص دادن آنها به متخصص مناسب مدیریت کنید.

حالت آماده سازی: تولیدکنندگان وبینار را فعال کنید تا با اضافه کردن طرح بندی ها و رسانه های غنی در حین پخش زنده، اما در حالت مخفی، به تنظیم مرحله ادامه دهند، بدون اینکه تأثیری بر ارائه بگذارند.

قیمت شروع: 15.83 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: چت، ایمیل، پشتیبانی تلفنی، پرسش های متداول و پایگاه دانش

چه کسی باید Adobe Connect را در نظر بگیرد؟

کسب‌وکارهایی که به دنبال سفارشی سازی بالا در ایجاد طرح بندی اتاق مجازی هستند، می‌توانند Adobe Connect را انتخاب کنند. این نرم افزار همچنین تغییرات طرح مورد نیاز در وبینارهای زنده را بدون ایجاد اختلال در کیفیت وبینار و تعامل شرکت کنندگان انجام می‌دهد. با مشاهده و مرور خودسرانه، این نرم افزار به شرکت کنندگان با سطوح مختلف مشارکت پاسخ می‌دهد.

5. Restream

Restream یک بستر مبتنی بر مرورگر است که به شما امکان می‌دهد وبینارهایی را برای مخاطبان خود میزبانی کنید و آنها را در چندین پلتفرم شخص ثالث مانند YouTube، Facebook، Kick، Twitch و X پخش کنید. از آنجایی که این نرم افزار مبتنی بر مرورگر است، می‌توانید مستقیماً از یک مرورگر پخش کنید یا آن را با ابزار پخش شخص ثالثی که بیشتر با آن آشنا هستید ادغام کنید.

این نرم افزار به شما امکان می‌دهد مهمانان را به پخش زنده خود دعوت کنید و مصاحبه و جلسات پرسش و پاسخ انجام دهید. با یک ویژگی چت داخلی، بینندگان شما می‌توانند با شما و مهمانانتان تعامل داشته باشند و می‌توانید پیام کانال های خاص را برجسته کنید تا تعامل بیشتری ایجاد کنید. طرح استاندارد پخش 720p، آپلود ویدئو تا 30 دقیقه، و 500 مگابایت فضای ذخیره سازی ویدئو را برای حداکثر پنج ویدیو ارائه می‌دهد.

ویژگی های محصول:

پخش جریانی: رویداد آنلاین خود را از طریق پخش یکپارچه در چندین پلتفرم پخش جریانی کنید. همچنین می‌توانید کیفیت های پخش را مدیریت کنید و جزئیاتی مانند نرخ بیت ویدیو و افت فریم را ردیابی کنید.

پوشش های نام تجاری: از قالب های قابل تنظیم برای ایجاد همپوشانی های پخش جریانی خاص برند استفاده کنید که می‌توانید در جریان های زنده خود استفاده کنید. این کار می‌تواند به برجسته کردن نام تجاری شما و ارائه یک هویت بصری ثابت برای کسب و کار شما کمک کند.

چت متمرکز: یک داشبورد متمرکز برای مدیریت پیام های دریافتی بینندگان خود در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی دریافت کنید. می‌توانید به مخاطبان خود پاسخ دهید و پیام های خاصی را برای افزایش تعامل در جلسات زنده برجسته کنید.

قیمت اولیه: 16 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: چت، ایمیل، پرسش های متداول و پایگاه دانش

چه کسی باید Restream را در نظر بگیرد؟

از آنجایی که Restream پخش چندرسانه ای و بین پلتفرمی را ارائه می‌دهد، کسب‌وکارهایی با مخاطبان در پلتفرم های متعددی که مایلند توجه آنها را به طور همزمان جلب کنند، می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند. اگر کسب‌وکار شما میزبان مصاحبه ها و پادکست ها است، می‌توانید حداکثر 10 مهمان روی صفحه را در طول پخش زنده دعوت کنید و چنین جلساتی را به طور یکپارچه میزبانی کنید.

نکته حرفه ای: ارزیابی کنید که مخاطبان هدف شما در کدام پلتفرم ها بیشترین زمان را به صورت آنلاین می‌گذرانند و به دنبال نرم افزاری بگردید که می‌تواند به شما در پخش وبینارها و رویدادهای آنلاین با ادغام با آن پلتفرم های رسانه های اجتماعی کمک کند. چنین ادغام هایی می‌تواند به گسترش دسترسی شما و بهبود سطح تعامل با مخاطبان شما کمک کند.

6. نرم افزار وبینار مقرون به صرفه: GoBrunch

GoBrunch یک پلتفرم جلسات مجازی برای سازندگان محتوا و مشاغل است. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد اتاق های مجازی، که نسخه های دیجیتالی اتاق های کنفرانس واقعی هستند، با انتخاب یک موضوع و طرح بندی از میان بسیاری از الگوهای داخلی ایجاد کنید. می‌توانید اعضای تیم، شرکا و همکاران را دعوت کنید و با آنها در یک داشبورد متمرکز ارتباط برقرار کنید.

این نرم افزار به شما امکان می‌دهد عناصر نام تجاری مانند لوگوها و محتوای چند رسانه ای را اضافه کنید تا حس شخصی بیشتری داشته باشید. می‌توانید جلسات مجازی و وبینارها را برگزار کنید و صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید تا پنج اتاق مجازی با طرح استاندارد ایجاد کنید و هر اتاق می‌تواند میزبان حداکثر 200 شرکت کننده زنده باشد.

ویژگی های محصول:

فضای کاری مجازی: یک اتاق مجازی قابل تنظیم با قابلیت دسترسی 24 ساعته برای شرکت کنندگان و میزبانان، که ممکن است در مناطق جغرافیایی و مناطق زمانی مختلف قرار داشته باشند، ایجاد کنید تا به روشی تعاملی تر با جامعه خود همکاری و تعامل داشته باشند.

ابزارهای بهره وری: از ابزارهای بهره وری مانند ساعت های پومودورو در اتاق های مجازی استفاده کنید و در حین کار بر روی پروژه ها یا نمایش یافته های خود به مخاطبان خود متمرکز، سازماندهی و کارآمد بمانید.

برندسازی و سفارشی سازی: چیدمان، پس زمینه و طراحی کلی اتاق های مجازی را به گونه ای سفارشی کنید که با هویت برند شما مطابقت داشته باشد. این سطح از سفارشی سازی به شما امکان می‌دهد محیطی منحصر به فرد ایجاد کنید تا نشان دهنده سبک و ارزش های سازمان شما باشد.

قیمت شروع: 23.99 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: چت، ایمیل، پرسش های متداول و پایگاه دانش

چه کسی باید GoBrunch را در نظر بگیرد؟

کسب‌وکارهایی که به دنبال راه اندازی انجمن های آنلاین با اعضایی از مناطق زمانی مختلف هستند، می‌توانند از قابلیت ایجاد اتاق مجازی GoBrunch استفاده کنند. اتاق های مجازی که ایجاد می‌کنید 24 ساعته برای تیم و اعضای انجمن شما در دسترس هستند، حتی زمانی که شما آنجا نیستید یا زمانی که اعضای انجمن از منطقه زمانی متفاوتی در حال همکاری و تعامل هستند. می‌توانید محتوای از پیش ضبط شده را برای مخاطبان خود اضافه کنید، مانند دوره ها و ویدیوهای درخواستی که انجمن شما می‌تواند در هر زمان به آنها دسترسی داشته باشد.

7. نرم افزار وبینار مقرون به صرفه: ClickMeeting

ClickMeeting یک نرم افزار وبینار خودکار آنلاین است که به شما کمک می‌کند رویدادهای مجازی مانند نمایش محصولات، درس های تعاملی، جلسات آموزشی و جلسات تیم را میزبانی کنید. شما می‌توانید از وبینارها برای غنی سازی استراتژی بازاریابی محصول خود با تعبیه وبینارهای از پیش ضبط شده در بازاریابی ایمیلی و کمپین های رسانه های اجتماعی در هر مرحله (مراحل آگاهی، بررسی و تصمیم گیری) استفاده کنید.

همچنین می‌توانید وبینارهای خودکار را در طول رویدادهای تبلیغاتی برای محصول یا خدمات جدیدی که برای خودکارسازی فرآیند تولید سرنخ و تمرکز بر بسته شدن معامله، برنامه ریزی کنید. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد نام تجاری خود را اضافه کنید، فایل ها را آپلود کنید، یا دعوت نامه های خودکار را برای یک رویداد دیگر ارسال کنید تا تجربه ای بهتر از پیشروی داشته باشید. طرح استاندارد تا شش ساعت یا 1 گیگابایت فضای ضبط را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی های محصول:

وبینارهای خودکار: وبینارهای خودکار را با کمک رویدادهای از پیش ضبط شده ایجاد کنید. می‌توانید تاریخ و ساعت خاصی را تنظیم کنید و رویدادهای خود را در خلبان خودکار اجرا کنید.

کنفرانس مجازی: رویدادهای مجازی و ترکیبی خود را در مقیاس بزرگ به صورت آنلاین برگزار کنید. می‌توانید بلیت های چنین رویدادهایی را از طریق یکپارچه سازی پرداخت شخص ثالث بفروشید یا با رابط برنامه نویسی کاربردی ClickMeeting (API) یک دروازه پرداخت اختصاصی ایجاد کنید.

اتاق های انتظار: قبل از شروع وبینار، با فعال کردن اتاق انتظار با دستور کار مشخص، مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید. به شرکت کنندگان اطلاع دهید که وبینار چه چیزی را پوشش می‌دهد. به آنها اطلاع دهید که مجری کیست و هر فایل مهمی را با آنها به اشتراک بگذارید.

قیمت شروع: 26 دلار در ماه

چرخه صورت حساب: سالانه

گزینه های پشتیبانی مشتری: چت، ایمیل، پرسش های متداول و پایگاه دانش

چه کسی باید ClickMeeting را استفاده کند؟

فرض کنید کسب و کار شما دارای وبینارهای تکراری و جلسات آنلاین با مخاطبان هدف شماست. در این صورت، می‌توانید از توانایی ClickMeeting برای خودکارسازی فرآیند میزبانی وبینار خود و برنامه ریزی جلسات در یک زمان خاص بهره مند شوید. این نرم افزار همچنین یک “حالت edu” را ارائه می‌دهد که در آن مجریان می‌توانند همه شرکت کنندگان را ببینند و میکروفون ها به طور پیش فرض بی صدا هستند تا حواس پرتی را در طول یک جلسه آموزشی از بین ببرند.

هزینه نرم افزار وبینار چقدر است؟

ابزارهای وبینار بسته به عوامل مختلفی مانند تعداد وبینارها و رویدادهای آنلاین، تعداد کاربران و ظرفیت شرکت کنندگان، می‌توانند حداقل 4 دلار برای هر کاربر، در ماه هزینه داشته باشند، یا تا 399 دلار در ماه افزایش پیدا کنند. اکثر راه حل های وبینار معمولاً شامل برنامه های قیمت گذاری زیر هستند:

دوره های آزمایشی رایگان: برنامه های آزمایشی بدون هزینه از 15 تا 30 روز، به کاربران امکان دسترسی به همه یا تعدادی از ویژگی های نرم افزار را برای آزمایش عملکرد می‌دهد. برای مشاغلی ایده آل هستند که مایلند قبل از خرید راه حلی را امتحان کنند.

نسخه های رایگان: برنامه های رایگان ویژگی های اساسی و/یا دسترسی محدود به ویژگی های ممتاز را ارائه می‌کنند. برای مشاغل کوچک یا افراد با بودجه ایده آل هستند.

طرح های سطح ورودی: از 4 دلار در ماه شروع کنید و ویژگی های محدود وبینار مانند ثبت رویداد و میزبانی وبینار زنده را ارائه دهید. اینها گزینه خوبی برای مشاغل کوچک یا تیم هایی هستند که نیازهای اولیه مدیریت وبینار دارند.

طرح های سطح متوسط: از 6 تا 169 دلار در ماه متغیر است و ویژگی های پیشرفته ای مانند سفارشی سازی و پخش ویدیوی از پیش ضبط شده را ارائه می‌دهد. اینها برای کسب‌وکارهایی ایده آل هستند که راه حل های اولیه وبینار را پیشی گرفته‌اند، اما به طیف کاملی از عملکرد و مقیاس پذیری ارائه شده توسط ابزارهای وبینار در سطح سازمانی نیاز ندارند.

طرح های سطح بالا: ممکن است بیش از 399 دلار در ماه هزینه داشته باشد. علاوه بر ویژگی های پایه و متوسط، اینها برنامه ریزی وبینار سفارشی، ادغام درگاه پرداخت، پخش زنده و ردیابی مشارکت شرکت کنندگان را ارائه می‌دهند. برای مشاغلی که میزبان رویدادهای وبینار مجازی و ترکیبی در مقیاس بزرگ هستند، ایده آل هستند.

هزینه های پنهان مرتبط با نرم افزار وبینار

علاوه بر مجوز نرم افزار، ممکن است هزینه های اضافی مرتبط با نرم افزار وبینار وجود داشته باشد، از جمله:

هزینه های بیش از حد: برخی از پلتفرم های وبینار محدودیت هایی در تعداد شرکت کنندگان، فضای ذخیره سازی ضبط وبینار، یا استفاده از پهنای باند دارند. اگر از این محدودیت ها تجاوز کنید، ممکن است هزینه های اضافی متحمل شوید.

هزینه های رونویسی: اگر به رونویسی وبینارهای خود نیاز دارید، ممکن است برخی از پلتفرم ها برای خدمات رونویسی هزینه اضافی دریافت کنند. اگر به رونویسی دقیق و حرفه ای نیاز دارید، این امر هزینه جداگانه ای دارد.

هزینه های یکپارچه سازی: اگر می‌خواهید نرم افزار وبینار خود را با ابزارهای دیگر، مانند سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یا پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی ایمیلی ادغام کنید، ممکن است هزینه های اضافی مرتبط با چنین ادغام هایی وجود داشته باشد.

سوالات متداول هنگام انتخاب نرم افزار وبینار مقرون به صرفه

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از فروشندگان نرم افزار بپرسید تا بیشتر بدانید و بهترین سیستم نرم افزار وبینار را برای کسب و کار خود بیابید:

آیا نرم افزار شما به تولید سرنخ کمک می‌کند؟

یک نرم افزار ایده آل وبینار فقط ثبت نام شرکت کنندگان را ردیابی نمی‌کند، بلکه به شناسایی سطوح تعامل شرکت کنندگان مختلف نیز کمک می‌کند. اگر بپرسید که آیا این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا فرم های ثبت سفارشی را برای جمع آوری اطلاعات مرتبط از شرکت کنندگان ایجاد کنید تا بتوانید آنها را پس از وبینار از طریق ایمیل و سایر کانال های بازاریابی مجدداً هدف گیری کنید، مفید خواهد بود.

آیا محدودیت دسترسی به ذخیره سازی و ضبط با نرم افزار شما وجود دارد؟

برخی راه حل ها ممکن است محدودیت هایی در فضای ذخیره سازی ابری داشته باشند و دسترسی به فایل های ضبط شده را پس از تعداد معینی از روزها یا هفته ها محدود کنند. همیشه می‌توانید ضبط های وبینار قدیمی را که دیگر مورد نیاز نیستند، مرور و حذف کنید. چنین فرآیندی به آزاد کردن فضای ذخیره سازی کمک می‌کند و فقط محتوای مرتبط را نگه می‌دارید.

آیا محدودیتی در برندسازی و سفارشی سازی وجود دارد؟

برخی نرم افزار ها ممکن است گزینه های برندسازی و سفارشی سازی را محدود کرده و توانایی شما را برای ایجاد یک تجربه وبینار کاملاً برند و شخصی شده محدود کنند. مطمئن شوید که سطح سفارشی سازی موجود با طرح استاندارد محصول را بررسی کنید.

روش شناسی

برای ورود به این فهرست این فهرست، محصولات باید: در گزارش 2023 FrontRunners Software Advice برای نرم افزار وبینار حاضر باشند.

برای انتخاب مدیریت رویداد، چت زنده و اشتراک گذاری صفحه را به عنوان ویژگی های اصلی در نظر بگیرید.

با تعریف بازار ما برای نرم افزار وبینار مطابقت داشته باشید: «نرم افزار وبینار به شرکت ها اجازه می‌دهد تا ارائه ویدیو آموزشی یا تبلیغاتی زنده و ضبط شده تعاملی را برای مشتریان فعلی یا بالقوه اجرا و توزیع کنند.»

ما همه محصولاتی را که سه معیار اول را برای قیمت گذاری ماهانه‌شان برآورده می‌کردند، ارزیابی کردیم و محصولاتی را با اطلاعات قیمت گذاری در دسترس عموم قرار دادیم. بر اساس ارزیابی، میانگین قیمت 46.61 دلار به دست آمد. سپس محصولات با قیمت اشتراک ماهانه کمتر از 46.61 دلار در فهرست نهایی قرار گرفتند تا در این لیست قرار گیرند و به ترتیب صعودی مرتب شوند.

*تیم تحقیقاتی ما این ویژگی ها را از وبسایت های فروشنده (از 24 ژانویه 2024) بر اساس تجزیه و تحلیل آنها از آنچه کاربران در نرم افزار ویرایش ویدیو ارزشمند می‌دانند یا از آن انتظار دارند، شناسایی کردند. این فهرست کامل نیست. برای دانستن ویژگی های اضافی، به وبسایت فروشنده مراجعه کنید.

محصولات ارزیابی شده برای محاسبه قیمت از فهرست راهنمای وبینار Software Advice گرفته شده است. محدوده قیمت شامل نسخه های فریمیوم محصولات نمی‌شود. ویژگی های برجسته شده بر اساس ارتباط آنها و درصد محصولات موجود در فهرست راهنمای نرم افزار که آنها را ارائه می‌دهد، شناسایی شدند.

استقلال تحریریه: ما محصولات را بر اساس روش شناسی عینی که توسط تیم تحقیقاتی ما ایجاد شده است انتخاب و رتبه بندی می‌کنیم.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT