میزان کمیسیون ارز ها در کارگزاری آلپاری کمتر از ویندزور بروکرز است.

ویندزور یا آلپاری [آموزش حداقل برداشت و دانلود و نصب متاتریدر 4 در Windsor]

زمان مطالعه 5 دقیقه

مقایسه بروکر آلپاری و ویندزور [ دانلود و نصب متاتریدر 4 در Windsor بروکرز]

ویندزور یا آلپاری – بررسی 0 تا 100 دو کارگزاری ویندزور و آلپاری

چالشی که اصولاً معامله گران با آن رو به رو هستند، انتخاب بین دو کارگزاری معروف «ویندزور یا آلپاری» است. انتخاب بین این دو بروکر معتبر به یکی از دغدغه های اصلی معامله گران تبدیل شده است. البته باید این را در نظر گرفت که انتخاب کارگزاری بستگی به نوع نیاز هر معامله گر دارد. به طور مثال، معامله گری که بر روی نماد طلا ترید می کند میزان اسپرد و کمیسیون برایش مهم است و برای یک معامله گر دیگر داشتن بروکری که حساب اسلامی و معاملات بدون سوآپ ارائه دهد، اهمیت بیشتری دارد.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با 0 تا 100 دو کارگزاری معتبر و معروف ویندزور و آلپاری بپردازیم تا بهتر بتوانید یکی از کارگزاری های « ویندزور یا آلپاری» را انتخاب نمائید.

مقایسه بروکر آلپاری با Windsor

معامله گرانی که در انتخاب کارگزاری ویندزور یا آلپاری تردید دارند، می توانند در این بخش از مقاله با مقایسه کامل دو بروکر معروف ویندزور و آلپاری، انتخاب خود را نهایی کنند.

قدمت و اعتبار کارگزاری:

جالب است بدانید بروکر ویندزور 10 سال زود تر از بروکر آلپاری تاسیس شده است! دفتر مرکزی هر دو کارگزاری در قبرس قرار دارد. بروکر آلپاری در سال 1998 و ویندزور بروکرز نیز در سال 1988 افتتاح شده اند. کارگزاری آلپاری دارای رگوله FSASVG, FSC Mauritius از جزایر ویسنت وگاردین ها است؛ همچنین، کارگزاری ویندزور میزان رگولاتوری بیشتری [رگوله هایCySEC, JSC, FSA, FSC, CMA, Bafin ] به نسبت بروکر آلپاری دارد.

انواع حساب ها و میزان اهرم:

ویندزور بروکرز تنها دو حساب رسمی با نام های زیرو و پرایم دارد؛ در حالی که کارگزاری آلپاری دارای 4 حساب اصلی با نام های حساب نانو، استاندارد، ECN و PRO ECN می باشد. همچنین اهرم/لوریج بروکر آلپاری تا میزان 1:3000 ارائه شده است؛ به طوری که بیش ترین میزان لوریج/اهرم در ویندزور بروکرز 1:1000 می باشد.

میزان اسپرد و کمیسیون:

میزان اسپرد و کمیسیون در انواع حساب های بروکر ویندزور و آلپاری متفاوت است. به طور کلی در بروکر آلپاری میزان اسپرد در حساب های نانو و استاندارد [اسپرد به صورت شناور از 1 پیپ شروع می شود] بیش تر از اسپرد در حساب های “ECN” و “PRO ECN” است. کمیسیون در حساب های نانو و استاندارد وجود ندارد و برای حساب های حرفه ای به ازای هر لات معامله مبلغ 1.6$ از حساب معامله گر کسر می شود.

اسپرد حساب پرایم (Prime) کارگزاری ویندزور بین 2 الی 6 پیپ متغیر است و این حساب کمیسیون ندارد. میزان اسپرد در حساب زیرو (Zero) به صورت شناور از 0 پیپ آغاز می شود؛ میزان کمیسیون در حساب زیرو نیز به ازای هر لات معامله 8$ است که از سود معاملات کسر می گردد.

جدول کامل مقایسه کارگزاری آلپاری و ویندزور

در جدول زیر می توانید خدمات ارائه شده در هریک از بروکر های ویندزور یا آلپاری را با یکدیگر مقایسه نمایید :

آلپاری – Alpari

ویندزور – Windsor

امتیاز 4.5/5 کاربران

امتیاز 3.5/5 کاربران

رتبه اول در بروکرها

رتبه پنجم در بروکرها

1998

1988

قبرس

قبرس

FSASVG, FSC Mauritius

CySEC, JSC, FSA, FSC, CMA, Bafin

از 20 دلار واریزی

از 50 دلار واریزی

تا لوریج 1:3000

تا لوریج 1:1000

کمیسیون 1.6 دلار در لات

کمیسیون 8 دلار در لات

5 نوع حساب

2 نوع حساب

باینری آپشن

ندارد

حساب ECN

ندارد

حساب بدون سواپ

حساب اسلامی

کپی ترید PAMM

کپی ترید MAM

پشتیبانی فارسی

پشتیبانی فارسی

MT4 , MT5

MT4

آلپاری موبایل

اپلیکیشن موبایل

تاپ چنج، پرفکت مانی، وبمانی و ارز دیجیتال

پرفکت مانی، وبمانی و ارز دیجیتال

بونوس 100 درصد

بونوس 30 درصد

امتیاز کش بک

امتیاز کش بک

ندارد

مسابقات فارکس

سایت فارسی

سایت فارسی

ندارد

وبینار آموزشی

بیش از 250 نماد

بیش از 150 نماد

علاوه بر مطالب گفته شده در این مقاله شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد بروکر آلپاری، بروکر ویندزور، میزان کمیسیون و اسپرد بروکر آلپاری، نماد های معاملاتی در بروکر آلپاری، امکانات و خدمات سایت ویندزور، بونوس های معاملاتی ویندزور و سایر موارد مرتبط با این بروکر به سایت های معتبری مانند دیجی تریدرز Digitraderz- تریدرز یونیون Traders Union- یاهو فایننس Yahoo Finance و… مراجعه کنید.

حداقل واریزی و حداقل برداشت در ویندزور و آلپاری چگونه است؟

ویندزور یا آلپاری، سوالی که ممکن است ذهن شما را نیز درگیر کند؛ همینطور، اینکه در کدام یک از دو کارگزاری معروف سرمایه گذاری کنیم؟ یکی از فاکتور های اصلی در انتخاب معامله گران با سرمایه کم، میزان واریزی اولیه برای حساب یک کارگزاری است.

در این بخش به طور کامل با میزان واریز و برداشت کارگزاری آلپاری و ویندزور بروکرز آشنا می شویم.

حداقل واریز و برداشت در ویندزور

واریز و برداشت در ویندزور به 2 صورت انجام می شود؛ در ادماه به روش های انتقال وجه در این بروکر اشاره می کنیم:

  • پرفکت مانی

  • صرافی zixi pay برای ارزهای دیجیتال (تتر و …)

حداقل میزان شارژ حساب ویندزور بروکرز با هریک از روش های پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال، 20 دلار آمریکا می باشد.

برای حداقل برداشت از بروکر ویندزور محدودیتی وجود ندارد. البته باید توجه داشته باشید که برای برداشت می بایست حداقل هزینه کارمزد برداشت را از حساب خود را در اختیار دارید! بنابراین، حداقل برداشت از ویندزور 5$ می تواند باشد.

حداقل واریز و برداشت در آلپاری:

در کارگزاری آلپاری امکان واریز و برداشت در روش های متعدد پرفکت مانی، تاپ چنج، ارز دیجیتال، وب مانی و درگاه های بانکی وجود دارد. حداقل میزان شارژ حساب بروکر آلپاری 1$ در حساب نانو است؛ در حالی که برای افتتاح حساب در اکانت های حرفه ای آلپاری [مانند حساب ECN و PRO ECN] معامله گران می بایست بین 300$ الی 500$ سرمایه واریز نمایند. حداقل برداشت در آلپاری بستگی به نوع حساب معاملاتی دارد؛ اما به طور کلی حداقل میزان برداشت 20$ می باشد که 3$ کارمزد از آن کسر می گردد.

مقایسه پلتفرم متاتریدر در بروکر آلپاری و ویندزور لینک دوم

تنها پلتفرم ارائه شده در این بروکر نسخه محبوب متاتریدر 4 ویندزور است. هر چند این برنامه در حال حاضر از سوی شرکت متاکوتس (MetaQuotes)، که سازنده آن است، پشتیبانی نمی شود!

روش های دانلود متاتریدر 4 ویندزور بروکرز به آسانی در دسترس است. معامله گران در بروکر ویندزور می توانند به روش های مختلفی پلتفرم متاتریدر 4 را دانلود نمایند. یکی از روش های استفاده از سایت بروکر می باشد و روش دیگر دانلود از طریق کابین شخصی کاربران است.

در حالی که کارگزاری آلپاری از پلتفرم های محبوب متاتریدر 4 و 5 پشتیبانی می کند و معامله گران می توانند 3 حساب استاندارد، ECN و Pro ECN آلپاری را به متاتریدر 4 و 5 متصل نمایند.

نظر نویسنده و سخن پایانی:

در این مقاله به «مقایسه بروکر ویندزور و آلپاری » پرداختیم. سوالاتی مانند آلپاری یا ویندوز، میزان اسپرد، کمیسیون، قدمت و نحوه واریز و برداشت آن ها بسیار زیاد مطرح می شود. به طور کلی کارگزاری آلپاری دارای 4 حساب اصلی نانو، استاندارد، “ECN” و “PRO ECN” است که میزان کمیسیون در آن ها 1.6$ و اسپرد به صورت شناور از 0 پیپ آغاز می شود. ویندزور بروکرز دارای دو حساب اصلی “Prime” و “Zero” می باشد که میزان اسپرد در آن ها از 0 پیپ و کمیسیون به ازای هر لات 8$ کسر می شود. حداقل برداشت از ویندزور بروکرز 5$ و در آلپاری 20$ است.

شما همراهان عزیز در کدام کارگزاری «ویندزور یا آلپاری» ثبت نام کرده اید؟ خوشحال می شویم تجربیات خود را در مورد کارگزاری آلپاری یا ویندزور با ما به اشتراک بگذارید.

منابع: کانون تریدر های موفق فارکس و ارز های دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz- سایت مالی و اقتصادی یاهو فایننس Yahoo Finance- سایت اخبار مالی و نقل و انتقالات بازار سهام و ارز اینوستینگ Investing.com

سوالات متداول:

  1. حداقل برداشت از بروکر ویندزور چه مقدار می باشد؟

حداقل میزان برداشت از ویندزور بروکرز 5$ است.

  1. از چه راه هایی می توان متاتریدر 4 ویندزور بروکرز را دانلود کرد؟

از طریق کابین شخصی، گوگل پلی، اپ استور می توان متاتریدر 4 ویندزور بروکرز را دانلود نمود.

  1. اسپرد در بروکر ویندزور و آلپاری چه مقدار است؟

میزان اسپرد در بروکر آلپاری به ازای هر لات معامله 1.6$ و در ویندزور بروکرز 8$ است.

این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته و اول پرداخت هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT