خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز از سایت های خارجی

زمان مطالعه 12 دقیقه

در سفر های دریایی با کشتی های تفریحی (کروز) که معمولاً بین 7 روز تا 1 ماه طول می کشد، شما فرصت پیدا می‌کنید تا در یک هتل پنج ستاره متحرک و با تمامی امکانات رفاهی (سوئیت، برنامه های زنده و اجرای موسیقی، سینما، سالن تئاتر، رستوران های مجلل، محیط های تفریحی، استخر روباز و دهکده آبی، محوطه های ورزشی و …) سفر کنید. در این نوع سفر به راحتی و بدون دغدغه از جابه‌جایی‌های مکرر با هواپیما و یا قطار می توانید از شهرهای ساحلی و توریستی مختلفی دیدن کنید. برای خرید آنلاین بلیط کشتی کروز از سایت های خارجی می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز 

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز از سایت های خارجی

ام‌اس سی کروز از بهترین کشتی‌های کروز درخلیج فارس و در تمامی جهان محسوب می شود. این خط کشتیرانی کروز از سال 1987 فعالیت دارد که در ابتدا مسافران را به اروپا می برد اما در حال حاضر در خلیج فارس نیز پرقدرت در خدمت گردشگران بین المللی است.
به دلیل امکانات بسیار زیاد و مجلل کشتی‌های کروز ام‌اس‌سی و البته قیمت مناسب و ارزان آن‌ها باعث شده است تا طرفداران زیادی را به سوی خود جلب نماید. در این کشتی با هر نوع سلیقه ای باشید می توانید از تک تک لحظاتتان لذت ببرید. در عین اینکه می توانید از تفریحات مهیج در این کشتی استفاده نمایید ، همچنین می توانید در فضاهای آرام و دلپذیر آن و دور از روزمرگی ، از لحظات خود بهترین بهره را ببرید. کشتی های کروز یک هتل دوست داشتنی درحال حرکت هستند.

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

با انتخاب کشتی های کروزهای ام‌اس‌سی خلیج فارس این امکان را برای خود فراهم می نمایید تا به کشورهای همسایه مانند عمان و امارات متحده عربی و شهرهای دیدنی چون دبی بازدید به عمل آورید و از کشورهای ثروتمند عربی را از نزدیک دیدن کنید. این نکته قابل ذکراست که این کشتی جهت هر سنی مناسب است و سرگرمی و تفریح لازم برای تمامی اعضای یک خانواده را در اختیار دارد.
رستوران های لوکس با غذاهایی دوست داشتنی ، استخرهای روباز و سرپوشیده و سالن های بدن سازی قسمت کوچکی از امکانات و سرگرمی های این کشتی عظیم است. اگر با کودکان خود سفر می کنید می توانید به آسانی و راحتی خیال ، کودکان خود را به بخش نگهداری کودک بسپارید و یا از سرگرمی ها و استخر کودکان استفاده نمایید و درعین حال خودتان از کافه و یا بار و یا تفریحات کشتی کروز استفاده نمایید.

برترین سایت های فعال در خرید بلیط کشتی های تفریحی کروز 

cruisedirect
allcruisesfromturkey
cruisecritic
royalcaribbean
Expedia
Travelocity
Orbitz
The Best Sites to Book a Cruise
Expedia (including Travelocity and Orbitz)
Priceline
Kayak
TripAdvisor (SmarterTravel’s parent company)
Avoya Travel
CheapCaribbean.com
Cruise Critic (SmarterTravel’s sister site)
Costco Travel
Cruisewatch

خرید بلیط از سایت Cruise direct

این سایت یکی از محبوب ترین سایت های تخصصی رزرو کشتی های لوکس برای مسافرت است که با در اختیار قرار دادن گزینه های گوناگون انتخاب شما را در روند این کار آسان تر میکند.
کافیست در گوشه سمت چپ سایت اطلاعات مربوط به مقصد، زمان و مسیر را انتخاب نمایید. بعداز کلیک بر گزینه سرچ گزینه های ممکن به همراه اطلاعات از جمله نوع کشتی، امتیاز دهی مسافران، هزینه، مسیر و … ارائه می شود.
سایتCruiseDirect به دلایل مختلف هنوز هم یکی از بهترین سایت های کروز است. در طول هجده سال از عمر خود ، CruiseDirect بیش از پانصد هزار مسافر جهان را جا به جا کرده و دارای رتبه A + BBB می باشد.
به عنوان یک شرکت مسافرتی شرکت CruiseDirect تنها در زمینه پروازها ، هتل ها یا اتومبیل های کرایه ای فعالیت نمی کند ، بلکه به شما این امکان را می دهد تا با تمام ظرفیت و توانایی موجود دراین سایت بهترین برنامه مسافرتی خود را هماهنگ سازید. در سایت می توانید کلمات کلیدی ، مقصد ، بندر عزیمت ، ماه ، طول سفرکروز ، خط کشتی کروز و سفرهای لحظه آخری را جستجو کنید.
CruiseDirect در اکثر سفرهای دریایی ، امکاناتی از جمله اعتبار پردازنده ، نوشیدنی رایگان ، وای فای رایگان ، مجوزهای رایگان ، بیمه مسافرتی رایگان یا تجربه صرف ناهاری دلپذیر را در اختیار شما قرار می دهد.
این سایت مانند سایر وب سایت های سفر دریایی موجود در این لیست ، تضمین بهترین قیمت را ارائه می دهد ، بدین معنی که اگر در طی 24 ساعت از زمان اولیه رزرو خود ، قیمت پایین تری را در وب سایت رزرو کروز مشاهده کنید ، مازاد پرداختی به شما بازپرداخت می شود. اما یک تفاوت اساسی بین CruiseDirect و دیگر سایت های کروز وجود دارد و آن این است که شما مجبور نیستید هزینه سفر خود را جلو تر بپردازید. اگر کرایه مسافرتی قبل از پرداخت نهایی کاهش یابد ، CruiseDirect متناسب با نرخ همان زمان هزینه شما را اعلام خواهد نمود.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Cruise critic

یکی دیگر از سایت های پرمخاطب برای رزرو آنلاین کروز Cruise critic است. در صفحه اول این سایت می توانید به تفکیک بر اساس مقصد و زمان، نوع کشتی، مقصد و … کروز شیپ خود را انتخاب نمایید.
Cruise Critic نتایج جستجوی مشابه با سایت های دیگر را دارد ، اما اطلاعات جامع تری را برای کشتی های تفریحی فصلی کروز ارائه می دهد. این سایت معتبر ، دارای هزاران فیلتر و گزینه های مرتب سازی برای کمک به شما برای یافتن آنچه می خواهید ، از نوع کابین گرفته تا سبک سفر (سفرهای خانوادگی ، سفرهای لوکس ، سفرهای معلولان) است. هر برنامه سفر به طور واضح لیست و آنچه را در بلیط ثبت نمی شود ذکر می کند. وای فای ، نوشیدنی های الکلی ، کمک هزینه های مالیاتی و هزینه های بندری از جمله موارد محرمانه است.
در برخی از برنامه های سفر مشخص شده اند که کشتی کروز دارنده جوایز هستند که نشان می دهد گروه کشتی های تفریحی کروز در دسته بندی هایی مانند نوع و امکانات کابین ها ، سرگرمی و تفریحات و ویژگی های خانوادگی از بهترین ها هستند.
در این سایت می توانید ابلاغ های قیمت را انتخاب کنید ، که وقتی کرایه سفر در برنامه انتخابی شما کاهش می یابد ، از طریق ایمیل به شما اطلاع دهند.پس از آمادگی برای رزرو ، درسایت Cruise Critic برنامه سفری خود را مشخص کرده و خریدتان را بصورت آنلاین انجام دهید. در این سایت قیمت ها به طور کلی مطابق با آنچه در سفرهای کشتی کروز تبلیغ می شود ، هستند.

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

رزرو آنلاین کشتی از سایت Royal Caribbean

در صفحه نخست این سایت که به صورت تخصصی در خصوص رزرو آنلاین کشتی تفریحی فعالیت دارد می توانید با وارد کردن مقصد و مبدا و زمان کشتی مورد نظر را انتخاب نمایید.
سایتExpedia یکی از برترین سایت های رزرو سفر است ، بخش رزرو مسافرتی آن ساده و گویاست و فقط نیاز است پس از ورود ، مقصد سفر و محدوده ی تاریخ خود و همچنین تعداد مسافرانی که می خواهید همراه خود داشته باشید را مشخص نمایید. سپس سایت Expedia ثبت بلیط شما انجام خواهد شد. با نتایج جامع از بررسی بین سایت های رزرو بلیط کشتی ، این سایت یکی از بهترین موتورهای جستجو در سفر تبدیل شده است.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Expedia

در Expedia ، معمول است که کروزهای قابل رزرو را با هفتاد درصد تخفیف ارائه می نماید ، زیرا بهترین مسافرت های دریایی در صدر لیست قرار دارند و این زمان را برای شما صرفه جویی می کند. به عنوان مثال ، یک نمونه جستجو برای یک سفر دریایی اواسط ژوئن به آلاسکا ، با یک برنامه هفت شب با 454 دلار برای هر نفر می باشد. یعنی کمتر از 65 دلار برای هر نفر در هر شب. که این یک ایده آل است برای هر فردی که قصد سفر دارد و برای یک تعطیلات آخر هفته عالی است. در سایت Expedia با پیشنهادات جذابش ، همزمان با رزرو بلیط کشتی کروز می توان از تخفیف های شگفت انگیز در هتل های قبل از حرکت استفاده نمود که با این کار از مزایای این سایت نیز برخوردار خواهید شد.
در این سایت با استفاده از موتور جستجوی سفر بدون نیاز به تلاش زیاد کاربر ، لیستی مفید و مرتبی از بهترین سفرهای دریایی کروز را به نمایش می گذارد. همچنین ، قیمت های Expedia غالباً مطابق با آنچه خود خطوط کروز ارائه می دهند مطابقت دارد.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Priceline

Priceline یکی دیگر از وب سایت های ارزان قیمت ارائه دهنده بلیط های کشتی کروز است. این سایت نسبت به سایت های دیگری همچون Expedia’s یا Kayak کمی ساده تر است ، اما از طریق این سایت نیز می توانید در کوتاه ترین زمان بلیط خود را از این کشتی لوکس رزرو نمایید.
در سایتPriceline به عنوان مثال برای هفت شب آلاسکا به نروژ ، برنامه یک هفته سفر را تنها با 299 دلار داشته باشید ، یعنی 43 دلار برای هر شب برای هر نفر که بسیار مناسب به نظر می رسد. این سایت یکی از برترین سایت های معتبر بین المللی برای رزرو بلیط کشتی های کروز به حساب می آید. همچنین با اضافه کردن درخواست های ویژه در سایتPriceline ، مانند امکانات رفاهی فراوان کشتی کروز ازجمله نفرات اضافه ، قایقرانی رایگان و گشت و گذار در ساحل ، سفر کامل تر و جذابی را برای خود تخمین بزنید. ضمنا با عضویت در این سایت می توانید بعنوان مشتریان وفادار از تخفیف های ویژه این سایت و کشتی کروز بهره مند شوید.
در سایت Priceline ادعا می شود که قیمت های کشتی کروز را به بهترین قیمت ارائه می دهد و تضمین می کند که اگر تا چهل و هشت ساعت پس از رزرو بلیط ، بتوانید بلیطی با قیمت کمتری را در سایت دیگری مشاهده کنید ، تمامی وجه پرداختی شما را باز می گرداند که این نشان از اعتبار سایت دارد.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Kayak

سایت کایاک سال هاست در زمینه رزرو پرواز ، هتل ، اتومبیل و بسته های مسافرتی مورد استقبال عموم بوده است ، اما یکی از ویژگی های کمتر شناخته شده آن ، عملکرد جستجوی قدرتمند آن برای خرید بلیط های کشتی کروز است. سایت کایاک شما را دعوت می کند ، صدها سایت مسافرتی را هم زمان جستجو کنید و دقیقاً به این نتیجه خواهید رسید که سایت کایاک از برترین سایت های رزرو و خرید بلیط های کشتی کروز محسوب می شود.
کایاک به شما امکان می دهد در سفر دریایی با کشتی کروز ، مقصد ، خط کروز ، تاریخ عزیمت ، مدت زمان و نوع اتاق های لوکس را تعیین کنید. همچنین می توانید بر اساس قیمت ، از طریق فیلتر سایت این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید کمترین هزینه را برای این سفر بیابید. همچنین از امکانات قایقرانی در کشتی کروز استفاده نمایید.

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

باید به این نکته نیز توجه داشت که سایت کایاک بی عیب و نقص نیست. نتایج جستجوی آن در ابتدای صفحه با سفرهای پیشنهادی مشاهده می شود که تقریباً مقرون به صرفه ترین نیستند. بنابر این نیاز است شما باید هر مرحله بر اساس مرتب و فیلتر شده قیمت ها آن را تنظیم نمایید و در نهایت پیشنهادات واقعی کایاک را ببینید. به عنوان مثال سفر دریایی با کشتی مجلل کروز برای هفت شب از نروژ به آلاسکا تقریبا 349 دلار در سایت کایاک می باشد. همچنین کایاک به شما امکان می دهد تا کمترین قیمت های کروز را که می یابید با قیمت های لیست شده در Expedia ، Priceline و Avoya مقایسه کنید ، به گونه ای که اگر در هر یک از این سایت ها قیمتی بهتر برای برنامه سفر کروز که مورد نظر شماست ، پیدا کنید ، هزینه های پرداخت شما را باز می گردانند.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Cruise TripAdvisor

سایتCruise TripAdvisor که در ماه آوریل به بازار عرضه شد ، در حال حاضر جزء بهترین وب سایت ها برای رزرو بلیط های کشتی کروز است. این سایت این امکان را به شما می دهد که با مقایسه بیش از هفتاد هزار سفر دریایی بر روی اقیانوس و رودخانه و از میان حدود شصت وب سایت برتر در زمینه سفرهای دریایی ، کمترین قیمت را بیابید. این یک گزینه جذاب و آرام بخش است و جدیدترین عملکرد آن ، کاوش در صفحات حمل و نقل کشتی ها می باشد که به شما امکان می دهد پروفایل های کامل کشتی ، جزئیات ، عکس ها و برنامه های سفر را مرور کنید.

سایت TripAdvisor

سایت TripAdvisor از نظر فنی یک سایت جستجوی قوی برای سفرهای دریایی است و موتور جستجوی آن ، این امکان را می دهد تا کاربران را بر اساس مقصد ، طول ، نوع کابین و ماه سفر مرتب سازی کنند. نتایج جستجوی پیش فرض بر اساس تاریخ سفارش داده می شود (بازه زمانی در طی ماه برای مورد جستجو) . مگر اینکه به طور مشخص کلیک کنید که ترجیح می دهید ، نتایج سازمان یافته بر اساس قیمت ، طول سفر با کشتی کروز را ببینید. حتی وقتی روی گزینه قیمت کلیک می کنید ، ارزان ترین قیمت ها همیشه در ابتدا به چشم نمی خورد ، اما در کوتاهترین زمان رنج مشخصی از برنامه های سفر کشتی کروز را با پایین ترین قیمت نشان می دهد. مثلا سفر هفت شب نروژی نروژ به آلاسکا در TripAdvisor با 349 دلار شروع می شود.
چه چیزی باعث می شود TripAdvisor یکی از بهترین سایت ها برای رزرو یک سفر دریایی باشد؟ علاوه بر داشتن یکی از بهترین موتورهای جستجو در سفر ، این امکان را برای شما فراهم می کند که بررسی های صحیح سایر سفرهای دریایی که مد نظر شماست را مشاهده نمایید.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Avoya Travel

Avoya Travel یک شرکت خانوادگی است که بیش از 55 سال است که در زمینه مسافرت فعالیت می کند. این سایت یکی از بهترین سایت ها برای رزرو یک سفر دریایی ، به دلیل فناوری انحصاری است که به مسافران اجازه می دهد سفرهای دریایی را با مقصد ، محدوده تاریخ ، خط مسافرتی و وضعیت آخرین لحظه جستجو کنند. بعد از آن مسافران می توانند در زمانی که دلخواهشان است با یکی از آنها هماهنگ شوند.
موسسین سایت آوویا متعقد هستند که با برنامه های سفر در این سایت می توان با اندک زمانی ، بهترین را انتخاب و رزرو آنلاین نمود اعتقاد داریم بهترین تجربیات تعطیلات نوید بیش از هر موتور رزرو آنلاین را می دهد. این فناوری می تواند به مسافران کمک کند تا بدون محدودیت و با مشاوره از یک برنامه مناسب استفاده نمایند.
این سایت با بهره گیری از یکصد و هفتاد پرسنل و بیش از دویست و پنجاه آژانس ، توانسته است از دیگر سایت ها متفاوت باشد. صفحه اول آن پایین ترین قیمت را برای محبوب ترین سفرهای دریایی بدون نیاز به جستجوی خاصی نشان می دهد و همچنین پیشنهادات برتر هر روز را می توان مشاهده کرد که ممکن است شامل کرایه های مسافرتی نیمه تعطیل ، اعتبار پردازنده ، کمک هزینه های پیش پرداخت و بلیط هواپیما رایگان یا کاهش یافته باشد.
مانند بسیاری از وب سایت های برتر در سفر دریایی ، Avoya برنامه های سفر کشتی کروز را با کمترین قیمت را ارائه می دهد. اگر یک سفر دریایی با Avoya داشته باشید و در طی بیست و چهار ساعت رزرو ، نرخ پایین تری را در وب سایت دیگری بیابید ، Avoya تفاوت را بازپرداخت می کند.
یکی از ویژگی Avoya عضویت رایگانی است که ارائه می دهد و اعضای سایت از برنامه های سفر و تخفیف های منحصر به فرد ، دسترسی به قیمت های اعلام نشده آگاه می شوند. همچنین جهت صرفه جویی در جستجوهای مورد انتخاب شان ، از حق رزرو ، تغییر و یا لغو سفر بدون تحمل هزینه برخوردار می شوند.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت CheapCaribbean

هنگامی که به دنبال بهترین سایت برای رزرو یک سفر دریایی هستید ، نام این سایت را مشاهده می کنید. این سایت ، سفرهای مختلفی را در سرتاسر جهان ارائه می دهد. با کلیک در صفحه اول می توان سفرهای دریایی را انتخاب و با مشخص کردن فیلتر ، مشخصاتی را دریافت نمایید. از طریق این سایت می توان با مشخص کردن مقصد ، تاریخ عزیمت و موضوع سفر دریایی ، از جمله سفرهای خانوادگی و سفرهای دریایی از بنادر نزدیک در کشتی های کروز را جستجو کنید.
این سایت این ضمانت را می دهد که اگر قیمت پایین تری را با برنامه سفری کشتی کروز که دراین سایت آمده است ، بیابید و تنها بیست و چهار ساعت از آن گذشته باشد اختلاف هزینه را به شما باز می گرداند. هزینه های سفر با کشتی کروز در این سایت بسیار مناسب است. به عنوان مثال سفر دریایی با کشتی کروز ، هفت شب نروژی به آلاسکا با انتخاب شما از امکانات درخواستی با تخفیف 299 دلار است. سایت CheapCaribbean برای مشتریان خود باشگاه وفاداری را ایجاد کرده است که برای اعضا امکاناتی مانند اعتبار پردازنده ، کوکتل های رایگان برای مدت زمان سفر خود ، اعتبار اسپا ، و پول نقد در رزرو خود را استفاده کنند. این امکانات در هر نوع سفر متفاوت است ، اما شما حداقل یک مورد خوب را دریافت خواهید کرد. این سایت همچنین نظرات مسافران را نسبت به هر سفر ثبت می نماید که می تواند به رشد و ارتقای کیفی این سایت کمک شایانی داشته باشد.

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

خرید آنلاین بلیط کشتی کروز

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Costco Travel

اگر می خواهید یک سفر دریایی را رزرو کنید ، ارزش دارد که Costco Travel را ، که به طور غیر منتظره یکی از بهترین وب سایت های مسافرتی است ، نیز بازدید نمایید.
ملیسا لاگرکیست یک کارشناس سفر های دریایی می گوید : اکثر خطوط مهم مسافرتی ممکن است از وب سایت Costco رزرو شوند ، از جمله برخی خطوط لوکس و حتی سفرهای رودخانه ای. در حالی که سایر سایت های کروز نیز ممکن است این ادعا را داشته باشند. برای رزرو و خرید بلیط کشتی کروز می توانید از طریق این سایت و به صورت آنلاین اقدام نمایید. این سایت به نظر زیبا نمی رسد از نظر بصری ساده به نظر می رسد. اما نکته جالب توجه این است که Costco Travel با قیمت های بسیار رقابتی و همچنین جذاب ترین پیشنهادات تا کنون توانسته است مسافران زیادی را با کشتی کروز جا به جا نماید. برای عضویت در این سایت می بایست هزینه پرداخت نمایید که سالانه شصت دلار است. دارندگان کارت های Costco Citi با خرید بلیط کشتی های کروز ، دارنده سه درصد تخفیف می شوند.

خرید بلیط کشتی کروز از سایت Cruisewatch

سایت Crusewatch به عنوان یک مشاور گروه کروز با استفاده از هوش مصنوعی ، فناوری ای را ایجاد کرده است که باعث می شود جستجو و رزرو یک سفر دریایی کارآمدتر شود. اولین بار ، آن را پیش بینی قیمت کروز نامید. به طور خلاصه می توان گفت ، Cruisewatch قیمت روزانه هر کشتی و کابین را در مدت زمان پنج سال جمع آوری و ذخیره می کند ، در نتیجه بیش از یکصد میلیون داده را تهیه کرده است که یک بانک اطلاعاتی گسترده را ایجاد نموده است که دقیقاً اطلاع می دهد که در چه زمان هایی پایین ترین قیمت بلیط کشتی های کروز است و زمان خرید رزرو مناسب را مشخص می نماید. با استفاده از هشدارهای پیش بینی قیمت سفر در این سایت ، مسافران می توانند فقط با رزرو در زمان مناسب ، حدود هفتاد درصد پس انداز کنند.
علاوه بر اینکه می تواند قیمت ها را پیش بینی کند ، Cruisewatch همچنین ابزاری برای مطابقت هر مسافر با توجه به زمان بندی که دارد ، و برنامه های سفری کشتی های کروز ، دارد. در نتیجه پیشنهادهایی برای برنامه های سفر دریایی ارائه می شود که مخصوص شما هستند. ابلاغ های ویژه سایت Cruisewatch ، بر اساس تعداد داده ها ، به کاربران اجازه می دهد تا در لحظه ورود به سایت ، بتوانند بهترین برنامه های سفر با کشتی کروز را رویت کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT