نقطه عطف جدید بون (BONE)

نقطه عطف جدید بون (BONE)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

میم کوین بون در زمینه‌ی احساسات اجتماعی در جامعه‌ی رمز ارزی در توییتر به نقطه عطف جدیدی دست یافته است؛ BONE شاهد 2.8 میلیون منشن در میان توییت‌ها بوده است. در این پست به نقطه عطف جدید بون (BONE) می پردازیم.

نقطه عطف جدید بون (BONE)

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط سایت CoinMarketCap، هم‌اکنون این توکن پس از رشدی 1.8 درصدی در شبانه روز اخیر در سطح قیمت 0.81 دلار قرار دارد. این رمز ارز در رتبه‌بندی ارزشمندترین ارزهای دیجیتال بازار، با ارزش حدود 188 میلیون دلار در جایگاه 176 قرار دارد.

بون، توکن حاکمیتی در پلتفرم غیرمتمرکز ShibaSwap (صرافی غیرمتمرکز رسمی راه‌حل لایه2 Shibarium) و اکوسیستم شیبا به شمار می‌رود. این توکن به کاربران SHIB اجازه‌ی رای‌دهی به طرح‌های پیشنهادی جدید، ثبت آن‌ها و دسترسی به NFTهای آینده را خواهد داد. علاوه بر آن، بون توکن مورد استفاده جهت پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در Shibarium است و به سوزاندن توکن‌های شیبا کمک می‌کند.
قیمت بون پس از رشدی 21 درصدی در روز 29 مه، شاهد افت محسوسی بود و اکنون در تلاش برای ریکاوری است.

شبکه‌ی آزمایشی Shibarium با عنوان Puppynet که در روز 11 مارس راه‌اندازی شد، به طور روزانه به رشد خود ادامه می‌دهد. تاکنون، این شبکه بیش از 14 میلیون تراکنش را پردازش کرده و مجموع تعداد کیف پول‌های متصل آن به بیش از 16 میلیون رسیده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT