هزینه تاییدیه WES

هزینه تاییدیه WES

زمان مطالعه 2 دقیقه

هزینه ارزیابی مدرک تحصیلی WES در کانادا بسته به نوع خدمات و تعداد مدارک ارسالی شما توسط موسسه WES تعیین می‌شود. زمان لازم برای ارزیابی مدارک معمولاً بین ۷ روز تا ۴ هفته است. همچنین، برای پرداخت هزینه‌های WES گزینه‌ها و شرایط مختلفی در دسترس شما قرار دارد. پس از ارسال مدارک، آن‌ها در سیستم بایگانی می‌شوند و برای هر بار درخواست کپی باید 30 دلار هزینه پرداخت کنید. ارسال مدارک به آدرس شما در کانادا 25 دلار و به سایر کشورها 75 دلار هزینه دارد. برای پرداخت هزینه تاییدیه WES می‌توانید از خدمات اول پرداخت استفاده کنید.

پرداخت های دانشجویی

هزینه تاییدیه WES

اگر به دنبال خرید ارزیابی مدارک تحصیلی یا مهاجرت تحصیلی به کانادا و آمریکا هستید، ممکن است سوالاتی در مورد WES داشته باشید. در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

پرداخت هزینه ارزیابی مدارک تحصیلی WES

هنگام تصمیم به پرداخت هزینه آزمون WES، باید بدانید که بسته‌های مختلفی برای متقاضیان وجود دارد که باعث تغییر هزینه‌ها می‌شود. برای برآورد هزینه‌ها می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

در مرحله بعد، لازم است بدانید که پس از ارسال مدارک خود به موسسه WES و پرداخت هزینه آزمون، معمولاً بعد از ۷ روز نتیجه را دریافت خواهید کرد. اما برای افرادی که به پاسخ سریع‌تری نیاز دارند، گزینه‌ای وجود دارد: با پرداخت ۱۰۰ دلار اضافی، موسسه می‌تواند ارزیابی شما را زودتر ارسال کند و در این صورت، پاسخ بعد از ۳ روز به شما خواهد رسید. اگر به شدت عجله دارید، با پرداخت ۲۰۰ دلار بیشتر می‌توانید جواب ارزیابی خود را تنها بعد از ۱ روز دریافت کنید.

هزینه تاییدیه WES

هزینه تاییدیه WES

آیا باید مدارک تحصیلی اصلی را به موسسه WES ارسال کنیم؟

به خاطر داشته باشید که موسسه WES مدارکی که دریافت می‌کند را برنمی‌گرداند، بنابراین نیازی به ارسال اصل مدارک تحصیلی نیست. برای ارسال مدارک مورد نیاز، به لینک http://www.wes.org/ca/required مراجعه کنید و مراحل را به دقت دنبال کنید. هر فیلدی که برای شما نمایش داده می‌شود را با احتیاط پر کنید، زیرا هر گونه اشتباهی می‌تواند روند ارسال مدارک را دچار اختلال کند. برای پرداخت هزینه آزمون WES نیز می‌توانید از خدمات اول پرداخت استفاده کنید تا پرداخت شما سریع و ایمن انجام شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT