ورود بیت کوین به شبکه بلاکچین تلگرام

ورود بیت کوین به شبکه بلاکچین تلگرام

زمان مطالعه 2 دقیقه

بنیاد تون که از شبکه باز TON پشتیبانی می‌کند روز چهارشنبه ۱۷ جولای اعلام کرد که به زودی TON Teleport BTC را راه‌اندازی خواهد کرد. در این پست به بررسی خبر ورود بیت کوین به شبکه بلاکچین تلگرام می پردازیم.

ورود بیت کوین به شبکه بلاکچین تلگرام

این سیستم جدید به دارندگان Bitcoin اجازه می‌دهد تا در فعالیت‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در شبکه تون شرکت کنند و در عین حال امنیت دارایی‌های اصلی خود را حفظ کنند. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند از بیت کوین خود برای تعامل با برنامه‌های DeFi استفاده کنند بدون اینکه نیاز به انتقال دارایی‌های خود به یک پلتفرم متمرکز داشته باشند.

TON Teleport BTC به کاربران این امکان را می‌دهد که با صرافی‌های غیرمتمرکز، پلتفرم‌های وام‌دهی و سایر برنامه‌های DeFi در اکوسیستم تون تعامل داشته باشند. تیم توسعه اعلام کرد که این فرآیند کاملا بدون نیاز به اعتماد و شفاف خواهد بود و بدون یک صادرکننده مرکزی عمل خواهد کرد. این به این معنا است که کاربران می‌توانند به طور مستقیم و بدون واسطه با قراردادهای هوشمند تعامل داشته باشند.

ورود بیت کوین به شبکه بلاکچین تلگرام

ورود بیت کوین به شبکه بلاکچین تلگرام

آناتولی ماکوسوف مدیر فنی TON در بیانیه‌ای گفت:

تمام تراکنش‌ها از طریق قراردادهای هوشمند اجرا و توسط اعتبارسنج‌های بلاکچین تون تایید می‌شوند. ذخیره و استفاده از بیت کوین در تون به اندازه شبکه BTC امن است، اما به طور قابل توجهی ارزان‌تر و راحت‌تر.
این ویژگی‌ها می‌تواند تون را به یک گزینه جذاب برای کاربرانی تبدیل کند که به دنبال راه‌های مقرون به صرفه‌تر و کارآمدتر برای استفاده از بیت کوین خود هستند.

به گفته بنیاد شبکه، هر بیت کوین در TON به طور کامل توسط بیت کوین واقعی پشتیبانی می‌شود و از طریق فرآیند تلپورت به منظور اطمینان از تراکنش‌های امن و قابل اعتماد، به BTC متصل می‌شود. این به این معناست که کاربران می‌توانند مطمئن باشند که بیت‌کوین‌های آنها در TON به همان اندازه امن هستند که در شبکه بیت کوین اصلی امنیت دارند.

تلگرام در ابتدا TON را به صورت داخلی ایجاد کرد اما در سال ۲۰۲۰ به دلیل نظارت‌های قانونی پروژه را رها کرد و توسعه آن به صورت خارجی توسط جامعه‌ای از سازندگان ادامه پیدا کرد. این همکاری نزدیک با تلگرام می‌تواند به TON کمک کرده تا به سرعت کاربران جدید جذب کند و به یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه DeFi تبدیل شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT