ورود تردز به اپل

ورود تردز به اپل

زمان مطالعه < 1 دقیقه

درحالی‌که تردز به‌زودی مرز ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را رد می‌کند، حساب‌های کاربری مربوط‌ به اپل در این شبکه‌ی اجتماعی فعال شده‌اند. در این پست به بررسی ورود تردز به اپل می پردزایم.

ورود تردز به اپل

تردز پس از تنها چهار روز در آستانه‌ی عبور از ۱۰۰ میلیون کاربر قرار گرفته است و اکنون بسیاری از سلبریتی‌ها و برندهای معروف در این شبکه‌ی اجتماعی حضور دارند.
حساب کاربری اپل نیوز قبل از سایر حساب‌های وابسته‌ به این شرکت، وارد تردز شد. از آن زمان شاهد فعال‌سازی حساب‌های اپل بوکس، اپل موزیک، شازم و بیتس نیز بوده‌ایم. احتمالاً به‌زودی حساب‌های دیگر نیز به تردز راه پیدا خواهند کرد.

ورود به تردز مشروط‌ به داشتن حساب اینستاگرام است. اپل حضور پررنگی در اینستاگرام دارد و همواره پست‌های جدیدی منتشر می‌کند. تا لحظه‌ی نوشته شدن این خبر، صرفاً حساب بیتس در تردز پست منتشر کرده است.

ورود اپل به تردز از این حیث حائز اهمیت است که فیل شیلر، یکی از مدیران ارشد شرکت، مدتی پیش حساب توییتر خود را غیرفعال کرده بود. او قبلاً اقدام مشابهی نیز برای اینستاگرام انجام داد، اما تنش در بین اپل و توییتر همواره بیشتر جلب‌توجه کرده است. اپل برخلاف تردز، هیچ اشتیاقی به حضور در ماستودون نشان نداده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT