شارژ بروکر litefinance

شارژ بروکر litefinance | پرداخت بروکر litefinance

زمان مطالعه 2 دقیقه

بروکر litefinance اولین شرکتی بود که امکان افتتاح حساب سنت با حداقل واریز 1 دلار را در اختیار مشتریان خود قرار داد. این کار باعث شد، که صد ها هزار نفر بتوانند به بازار فارکس دسترسی آسان تری داشته باشند و توانستند روش های قدیمی بازار فارکس را دگرگون کنند . اکنون LiteFinance یک کارگزاری بین ‌المللی و پایدار است که با مشتریانی از سراسر جهان در تعامل است و شرایط معاملاتی مطلوب و شفافی را ارائه می ‌دهد و طیف وسیعی از خدمات از جمله حساب ‌های CENT، STP و ECN را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. مشتریان این کارگزاری دسترسی گسترده ای به انواع نماد های مالی دارند که شامل CFD سهام شرکت های بزرگ، جفت ارز های اصلی و کراس، فلزات با ارزش، شاخص های بورس و نفت می باشد. برای شارژ بروکر litefinance می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

شارژ بروکر litefinance

شارژ بروکر litefinance

سال 2022 برای شرکت LiteFinance پر از اتفاقات گوناگون بود. در ماه فوریه شرکت یک اپلیکیشن جدید تلفن همراه را روانه ی بازار کرد. ما به شکلی قابل توجه اپلیکیشن معاملاتی LiteFinance را ارتفا داده ایم، به شکلی که در حال حاضر این نرم افزار بسیار سریع تر شده، بازدهی بالاتری پیدا کرده، و عملکرد آن به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.در نتیجه، تعداد زیادی از ابزارهای تحلیل گرافیکی و تکنیکال به پلتفرم اضافه شده و گستره ی انتخاب ابزارهای معاملاتی قابل معامله بیشتر شده است. سیگنال های داخلی و مطالب تحلیلی پیشرفته جتی حرفه ای ترین معامله گران را نیز متعجب خواهد کرد. اپلیکیشن شرکت LiteFinance حقیقتا به یک رشد خلاقانه تبدیل شده، چون دقیقا روی تلفن هوشمند خود می توانید بازارهای مالی را تحلیل کنید!

شارژ بروکر litefinance

شارژ بروکر litefinance

شرکت LiteFinance همچنان حضور بین المللی خود را گسترش داده است. در سال 2022 میلادی 8 نمایندگی در کشورهای سنگاپور، اوگاندا، مراکش، و مصر باز شد. چنین گسترشی نه تنها معاملات آنلاین را برای مشتریان ما قابل دسترس تر می کند بلکه خدمات این بروکر را به شکلی شخصی سازی شده تری مطابق با ویژگی های خاص هر منطقه ارائه می دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT