سایت های دانلود رایگان موسیقی

13تا از بهترین سایت های دانلود رایگان موسیقی برای دانلود قانونی موسیقی به صورت رایگان

زمان مطالعه 8 دقیقه

در اینجا چندین سایت وجود دارد که می توانید موسیقی رایگان را بدون استفاده از دزدی دیجیتال بارگیری کنید. مجموعه موسیقی دیجیتال خود را به صورت قانونی رشد دهید. بهترین سایت های دانلود رایگان موسیقی را بشناسید.

با افزایش خدمات پخش موسیقی، اکنون می توانید به صورت قانونی به موسیقی گوش دهید و از آن با کیفیت بالا لذت ببرید. با این حال، بزرگترین مشکل این است که شما اغلب برای دانلود آهنگ ها نیاز به پرداخت هزینه دارید.

این مقاله بهترین سایت های دانلود MP3 را پوشش می دهد که به طور قانونی به شما امکان دانلود رایگان موسیقی را می دهند. برخی از آنها همچنین به شما اجازه می دهند بدون ترس از نقض قوانین کپی رایت از موسیقی رایگان خود در ویدیوها استفاده کنید.

سایت های دانلود رایگان موسیقی: YouTube Audio Library

کتابخانه صوتی YouTube جایی است که بسیاری از موسیقی های زیبایی شناختی را که بیشتر در وبلاگ ها شنیده اید، پیدا خواهید کرد. هدف اصلی آن افرادی است که برای ویدیوهای YouTube به موسیقی بدون حق امتیاز نیاز دارند. با یک حساب YouTube، می توانید از طریق YouTube Studio به کتابخانه دسترسی داشته باشید و هر تعداد آهنگ را که می خواهید دانلود کنید.

با توجه به شرایط و ضوابط آن، می‌توانید از آهنگ‌ها در هر ویدیوی YouTube که ایجاد می‌کنید، از جمله ویدیوهایی که درآمدزایی دارند، استفاده کنید. علاوه بر آهنگ‌های رایگان موسیقی، کتابخانه صوتی YouTube همچنین دارای جلوه‌های صوتی است.

برای گوش دادن به هر نمونه آهنگ، نماد Play کوچک را بزنید. اگر آنچه را می شنوید دوست دارید، روی دکمه دانلود مجاور کلیک کنید. ذکر منبع الزامی نیست مگر اینکه آهنگ دارای مجوز Creative Commons باشد.

سایت های دانلود رایگان موسیقی: Free Music Archive

آرشیو موسیقی رایگان سال‌هاست که وجود دارد، اما مانند همیشه محبوب است. این یکی از بهترین مکان ها برای دانلود رایگان موسیقی آنلاین است.

WFUM – یک ایستگاه رادیویی آزاد نیوجرسی – بنیانگذار سایت است. بیشتر دانلود رایگان آهنگ ها از هنرمندان کمتر شناخته شده است، اما گاهی اوقات نام معروفی را خواهید دید. صرف نظر از این، این یک سایت عالی است که شبیه برنامه هایی است که به شما در کشف موسیقی جدید کمک می کند.

تمامی آهنگ های موجود در سایت برای دانلود و گوش دادن کاملا رایگان هستند. با این حال، اگر قصد دارید آهنگ‌ها را تغییر دهید یا از آنها به صورت تجاری استفاده کنید، باید مجوز مربوط به هر قطعه ضبط شده را بررسی کنید و از فرمت انتساب صحیح پیروی کنید.

Jamendo

Jamendo پلتفرمی است که به هنرمندان مستقل اجازه می دهد موسیقی خود را بین طرفداران خود توزیع کنند. این سایت دارای دو بخش است: Jamendo Music و Jamendo Licensing. در جامندو موزیک می‌توانید به‌طور قانونی آهنگ‌ها را به صورت رایگان دانلود کرده و برای استفاده شخصی پخش کنید.

موسیقی حول محور “Communities” ساخته شده است. پیمایش در یک جامعه خاص (به عنوان مثال، راک) شما را با آهنگ ها، آلبوم ها و هنرمندان برجسته آن آشنا می کند. می‌توانید موسیقی‌ها را بر اساس محبوبیت همیشگی، موارد پرطرفدار و آخرین نسخه‌های منتشر شده مرتب کنید. قبل از دانلود آهنگ، می‌توانید یکی از ایستگاه‌های رادیویی با موضوع سایت را تنظیم کنید.

توجه داشته باشید که نمی‌توانید آهنگ‌های Jamendo Music را در یک مکان عمومی پخش کنید یا از آنها به صورت تجاری استفاده کنید. فقط از موسیقی تحت مجوز Jamendo می توان برای این منظور استفاده کرد. می توانید نمونه های با کیفیت پایین را به صورت رایگان دانلود کنید و بعداً در صورت نیاز هزینه اشتراک را پرداخت کنید.

سایت های دانلود رایگان موسیقی: Bensound

Bensound مکان مناسب دیگری برای دریافت موسیقی است. می‌توانید آهنگ‌ها را بر اساس ژانر و حالت، مانند سینماتیک، محیط، راک، هیپ هاپ و موارد دیگر فیلتر کنید. حتی می توانید موسیقی را بر اساس ساز فیلتر کنید.

به عنوان یک کاربر رایگان، شما به بیش از 80 آهنگ دارای حق چاپ دسترسی دارید. این سایت مخصوصاً اگر به دنبال موسیقی برای ویدیوهای رسانه های اجتماعی خود هستید مناسب است. فقط مطمئن شوید که انتساب را به درستی ارائه کرده اید.

Musopen

پاپ، راک و سایر ژانرهای جریان اصلی مورد علاقه شما نیستند؟ می توانید موسیقی کلاسیک را به صورت رایگان در Musopen دانلود کنید.

Musopen ضبط شده از برخی از مشهورترین موسیقیدانان تمام دوران دارد. از باخ و بتهوون گرفته تا چایکوفسکی و هلست همه چیز را خواهید یافت. می توانید بر اساس آهنگساز، ساز، نقطه و حالت جستجو کنید تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

این سایت فراتر از دانلود موسیقی است. همچنین یک منبع آنلاین برای نت موسیقی و منابع آموزشی رایگان است.

Amazon

بسیاری از مردم نمی دانند که آمازون می تواند منبعی برای دانلود رایگان موسیقی باشد. در قسمت Music by Price در فیلتر جستجو، فقط Free را انتخاب کنید تا لیستی از آهنگ های دانلود رایگان را دریافت کنید.

متأسفانه آمازون قابلیتی را که به شما امکان می داد موسیقی رایگان را بر اساس سبک فیلتر کنید حذف کرده است. به این ترتیب، شما باید هر صفحه از نتایج جستجوی آمازون را مرور کنید و خودتان این کار را انجام دهید.

برای دانلود آهنگ یا آلبوم رایگان، روی آن در نتیجه جستجو ضربه بزنید. در مرحله بعد، ماوس را روی گزینه های خرید نگه دارید و روی MP3 Music کلیک کنید، که قیمت 0.00 دلار را نشان می دهد. سپس، به سادگی خرید آمازون خود را طبق معمول بررسی کنید.

سایت های دانلود رایگان موسیقی: The Internet Archive

بایگانی اینترنت برای خیلی بیشتر از خندیدن به بدی ظاهر وب در سال 1999 مفید است. همچنین می توانید موسیقی را به صورت رایگان دانلود کنید.

بهترین قسمت سایت آرشیو موسیقی زنده است. این با مشارکت etree.org ساخته شده است و نمایش ها و کنسرت هایی از طیف وسیعی از هنرمندان برجسته را در خود دارد. همه گروه‌های این مجموعه «تجارت دوستانه» هستند، به این معنی که به طرفداران این حق را داده‌اند که آزادانه برخی از موسیقی‌های خود را با ابزارهای غیرتجاری مبادله کنند.

کتابخانه فقط موسیقی را پوشش نمی دهد. همچنین یکی از بهترین وب سایت ها برای دانلود کتاب های صوتی است. و همچنین گفتگوهای امور عمومی، نمایش های رادیویی و شعرخوانی را خواهید دید.

ReverbNation

اگر شما یک گروه نوپا هستید، ReverbNation یک سایت عالی برای فروش آنلاین موسیقی است. از آنجایی که این سایت عمدتاً گروه‌های جدید را هدف قرار می‌دهد، آهنگ‌هایی از برترین‌های نمودار فعلی پیدا نخواهید کرد. با این حال، اجازه ندهید که شما را ناامید کند.

ReverbNation کار بسیاری از گروه های برتر از جمله Alabama Shakes و Imagine Dragons را راه اندازی کرده است. این بدان معناست که شما می توانید با دانلود موسیقی از هیپ ترین هنرمندان فردا قبل از معروف شدن، باحال ترین بچه مدرسه باشید.

برای دانلود موسیقی یک هنرمند، ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت ایجاد کنید، به نمایه هنرمند بروید و روی دکمه Become A Fan ضربه بزنید. سپس نماد دانلود در کنار آهنگ های انتخاب شده در دسترس کاربران برای دانلود ظاهر می شود.

سایت های دانلود رایگان موسیقی: Last.fm

Last.fm که متعلق به Paramount Global است، یک وب سایت موسیقی بزرگ است که موسیقی شما را ردیابی می کند و آهنگ های جدید را بر اساس آن توصیه می کند. این سایت همچنین لیستی از دانلود رایگان موسیقی را ارائه می دهد. فقط روی نماد دانلود در کنار آهنگ ضربه بزنید تا آن را ذخیره کنید.

در حالی که می توانید موسیقی را به صورت رایگان دانلود کنید، بهتر است آنها را فقط برای لذت بردن خود پخش کنید زیرا سایت اعلام نکرده است که آهنگ های رایگان را می توان برای پروژه های تجاری استفاده کرد.

SoundClick

SoundClick عمدتاً دارای هنرمندان جدیدی است که به دنبال اشتراک گذاری موسیقی خود و ورود به صنعت موسیقی هستند. برای دانلود رایگان موسیقی کافی است یک حساب کاربری ایجاد کنید، یک کلمه کلیدی را در قسمت جستجو تایپ کنید و از نتایج، روی نماد دانلود آهنگ مورد نظر ضربه بزنید.

با این حال، همه آهنگ های موجود در سایت برای دانلود رایگان در دسترس نیستند. هنرمند باید هر آهنگ را به صورت موردی در دسترس قرار دهد، و برخی از آنها نیاز به پرداخت اندکی دارند.

شرایط و ضوابط SoundClick بیان می‌کند که در حالی که می‌توانید به‌طور قانونی آهنگ‌ها را برای استفاده شخصی یا آموزشی دانلود کنید، نمی‌توانید آنها را تغییر دهید یا در یک مکان عمومی پخش کنید.

سایت های دانلود رایگان موسیقی: CCTrax

CCTrax دانلود رایگان موسیقی را ارائه می دهد که توسط مجوز Creative Commons پوشش داده می شود. این متخصص در آهنگ های الکترونیکی، دوبله، تکنو و محیط است.

شما می توانید هر آهنگی را در سایت دانلود کنید و هیچ هزینه ای در هیچ کجا وجود ندارد. با این حال، باید در مورد مجوز Creative Commons مطالعه کنید. می‌توانید موسیقی را بر اساس نوع مجوز در صفحه اصلی فیلتر کنید تا آهنگ‌های فهرست حاصل بدون عواقب قانونی مورد استفاده قرار گیرند.

BeatStars

BeatStars یک بازار جهانی موسیقی برای تولیدکنندگان و هنرمندان است. علیرغم ماهیت تجاری این پلتفرم، همچنان به عنوان یک سایت دانلود رایگان و قانونی خوب موسیقی برای شنوندگان معمولی عمل می کند.

در دسته Free Beats، می‌توانید آهنگ‌ها را با برچسب‌هایی مانند هیپ هاپ، تله، روح و غیره فیلتر کنید. هنگامی که آهنگی را که دوست دارید پیدا کردید، فقط روی نماد دانلود رایگان ضربه بزنید تا فایل MP3 را در دستگاه خود دانلود کنید.

ممکن است متوجه شوید که یک قیمت در کنار نماد وجود دارد. اگر می‌خواهید از موسیقی برای ضبط آهنگ، ویدیو، اجرای عمومی یا سایر اهداف مشابه استفاده کنید، قیمت جزئیات خرید و شرایط استفاده را نشان می‌دهد.

سایت های دانلود رایگان موسیقی: ccMixter

ccMixter به شما امکان می دهد ریمیکس ها و نمونه ها را به صورت رایگان دانلود کنید. شما می‌توانید به‌صورت قانونی از موسیقی دانلود شده برای مقاصد غیرتجاری استفاده کنید تا زمانی که ذکر منبع ارائه دهید. همچنین آهنگ‌های انتخابی وجود دارد که می‌توانید از آنها به صورت تجاری با ذکر منبع استفاده کنید.

اگر فقط یک شنونده معمولی هستید، روی بخش انتخاب‌ها و آهنگ‌های داغ ویرایشگر سایت کلیک کنید تا شروع به کاوش موسیقی عالی کنید. فقط روی عنوان یک آهنگ کلیک کنید، از آن به طور کامل لذت ببرید، و اگر آن را دوست داشتید، فقط دکمه دانلود را بزنید.

دانلود قانونی موسیقی به صورت رایگان

سایت های فوق بیشتر در کمک به دانلود موسیقی از هنرمندان ناشناس و آینده به جای ستاره های فعلی تخصص دارند. این تا حد زیادی اجتناب ناپذیر است، زیرا دومی نیازی به توزیع رایگان موسیقی خود ندارد. به طور کلی، اگر سایتی دانلود رایگان آخرین آلبوم جاستین بیبر یا تیلور سویفت را ارائه دهد، احتمالاً غیرقانونی است.

اگر می‌خواهید جدیدترین آهنگ‌های اصلی را به صورت قانونی دانلود کنید، همچنان باید از خدمات پولی مانند Spotify استفاده کنید. اما اگر هدف شما کشف جواهرات توسط هنرمندان مستقل یا دریافت آهنگ های رایگان برای ویدیوهای YouTube خود است، همه این سایت ها به خوبی نیازهای موسیقی شما را برآورده می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. رضا فرهادی گفت:

    بسیار مقالات خوب و ارزشمندی در اختیار عموم قرار میدین واقعا عالی هستین موفق باشین.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT