ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

5 ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان برای مبتدیان و سازندگان محتوا

زمان مطالعه 6 دقیقه

این ویرایشگرهای ویدیوی آنلاین رایگان تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک ویدیو با ظاهر حرفه ای و بدون دانش فنی نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان را در ادامه معرفی کرده ایم.

چه در حال ایجاد محتوای ویدیویی برای رسانه‌های اجتماعی یا یک نسخه نمایشی برای کار باشید، ویرایش آن آسان‌تر از همیشه است و آن‌طور که می‌خواهید به نظر برسد. نه، شما به نرم افزار گران قیمت یا یک دوره آموزشی در مورد نحوه کار با آن نیاز ندارید.

1. ویرایشگر ویدیو Media.io (وب): ویرایشگر ساده با تبدیل خودکار متن به گفتار

Media.io یکی از ساده‌ترین رابط‌ها را برای ویرایشگر ویدیوی آنلاین دارد که آن را به انتخابی عالی برای کاربران مبتدی یا معمولی تبدیل می‌کند. حتی به شما امکان می دهد چند الگوی ویدیویی را برای کارهای رایج اضافه کنید، مانند نسخه نمایشی محصول، سرصفحه ضبط پادکست، یا یک اسلاید فراخوان برای اقدام در انتهای ویدیو.

ویرایشگر ویدیو سعی می‌کند با ایجاد بخش‌هایی برای هر نوع چیزی که در ویدیوی خود به آن نیاز دارید، آن را کم‌تر کند. در رسانه، محتوای خود را از درایو خود یا یک پیوند آنلاین آپلود خواهید کرد. همچنین می توانید مستقیماً در ویرایشگر ضبط کنید. Media.io همچنین دارای یک ویژگی زیبای تبدیل متن به گفتار است که می توانید متن را تایپ کنید و از یک ربات بخواهید آن را روی دوربین بخواند. در نسخه رایگان، این به 2000 کاراکتر یا 10 دقیقه محدود شده است.

بخش Text به شما امکان می دهد متن را در هر نقطه از صفحه اضافه کنید و دوباره می توانید از الگوهای جالب برای بهتر جلوه دادن آن استفاده کنید. Media.io می‌تواند زیرنویس‌ها را به‌طور خودکار برای ویدیوی شما ایجاد کند، یا می‌توانید آن را به صورت دستی آپلود کنید. این ویرایشگر راه‌های ساده‌ای برای افزودن عناصری مانند ایموجی‌ها، جلوه‌های انتقالی مانند محو شدن، و موسیقی و جلوه‌های صوتی بدون حق نسخه‌برداری را شامل می‌شود.

نسخه رایگان Media.io به شما امکان می دهد ویدیوهای حداکثر 30 دقیقه را با وضوح 1080p صادر کنید، اما دارای واترمارک است.

2. Oslo (وب): بدون واترمارک، ویرایشگر ویدیوی رایگان برای سازندگان محتوای آنلاین

نرم افزار پخش زنده و ضبط Streamlabs یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان به نام Oslo دارد که هر کسی می تواند از آن استفاده کند حتی اگر برنامه های Streamlabs را اجرا نکنید. این برای سازندگان محتوای آنلاین طراحی شده است، زیرا حتی شامل تنظیمات جهت گیری مختلف برای YouTube (منظره)، TikTok و YouTube Shorts (عمودی)، و اینستاگرام یا فیس بوک (مربع) است.

مانند Media.io، ویرایشگر ویدیو بخش‌هایی را برای آپلود رسانه، صداها، انتقال، متن و فیلترها جدا می‌کند. همچنین می توانید مستقیماً ویدیو، صدا یا صفحه نمایش خود را در اسلو ضبط کنید. همه تغییراتی که در ویدیو ایجاد می‌کنید می‌توانند به صورت زنده پیش‌ نمایش شوند. اسلو همچنین به شما این امکان را می دهد که با همسازان همکاری کنید، زیرا چندین کاربر می توانند قبل از اتمام پروژه ویدیو را ویرایش کنند یا نظرات خود را برای یکدیگر بگذارند.

هنگامی که برای صادر کردن آماده شدید، اگر ویدیو را پیوند دهید، می توان آن را در هارد دیسک بارگیری کرد یا مستقیماً در YouTube آپلود کرد. در طرح رایگان، اسلو هیچ واترمارکی اضافه نمی‌کند و ویدیوهای حداکثر 30 دقیقه‌ای را با وضوح 1080p صادر می‌کند. کاربران ثبت نام شده همچنین تا 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای رسانه ایجاد شده و آپلود شده شما دریافت می کنند.

3. Mastershot (وب): ویرایشگر ویدیوی رایگان مبتنی بر مرورگر برای حفظ حریم خصوصی و سرعت

Mastershot از عصبانیت یک برنامه‌نویس با ویرایشگرهای ویدیوی آنلاین که همیشه روی یک واترمارک قرار می‌گرفتند یا از شما می‌خواستند برای غلبه بر برخی محدودیت‌ها هزینه کنید، به وجود آمد. بنابراین این یکی از نادر ویرایشگرهای ویدیوی آنلاین رایگان بدون واترمارک یا هیچ محدودیتی است.

این یک ویرایشگر بسیار ساده است که ویژگی های اساسی ویرایش ویدیو را که اکثر مردم می خواهند انجام می دهد، اما انتظار ویژگی های پیشرفته را در Mastershot نداشته باشید. در اینجا چیزی است که شما دریافت خواهید کرد:

. ویدیوها را برای حذف قطعات ناخواسته کوتاه کنید

. کلیپ‌های ویدیویی، تصاویر و فایل‌های صوتی را در یک ویدیو ترکیب کنید

. صدا، متن و تصویر را به هر فایل ویدیویی اضافه کنید

. استخراج صدا از هر فایل ویدیویی

. ویدیوها را با وضوح p1080 بدون محدودیت زمانی یا واترمارک صادر کنید

Mastershot به طور کامل در مرورگر شما کار می کند، بنابراین سریعتر از بسیاری دیگر از ویرایشگرهای آنلاین است که از شما می خواهند مطالب را در سرورها آپلود کنید. و از آنجایی که این بدان معناست که داده های شما در رایانه شما باقی می مانند، برای حفظ حریم خصوصی و امنیت شما بهتر است.

4. Apps 123(وب): مجموعه آنلاین رایگان ابزارهای ویرایش ویدیو با یک کلیک

123Apps یکی از آن سایت‌های بسیار جذاب ابزارهای چند در یک است که می‌توانید به‌عنوان یک فروشگاه یک‌جا برای هر نیاز ویرایش ویدیو به آن بروید. همچنین شامل برخی از ابزارهای ویرایش صدا، ابزارهای ویرایش PDF و تبدیل فرمت است. اما در درجه اول، با ویرایش ویدیو می درخشد.

این سایت گزینه هایی با یک کلیک برای برش، ادغام، برش، چرخش، برگرداندن، تغییر اندازه، حلقه زدن یا تثبیت ویدیوها و افزودن صدا، تصویر یا متن، حذف لوگوها، تغییر حجم و تغییر سرعت ویدیو ارائه می دهد. می‌توانید ویدیوهای تا 780p را بدون واترمارک صادر و دانلود کنید. حساب رایگان حداکثر اندازه فایل 500 مگابایت و حداکثر پنج فایل در روز را امکان پذیر می کند.

جدا از سهولت استفاده از این ابزارهای ویرایش ویدیو با یک کلیک، 123Apps یک ویرایشگر ویدیوی کامل و رایگان نیز دارد. می توانید فایل ها را از طریق Dropbox، Google Drive، URL یا از هارد دیسک خود آپلود کنید. این به اندازه برخی از ویدیوهای دیگر در این لیست پر از ویژگی نیست، بنابراین ما همچنان 123Apps را برای نیازهای ویرایش ویدیو با یک کلیک که اغلب دارید توصیه می کنیم.

5. Runway (وب): ابزارهای ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی مانند حذف اشیا و ایجاد حرکت آهسته

Runway از ترفندهای یادگیری ماشینی در برنامه ویرایش ویدیو و تصویر آنلاین خود استفاده می کند تا مجموعه ای از ابزارهای جالب را در اختیار شما قرار دهد که به راحتی در جای دیگری پیدا نخواهید کرد. در حالی که هنوز نمی تواند به طور جادویی از متن فیلم ایجاد کند، ویژگی های موجود به طور جدی چشمگیر هستند. در اینجا کارهایی که می توانید با Runway انجام دهید آورده شده است:

. افراد یا اشیا را از هر ویدیویی حذف کنید

. پس‌زمینه ویدیو را به‌طور خودکار حذف، جایگزین یا محو کنید

. پس زمینه ویدیو را به پس زمینه سبز تبدیل کنید

. ردیابی خودکار حرکت برای ردیابی حرکات هر جسم در یک ویدیو

. تنها با متن به ویدیو خود درجه بندی رنگ دهید

. یک ویدیو را به حرکت آهسته صاف تبدیل کنید

. تار شدن خودکار چهره ها در ویدیوها

. لحظات ناخواسته هوای مرده یا سکوت را حذف کنید

. حذف نویز پس زمینه

. به طور خودکار زیرنویس محتوای گفتاری ایجاد کنید

. آلفا مات را برای اصلاح دقیق صادر کنید

. استخراج اطلاعات عمق از هر ویدئو

. افکت بوکه را روی هر ویدیویی اعمال کنید

در نسخه رایگان Runway، می توانید تا هشت ثانیه ویدیو تولید کنید و روی سه پروژه ویدیویی با حداکثر دارایی 5 گیگابایت کار کنید. شما می توانید ویدیوها را با وضوح 720p صادر کنید.

نوک کوه یخ

هیچ “بهترین ویرایشگر ویدئوی آنلاین” در میان این موارد وجود ندارد و بستگی به این دارد که هنگام برآورده کردن نیازهای خود، از کدام یک استفاده کنید. بعلاوه، این کل لیست ویرایشگرهای موجود نیز نیست. اگر چیزی باشد، این نوک کوه یخ است. چندین گزینه دیگر وجود دارد، و ما یک وب سایت عالی پیدا کردیم که می توانید آنها را بررسی کنید.

Make Videos Online تمام ویرایشگرهای ویدیوی آنلاین مختلف را فهرست می‌کند و راه‌هایی برای فیلتر کردن آن‌ها به همراه نگاهی سریع به محدودیت‌ها و پیشنهادات آنها ارائه می‌دهد. می‌توانید با ویژگی‌هایی مانند عدم وجود واترمارک، وضوح صادرات، طول یا ظرفیت ذخیره‌سازی فیلتر کنید. آن را بررسی کنید، فقط ممکن است برنامه ای بهتر از برنامه هایی که در اینجا ذکر شده است برای خود پیدا کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT