ویژگی Twitch

8 ویژگی Twitch که هر کاربر باید بداند

زمان مطالعه 7 دقیقه

استریمینگ زنده به یک رسانه همه کاره برای سرگرمی تبدیل شده است. این تا حد زیادی به لطف ویژگی‌هایی است که پلتفرم‌های محبوبی مانند Twitch ارائه می‌کنند که تجربه تماشای شما را افزایش می‌دهد. 8 ویژگی Twitch را در ادامه بخوانید.

اما تجربه به همین جا ختم نمی‌شود – زیرا کارهای خاصی وجود دارد که می‌توانید برای تسهیل تعامل مناسب انجام دهید.

برای این منظور، در اینجا برخی از فعالیت‌هایی که می‌توانید در آن شرکت کنید و ویژگی‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ارتقای تجربه Twitch خود استفاده کنید.

1. از بیت ها برای پشتیبانی از استریمرهای مورد علاقه خود استفاده کنید

آیا تا به حال احساس می کنید که می خواهید از خالق مورد علاقه خود حمایت کنید اما باید بفهمید که چگونه؟ خوب، Twitch Bits به بینندگان راهی می دهد تا با اهدای ارز ویژه ای که می توانید با پیام های منحصر به فرد همراه با ایموت های متحرک ارسال کنید، از هر پخش کننده ای حمایت کنند. به این کار تشویق می گویند، و نتیجه ممکن است بسته به سازنده ای که تماشا می کنید متفاوت باشد.

اولین قدم خرید بیت است. می‌توانید این کار را با دسترسی به منوی بیت‌های خرید در صفحه اصلی Twitch و دنبال کردن دستورالعمل‌های روی صفحه انجام دهید. هنگامی که مقدار مورد نیاز خود را دریافت کردید، هر جریانی را که می خواهید باز کنید، و زمانی که می خواهید تشویق کنید، روی نماد Bits کلیک کنید، و منوی کوچکتری باز می شود که تمام Cheermotes هایی را که می توانید استفاده کنید و قیمت آنها را نشان می دهد.

چهار Cheermote استاندارد وجود دارد: به ترتیب 100، 1000، 5000 و 10000 بیت. با این حال، برخی از شکلک های Twitch متحرک نیز می توانند به عنوان Cheermotes استفاده شوند، زمانی که برای استفاده از آنها بیت پرداخت می کنید.

2. از Twitch’s Hype Chat استفاده کنید

ویژگی Twitch

ویژگی Twitch

ویژگی Hype Chat Twitch راهی عالی برای بینندگان است تا مطمئن شوند استریمر‌های مورد علاقه‌شان پیام‌هایشان را می‌بینند. Hype Chat یک پیام را در بالای چت استریم پین می کند، مانند یک پیام برجسته. به این ترتیب، بهترین شانس را برای توجه به یک پیام با قیمت ارائه می دهد.

Hype Chat دارای 10 لایه است که هر کدام با قیمت متفاوتی ارائه می شوند. کمترین مبلغی که می توانید برای Hype Chat بپردازید 1 دلار است و برای یک پیام تا 500 دلار می رسد. Hype Chat یک راه عالی برای حمایت از سازندگان محتوای مورد علاقه شما و جلب توجه آنها به شما است. حتی بهتر از آن، آنها 70 درصد از پولی را که برای ارسال پیام خرج می‌کنند، در صورتی که شریک توییچ هستند، نگه می‌دارند.

همچنین شایان ذکر است که پیام Hype Chat که برای آن پرداخت می‌کنید، بسته به سطح انتخابی شما، مدت‌های متفاوتی باقی خواهد ماند. یک پیام ردیف یک به مدت 30 ثانیه پین ​​می شود، در حالی که پیام ردیف 10 به مدت پنج ساعت قابل توجه باقی می ماند.

پس‌زمینه پیام نیز به تمایز ردیف پیام کمک می‌کند. پیام های ردیف یک پس زمینه خاکستری دارند و قابل توجه بودن با هر سطح تغییر می کند. به عنوان مثال، پیام های ردیف 10 یک پس زمینه متحرک صورتی/بنفش/قرمز روشن نمایش می دهند.

3. از Twitch Drops برای دریافت امتیازات انحصاری استفاده کنید

ویژگی Twitch

ویژگی Twitch

تماشای سازندگان مورد علاقه‌تان در انجام کاری که دوست دارند می‌تواند برای دو طرف مفید باشد. این به لطف سیستم Twitch Drops امکان پذیر است. اما Twitch Drops چیست و چگونه آنها را به دست می آورید؟

سیستم Twitch Drops و Rewards به بینندگان این امکان را می دهد که در برخی از بازی های مورد علاقه خود به سمت آیتم های منحصر به فرد پیشرفت کنند. این جوایز را با زمان تماشا به دست می آورید و این دوره بسته به کمپین متفاوت است.

خوشبختانه، بازی‌ها در ژانرها و فرنچایزهای مختلف، افت Twitch را پشتیبانی کرده و به طور فعال تسهیل می‌کنند. این کاهش‌ها می‌تواند از چیزی به اندازه یک ماده آرایشی در MMORPG مورد علاقه‌تان تا چیزی به‌عنوان پیشگامانه مانند دسترسی کامل به یک بازی که هنوز در نسخه بتا بسته است، متغیر باشد.

به خاطر داشته باشید که می‌توانید در تب «همه کمپین‌ها» در صفحه «قطعات و پاداش‌ها» در Twitch، افت‌های موجود را ردیابی کنید. توسعه دهندگان مورد علاقه شما نیز هر کمپینی را زودتر از موعد تبلیغ می کنند. بنابراین، احتمالاً در مورد آن می‌دانید و قبل از اینکه قطره‌ها در دسترس باشند، خود را آماده کنید.

4. با امتیازهای کانال در توییچ کمی سرگرم شوید

نقاط کانال Twitch یکی دیگر از ویژگی های اکوسیستم استریم در Twitch است. با هیاهویی که پیرامون این ویژگی وجود دارد، بسیاری از کاربران اغلب به این فکر می کنند که نقاط کانال Twitch چیست و چگونه می توانند در این تجربه شرکت کنند. نقاط کانال سیستم دیگری است که برای پاداش تماشای مداوم طراحی شده است.

می‌توانید با هماهنگ کردن هر سازنده‌ای پس از پخش زنده، امتیاز کانال کسب کنید. هر کانال سیستم امتیاز کانال منحصر به فرد خود را دارد. معمولاً می‌توانید آنها را با تماشا کردن، مشترک شدن، شرکت در حملات Twitch و جمع‌آوری پاداش‌هایی که در جریان پخش ظاهر می‌شوند، به دست آورید.

بسیاری از سازندگان همچنین در بخش جوایز و چالش‌های استریم خود مشوق‌هایی را برای شما در نظر می‌گیرند تا امتیاز کانال خود را خرج کنید. اگر در دسترس باشد، حتی ممکن است بتوانید با امتیاز کافی کانال، ناظر شوید یا وضعیت VIP را در جریان دریافت کنید.

همچنین به مراقبت از رویدادهای منحصر به فردی که ممکن است در جریان اتفاق بیفتد کمک می کند. برای مثال، می‌توانید در پیش‌بینی‌ها شرکت کنید، که به شما امکان می‌دهد امتیاز کانال خود را در مقابل سایر بینندگان شرط بندی کنید. برای مثال، می‌تواند یک مسابقه بین دو تیم باشد و بینندگان باید تیم برنده را پیش‌بینی کنند و امتیاز کانال را روی آن به اشتراک بگذارند.

5. پیام های خود را با احساسات جهانی و خالق متمایز کنید

احساسات بخش بزرگی از فرهنگ Twitch هستند، هر یک از آنها هر زمان که مورد استفاده قرار می گیرند، چیز متفاوتی را به شما منتقل می کنند. دو نوع متمایز از Twitch Emotes وجود دارد. اول، Global Emotes بخشی از سیستم Twitch است و هر کسی می تواند از آنها استفاده کند. صدها مورد از آنها وجود دارد، و پیدا کردن دقیق موردی که می خواهید استفاده کنید ممکن است دشوار باشد.

در طرف دیگر طیف، ما Creator Emotes را داریم. اینها آیکون های ثابت و متحرک منحصر به فردی هستند که پخش کننده های Twitch ایجاد کرده اند. کاربران وقتی پخش کننده را دنبال می کنند یا مشترک آن هستند، به این نمادها – معمولاً به عنوان یک امتیاز – دسترسی پیدا می کنند.

بینندگان همچنین به دو مجموعه از احساسات دسترسی دارند. شما فقط باید یک سازنده را دنبال کنید تا از احساسات دنبال کننده سفارشی او استفاده کنید، که معمولاً فقط در چت پخش کننده مرتبط قابل استفاده است. از سوی دیگر، برای دسترسی به احساسات مشترک، باید مشترک شوید. جنبه مثبت؟ می‌توانید از احساسات مشترک در چت‌های دیگر نیز استفاده کنید.

6. از ویژگی Prime Gaming Twitch استفاده کنید

Prime Gaming یک افزونه خدمات ماهانه Twitch Prime است – که در حال حاضر یکی از مزایای مشترک آمازون پرایم بودن است – اما می توان آن را به طور جداگانه نیز خریداری کرد. به مشترکین جوایز مختلفی در عناوین مختلف بازی اعطا می کند. همچنین می تواند به مشترکین امکان دسترسی رایگان به برخی بازی ها را بدهد.

به کاربران پرایم گیمینگ ماهیانه یک اشتراک رایگان کانال Twitch داده می شود که می توانند در صورت تمایل از آن برای مشترک شدن با سازنده انتخابی خود استفاده کنند. این اشتراک رایگان Twitch به کاربران مانند یک اشتراک معمولی پاداش می دهد. به این ترتیب، می‌توانید به محتوای کانال انحصاری مشترک مانند احساسات، نقش‌های منحصربه‌فرد و مشاهده بدون آگهی دسترسی داشته باشید.

7. استریمینگ مورد علاقه بعدی خود را با مرورگر دسته بندی Twitch پیدا کنید

ویژگی Twitch

ویژگی Twitch

تب Categories در Twitch به راحتی استریم زنده را بر اساس بازی انجام شده سازماندهی می کند. هنگامی که یک دسته را انتخاب می‌کنید، جریان‌های مرتبط با بیننده‌های بیشتر در بالای فهرست قرار می‌گیرند و با اسکرول کردن به پایین تعداد بینندگان کمتر می‌شود.

همچنین بخش دومی در اینجا وجود دارد که به سادگی استریم های زنده را بدون توجه به دسته بندی آنها نمایش می دهد. جدا کردن جریانی که در این بخش توجه شما را به خود جلب می کند بسیار سخت تر است، اما می توانید از بین مجموعه وسیع تری از سازندگان انتخاب کنید.

دسته بندی ها به بازی های ویدیویی محدود نمی شوند. همچنین استریم‌های In Real Life (IRL) با زیرمجموعه‌هایی مانند رویدادهای ویژه، فقط چت، تناسب اندام و سلامت، سیاست و موارد دیگر دارید. به طور کلی، دسته IRL برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند با رویدادهای زندگی واقعی در ارتباط باشند و ترجیح می‌دهند سازندگان مورد علاقه‌شان را در دوربین تماشا کنند.

8. از Squad Streaming برای تماشای چندین استریم استفاده کنید

Squad Streaming رسانه ای را برای همکاری در اختیار سازندگان قرار می دهد. این ویژگی برای سازندگانی که دوستانشان در یک فضا هستند و می‌خواهند رویدادی را در استریم‌های متعدد هاست کنند، عالی است. در اینجا چیزی است که هنگام تنظیم یک جریان تیمی با آن مواجه خواهید شد.

رابط Twitch به بینندگان هشدار می دهد که در حال تماشای Squad Stream هستند. همچنین به کاربران پیوندی به جریان‌های مرتبط ارائه می‌شود تا در صورت تمایل به راحتی کلیک کرده و دیدگاه متفاوتی را بررسی کنند.

Squad Streaming در یک زمان به چهار پنجره محدود می شود. با این حال، این یک راه عالی برای سازندگان است تا دیدگاه همه را به طور همزمان نشان دهند. به علاوه، زمانی که می‌خواهید دیدگاه‌ها را تغییر دهید، بسیار ساده‌تر از پیمایش از یک جریان به جریان دیگر است.

بیشترین بهره را از تجربه Twitch خود ببرید

در ارزش اسمی، Twitch یک پلتفرم برای خلاقان است تا آنها را به نمایش بگذارند و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. اما خیلی عمیق تر از این حرف هاست. همانطور که در گزینه های بالا مشهود است، می توانید به طور فعال در یک استریم زنده شرکت کنید و از راه های زیادی از آن سود ببرید.

در نهایت، درک این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا هنگام پیمایش در انتخاب محتوای گسترده Twitch، در جستجوی پاسخ‌ها نباشید. ویژگی‌های بالا ممکن است دلهره‌آور به نظر برسند، اما وقتی به توییچ شیرجه بزنید و نحوه استفاده از آن را بیاموزید، همه آنها منطقی خواهند بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT