پامپ 94 درصدی میم کوین ماروین

پامپ 94 درصدی میم کوین ماروین

زمان مطالعه 2 دقیقه

باز هم حاشیه سازی ایلان ماسک و توییت هایش بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار داد. ایلان ماسک برای تولد سگ خود توییتی منتشر کرد که منجر به پامپ 94 درصدی قیمت یک میم کوین شد! در این پست به بررسی پامپ 94 درصدی میم کوین ماروین می پردازیم.

پامپ 94 درصدی میم کوین ماروین

ایلان ماسک، سرمایه دار مشهور حوزه فناوری و صاحب پلتفرم ایکس (توییتر سابق)، پستی را از جشن تولد سگ خود، منتشر کرده است. او به جز این سگ یک سگ از نژاد شیبا اینو به نام فلوکی دارد، اما امروز ایلان ماسک یک عکس زیبا از ماروین منتشر کرد. همانطور که فلوکی از میم کوین های شیبا اینو (SHIB) و فلوکی (FLOKI) الهام گرفته است، ماروین پایه و اساس چندین سکه میم کوین جدید شده است:

  • ماروین اینو
  • ایلان ماروین
  • فلوکی ماروین

به نظر میرسد که سازندگان این میم کوین ها میخواهند از نام سگ خانگی ایلان ماسک برای کسب سود استفاده کنند چیزی که بار ها در بازار شاهد آن بودیم.

پامپ 94 درصدی میم کوین ماروین

پامپ 94 درصدی میم کوین ماروین

این توییت جشن تولد جنجالی قیمت ارز ماروین اینو را نزدیک به 94 درصد افزایش داد و به آن اجازه داد به سطح 0.0000014 دلار برسد. این قیمت فاصله کمی با قیمت شیبا اینو دومین میم کوین محبوب بازار دارد!

ارز MARVIN جایگاه 2,375 را در وب سایت کوین مارکت کپ دارد و در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات آن حدود 74 هزار درصد افزایش پیدا کرده است.

پامپ 94 درصدی میم کوین ماروین

پامپ 94 درصدی میم کوین ماروین

در اوایل سال جاری، پس از اینکه ماسک در توییت‌های خود به ارزهای دیگر اشاره کرد، چندین ارز دیگر مبتنی بر هوش مصنوعی با رشد انفجاری واکنش نشان دادند. یکی از این میم کوین ها، ارز میلادی (LADYS) بود که در آن زمان 12056 درصد افزایش یافت. پس از آن، توسط چندین صرافی بزرگ رمزنگاری، از جمله Crypto.com، لیست شد.

به همین دلیل این بار هم جامعه کریپتو مشتاقانه به توییت ماسک پاسخ داد و تولد سگ او ماروین را تبریک گفت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT