پرداخت در بازی آنلاین

پرداخت در بازی آنلاین

زمان مطالعه 2 دقیقه

حقیقت این است که اینترنت، دنیا را یکبار برای همیشه تغییر داده است. ما هرگز مثل قبل نخواهیم بود. آبگوشت بزباش بلد نیستی بپزی؟ مشکلی نیست! راهنماهای آنلاین آشپزی برای ارائه بهترین دستور غذا با یکدیگر رقابت می‌کنند. به دنبال کار هستید؟ شما حتی فکر نمی‌کنید که یک روزنامه بخرید، زیرا همه آگهی های استخدام درست روبروی دیدگان مبارک شماست. همه زندگی روزمره ما آنجاست: ما کار می‌کنیم، پول در می‌آوریم، تفریح می‌کنیم، موسیقی گوش می‌دهیم و بازی می‌کنیم… بله، ما بازی می‌کنیم! آمار می‌گوید که امروزه حتی افراد بالای 50 سال 23 درصد از کل گیمرها را تشکیل می‌دهند چه رسد به کسانی که بسیار جوان تر هستند.

درآمد صنعت بازی های ویدیویی به طور مداوم رشد می‌کند و این بازار احتمالاً پویاترین بازار است. پیش بینی می‌شود تا سال 2020 بیش از 90 میلیارد دلار ارزش داشته باشد و تعداد گیمرها تا سال 2023 به 821.4 میلیون نفر برسد.

این بدان معنا نیست که شما باید از همان ابتدا پرداخت کنید. بازی های رایگان زیادی وجود دارد که در آنها به راحتی و با اشتیاق درگیر می‌شوید، اما مراقب باشید: اسکین ها، قهرمانان جدید، سطوح اضافی و چیزهای خوب و زیبا اغلب هزینه دارند. آیا می‌توانیم جلوی شل شدن جیبمان را بگیریم؟ اینطور فکر نکنید – ما به تفریح ​​بیشتری نیاز داریم و سرگرمی به پول بیشتری نیاز دارد. نه تنها پول درون بازی، بلکه پول نقد واقعی. اکثر بازی های آنلاین با کارت های پرداخت کار می‌کنند و حین استفاده از آنها با مشکل روبرو نخواهید شد. اگر صاحب کارت اعتباری یا نقدی نباشید چه؟ اگر سن گیمر اجازه ندهد کارت بانکی بگیرید چه؟

هنوز گزینه های دیگری وجود دارد و کارت های پیش پرداخت از جمله کارت هایی هستند که پاداش ها و امتیازات ویژه بازی را ارائه می‌کنند.

در کشورهایی مانند ایالات متحده، کارت های پیش پرداخت کانادا اغلب در نزدیکترین فروشگاه های زنجیره ای فروخته می‌شوند و شما فقط باید مقدار پول مورد نظر خود را انتخاب کنید (که گاهی اوقات روی کارت شما چاپ می‌شود). باقی کارها ساده است: شما آن را فعال می‌کنید، سپس یک کد دسترسی دریافت می‌کنید که ممکن است روی کارت یا روی رسید باشد، کارت خود را به حساب بازی خود اضافه می‌کنید و تمام! امروزه شناخته شده ترین و گسترده ترین بازی ها کارت های پیش پرداخت فیزیکی خود را در اختیار خرده‌فروشان قرار می‌دهند، اگرچه چنین روشی چندان گسترش نیافته است.

خبر خوب دیگر این است که ابزارهای پرداخت قدرتمند جدیدی به وجود آمده است. کارت های پیش پرداخت مجازی که می‌توانید فوراً به صورت آنلاین آنها را بخرید و هر طور که می‌خواهید از آنها استفاده کنید. اما برخی از این کارت ها محدودیت های مختلفی دارند و در سراسر جهان قابل دسترسی نیستند. انواع مختلفی از کارت های اعتباری مجازی وجود دارد که شما ارزش مورد نظر را انتخاب کرده و به روش های مختلف از جمله ارزهای دیجیتال به راحتی پرداخت کنید. با انجام این کار، از ناشناس بودن کامل خرید و استفاده (نام مستعار، پشتیبانی AVS)، قانونی، راحتی و پشتیبانی مشتری لذت می‌برید.

بنابراین، سرگرمی شما هر چه که باشد، هر کجا که هستید و مهم نیست که چقدر پول برای شادی خود خرج کنید، دنیای گیمینگ همیشه در تلاش است تا بیشترین لذت و سرگرمی را به شما ارائه دهد. شما برای پرداخت وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT