ابزار بازخورد مشتریان

26 ابزار بازخورد مشتریان برای سال 2024

زمان مطالعه 14 دقیقه

بازخورد مشتری کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که محصولات یا خدمات شما مشکلی را حل می کند، نیازی را برآورده می کند یا چیزی را ارائه می دهد که واقعاً مصرف کنندگان می خواهند. خوشبختانه، ابزارهای بازخورد مشتری برای کمک به ارائه بینشی در مورد آنچه که واقعاً مشتریان فکر می کنند در دسترس هستند.

در حالی که می‌توان به سادگی نظرسنجی‌های ایمیلی را برای مشتریان ارسال کرد یا درخواست بررسی کرد، ایجاد یک استراتژی اختصاصی برای جمع‌آوری بینش مشتری مؤثرتر است. بهترین گزینه های ابزار بازخورد مشتری به شما امکان می دهد این کار را یکپارچه انجام دهید.

بهترین پلتفرم های بازخورد مشتری

جمع آوری بازخورد مشتریان راهی عالی برای اطمینان از اینکه درک واضحی از نحوه تجربه مصرف کنندگان کسب و کار شما دارید. بهترین گزینه های ابزار بازخورد مشتری دارای ویژگی هایی است که شما را قادر می سازد این کار را انجام دهید. بیایید گزینه های شما را برای پلتفرم هایی که به برند شما در جمع آوری بازخورد مشتریان کمک می کند، بررسی کنیم.

پلت فرم بازخورد مشتری HubSpot

پلت فرم بازخورد مشتری HubSpot به شما امکان می دهد نظرسنجی ها را ایجاد و سفارشی کنید تا بتوانید بازخورد مشتریان خود را در مورد نحوه عملکرد کسب و کار خود جمع آوری کنید. انواع مختلفی از نظرسنجی ها وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، از جمله امتیاز خالص پروموتر (NPS)، رضایت مشتری (CSAT) و امتیاز تلاش مشتری (CES) – که همه به شما کمک می کنند وفاداری مشتری را اندازه گیری کنید.

بهترین برای: کمک به شما در درک اینکه مشتریانتان در مورد کسب و کار شما چه فکری می کنند. هنگامی که ایده ای در مورد رضایت مشتری دارید، می توانید راه هایی برای خوشحال کردن بیشتر آنها بیابید.

ویژگی‌های قابل توجه پلت فرم بازخورد مشتری HubSpot: طیف گسترده‌ای از انواع سؤال، قالب‌های قابل تنظیم، و داشبوردهای بازخورد داخلی وجود دارد که بینش‌هایی را درباره نظرات مشتریان شما در مورد کسب‌وکارتان جمع‌آوری می‌کند. بنابراین، چه سال‌ها تجربه با ابزارهای بازخورد مشتری داشته باشید و چه به تازگی شروع به کار کرده باشید، یک تجربه بی‌نظیر خواهید داشت.

آنچه ما دوست داریم: می توانید نظرسنجی های خود را از طریق پیوند وب یا ایمیل به اشتراک بگذارید، داده های مشتری را در زمان واقعی جمع آوری کنید، و این اطلاعات بینش را با تیم خود به اشتراک بگذارید. در نهایت، انجام این کار به شما کمک می کند تا روابط عمیق تری با مشتریان خود برقرار کنید و حفظ مشتری را بهبود بخشید.

هوتجار

Hotjar این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند که از نحوه رفتار کاربران در وب‌سایت خود مطلع شوند. این امر توسط نقشه های حرارتی، ضبط ها و بررسی ها امکان پذیر می شود.

بهترین برای: کشف اینکه کدام بخش از وب سایت شما بیشترین توجه را به خود جلب می کند و به سایت شما از چشم مخاطب ایده آل خود نگاه می کند.

ویژگی های قابل توجه Hotjar: نقشه های حرارتی Hotjar به شما نشان می دهد که کاربران بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند، روی کدام دکمه ها کلیک می کنند و از چه چیزی در سایت شما اجتناب می کنند.

آنچه ما دوست داریم: Hotjar علاوه بر ارائه بازخورد عالی، با GDPR و CCPA نیز سازگار است.

بازخورد

Feedbackify به شما بازخورد بلادرنگ از بازدیدکنندگان وب سایت شما می دهد و داده های نامحدودی را فقط با 19 دلار در ماه ارائه می دهد. همچنین یک نسخه آزمایشی رایگان وجود دارد تا بتوانید قبل از انجام تعهد، نحوه عملکرد Feedbackify را مشاهده کنید.

بهترین برای: در اسرع وقت تلاش‌های جمع‌آوری بازخورد مشتریان خود را آغاز کنید. با یک فرآیند ثبت نام 30 ثانیه ای و یکپارچه سازی 5 دقیقه ای، شما در کمترین زمان راه اندازی می شوید.

ویژگی های قابل توجه Feedbackify: گرفتن بازخورد مداوم به این معنی است که شما همیشه به آنچه مصرف کنندگان می خواهند گوش می دهید – و می توانید به سرعت تغییراتی ایجاد کنید.

آنچه ما دوست داریم: Feedbackify به شما امکان می دهد به راحتی ایده ها و پیشنهادات خود را از با ارزش ترین دارایی خود جمع آوری کنید: مشتریان.

کوالارو

Qualaroo تجزیه و تحلیل را یک قدم جلوتر می برد. این پلتفرم به جای اینکه به شما بگوید کاربران در حال انجام چه کاری هستند، دلیل آن را به شما می گوید. علاوه بر این، از قدرت هوش مصنوعی برای ارائه تجزیه و تحلیل و گزارش استفاده می کند.

بهترین برای: به دست آوردن درک بیشتر از چرایی رفتار مشتریان شما و آنچه می توانید برای بهبود تجربه آنها انجام دهید.

ویژگی‌های قابل‌توجه Qualaroo: از وب‌سایت، برنامه، محصول، و بازخورد UX گرفته تا نظرسنجی‌های خروج و «تکان‌های» Qualaroo، شما برای کمک به مشتریان در هر مرحله از سفر خریدشان مجهز هستید.

آنچه ما دوست داریم: Qualaroo یک راه حل سبک وزن است که عملکرد صفحه شما را مختل نمی کند.

تریبون

Podium یک پلتفرم همه کاره است که به شما کمک می کند تجارت خود را توسعه دهید، ارتباطات بهتری را ارائه دهید و فرآیندهای پرداخت را یکپارچه کنید. مانند Qualaroo، Podium نیز مجهز به هوش مصنوعی است.

بهترین برای: ایجاد یک تجربه مشتری بدون درز و دریافت بازخورد در مورد تمام جنبه های سفر مشتری.

ویژگی‌های قابل‌توجه Podium: Podium به کاربران اجازه می‌دهد تا نظر خود را بنویسند – شرکت‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند که حجم بررسی فعلی خود را در 60 روز یا کمتر دو برابر کنند.

آنچه ما دوست داریم: این پلتفرم نه تنها دسترسی به بازخورد مشتری را افزایش می دهد، بلکه به بهبود نرخ پاسخ برای ایجاد بسته شدن فروش کمک می کند.

Zonka Feedback

Zonka Feedback به شما امکان می‌دهد نظرسنجی‌ها را از طریق ایمیل، پیامک، در وب‌سایت، درون برنامه/محصول، کدهای QR و کیوسک‌های نظرسنجی از طریق برنامه نظرسنجی ایجاد و ارسال کنید. ایجاد نظرسنجی برای سنجش رضایت مشتری و اولویت‌بندی بهبود تجربه بر اساس بازخورد. می‌توانید بازخورد Zonka را با HubSpot ادغام کنید و تمام داده‌های نظرسنجی، امتیازات و پاسخ‌های خود را در کنار مخاطبین HubSpot خود همگام کنید.

بازخورد Zonka برای موارد زیر عالی است:

گرفتن بازخورد مشتری و ارائه بینش عملی از طریق معیارهای مختلف CX مانند CSAT، NPS، CES و موارد دیگر.

ویژگی های قابل توجه Zonka Feedback:

توزیع نظرسنجی چند کانالی و مجموعه بازخورد برای گرفتن بازخورد مشتری در هر نقطه تماس در سفر مشتری.

آنچه در مورد Formstack دوست داریم:

علاوه بر طرح رایگان، چندین طرح پولی را ارائه می دهد که هر نیاز تجاری را برآورده می کند.

Cany

Canny طراحی شده است تا به کسب و کارها کمک کند تا محصولات بهتری را با در نظر گرفتن بازخورد مشتری بسازند – و مهمتر از آن، همه در یک مکان. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این است که Canny با محصولاتی که از قبل در گردش کار خود دارید، مانند Slack، Jira، GitHub و غیره، یکپارچه می شود.

بهترین برای: سازماندهی بازخورد مشتری برای ایجاد پایگاه داده ای از بینش عملی.

ویژگی‌های قابل‌توجه Canny: Canny به شما امکان می‌دهد با نقشه راه محصول مبتنی بر داده، ببینید کاربران چه چیزی را درخواست می‌کنند و ویژگی‌های جدید را اولویت‌بندی کنید.

آنچه ما دوست داریم: Canny به شما امکان می دهد بازخورد مشتریان و اعضای تیم را به طور یکسان جمع آوری کنید تا به شما در درک آنچه در هر دو طرف معادله فروش اتفاق می افتد کمک کند.

ووتریک

Wootric یک پلتفرم تجربه مشتری است که از ریز نظرسنجی های تک سوالی برای کمک به تعیین رضایت مشتری از برند خود استفاده می کند. می‌توانید این نظرسنجی‌ها را در حساس‌ترین نقاط تماس راه‌اندازی کنید تا بازخوردی را دریافت کنید که برای شما ارزشمند است و ارائه آن برای مشتریانتان آسان است. این یک برد-برد است.

بهترین برای: کمک به تیم های فروش برای نظارت بر مشتریان، فروش مواد افزودنی و اطمینان از رضایت مشتری پس از خرید محصول.

ویژگی های قابل توجه Wootric: Wootric به شما امکان می دهد از طریق ایمیل، برنامه های وب و موبایل، پیامک و چت بازخورد جمع آوری کنید. همچنین نظرسنجی‌های NPS، CSAT، و CES، گزینه‌های زبانی متعدد و یک پلتفرم تحلیلی وجود دارد که به شما در ارزیابی داده‌های مشتری کمک می‌کند.

آنچه ما دوست داریم: این ابزارها را می توان به راحتی و به سرعت نصب کرد. و پس از جمع‌آوری، همه بازخوردها به داشبورد زنده شما می‌رود تا آن را مرور کنید.

پندو

Pendo ابزاری برای بازخورد مشتریان است که می‌توانید از آن برای ایجاد توضیحات درون‌برنامه‌ای برای معرفی ویژگی‌های موجود به مشتریان جدید استفاده کنید. این برنامه همچنین دارای یک ویژگی تجزیه و تحلیل احساسات است که به شما کمک می کند درک کنید که مشتریان شما در مورد محصولات و خدمات شما چه احساسی دارند.

بهترین برای: بهبود ورود کاربر، ذخیره بازخورد کاربر، و تولید گزارش‌های داده‌ای که می‌توانید از آنها برای تعیین اینکه کجا برتر هستید، کجا می‌توانید پیشرفت کنید و کدام ویژگی محصول درآمد شما را افزایش می‌دهد استفاده کنید.

ویژگی‌های قابل توجه Pendo: تقسیم‌بندی مشتری، گزارش‌ها و قالب‌های قابل تنظیم، تجسم داده‌ها، ردیابی تبدیل، و ادغام شخص ثالث با ابزارهایی مانند Calendly، Figma و TrustRadius، همگی Pendo را متمایز می‌کنند.

آنچه ما دوست داریم: به جای ارسال نظرسنجی آنلاین برای مشتریان خود، Pendo به شما اجازه می دهد تا NPS، نظرسنجی و آزمون ها را مستقیماً از طریق برنامه تلفن همراه خود برای آنها ارسال کنید – که نرخ پاسخ را افزایش می دهد.

بهترین ابزارهای نظرسنجی

یکی از ابزارهای مورد علاقه ما برای بازخورد مشتریان، نظرسنجی است. با استفاده از نظرسنجی‌ها، می‌توانید بینش‌های سریع و کوچکی در مورد اینکه مشتریانتان در مورد محصول، خدمات یا شرکت شما در کل چه فکر می‌کنند، به دست آورید. در اینجا ابزارهای نظرسنجی است که ما توصیه می کنیم.

HubSpot’s Form Maker

HubSpot’s Form Maker ابزاری رایگان است که به کسب و کارها اجازه می دهد انواع فرم های وب را ایجاد کنند. صرف نظر از اینکه به یک فرم ثبت نام ساده یا یک نظرسنجی مشتری بسیار شخصی نیاز دارید، می توانید به سرعت آن را با HubSpot بسازید. در حالی که Form Maker عمدتا به عنوان ابزار تولید سرنخ استفاده می‌شود، می‌توانید از آن برای ایجاد فرم‌هایی استفاده کنید که اطلاعات سرنخ را به نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یا پلتفرم مدیریت سرنخ هدایت می‌کند.

بهترین برای: ایجاد انواع مختلف فرم های وب شخصی سازی شده (مستقل، جاسازی شده، پاپ آپ و جمع آوری شده) برای جمع آوری داده های مشتری مورد نیاز برای ارائه بهترین تجربه کاربری.

ویژگی‌های قابل توجه HubSpot’s Form Maker: قالب‌های فرم کشیدن و رها کردن، تقسیم‌بندی خودکار مشتری، فیلدهای سفارشی و ردیابی سرنخ.

آنچه ما دوست داریم: با استفاده از این ابزار، شما نیازی به توسعه دهنده ندارید تا فرمی را در وب سایت خود جاسازی کند. شما می توانید این کار را خودتان با کپی و چسباندن کد نصب فرم در وب سایت خود انجام دهید. ناگفته نماند که می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید.

SurveyMonkey

SurveyMonkey به کسب و کار شما اجازه می دهد تا نظرسنجی هایی را برای کشف آنچه که مشتریان شما فکر می کنند و تجزیه و تحلیل نتایج ایجاد کرده و ارسال کند. طرح اصلی این ابزار رایگان است و به شما امکان می دهد نظرسنجی های نامحدود با حداکثر 10 سوال ارسال کنید (البته محدودیت های پاسخ اعمال می شود). اگر هیچ محدودیتی نمی خواهید و به تجزیه و تحلیل نیز علاقه مند هستید، یک طرح پولی در نظر بگیرید.

بهترین برای: ایجاد نظرسنجی هایی که توجه مشتری را جلب کرده و آنها را تشویق به ارائه بازخورد می کند.

ویژگی‌های قابل توجه Survey Monkey: SurveyMonkey پرسش‌ها و قالب‌های نظرسنجی نوشته شده توسط متخصص را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند بهترین پاسخ‌ها را از مشتریان خود دریافت کنید.

آنچه ما دوست داریم: چندین گزینه طرح به شما امکان می دهد قبل از خرید امتحان کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند.

Typeform

Typeform امکان ایجاد فرم‌ها، نظرسنجی‌ها و آزمون‌هایی را فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید مشتریان چه چیزی را در مورد برند، محصولات و خدمات شما دوست دارند و چه چیزی نیاز به بهبود دارد. شعار این ابزار، «راه بهتری برای پرسیدن وجود دارد» رویکرد Typeform برای جمع‌آوری بازخورد مشتری را خلاصه می‌کند.

بهترین برای: علاقه مند کردن مشتریان به ارائه بازخورد هدفمند و عملی.

ویژگی‌های قابل توجه Typeform: کتابخانه‌های داخلی ویدیو و عکس به شما امکان می‌دهند به نظرسنجی‌ها و سؤالات علاقه بصری اضافه کنید.

آنچه ما دوست داریم: سؤالات یک به یک ارائه می شوند، که روشی کاربرپسند برای تمرکز مخاطبان شما است.

AskNicely

AskNicely به شما امکان می‌دهد بلافاصله پس از خرید محصول یا تجربه خدمات مشتری، بازخورد مشتری را با نظرسنجی‌های قابل تنظیمی ایجاد کنید که به شرکت‌ها کمک می‌کند در حالی که هنوز در ذهن مشتریان تازه است، بازخورد دریافت کنند.

بهترین برای: دریافت بازخورد فوری از مشتریان در مورد یک محصول یا خدمات.

ویژگی‌های قابل توجه Ask Nicely: بازخورد مشتریان را می‌توان از طریق ایمیل، پیامک یا وب‌سایت‌ها دریافت کرد تا به بیشترین تعداد پاسخ ممکن کمک کند.

آنچه ما دوست داریم: AskNicely همیشه این است: خوب است. نظرسنجی‌ها به‌عنوان دوستانه و محاوره‌ای طراحی شده‌اند تا خفه‌کننده و خفه‌کننده.

Jotform

Jotform به شما امکان می دهد فرم هایی ایجاد کنید که پاسخ ها را تشویق می کند. Jotform به جای استفاده از قالب‌های روت فرم، ساخت فرم‌ها را با استفاده از منطق شرطی و گردش‌های کاری خودکار برای حداکثر تأثیر ممکن می‌سازد.

بهترین برای: Jotform برای ساخت فرم های سفارشی که می توانند با برنامه های تجاری موجود مانند CRM و برنامه های ذخیره سازی ابری ادغام شوند عالی است. در مجموع، Jotform دارای بیش از 150 ادغام است.

ویژگی های قابل توجه Jotform: این ابزار به شما امکان می دهد پشتیبانی پرداخت را اضافه کنید، به این معنی که می توانید مستقیماً از طریق هر فرمی که ایجاد می کنید پول دریافت کنید.

آنچه ما دوست داریم: می توانید اولین فرم خود را به صورت رایگان ایجاد کنید تا ببینید چگونه کار می کند، سپس یکی از پنج طرح از Starter (رایگان) تا Enterprise (برای قیمت تماس بگیرید) را انتخاب کنید.

فرم های گوگل

Google Forms ساده و آشنا است، به خصوص اگر کسب و کار شما قبلاً از ابزارهای دیگر Google مانند Docs یا Spreadsheet استفاده می کند. با یک رابط کاربری ساده و توانایی اضافه کردن منطق سفارشی، شروع کار با فرم ها آسان است.

بهترین برای: ایجاد یک الگوی نظرسنجی اساسی که به شما امکان می دهد شروع به جمع آوری بازخورد از کاربران کنید.

ویژگی‌های قابل توجه Google Forms: می‌توانید از بین انواع سؤالات متعدد انتخاب کنید، با کشیدن و رها کردن ترتیب سؤالات را تغییر دهید و به سرعت مقادیر را سفارشی کنید.

آنچه ما دوست داریم: Google Forms برای استفاده رایگان است و با سایر محصولات Google به خوبی اجرا می شود.

Formstack

Formstack ایجاد فرم‌های بدون کد را ارائه می‌دهد که به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد به سرعت نظرسنجی‌های مشتریان را که مرتبط و به موقع هستند طراحی و توزیع کند.

بهترین برای: ایجاد فرم های آنلاین سفارشی که به شما امکان می دهد داده های بازخورد مشتری را جمع آوری، بررسی و همکاری کنید.

ویژگی های قابل توجه Formstack: Formstack ایجاد فرم های عالی را با رابط کشیدن و رها کردن و منطق شرطی آسان می کند.

آنچه ما دوست داریم: این ابزار برای شروع نیازی به کارت اعتباری ندارد و از آنجایی که از HIPAA پشتیبانی می کند، گزینه ای عالی برای مطب های پزشکی است.

SurveySparrow

SurveySparrow ابزاری است که به شما امکان می دهد نظرسنجی های جذابی برای مشتریان خود ایجاد کنید. تجربه‌ی چت‌مانند نظرسنجی‌ها باعث می‌شود مشتریان احساس کنند که به جای بازجویی، در حال گفتگو با یک دوست هستند.

بهترین برای: ایجاد نظرسنجی های به یاد ماندنی و ایجاد احساس راحتی در مشتریان در هنگام بیان نظرات خود در مورد کسب و کار شما.

ویژگی‌های قابل توجه SurveySparrow: نظرسنجی‌های پاسخ‌گوی دستگاه، کانال‌های نظرسنجی متعدد (ایمیل، وب‌سایت، کدهای QR و پیامک)، پالت‌ها و فونت‌های رنگی پر جنب و جوش، ارزیابی عملکرد، ربات‌های چت برای وب‌سایت‌ها، و اتوماسیون‌های عمل.

آنچه ما دوست داریم: این ابزار به شما اجازه می دهد تا نظرسنجی ها را برای مشتریان خود شخصی سازی کنید، برخلاف استفاده از روشی که برای همه مناسب است. همچنین می توانید صفحات تشکر سفارشی ایجاد کنید که پس از تکمیل نظرسنجی توسط مشتری ظاهر می شوند.

سوگولیتیک

Sogolytics (SoGoSurvey سابق) به شرکت‌های کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا نظرسنجی‌های پیچیده‌ای را برای کمک به یادگیری نظر مشتریان در مورد کسب‌وکارشان ایجاد کنند.

بهترین برای: ایجاد طیف گسترده ای از پروژه های جمع آوری داده ها، از جمله نظرسنجی ها، فرم ها، نظرسنجی ها، بررسی نبض کارکنان، ارزیابی های عمیق ریسک و مدیریت تجربه مشتری.

ویژگی های قابل توجه Sogolytics: بازخورد 360 درجه (بازخورد از چندین منبع، از جمله سرپرستان، همکاران و زیردستان)، نظرسنجی NPS، اتوماسیون گردش کار، یکپارچه سازی و سفارشی سازی API، و مدیریت پنل.

آنچه ما دوست داریم: این ابزار به شدت بر تجزیه و تحلیل تمرکز دارد تا به شما در تصمیم گیری مبتنی بر داده کمک کند.

بهترین ابزار بررسی مشتری

آیا تا به حال قبل از تصمیم به خرید کالایی، به نظرات مشتریان گذشته نگاه کرده اید؟ اگر چنین است، می‌دانید که نظرات مشتریان چقدر می‌تواند قدرتمند و متقاعدکننده باشد. این ابزارهای بررسی مشتری به ایجاد اعتماد و وفاداری کمک می کند. در اینجا بهترین ابزارهای بررسی مشتری در بازار وجود دارد.

TrustPilot

TrustPilot شرکت ها را قادر می سازد تا نظرات مشتریان را در نقاط کلیدی در سفر خرید جمع آوری کنند. سپس، کسب و کار شما می تواند از این داده ها برای بهبود تجربه مصرف کننده استفاده کند.

بهترین برای: افزایش شهرت آنلاین خود با بررسی های تأیید شده.

ویژگی های قابل توجه TrustPilot: TrustPilot امکان جمع آوری و نمایش نظرات مورد اعتماد را مستقیماً در وب سایت شما فراهم می کند.

آنچه ما دوست داریم: برندها به راحتی می توانند ببینند که چه تعداد نقد در روز به طور میانگین دریافت می کنند و TrustScore فعلی آنها چگونه است.

فیفو

Feefo این امکان را به شما می‌دهد که با نظرات مشتریان «به فراتر از ستاره‌ها بروید» تا به برند شما کمک کند تا بفهمد مشتریان واقعاً به چه چیزی فکر می‌کنند. Feefo با ادغام با پلتفرم‌های بازاریابی محبوب مانند Google، Magneto و Twitter به ارائه بازخوردهای مرتبط و عملی کمک می‌کند.

بهترین برای: به دست آوردن بینش قابل اعتماد و متمرکز بر مشتری در مورد پلت فرم، خدمات و شهرت کلی برند شما.

ویژگی‌های قابل توجه Feefo: ابزارهای تحلیل داخلی به شما امکان می‌دهند روندهای نوظهور را مشخص کنید و اقدامات مؤثری انجام دهید.

آنچه ما دوست داریم: نظرات Feefo توسط مشتریان تأیید شده ارائه می شود، به این معنی که آنها قابل اعتماد و مرتبط هستند.

کیوه

Kiyoh می‌تواند به کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک کمک کند تا در معرض دید آنلاین بیشتری قرار بگیرند و حضور برند شما را در موتورهای جستجوی محبوب مانند Google تقویت کنند.

بهترین برای: اطلاع رسانی در مورد نام تجاری خود و کشف آنچه برای مشتریان شما مهم است.

ویژگی های قابل توجه Kiyoh: نظرات به سبک وب سایت شما ایجاد می شوند تا تجربه کاربری منسجم تری ایجاد کنند.

آنچه ما دوست داریم: با بیش از 8،000،000 بررسی و بیش از 30،000 کاربر، Kiyoh دارای یک پایگاه نقد در حال رشد است که می تواند به تقویت برند شما کمک کند.

بازارآوایس

Bazaarvoice مردم را به محصولات متصل می کند و این امکان را برای خرده فروشان فراهم می کند تا صدای مشتریان خود را با محتوای معتبر و تولید شده توسط کاربر به پایان برسانند.

بهترین برای: بهبود هدف گیری بخش مخاطب با نظرات و بازخوردهای بسیار خاص.

ویژگی های قابل توجه Bazaarvoice: Bazaarvoice این امکان را برای خریداران فراهم می کند که هم محتوای تولید شده توسط کاربر و هم نظرات خود را مشاهده و به اشتراک بگذارند تا علاقه ارگانیک را جلب کنند.

آنچه ما دوست داریم: مدل محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) بازاروویس، افراد را در اولویت قرار می دهد تا بینش بازاریابی عملی را به دست آورند.

Birdeye

Birdeye یک پلت فرم قوی است که به کسب و کارها و برندها در هر اندازه کمک می کند شهرت آنلاین خود را مدیریت کنند، از طریق چندین کانال دیجیتال با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند، و برای بهبود تجربه مشتری و رشد فروش، بینش جمع آوری کنند.

بهترین برای: Birdeye در کمک به کسب و کارها برای حفظ شهرت درخشان، گسترش دامنه دسترسی، رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو و تعامل با بازدیدکنندگان وب سایت استثنایی است.

ویژگی های قابل توجه Birdeye: این پلتفرم از بیش از 150 وب سایت برای نظارت بر بررسی ها پشتیبانی می کند. اعضای تیم در شرکت های بزرگ می توانند بدون هیچ گونه محدودیت مکانی از آن استفاده کنند.

آنچه ما دوست داریم: Birdeye دارای الگوهای پاسخ خودکار است که برای مدیریت بررسی سریع مفید است. سازمان‌ها می‌توانند از این پلتفرم برای حذف نقدهای افتراآمیز یا هرزنامه استفاده کنند.

Grade.us

 

Grade.us یک راه حل مدیریت شهرت مبتنی بر ابر است که به آژانس های بازاریابی اجازه می دهد نظرات کاربران را جمع آوری کنند و کمپین های چند کاناله را در یک پلت فرم مدیریت کنند.

بهترین برای: کمک به آژانس ها در مدیریت شهرت آنلاین خود و به دست آوردن مشتریان بیشتر با ارائه مدیریت شهرت به عنوان یک خدمات.

ویژگی های قابل توجه Grade.us: این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد نظرات مشتریان را از کانال های مختلف از جمله ایمیل ها و کمپین های پیامکی جمع آوری کنند. این به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا نظرات خود را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی انتخاب و منتشر کنند، و با وردپرس ادغام می‌شود تا آژانس‌ها بتوانند نظرات خود را در وب‌سایت‌های وردپرسی خود ارسال کنند.

آنچه ما دوست داریم: این پلت فرم بررسی به آژانس های بازاریابی اجازه می دهد تا بررسی های آنلاین را در بیش از 165 وب سایت بررسی مدیریت کنند و به آنها پاسخ دهند. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا کمپین های قطره ای را اجرا کنند که به طور خاص برای دریافت نظرات بیشتر مشتریان طراحی شده اند.

JustReview

JustReview یک گردآورنده نقد رایگان است که از فناوری‌های پیشرفته برای جمع‌آوری تمام نظرات تجاری شما از سایت‌هایی مانند AliExpress، Capterra، eBay، Google Shops، eBay، Product Hunt، TripAdvisor، Trusted Shops و Yellow Pages استفاده می‌کند – و آنها را در وب‌سایت شما جاسازی می‌کند.

بهترین برای: اطلاع دادن به کسب و کارها هنگامی که هر کسی نظری در مورد آنها منتشر می کند – و سپس در کمترین زمان بررسی را در وب سایت کسب و کار جاسازی می کند.

ویژگی های قابل توجه JustReview: JustReview به طور یکپارچه با چندین ابزار تجارت الکترونیک از جمله WooCommerce، Wix، Squarespace، WordPress، Shopify و GoDaddy ادغام می شود.

آنچه ما دوست داریم: این پلتفرم به مشاغل اجازه می دهد تا نظرات خود را از طریق ویجت های سفارشی شده مختلف مانند نشان ها، توصیفات، شمارنده ها، خلاصه ها و ستاره ها در وب سایت خود جاسازی کنند.

Yotpo

Yotpo یک پلتفرم بازاریابی حفظ تجارت الکترونیک است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد نظرات معتبر مشتریان را در وب‌سایت‌های خود تولید و به نمایش بگذارند، تا خریداران یکبار مصرف را به مشتریان وفادار تبدیل کنند.

بهترین برای: کمک به کسب و کارها برای افزایش تبدیل و افزایش درآمد تکراری از طریق چندین کانال مانند پیامک، بررسی، وفاداری و ارجاع، ایمیل، و اشتراک.

ویژگی های قابل توجه Yotpo: Yotpo ویژگی هایی را ارائه می دهد که به کسب و کارها در مدیریت شهرت آنلاین خود کمک می کند. برخی از این موارد عبارتند از یک سیستم دعوت برای بررسی قابل تنظیم، فیلترهای اسپم خودکار، یکپارچه سازی با پلتفرم های رسانه های اجتماعی، و یک داشبورد تجزیه و تحلیل قوی که بینش های مرتبطی را در مورد رفتار مشتری ارائه می دهد.

آنچه ما دوست داریم: Yotpo درخواست و جمع‌آوری بازخورد مشتری را برای کسب‌وکارها آسان می‌کند و از آن برای بهبود محصولات، خدمات و تجربه مشتری استفاده می‌کنند.

پیدا کردن آنچه به کسب و کار شما تغذیه می کند

بازخورد مشتری به کسب و کار شما کمک می کند. بازخورد دقیق و به موقع این امکان را فراهم می کند تا تعامل مصرف کننده را افزایش دهد، رضایت مشتری را افزایش دهد و شانس تبدیل فروش را افزایش دهد. از یکی از 25 ابزار برتر لیست شده در بالا برای شروع و کشف اینکه مشتریان شما واقعاً در مورد برند شما چه فکری می کنند استفاده کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2022 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT