کارت های اعتباری مجازی

کارت های اعتباری مجازی فوری: راه حل یا افسانه بهینه؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

امروزه، افراد با موقعیت هایی مواجه می‌شوند که شامل خرید سریع کارت اعتباری آنلاین است. امیدواریم بسیاری از بانک ها و موسسات صادرکننده، نیاز مشتریان برای دستیابی به ابزاری سریع و مطمئن برای پرداخت الکترونیکی را درک کرده باشند و امروزه راه حل های مجازی متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

کارت اعتباری مجازی

به نظر می‌رسد کارت های اعتباری فوری که دارندگان کارت با استفاده از وبسایت صادرکننده یا ابزارهای برنامه تولید کنند، یکی از مهم ترین گزینه ها است. اگر مشتری مثلاً Capital One یا Bank of America هستید، ممکن است به شما این امکان را بدهند که پس از تأیید، یک شماره کارت مجازی منحصر به فرد ایجاد کنید که جایگزین داده های واقعی کارت می‌شود و به شما امکان خرید از تاجران خاص را می‌دهد. دیگران، مانند American Express (Amex)، شماره کارت ویژه ای را در هنگام پرداخت در تعدادی از فروشندگان منتخب و در هیچ جای دیگری ارائه می‌دهند. برخی از کارت اعتباری مجازی فوری (مثلاً شماره های Chase Pay یا Wells Fargo Wallet) نه تنها با خدمات آنلاین به خوبی کار می‌کنند، بلکه می‌توانند به صورت حضوری یا در فروشگاه نیز از آنها استفاده کنند. سیستم های بزرگی مانند ویزا و مستر کارت خدمات خود را به نام Visa Checkout و Masterpass در دسترس قرار داده‌اند که با کارت های هر شبکه کار کرده و یک رمز یا شماره منحصر به فرد را برای هر تاجر به مشتریان ارائه می‌دهند. در اینجا لازم به ذکر است که آنها تجار شرکت کننده خود را نیز دارند. در مجموع، این نوع خدمات عموماً رایگان است، زیرا هنگام ایجاد داده های کارت مجازی منحصر به فرد (تعداد، تاریخ انقضا، کد امنیتی) برای یک فروشنده خاص، در هر شرایطی یک لایه امنیتی اضافی دریافت می‌کنیم.

چه چیزی ارائه می‌دهد؟

ایمنی بیشتر در هر تراکنش آنلاین و جلوگیری از تقلب.

امکان تعیین محدودیت هزینه برای هر کارت مجازی وجود دارد. اگر این کارت را می‌خواهید در اختیار فرزند خود قرار دهید ویژگی بسیار خوبی است.

فواید دیگر؟

معمولاً می‌توانید خیلی سریع یکی را دریافت کنید، مخصوصاً اگر قبلاً مشتری بانکی هستید که چنین خدماتی را ارائه می‌کند یا کارت بانکی ویزا، مسترکارت یا آمکس مناسبی دارید.

به طور معمول، این گزینه کاملا رایگان است.

معایب چی؟

این برای همه قابل دسترسی نیست: اگر ساکن کشوری نیستید که چنین امکاناتی در آن موجود است (بیشتر در ایالات متحده، کانادا و اروپای غربی ممکن است) یا نوع نامناسبی از کارت دارید، احتمالاً از خدمات این سرویس محروم خواهید ماند.

ناشناس نبودن: توجه داشته باشید که فقط اطلاعات کارت واقعی شما پوشانده شده است، اما نام واقعی شما پنهان نمی‌شود، و از آنجایی که تمام شماره های کارت یکبار مصرف به حساب بانکی شما مرتبط است، تمامی تراکنش های شما به سینه‌تان سنجاق خواهد شد.

خلاصه

اگر نیاز دارید از خود در برابر سرقت اطلاعات محافظت کنید یا اگر یک کارت اعتباری مناسب صادر شده در کشوری که چنین خدماتی وجود دارد، دارید، می‌توانید محدودیت هایی را برای جایگزین مجازی آن تعیین کنید. وجود این نوع خدمات منطقی است.

کیف پول آنلاین

طیف وسیعی از تسهیلات پرداخت وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به سرعت یک کارت اعتباری مجازی پیش پرداخت را به صورت آنلاین دریافت کنید. آنها بر اساس اصل کیف پول های دیجیتال مبتنی بر وب یا تلفن همراه مرتب شده اند که از شما انتظار می‌رود در سایت ثبت نام کنید، وجوهی را به حساب خود اضافه کنید و بلافاصله یک کارت اعتباری مجازی خریداری کنید. جغرافیای چنین خدماتی بسیار گسترده است: بسیاری از آنها برای ایالات متحده، اروپا، هند و برخی حتی بین المللی هستند. بزرگترین و شناخته شده ترین آنها، مانند Skrill، Freecharge، EcoPayz، Privacy.com و برخی دیگر، محدودیت هایی برای کشورها و ساکنان آنها دارند. همچنین محدودیت های کاملاً سختی در روش های پر کردن حساب وجود دارد (از یک حساب بانکی شخصی، کارت بانکی یا پی پال). با این حال، سرویس هایی وجود دارند که گزینه های بارگیری متنوع تری دارند که حتی انتقال ارز دیجیتال را نیز در بر گرفته و امکان تبدیل ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند (به عنوان مثال، بیت‌کوین). اما اگر منصف باشیم، بارگیری مجدد کیف پول با بیت‌کوین به دلیل کارمزد بالای کمیسیون بسیار پرهزینه است.

همه این خدمات یک ویژگی مشترک دارند: ثبت نام ناشناس پذیرفته نمی‌شود و تأیید هویت اجباری هنگام ثبت نام مورد نیاز است. در واقع آنها به روش های مختلفی به ناشناس بودن نزدیک می‌شوند و بیشتر آنها این فرصت را می‌دهند که از کارت های مجازی فقط به نام واقعی شخص استفاده کنند. با این وجود، ممکن است همچنان با کیف پول های آنلاینی مواجه شویم که به شما امکان می‌دهند نه تنها شماره کارت واقعی خود، بلکه نام واقعیتان را نیز پنهان کنید. ناشناس بودن تماما یک امر متعارف به نظر نمی‌رسد، اگر چه ذینفع نام واقعی شما را در لحظه پرداخت نمی‌بیند، اما حساب شما تمام کارت های بانکی صادر شده شما را متصل کرده و مرتبط کردن پرداخت های آنها با شما کار سختی به نظر نمی‌رسد. علاوه بر این، کارت های مجازی PayPal (یا سایر موارد) نام فرضی را تائید نمی‌کنند.

چه ویژگی هایی دارد؟

ایمنی بیشتر در هر تراکنش آنلاین و جلوگیری از تقلب.

امکان تعیین محدودیت برای هر کارت مجازی که می‌تواند بسیار جذاب باشد به خصوص اگر قصد دارید آن را به فرزندان خود بدهید.

درجه بالاتری از ناشناس بودن. برخی از سرویس ها امکان ثبت کارت مجازی را با نام ساختگی (نام مستعار) فراهم می‌کنند.

فواید آن؟

معمولاً می‌توانید چنین کارت‌هایی را خیلی سریع دریافت کنید، مخصوصاً اگر یک حساب تأیید شده دارید. در غیر این صورت، بسته به خدمات و در دسترس بودن تمام مدارک مورد نیاز برای شناسایی، فرآیند تأیید ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشد.

هزینه های تعمیر و نگهداری گران نیستند.

فرصت های بیشتر برای مدیریت وجوه و گزینه های بارگذاری مجدد بیشتر.

معایب آن؟

طبق معمول، شهروندان آمریکای شمالی و اروپای غربی در موقعیت ممتازی قرار دارند، زیرا ممکن است از اکثریت قریب به اتفاق تسهیلات پرداخت موجود در حال حاضر برخوردار شوند، در حالی که سایر شهروندان به انتخاب بسیار ساده تری رضایت می‌دهند.

کارت های اعتباری مجازی Ezzocard

سریع ترین و ساده ترین راه حل برای دریافت کارت مجازی فوری، Ezzocard است. شما فقط باید ارز دیجیتال یا پرفکت مانی را نگه دارید. کارت شما بلافاصله پس از دریافت پول یا تعدادی از تاییدیه های مورد نیاز از شبکه رمزنگاری در دسترس قرار می‌گیرد. به دلیل AVS (سیستم تأیید آدرس) می‌توانید کارت بانکی پیش پرداخت جهانی خود را به هر نام و هر آدرس موجود ثبت کنید، یعنی می‌توانید از کارت های Ezzocard خود کاملاً ناشناس استفاده کنید. آنها توسط بانک های ایالات متحده و کانادا صادر می‌شوند و در سراسر جهان برای اهداف تأیید در بسیاری از سیستم های پرداخت از جمله PayPal پذیرفته می‌شوند.

چه چیزی ارائه می‌دهد؟

ایمنی بیشتر در هر تراکنش آنلاین و جلوگیری از کلاهبرداری از هرگونه داده شخصی.

ناشناس بودن کامل پرداخت های شما.

تأیید حساب در یک نام فرضی.

ارز دیجیتال – تبدیل USD.

فواید؟

سریع ترین راه برای خرید کارت پرداخت مجازی.

محرمانه بودن کامل هنگام خرید و استفاده.

انتخاب گسترده ای از مقادیر مختلف اسمی.

ثبت نام و بررسی تعادل.

امکان بازیابی اطلاعات کارت در صورت گم شدن.

معایب؟

این گران ترین راه حل در بین تمام موارد ذکر شده است.

خلاصه

زمانی که سرعت و ناشناس بودن را در هر مرحله ترجیح می‌دهید، خرید محصولات Ezzocard منطقی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، اگر میخواهید با بیت کوین پرداخت کنید، این بسیار سودمند است زیرا Ezzocard نرخ واقعی بازار را اعمال می کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT