پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا در سال ۲۰۲۴

پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا در سال ۲۰۲۴ معرفی شد

زمان مطالعه < 1 دقیقه

استقبال از EA Sports College Football 25 به اندازه‌ای خوب بوده که توانسته به پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا در سال ۲۰۲۴ تبدیل شود.

بازگشت موفق سری EA Sports College Football پس از ۱۰ سال غیبت، نه تنها طرفداران قدیمی را خوشحال کرد، بلکه نسخه جدید حالا عنوان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده را به خود اختصاص دهد. طبق گزارش مت پیسکاتلا تحلیل‌گر صنعت، این بازی در ماه جولای به عنوان پرفروش‌ترین بازی در آمریکا شناخته شد و در صدر لیست پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ قرار گرفت.

نقد درآمد از بازی

پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا در سال ۲۰۲۴

این موفقیت خیره‌کننده به معنای این است که EA Sports College Football 25 حتی از بازی های مطرح و بزرگی مثل Helldivers 2 و Call of Duty: Modern Warfare 3 نیز پیشی گرفته است. همچنین، این بازی توانسته است در هفته اول عرضه خود بیش از ۵ میلیون بازیکن جذب کند، که نشان‌دهنده استقبال گسترده و علاقه شدید به این عنوان نوستالژیک است.

EA Sports College Football 25
EA Sports MVP Bundle
Elden Ring
Call of Duty: Modern Warfare III
Minecraft
Nintendo World Championships: NES Edition
Hogwarts Legacy
MLB: The Show 24
EA Sports FC 24
Marvel’s Spider-Man 2
EA Sports College Football 25 هم‌اکنون برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است و با گیم‌پلی بهبود یافته و امکانات جدید خود، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و بی‌نظیر از دنیای فوتبال دانشگاهی را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT