پشتیبانی بایننس از لونا کلاسیک

پشتیبانی بایننس از لونا کلاسیک

زمان مطالعه 2 دقیقه

ادوارد کیم، توسعه‌دهنده اصلی Terra Rebels، به پرسش‌های مربوط به بازگشایی کانال‌های بلاک چینی IBC، پیشنهاد 10983 و پشتیبانی بایننس از لونا کلاسیک (LUNC) پاسخ می‌دهد.

پشتیبانی بایننس از لونا کلاسیک

ادوارد کیم، موسس Terra Rebels و توسعه‌دهنده اصلی Terra Classic، روز دوشنبه در یک فضای توییتری، پیشرفت‌های فعلی مربوط به بازگشایی کانال‌های ارتباط بین بلاک چینی (IBC)، پیشنهاد 10983 را به اشتراک گذاشتند تا 50% از 0.2% مالیات توکن سوزی لونا کلاسیک را به ارتقا Terra Classic v23 و موارد دیگر را اختصاص دهند.

برنامه های آینده ادوارد کیم برای Terra Rebels

ادوارد کیم، توسعه‌دهنده اصلی Terra Classic، در یک فضای توییتر LUNC AMA که توسط WSB Trader Roco میزبانی شده بود در 5 دسامبر شرکت کرد. علاوه بر این، ادوارد کیم فاش کرد که کانال‌های IBC در بلاک 10,542,500، تخمین زده شده در 6 دسامبر در ساعت 9 صبح UTC بازگشایی خواهند شد.

پیشنهاد 10950 ادوارد کیم برای فعال کردن مجدد سه کانال IBC برای زنجیره‌های مبتنی بر کازماس که شامل Osmosis، Crescent و Juno می شود، توسط انجمن تصویب شد. بنابراین، بازگشایی کانال‌های IBC به دارایی‌های به دام افتاده اجازه می‌دهد تا از طریق این کانال‌ها دوباره معامله شوند. همچنین لازم است بدانید بیشتر دارایی‌ها در اسموسیس به دام افتاده‌اند.

در حال حاضر Terra Rebels، Osmosis و Notional Labs کانال های IBC را با موفقیت آزمایش کرده اند و برای به روز رسانی کلاینت ها به نسخه 1.0.4 نیاز به اعتبار سنجی و تبادل دارند. در همین حال، پاداش ها متوقف شده و پیشرفت ها برای 6 ماه آینده ادامه دارد. این به بازگرداندن پروژه ها به بلاک چین Terra Classic کمک می کند.

دوارد کیم در مورد پیشنهاد 10983 برای افزایش حق مالکیت جامعه با 50 درصد از 0.2 درصد نرخ مالیات توکن سوزی به جای 10 درصد برای توسعه زنجیره، معتقد است که می تواند بر سوختگی بایننس تاثیر بگذارد و گفت: «نمی دانم، این یک وضعیت پیچیده است. “. با این حال، تیم در مورد درصد توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس که تحت تاثیر قرار می‌گیرد مطمئن نیست اما این به فعالیت Terra Classic بستگی دارد.

توسعه دهندگان بر این باورند که dApps، نهنگ ها و سایر پروژه ها، توکن های LUNC بیشتری را می سوزانند. با این حال، کاهش مالیات بر سوخت نتوانست حجم معاملات LUNC را همانطور که قبلاً انتظار می‌رفت افزایش دهد.

از سوی دیگر، جامعه بر این باور است که پیشنهاد 10983 باعث می‌شود مدیرعامل بایننس «CZ» مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک را لغو کند. بایننس کارمزدهای معاملاتی خود را در جفت‌های معاملاتی اسپات و مارجین LUNC برای کمک به جامعه می‌سوزاند. در همین حال، این پیشنهاد به اتفاق آرا با رای اکثریت به تصویب رسید، اما بسیاری هنوز نسبت به رد این پیشنهاد امیدوار هستند.

رالی قیمتی لونا کلاسیک

پس از سوزاندن 6.3 میلیارد توکن لونا کلاسیک در بایننس، قیمت این رمز ارز افزایش یافت. در حال حاضر LUNC با قیمت 0.000173 دلار معامله می شود. قیمت در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1.78درصد کاهش و در یک هفته بیش از 8 درصد افزایش یافته است. هدف جامعه، لونا کلاسیک یک دلاری است، اما اینفلوئنسرها معتقدند قیمت لونا کلاسیک در کوتاه مدت به 0.001 دلار خواهد رسید.

منبع: کوین گیپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT