بروکر Exness

بررسی بروکر Exness | پرداخت کارگزاری Exness

زمان مطالعه 13 دقیقه

بروکر Exness از سال 2008 یک کارگزار با سابقه است. دفتر مرکزی Exness در قبرس، سیشل و بریتانیا دارد. آنها معمولاً برای Exness مناسب هستند تا خدمات معاملاتی فارکس/CFD خود را به مشتریان جهانی ارائه دهند.

این کارگزار همچنین توسط مرجع بازار سرمایه کنیا 162، CySEC 178/12، FCA (بریتانیا) 730729، FSA (سیشل) SD025، FSC (BVI) SIBA/L/20/1133، FSC (موریس) 17696، تنظیم شده است. (آفریقای جنوبی) 51024 و کمیسیون مالی 22/07/2021.

شارژ اکانت بروکر

شارژ اکانت بروکر ویندزور

در اکتبر 2018، این شرکت تصمیم گرفت فعالیت های خرده فروشی خود در انگلستان و قبرس را به دلیل عدم رقابت و سایر عوامل تعطیل کند. Exness هنوز در بریتانیا و اتحادیه اروپا به طور کلی فعالیت می کند، اما فقط برای ارائه خدمات مالی برای موسسات حرفه ای.

بروکر Exness

در حال حاضر، خدمات تجارت خرده فروشی Exness در سیشل تحت زیرمجموعه Nymstar فعالیت می کند و به گسترش تجارت خود ادامه می دهد. فعالیت اصلی این شرکت به ویژه در کشورهای در حال توسعه در سراسر آسیا، اروپا و آفریقا متمرکز شده است.

از دسامبر 2019، Exness خدماتی را برای حداقل 232000 معامله گر فعال در سراسر جهان ارائه کرده است، با حجم معاملات ماهانه از 1 تریلیون دلار. همچنین شناخته شده است که این شرکت با انتشار مداوم گزارش های مالی خود که توسط شرکت حسابداری Big Four Deloitte بررسی می شود، بر شفافیت کامل تمرکز می کند، همانطور که در وب سایت آن نوشته شده است. این بدان معناست که Deloitte وجود و صحت همه وجوه اکانت را تأیید می‌کند و رویه‌های اضافی مانند تطبیق وجوه و آزمایش اساسی پاداش‌ها را انجام می‌دهد. با این حال، دیلویت ادعا کرد که این ممیزی‌های رسمی نیستند و از استانداردهای بین‌المللی حسابرسی یا استانداردهای بین‌المللی تعاملات بازبینی پیروی نمی‌کنند.

این شرکت خدمات بسیار خوبی مانند پشتیبانی از حداقل 107 جفت ارز، حداقل سپرده تنها 1 دلار، حداکثر اهرم 1:2000 و ساختار هزینه رقابتی ارائه می دهد. علاوه بر این، این شرکت با ارائه حفاظت از مانده منفی و یک اکانت مجزا که کاملاً از وجوه شرکتی جدا است، همیشه اطمینان حاصل می کند که وجوه مشتریان را تضمین می کند. علاوه بر این، این شرکت محافظت از تعادل منفی را ارائه می دهد. بنابراین، جای تعجب نیست که Exness راه خود را هموار کرده و اکنون به یکی از برترین کارگزاران جهانی در بازار تبدیل شده است.

اطلاعات اکانت

به غیر از اکانت دمو فارکس، این کارگزار استاندارد Cent، Zero، Raw Spread، Pro و Standard را ارائه می دهد. برای پیمایش موفقیت آمیز اکانت معاملاتی خود، باید اهرم و حداقل سپرده را نیز در نظر بگیرید. در مورد اهرم به طور کلی، حداکثر اهرم ارائه شده توسط Exness تا 1:2000 است. در همین حال، می توانید یک اکانت با سرمایه اولیه 1 دلار باز کنید.

انواع اکانت های Exness از جنبه های مختلف متفاوت است. در اینجا جزئیات است:

. استاندارد: با حداقل سپرده 1 دلاری، این اکانت با اسپردهای متغیر و بسیاری از انواع ویژگی های معاملاتی از جمله تجارت با یک کلیک، مشاوران متخصص و پلتفرم های مبتنی بر مرورگر در دسترس است.

. Raw Spread: مشابه نام آن، این اکانت برای معامله گرانی که می خواهند با اسپرد خام معامله کنند ارائه می شود. اما لازم به ذکر است که حداقل واریز در این اکانت از 200 دلار شروع می شود. اگر میزان سرمایه طبق استاندارد شما قابل قبول تلقی نمی شود، بهتر است انواع دیگری از اکانت ها را با شرایط سپرده کمتر انتخاب کنید.

. Pro: اکانت Exness pro از نظر سرمایه اولیه مشابه اکانت اسپرد خام است. اما واضح است که این اکانت برای معامله گران حرفه ای طراحی شده است که ممکن است نیاز به تجارت بدون محدودیت داشته باشند.

. سنت استاندارد: با حداقل سپرده 1 دلاری، مشتریان می توانند با ارز پایه سنت معامله کنند تا ریسک خود را به حداقل برسانند. علاوه بر این، تعدادی از ویژگی های معاملاتی مانند تجارت تلفن همراه، تجارت خودکار و تجارت با یک کلیک در اینجا موجود است. هجینگ و اسکالپینگ نیز در این اکانت مجاز است.

. صفر: اکانت Exness zero تحت “اکانت های حرفه ای” با 0 اسپرد برای 95٪ از روز معاملاتی در 30 جفت طبقه بندی می شود. با اکانت اسپرد خام که حداقل به 200 دلار سپرده نیاز دارد، تفاوت چندانی ندارد، اما باید توجه داشت که کمیسیون اکانت صفر از 3.5 دلار شروع می شود در حالی که اکانت اسپرد خام فقط تا 3.5 دلار است.

اگر می خواهید به دنبال توضیح ساده تری در مورد نوع(های) اکانت این کارگزار باشید، به نمودار زیر نگاهی بیندازید:

هزینه های معاملاتی

وقتی صحبت از کارمزد معاملاتی می شود، Exness یک سیستم کاملاً پیچیده بر اساس پنج نوع اکانت مختلف برای مبتدیان و حرفه ای ها دارد. همه اکانت ها دارای شرایط و ضوابط مختلف و همچنین سطوح مختلف کمیسیون و رویکردهای شارژ آنها هستند. بسیاری از معامله‌گران می‌گویند که اکانت Pro بهترین شرایط را با EUR/USD ارائه می‌دهد که 0.6 پیپ بدون کمیسیون و بدون کمیسیون معاملاتی شروع می‌شود. در حالی که برای مبتدیان، اکانت استاندارد ممکن است بهترین انتخاب باشد زیرا فرصتی برای تمرین مهارت های معاملاتی با هزینه مقرون به صرفه فراهم می کند. این فقط به حداقل سپرده 1 دلاری نیاز دارد و حداکثر اهرم 1:2000 را می دهد.

به طور کلی، هزینه های معاملاتی در Exness برای بسیاری از معامله گران کاملاً مطلوب است. با طرح ها و رویکردهای مختلف موجود، معامله گران تازه کار و پیشرفته می توانند آزادانه بهترین را انتخاب کنند. جدا از آن، طبق آخرین به روز رسانی شرایط و ضوابط از 23 سپتامبر 2020، هزینه عدم فعالیت قبلی 5 دلار در ماه دیگر اعمال نمی شود. کمیسیون معاملات ارزهای دیجیتال نیز نسبتاً کمتر از سایر کارگزاران است.

ابزارهای معامله شده

علاوه بر تعداد زیادی جفت ارز، Exness همچنین ابزارهایی را ارائه می دهد که می خواهید با آنها معامله کنید، مانند فارکس و طلا و نقره برای بهترین انتخاب شما. به نوعی، به یاد داشته باشید که ابزارهای مختلف شرایط معاملاتی متفاوتی دارند. در این مورد، باید مطمئن شوید که استراتژی شما برای ابزاری که انتخاب کرده اید مناسب است.

بسیاری از معامله گران فارکس این را بسیار مطلوب می دانند، به خصوص با اضافه شدن هفت ارز دیجیتال و دوازده کالا. علاوه بر این، تنوع دارایی های متقابل نیز از طریق 107 جفت ارز، 81 سهام و شاخص، 13 ارز دیجیتال و همچنین 12 دارایی در بازار فلزات و انرژی امکان پذیر شده است.

در سال 2020، این کارگزار چندین ابزار جدید از جمله CFD برای سهام را راه اندازی کرده است. شایان ذکر است که Exness ابزاری برای سرمایه گذاری غیرفعال ارائه نمی دهد، بنابراین شما نمی توانید اکانت های ETF، PAMM و سایر محصولات مشابه را در این بروکر پیدا کنید. در مجموع، برای معامله گران فارکس، Exness قطعا یک انتخاب عالی با یون دارایی گسترده است، اما برای معامله گران سهام و غیرفعال، انتخاب ارائه شده توسط Exness بسیار محدود است.

در مورد اکانت استاندارد سنت، Exness به طور خاص ابزار و اهرم زیر را در اختیار آن قرار می دهد:

روش های پرداخت

هنگام کارگزاری فارکس، ویژگی‌های سپرده و برداشت از مهم‌ترین مواردی است که باید در نظر بگیرید، زیرا می‌تواند به راحتی بر معاملات تأثیر بگذارد. در Exness، می‌توانید از طریق انتقال سیم، بیت‌کوین، تتر، کارت‌های اعتباری/دبیت، Neteller، پرفکت مانی، وب مانی و Skrill واریز و برداشت کنید. زمان پردازش اساساً به گزینه پرداختی که انتخاب می کنید بستگی دارد، از چند دقیقه تا چند روز. برخی از سیستم های پرداخت از برداشت فوری پشتیبانی می کنند.

حداقل و حداکثر مبلغ سپرده / برداشت نیز به سیستم پرداخت بستگی دارد، بنابراین مطمئن شوید که مراقب آن باشید. کارگزار در ابتدا هیچ کمیسیونی برای واریز یا برداشت دریافت نمی کند، اما هزینه های خاصی را می توان از شخص ثالث دریافت کرد. در نهایت، به خاطر داشته باشید که نام اکانت تجاری باید همان نامی باشد که در پردازشگر پرداخت، همانطور که در مقررات AML آمده است.

برای جزئیات بیشتر در مورد هر سیستم پرداخت موجود در Exness، توضیحات زیر را بخوانید:

. بیت کوین: به عنوان یک روش پرداخت، بیت کوین به دلیل هزینه کم و فرآیند سریع قابل اعتماد است. کارگزاران بیت کوین را به عنوان یکی از روش های تامین مالی خود به ویژه پس از افزایش محبوبیت این ارز دیجیتال ادغام کرده اند. اکنون، معامله‌گرانی که کیف پول دیجیتال دارند، می‌توانند به راحتی وجوه خود را به اکانت ‌های معاملاتی خود منتقل کنند.

. وایر ترنسفر (Wire transfer): وایر ترنسفر رایج ترین روش پرداخت است. تقریباً تمام بروکرها در جهان این روش را در سرویس خود ارائه می دهند. دلیل آن این است که انتقال سیمی اساساً انتقال سنتی بین بانک‌ها در سراسر جهان است. بنابراین، این روش برای ایمنی آن تضمین شده است. این واقعا به معامله گرانی که از پرداخت شخص ثالث اجتناب می کنند یا کارت اعتباری ندارند کمک می کند.

. وب مانی: وب مانی یکی از خدمات عمده کیف پول آنلاین است که بسیاری از مردم برای ارسال پول در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. به همین دلیل، امروزه تعداد زیادی کارگزار فارکس وجود دارد که وب مانی را می پذیرند. مانند سایر خدمات پرداخت آنلاین امروزه، WebMoney توسط برنامه های تلفن همراه برای کارآمدتر کردن تراکنش ها پشتیبانی می شود.

. Skrill: اکثر کارگزاران فارکس Skrill را به عنوان یک گزینه خدمات پرداخت آنلاین ارائه می دهند. تراکنش های سریع، آسان و مطمئن از دلایل اصلی استفاده معامله گران از این روش است. معامله گران می توانند از Skrill برای تأمین مالی اکانت های تجاری خود با کارت های پرداخت، حواله های بانکی یا مستقیماً از یک اکانت کیف پول الکترونیکی Skrill استفاده کنند.

. Neteller: مانند PayPal، Neteller یکی از محبوب ترین خدمات پرداخت آنلاین امروزی است. با توجه به این محبوبیت، تقریباً همه کارگزاران فارکس Neteller را به عنوان روش پرداخت برای واریز وجه و برداشت مشتریان خود می پذیرند. اگرچه سیستم نتلر تقریباً در سراسر جهان در دسترس است، اما همچنان محبوبیت خاصی در اروپا دارد.

Exness همچنین پرداخت با USD Coin (USDC)، Tether (USDT)، Perfect Money و کارت های اعتباری/دبیت را فراهم می کند.

پلتفرم های معاملاتی

پلتفرم معاملاتی ابزاری است که در آن می‌توانید ابزاری را تنها با چند کلیک روی دستگاه خود، در هر زمان و هر کجا که بخواهید، خریداری یا معامله کنید. علاوه بر این، نمودار قیمت نیز معمولاً با برخی از ابزارهای تحلیلی ارائه می شود تا به شما در تجزیه و تحلیل حرکت قیمت کمک کند، بنابراین می توانید با انجام معاملات برنامه ریزی شده سودآوری خود را افزایش دهید.

بدین وسیله، Exness متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را به شما پیشنهاد می کند.

این پلتفرم‌ها برای دسکتاپ و وب‌تردر از طریق ویندوز، مک، لینوکس و همچنین برای دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس هستند.

خانواده متاتریدر که مسلماً محبوب‌ترین پلتفرم موجود است، تقریباً برای هر نوع معامله‌گری به یک انتخاب مطمئن تبدیل می‌شود. با این حال، Exness فقط ابتدایی‌ترین نسخه‌های هر پلتفرم را ارائه می‌کند و هیچ افزونه شخص ثالثی ندارد که بتواند تجربه تجارت شما را بهبود بخشد.

در نتیجه، باید پورتفولیوهای خود را از یک پلتفرم معاملاتی زیر استاندارد مدیریت کنید، مگر اینکه روی ارتقاهای خاصی سرمایه گذاری کنید. این می تواند برای معامله گران پیشرفته ای که به ابزارهای مختلفی برای تکمیل تجارت خود نیاز دارند، بسیار دردسرساز باشد.

ویژگی های منحصر به فرد

با بیش از دوازده سال تجربه، Exness به یکی از برترین کارگزاران تبدیل شده است که هر روز در حال گسترش و بهبود است. با قضاوت از ویژگی های متغیری که ارائه می دهند، Exness قصد دارد خدماتی را برای همه نوع معامله گران ارائه دهد. ممکن است متوجه شویم که برخی از ویژگی ها به اندازه سایر کارگزاران رقابتی نیستند، اما در برخی جنبه های دیگر، کارگزار طیف وسیعی از ویژگی های جالب را ارائه می دهد.

Exness یک هاستینگ VPS داخلی ارائه می دهد که اگر حداقل 500 دلار سپرده در اکانت خود داشته باشید، قابل دسترسی است، که با توجه به مزایایی که می توانید از آن دریافت کنید، مبلغ عادلانه ای است. VPS یا سرور خصوصی مجازی به شما امکان می دهد به یک پایانه راه دور متصل شوید که سرور آن در مجاورت مستقیم یک سرور تجاری است. با استفاده از این برنامه، ثبات و اتصال بدون مزاحمت را به معاملات خود اضافه کرده و آن را در برابر خطرات فنی مانند قطع برق و مشکلات اتصال ایمن تر می کنید. همچنین با سرعت 0.4-2.5 ms می توانید سفارشات خود را بدون مظنه ارسال و تقریباً آنی دریافت کنید.

آموزش و پژوهش

Exness طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران پیشرفته در نظر گرفته شده است. هنگامی که صحبت از مواد آموزشی و تحقیقاتی می شود، Exness محتوای داخلی عالی را برای مشتریان خود فراهم می کند. برای شروع، بخش Weekly Forex Data وجود دارد که شامل تجزیه و تحلیل عمیق در مورد قیمت در رویدادهای کلیدی آینده و ایده های معاملاتی است. همچنین تجزیه و تحلیل فنی دو هفته‌ای با محتوا و نمودارهای با کیفیت وجود دارد. علاوه بر این، Exness یک استریم تلویزیون وب ارائه شده توسط Trading Central برای افزودن ارزش تحقیقاتی ارائه می دهد. تکمیل بسته یک فید خبری زنده است.

در مورد جنبه آموزشی، Exness به ویژه بر اهمیت یادگیری قبل از معامله تاکید می کند. این شرکت آکادمی Exness را ارائه می دهد که به سه دسته تقسیم می شود: مقالات نوشته شده، ویدئوها و آزمون. ویدیوها به چندین زبان پشتیبانی می شوند و در مورد مفاهیم اساسی تجارت صحبت می کنند.

برخی از ویدیوها همچنین در مورد اشتباهات اساسی که معامله گران معمولا مرتکب می شوند و مشکلات روانی تجارت صحبت می کنند. بنابراین، مطالب به ویژه برای معامله گران جدید که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیای تجارت هستند عالی است. همچنین، مشتریان می توانند از وبینارهای یک ساعته برای افزایش دانش و بهبود مهارت های خود بیاموزند. به طور کلی، Exness مواد آموزشی و تحقیقاتی بسیار خوبی را برای معامله گران خود فراهم می کند.

جوایز اضافی

در حال حاضر، Exness به طور فعال هیچ جایزه یا تبلیغاتی ارائه نمی دهد. از یک جهت، این را می توان چیزی مثبت تلقی کرد، زیرا نشان می دهد که این شرکت با الزامات تنظیم کننده بازار فارکس مطابقت دارد، که خواستار کنار گذاشتن چنین روش هایی برای جذب مشتریان بیشتر هستند.

پشتیبانی مشتری

آیا سوالی دارید یا مشکلی در رابطه با Exness پیدا می کنید؟ اگر چنین کردید، باید برای دریافت اطلاعات مورد نیاز به پشتیبانی Exness برسید. در اینجا جزئیات پشتیبانی مشتری کارگزار آمده است:

Exness یک پشتیبانی چند زبانه با کیفیت نسبتاً بالا ارائه می دهد که از طریق ایمیل و تلفن قابل دسترسی است. اطلاعات اصلی در وب سایت به بیش از 10 زبان موجود است، در حالی که خدمات مشتری خود به 15 زبان پشتیبانی می شود. با این حال، فقط زبان های انگلیسی، چینی و تایلندی 5/24 کار می کنند. به همین دلیل است که بهتر است قبل از تماس با کارگزار، در دسترس بودن هر زبان را بررسی کنید تا هیچ زبانی وجود نداشته باشد. همچنین می توانید برای یافتن پاسخ سوالات متداول به بخش مرکز راهنمایی در وب سایت بروید.

بررسی گسترده

انتخاب کارگزار با توجه به نیازهای هر معامله گر تنظیم می شود. اگر معامله گر هستید که فقط به یک پلتفرم اولیه و ویژگی های معاملاتی با بهترین ویژگی ها نیاز دارید، Exness می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

Exness فقدان تغییرات ویژگی خود را با مزایای دیگری مانند اسپرد کم که فقط از 0.1 پیپ شروع می شود پوشش می دهد. این برای معامله گرانی که از استراتژی های اسکالپینگ (اسکالپر) استفاده می کنند بسیار مناسب است. اسپرد روی جفت‌های اصلی در انواع اکانت ‌های خاص بسته به شرایط بازار، می‌تواند تا 0.0 پیپ نیز باشد.

نه تنها این، بلکه معامله گران می توانند از مزایای دیگری مانند سیستم برداشت خودکار وجوه نیز بهره مند شوند. اگر یک معامله گر از طریق تسهیلات پرداخت الکترونیکی ارائه شده توسط Exness وجوه خود را برداشت کند، زمان پردازش آنی است و مستقیماً به اکانت می رود. این به این معنی است که وقتی معامله‌گران برداشت می‌کنند، همه چیز به طور خودکار بدون دخالت انسان اتفاق می‌افتد.

ایمنی وجوه معامله گران نیز تضمین شده است زیرا Exness یکی از کارگزاران STP/ECN مستقر در اروپا است. توانایی Exness برای تبدیل شدن به شریک رسمی تیم فوتبال رئال مادرید به مدت 3 سال، از ژوئیه 2017، همچنین شواهدی را نشان می دهد که این شرکت از استحکام بالایی برخوردار است.

واریز و برداشت ممکن است 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته انجام شود. با این حال، توجه به این نکته حائز اهمیت است که شرکت در پردازش سپرده ها و برداشت ها در صورتی که ناشی از سیستم پرداخت باشد، مسئولیتی ندارد.

معامله گران هنگام واریز و برداشت نیازی به نگرانی در مورد کارمزد تراکنش ندارند. هنگام معامله در Exness، کارمزد تراکنش از معامله گران دریافت نمی شود. انواع روش های پرداخت برای معامله گران ارائه شده است، از جمله انتقال سیم، کارت بانکی، Neteller، Skrill و بسیاری دیگر.

تمام اطلاعات نمایش داده شده در وب سایت Exness تست شده و اثبات شده است. تجارت آنها به صورت فصلی توسط Deloitte حسابرسی می شود که یک شرکت حسابرسی خدمات مالی است.

علاوه بر این، Exness یکی از کارگزاران شفاف در صنعت تجارت آنلاین است. معامله گران می توانند تمام اطلاعات مربوط به این شرکت مانند حجم معاملات، تعداد مشتریان فعال، سپرده های مشتریان، وجوه شرکت و بسیاری موارد دیگر را در وب سایت کسب کنند.

پلتفرم های ارائه شده توسط Exness در پلتفرم های متاتریدر 4، متاتریدر 5، وب و موبایل متفاوت است. این کار معامله گران را هنگام معامله در Exness آسان می کند، زیرا آنها همچنین می توانند در هر مکان و هر زمان به پلتفرم های Exness دسترسی داشته باشند.

در طول سال ها، Exness به یک کارگزار تبدیل شده است که معامله گران را جذب می کند. اعتماد معامله گر با رعایت مقررات مالی مانند FCA و CySEC بیشتر می شود.

یکی از معیارهای اعتماد مشتری را می توان روی حجم معاملات قرار داد. تا دسامبر 2018، حجم معاملات ماهانه مشتریان آنها به 348.4 میلیارد دلار رسید و معامله گران فعال در سراسر جهان از 50342 فراتر رفتند.

از طریق برنامه ارائه شده توسط Exness، معامله گران همچنین این فرصت را دارند که با تبدیل شدن به شرکای خود درآمد اضافی کسب کنند. از برنامه معرفی کارگزار (IB)، شرکا می توانند از هر مشتری جدیدی که در آنها ثبت نام می کند تا 33 درصد پورسانت دریافت کنند.

درآمد اضافی را نیز می توان از Exness Partners دریافت کرد. معامله گران می توانند به ازای هر تراکنش انجام شده توسط معامله گرانی که از طریق لینک وابسته ثبت نام می کنند، کمیسیون اسپرد تا 25 درصد دریافت کنند.

هنگام معامله با Exness، فرصت های سود ایجاد شده توسط معامله گران نیز با خدمات هاستینگ VPS افزایش می یابد. این ویژگی کمک می‌کند تا در صورت بروز مشکلات غیرمنتظره مانند قطع شدن اتصال اینترنت یا مشکلات برق که رایانه‌های شخصی معامله‌گران را به‌طور غیرمنتظره‌ای خاموش می‌کند، فعالیت‌های معاملاتی به آرامی و بدون وقفه پیشرفت کنند.

از بررسی بالا، می توان نتیجه گرفت که Exness به دلیل اسپرد کم و انواع اکانت های انعطاف پذیر، یک بروکر مورد علاقه معامله گران است. این شرایط برای معامله گران با سرمایه محدود بسیار مناسب است اما به فرصت های بیشتری برای کسب حداکثر سود نیاز دارد. این کارگزار همچنین به دلیل پشتیبانی حداکثری از شرکای جدید و موجود شناخته شده است.

سوالات متداول درباره Exness

آیا Exness کارگزار خوبی است؟

یک کارگزار خوب از نظر معیارهای بسیاری از جمله ابزارهای معاملاتی، سپرده‌ها و برداشت‌ها و همچنین پشتیبانی از مشتری، خدمات خوبی برای معامله‌گران است. آنچه برای یک معامله گر خاص خوب است لزوماً برای شما معنی مشابهی ندارد. بنابراین اصطلاح “یک کارگزار خوب” می تواند در معنای متفاوت باشد. شما می توانید با بررسی معیارها تصمیم بگیرید که آیا Exness کارگزار خوبی برای شما است یا خیر. به طور کلی، Exness خدمات معاملاتی در فارکس، طلا و نقره، CFD، نفت، سهام، شاخص ها، فلزات، انرژی ها و ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. در مورد روش‌های پرداخت، می‌توانید بین بیت‌کوین، کارت‌های اعتباری/دبیت، Neteller، Perfect Money، Skrill، Tether (USDT)، USD Coin (USDC)، WebMoney و وایر ترنسفر یکی را انتخاب کنید. پشتیبانی مشتری از طریق ایمیل، چت زنده و تلفن در دسترس است.

حداقل سپرده Exness چقدر است؟

سرمایه اولیه در Exness 1 دلار است.

آیا Exness تنظیم شده است؟

Exness توسط مرجع بازار سرمایه کنیا 162، CySEC 178/12، FCA (بریتانیا) 730729، FSA (سیشل) SD025، FSC (BVI) SIBA/L/20/1133، FSC (موریس) 176967 (افریقای خارج) تنظیم می شود. ) 51024 و کمیسیون مالی 22.07.2021. یک کارگزار تنظیم شده برابر است با محیط معاملاتی مسئولانه تر. همچنین می‌توانید انتظار امنیت تضمین‌شده‌تر وجوه را داشته باشید، زیرا برخی از چارچوب‌های نظارتی در صنعت مالی نیازمند یک طرح جبران خسارت در صورت بروز حوادث بی‌سابقه‌ای هستند که منجر به زیان مالی مشتریان می‌شود.

آیا Exness قانونی است؟

Exness یک شرکت کارگزاری است که از سال 2008 خدمات بازرگانی را برای مشتریان ارائه می دهد و دفاتری در قبرس، سیشل و بریتانیا دارد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT