تحلیل تکنیکال شیبا 15 آذر

تحلیل تکنیکال شیبا 15 آذر | شیبا اینو از لیست حذف شد

زمان مطالعه 3 دقیقه

با بررسی شاخص‌های مختلف در داده های درون زنجیره ای و بازار می توان دریافت که شیبا اینو از نظر عملکرد قیمت در وضعیت ضعیفی قرار دارد و ممکن است عملکرد قیمتی مثبتی را برای آینده قابل پیش‌بینی به ما نشان ندهد. اما سرمایه گذاران هنوز نباید وحشت کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال شیبا 15 آذر می پردازیم.

خرید آنی شیبا اینو

تحلیل تکنیکال شیبا 15 آذر

داده‌های IntoTheBlock با ترکیب اطلاعات 6 اندیکاتور که بیشتر آنها در منطقه قرمز در رابطه با Shiba Inu حرکت می‌کنند نشان می دهد که وضعیت فعلی توکن واقعاً ناامید کننده است و معیارهایی مانند رشد شبکه و فعالیت نهنگ ها این مسئله را تایید می کنند.

علاوه بر سرعت رشد ناامید کننده و کاهش تعداد تراکنش‌های بزرگ در شبکه، شیبا اینو در حال تجربه سقوط در سودآوری است، زیرا با گرفتن سود اکثریت دارندگان اولیه Shiba Inu، سودآوری شبکه به پایین‌ترین حد کاهش یافت. تقریباً 60٪ از تمامی دارندگان شیبا اینو هیچ سودی از داشتن توکن میم بدنام ندارند.

شیبا اینو از لیست 10 ارز برتر نهنگ ها حذف شد!

بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم دیگر سکه‌های شیبا اینو را در بین 10 دارایی برتر خود نگه نمی‌دارند و ناگهان به سکه‌های دیگر روی آورده اند.

به گفته WhaleStats ردیاب اصلی کیف پول، 100 نهنگ برتر در زنجیره اتریوم دیگر طرفدار خرید شیبا اینو نیستند، زیرا در آخر هفته آن را از فهرست 10 مالکیت برتر خود حذف کردند.

تصویر زیر همچنین نشان می دهد که نهنگ ها تمرکز خود را به آلتکوین های دیگر مانند خرید مانا (MANA) و stETH تغییر داده اند. این دو بزرگ‌ترین و اولین سکه‌های موجود در فهرست ۱۰ دارایی برتر در حال حاضر هستند.

تحلیل تکنیکال شیبا 15 آذر

تحلیل تکنیکال شیبا 15 آذر

پس از آنها ANT، ENJ، UTK، CVC، TKN، DAWN و SNT قرار دارند. فراتر از فهرست 10 ارز برتر، مانند حداقل 20 مورد برتر، SHIB نیز یافت نمی شود.

با این حال، فهرست ثروتمندان برتر در همان پلتفرم نشان می دهد که بزرگترین سرمایه گذاران اتریوم همچنان SHIB را در اختیار دارند. بزرگترین کیف پول در این لیست اکنون حاوی مقدار قابل توجهی از این توکن میم است — 18,113,302,000,496 به ارزش 178,053,759 دلار. نهنگ های دیگر 100 میلیون دلار در این سکه یا کمتر دارند، اما هنوز آن را نگه می دارند.

تعداد کل دارندگان SHIB، طبق آمار WhaleStats، اکنون به 1255976 نفر رسیده است.

بررسی عملکرد قیمت شیبا اینو

عملکرد بازار شیبا اینو نزدیک به عملکردی نبوده است که اکثر سرمایه گذاران ارز دیجیتال دوست دارند ببینند. در کمتر از یک ماه، شیبا اینو بیش از 20 درصد از ارزش خود را از دست داد و از آن زمان هیچ شانسی برای بهبودی نداشت.

اما علی‌رغم عدم حرکت مثبت و عملکرد افسرده‌کننده در بلندمدت، SHIB در مقایسه با عملکرد دارایی‌هایی با پشتوانه قوی تر مانند اتریوم یا کاردانو، عملکرد استثنایی بدی ندارد.

این در مجموع افزایش قابل توجهی در قیمت سکه از 22 نوامبر (زمانی که با 0.00000821 دلار معامله می شد) است، زیرا SHIB افزایش یافته است.

قیمت فعلی SHIB در نمودارها 89.43٪ پایین‌تر از اوج تاریخی است که میم کوین در اواخر اکتبر سال گذشته به آن دست یافت.

وضعیت فعلی شیبا اینو به‌جای ماهیت مشکل‌ساز خود توکن شیبا اینو، ناشی از شرایط عمومی بازار در رکود است. متاسفانه، دارندگان شیبا اینو به این توکن کمک نکردند تا عزت نفس بیشتری در بازار کسب کند و به احتمال زیاد تا بهبود کل بازار کریپتو بدون سود و یا با سودهای جزیی باقی خواهد ماند.

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT