قیمت ارز مانا (MANA)

احتمال رشد قیمت ارز مانا (MANA) پس از همکاری دسنترالند با نام های تجاری

زمان مطالعه 3 دقیقه

دسنترالند اگرچه بیشتر به دلیل قابلیت‌های متاورس خود شناخته می‌شود، اما سرمایه گذاران بسیاری نیز هولدر توکن بومی آن هستند. در این مقاله به بررسی رشد قیمت ارز مانا (MANA) پس از همکاری با نام های تجاری بزرگ می پردازیم.

رشد قیمت ارز مانا (MANA)

در چند هفته گذشته که به نظر میرسید بازار در حال رالی بوده است، ارز MANA، علیرغم افزایش 21.11 درصدی، ترمز گرفته و حتی کمی عقب نشینی کرده است. اما تحولات اخیر اکوسیستم ممکن است همه چیز را برای همیشه تغییر دهد.

همکاری دسنترالند با سامسونگ و آمازون

همانطور که تبلیغات متاورس در سراسر جهان همچنان در حال رشد است، می توان انتظار داشت که شرکت های اصلی بیشتری وارد این حوزه شوند. این هفته هم سامسونگ و هم آمازون همین کار را کردند.

برای معرفی گوشی جدید OnePlus، آمازون هند یک رویداد متاورس را در دسنترالند برگزار کرد، جایی که قرار بود گوشی رونمایی یا به عبارتی آنباکسینگ شود.

اگرچه علاقه به متاورس در هند رو به افزایش است، چنین استراتژی هایی از یک بازار بزرگ مطمئناً این امر را تشدید می کند.

علاوه بر این، سامسونگ پس از راه‌اندازی دنیای مجازی 837X خود در دسنترا لند در ژانویه امسال، رویدادی را چند روز پیش برگزار کرد و مجموعه نوآوری سرگرمی‌های خانگی آینده خود را به نمایش گذاشت و به بازدیدکنندگان این امکان را داد تا هنر NFT خود را طراحی کنند.

وضعیت بازار ارز دسنترالند

اما در حالی که روند صعودی برای مدت کوتاهی وارد بازار شد، به زودی ناپدید شد و MANA دوباره با قیمت 2.67 دلار معامله می‌شود و در محدوده چهار ماهه تثبیت بین 3.51 تا 2.41 دلار باقی مانده است. با این حال روند گسترده تر بازار سریعاً بر تغییر روند قیمت ارز مانا تأثیر می گذارد.

لازم به ذکر است که از ماه فوریه تاکنون، شاخص جهت‌گیری متوسط ​​(ADX) یک بار از آستانه 25.0 عبور نکرده است تا روند فعال را تقویت کند.

قیمت ارز مانا (MANA)

قیمت ارز مانا (MANA)

اگر سکه بتواند حد بالایی این منطقه را آزمایش کند، می تواند روند صعودی بسیار مورد نیاز را برای این ارز به ارمغان بیاورد چرا که نسبت به برترین بودن در پروژه های متاورس روند آن نا امید کننده بوده است.

ماه به ماه، خرید زمین های مجازی در دسنترالند رو به کاهش است. پس از رسیدن به 19.3 میلیون دلار در ژانویه، این ارقام کاهش یافت و ماه گذشته، کل فروش LAND در مجموع تنها 7.1 میلیون دلار ارزش داشت.

قیمت ارز مانا (MANA)

قیمت ارز مانا (MANA)

اما علیرغم فروش به اندازه کافی خوب، حجم ماهانه پایین بود زیرا میانگین قیمت هر زمین به تنها 7.1 هزار دلار سقوط کرد، که پایین‌ترین قیمت در 9 ماه گذشته بود. بنابراین، در این ماه حجم ها می توانند افزایش پیدا کنند زیرا در حال حاضر میانگین قیمت یک قطعه در دنیای مجازی تقریباً 11 هزار دلار است.

قیمت ارز مانا (MANA)

قیمت ارز مانا (MANA)

این نشانه خوبی است زیرا قیمت های بالاتر تقاضای بالاتری را نشان می دهد که از افزایش قیمت ثابت برای ارز مانا حمایت می کند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT