گرفتن کار در Upwork

گرفتن کار در Upwork |  چگونه در آپ ورک پروژه بگیریم ؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

چه یک فریلنسر باشید که در جستجوی کار هستید یا کارفرمایی که به دنبال استخدام است، احتمالا چیز هایی در مورد Upwork شنیده‌اید. در این مقاله به بررسی گرفتن کار در Upwork می پردازیم.

گرفتن کار در Upwork

کار از راه دور آنلاین برای بسیاری از افراد یک رویا است. فریلنسینگ آنلاین یک ایده فریبنده است، زیرا می‌توانید در خانه نشسته و کار کنید. متأسفانه، یافتن کار آنلاین قابل اعتماد دشوار است.

کلاهبرداران مانند شکارچی در کمین شما نشسته اند، بسیار محتمل است که سرتان کلاه برود. پس باید دنبال پلتفرم های معتبر باشید. اکثر فریلنسر هایی که دنبال پروژه هستند در جستجوی شغلی خود با Upwork مواجه شدند. این پلتفرم محبوب یک غول فریلنسری است، اما نظرات متفاوت کاربران شاید شما را به شک بندازد.

در این مقاله هرچیزی که در مورد Upwork نیاز دارید بدانید را بررسی می‌کنیم.

Upwork.com چیست؟

گرفتن کار در Upwork

گرفتن کار در Upwork

Upwork یک شبکه آنلاین است که فریلنسرها و کارفرمایان را به هم متصل می کند. Upwork بزرگ ترین بازار فریلنسری است. قبلاً دو شرکت جداگانه Elance و oDesk بود. از زمان ادغام آنها در سال 2015، Upwork به محلی برای یافتن مشاغل، کارکنان یا کارفرمایان فریلنسری شده است.

این پلتفرم به بسیاری از صنایع، از جمله طراحی وب، خدمات مشتری، برنامه نویسی، آمار، تایپ، تصویرسازی و ترجمه پاسخ می دهد. امکانات آن بی پایان است.

ارسال فرصت های شغلی در سایت برای همه رایگان است. تعداد زیادی پست وجود دارد، از آژانس هایی که به دنبال کپی‌نویسان سئو هستند تا استارت‌آپ هایی که به دنبال طراحان بازی های ویدیویی هستند تا پروژه های پرشور خود را زنده کنند. از دانشجویانی که به دنبال یک نفر برای حل تمرینات خود هستند تا افرادی که به دنبال طراح گرافیک هستند.

اگرچه کارفرمایان برای ایجاد حساب کاربری با موانع زیادی روبرو نیستند، اما فریلنسرها باید قبل از ارائه پیشنهادات و دریافت دستمزد، از چند حلقه عبور کنند. فریلنسرها برای ایجاد یک نمایه و متناسب با شرایط خاص برای دریافت پروژه ها درخواست دهند.

Upwork هزینه خدمات نسبتاً زیادی را از فریلنسرها (معمولاً 20 درصد برای شروع) به اضافه مالیات بر ارزش افزوده برای کاربران اروپایی و همچنین هزینه خدمات از مشتریان دریافت می کند. کاربرانی که به دنبال امتیازهای اضافی به عنوان فریلنسر یا کارفرما هستند، می‌توانند حساب های پریمیوم را انتخاب کنند تا فعالانه برای موقعیت هایی که برای آنها دعوتنامه دریافت نکرده‌اند درخواست دهند.

آیا Upwork قانونی است؟

بسیاری از مشتریان و فریلنسرها به طور یکسان از طریق Upwork نفع می‌برند. این یک سایت قانونی است که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

Upwork اقدامات امنیتی بسیاری را برای اطمینان از ایمنی کاربران خود انجام می دهد و همه کاربران را تشویق می کند تا دستورالعمل های خاصی را برای تنظیم فعالیت ها در پلتفرم دنبال کنند.

به عنوان مثال، مشتریان باید هزینه پروژه “مقاله های عطف” را پیش از پایان آن پرداخت کنند، این هزینه به طور موقت در Eskow قرار می‌گیرد. این بدان معناست که پول با شخص ثالث از قبل در قراردادی منتظر می‌ماند، بنابراین نیازی نیست فریلنسر ها نگران حق الزحمه خود باشند.

آنها همچنین به هر گونه فعالیت مشکوک از سوی مشتریان هشدار می دهند. در صورت مشاهده فعالیت مشکوک به شما هشدار می دهند که کار را متوقف کنید. به عنوان مثال، هنگامی که مشتریان اطلاعات پرداخت را به قراردادهای ساعتی متصل می کنند، Upwork به فریلنسر ها در صورت انقضای اطلاعات اعتباری آنها اطلاع می دهد.

این پلتفرم به پیام ها و پست ها برای تعلیق هر کاربر مشکوک نظارت می‌کند. علیرغم همه این تلاش ها، کلاهبرداری ها از طریق پلتفرم امکان پذیر است‌. اگر متحمل ضرر شوید، Upwork احتمالاً ضرر های شما را پوشش نخواهد داد.

کلاهبرداری های Upwork چیست؟

گرفتن کار در Upwork

گرفتن کار در Upwork

کلاهبرداران هنوز هم می‌توانند راه خود را در Upwork در قالب مشتریان و فریلنسرها باز کنند. مهم است که بدانید این کلاهبرداری ها چیست تا بتوانید از آنها دوری کنید. 

کارفرمایان متقلب

تعداد زیادی کارفرمای قانونی در Upwork وجود دارد، اما گروهی از مردم به دنبال کلاهبرداری از زمان یا پول شما هستند. این احتمال وجود دارد که کارفرمای درستکار هم شما را به ارتباطات خارج از سایت هدایت کنند یا از شما درخواست «کار آزمایشی» کنند. اما اکثر کلاهبرداری ها از این طریق انجام می‌شود. 

در ابتدای فریلنسری احتمالا به دلیل کمبود سابقه و امتیاز، راضی به انجام هر پروژه ی اضافی برای خشنود کردن کارفرما یا جلب مشتری خواهید کرد. کلاهبرداران این را تشخیص می دهند و سعی می کنند کاربران آسیب پذیر را برای انجام کارهای مشکوک تحت فشار قرار دهند.

گاهی اوقات، آنها از اطلاعاتی که از طریق “برنامه های کاربردی” در سایت های فیشینگ جمع آوری می کنند استفاده می کنند. کلاهبرداران همچنین ممکن است شما را متقاعد کنند که چیزی بخرید یا یک برنامه را دانلود کنید و سپس پولی به شما نپردازند.

کار آزمایشی (یا هر کاری که قبل از نهایی شدن قرارداد Upwork انجام شده است) هیچ امنیتی ندارد. این قراردادهای محافظت نشده همچنین شامل آنهایی است که خارج از Upwork بسته شده اند. اگر Upwork متوجه شود که قرارداد خود را به خارج از پلتفرم منتقل کرده‌اید، ممکن است حساب شما را به طور کلی مسدود کند.

برای کارفرمایان کار ساده ای است و تا حدودی رایج است که از بسیاری از کاربران درخواست یک کار آزمایشی کوتاه کنند. Upwork به شدت در مورد انجام این کار هشدار می دهد و شما را تشویق می کند تا مشتریانی را که کار آزمایشی انجام می دهند گزارش دهید.

برخی از ویژگی های قرارداد ممکن است به مشتریان این امکان را بدهد که اگر ادعا کنند آنچه را که خواسته‌اند به آنها نداده‌اید، برای پس گرفتن پول خود اقدام کند.

تیم Upwork معمولاً این اختلافات را حل می‌کند، اما ممکن است منجر به از دست رفتن پول شما شود زیرا علیرغم تلاش زیاد، درخواست مبهم مشتری را ارائه نکردید.

این مشکلات کلاهبرداری برای هیچ بازار کار آنلاین، حتی سایر سایت های معتبر مانند  LinkedIn، غیر معمول نیست.

کلاهبرداران فریلنسر

کلاهبرداران ممکن است از پروفایل های فریلنسینگ نیز استفاده کنند. اقدامات مشابهی که برای محافظت از فریلنسرها استفاده می شود ممکن است به کلاهبرداران کمک کند تا بدون ارائه کار خوب از مشتریان پول دریافت کنند.

فریلنسرها ممکن است در مورد اعتبارنامه ها دروغ بگویند و کیفیتی را که درخواست کرده اید ارائه ندهند، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور نیستید برای آن هزینه بپردازید.

به عنوان مثال، ممکن است فردی به عنوان یک انگلیسی زبان مادری ظاهر شود، اما پس از استخدام او برای یک پروژه، متوجه می شوید که گرامر او بسیار ضعیف است. به همین ترتیب ممکن است کسی قول دهد که برنامه نویسی یا آمار را حرفه ای بلد است ولی یک پروژه را با اشتباهات خود به طور کامل از بین ببرد.

برخی از قراردادها کارفرمایان را از این امر محافظت می کنند، در حالی که برخی دیگر کار را دشوار می کنند. به عنوان مثال، اگر به فریلنسر یک قرارداد ساعتی بدهید، پس از اینکه متوجه شدید «کار» تقلبی بوده است، پس گرفتن پولتان دشوار است.

نحوه استفاده ایمن از Upwork

گرفتن کار در Upwork

گرفتن کار در Upwork

Upwork در مورد نحوه استفاده ایمن از خدمات خود توصیه هایی دارد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که دستورالعمل ها برای محافظت از سود آنها وجود دارد، اما این مقررات به محافظت از درآمد و پروژه های شما کمک می کند.

کاربران Upwork باید این نکات را در نظر داشته باشند:

  • بازخورد نمایه را در نظر بگیرید.
  • هرگز قرارداد ها را خارج از پلتفرم نگیرید.
  • هرگز پروژه های “آزمایشی” را پیشنهاد، درخواست یا قبول نکنید.
  • فقط پس از یک قرارداد نهایی شروع به کار کنید.
  • روی درخواست های مبهم یا با کاربرانی که پاسخگو نیستند کار نکنید.
  • هرگونه فعالیت مشکوک را گزارش دهید.

آیا باید از Upwork استفاده کنم؟

Upwork یک سایت عالی برای یافتن فریلنسرها و کار های فریلنسری است (اگرچه هزینه آن کمی بیشتر از سایر پلتفرم ها است). اگر مسئولانه از وبسایت استفاده کنید، ابزاری کاملا ایمن و موثر برای کسب درآمد آنلاین است.

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. حامد شاکری گفت:

    چطوری میتونیم تو این سایت درامد خودمونو نقد کنیم؟

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      شما می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت در زمینه نقد درامد ارزی استفاده نمایید

  2. ehsan_freelanc گفت:

    مرسی از اطلاعات مفیدتون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.