پشتیبانی بروکر دو پرایم

پشتیبانی بروکر دو پرایم

زمان مطالعه 2 دقیقه

بروکر دو پرایم سابقه 10 سال فعالیت در بازارهای مالی را دارد. دفتر مرکزی شرکت مادر این بروکر یعنی Elish & Elish Inc در آمریکا و شهر Fort Worth واقع شده است. این هلدینگ توسط SEC، ASIC و برخی از نهادهای معتبر رگولاتوری، رگوله شده است و مجوز ارائه خدمات مالی را به مشتریان دارد. در ادامه به بررسی پشتیبانی بروکر دو پرایم و اعتبار آن می پردازیم.

شارژ بروکر dooprime

پشتیبانی بروکر دو پرایم

کاربران می‌توانند از روش‌های مختلفی با پشتیبانی دو پرایم ارتباط برقرار کنند. این روش‌های شامل چت آنلاین سایت، ارسال ایمیل و تماس تلفنی می‌شود.

لازم به ذکر است که تمامی این راه‌های ارتباطی به زبان انگلیسی است. البته کاربران ایرانی می‌توانند از طریق چت تلگرام به پشتیبانی فارسی زبان متصل شده و به حل مشکلات خود بپردازند. آیدی تلگرام پشتیبان فارسی بروکر دوپرایم را می‌توانید در اطلاعات ابتدای صفحه پیدا کنید.

پشتیبانی بروکر دو پرایم

پشتیبانی بروکر دو پرایم

بروکر دو پرایم، اسپانسر رسمی باشگاه منچستریونایتد

بروکر دو پرایم به عنوان اسپانسر رسمی باشگاه فوتبال منچستریونایتد شناخته می‌شود. این همکاری با شعار “ما به کارهایی که شما انجام می‌دهید، اهمیت می‌دهیم” شکل گرفته است. طی این همکاری بروکر دو پرایم به عنوان پلتفرم رسمی تجارت مالی آنلاین منچستریونایتد، به این باشگاه انگلیسی خدمات ارائه می‌دهد. با این همکاری تبلیغات ویژه دو پرایم در باشگاه اولد ترافورد (باشگاه خانگی منچستریونایتد) به نمایش گذاشته شده است.

آیا بروکر دو پرایم معتبر است؟

بروکر Doo Prime دارای رگوله‌هایی از کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان، استرالیا، مالزی و هنگ کنگ است. علاوه‌براین بروکر دو پرایم توسط نهادهای مالی کشورهای وانواتو، سیشل و موریس نیز ثبت و تنظیم شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT