پلتفرم جدید شبکه اجتماعی

6 پلتفرم جدید شبکه اجتماعی که امسال باید مراقب آنها باشید

زمان مطالعه 6 دقیقه

در اینجا برخی از پلتفرم‌های جدید رسانه‌های اجتماعی در حال افزایش برای چشم‌اندازی در سال جاری آورده شده است.

رسانه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند. این یک رسانه عالی برای ملاقات با افراد جدید، اشتراک گذاری، سرگرم کردن خود و موارد دیگر است. اکثر مردم حداقل یکی از پلتفرم‌های اصلی گوشی خود را دارند، اما دنیای رسانه‌های اجتماعی فراتر از اپلیکیشن‌های موجود است.

هر سال پلتفرم‌های جدیدی به بازار می‌آیند، و اگرچه همه آنها به اوج نمی‌رسند، اما برخی از آنها موفق می‌شوند.

1.پلتفرم جدید شبکه اجتماعی: Post.News

Post.News یا به اختصار Post، خود را مکانی برای افراد واقعی می داند. اخبار واقعی. گفتگوهای مدنی.» این پلتفرم به عنوان یک جایگزین توییتر پس از اینکه ایلان ماسک مدیریت توییتر را در دست گرفت و شروع به ارائه تغییراتی کرد که کاربران چندان دوست نداشتند، ظاهر شد.

هدف پست ایجاد فضایی است که اجازه لفاظی مملو از نفرت را نمی دهد و در عین حال آزادی بیان را تضمین می کند و مجموعه ای از ساختارها و قوانین را ارائه می دهد. متناقض به نظر می رسد، اما باید کار کند زیرا این پلتفرم توجه زیادی را به صورت آنلاین جلب کرده است.

از آنجایی که پست در مرحله آزمایش بتا است، برای ثبت نام باید در لیست انتظار قرار بگیرید. اگر Post باید به هدف خود یعنی ایجاد فضایی امن برای بحث و گفتگو و عاری از ترول‌های آنلاین یا مخالفان حرفه‌ای نفرت‌پراکنده دست یابد، شاید حتی جایگزین خوبی برای توییتر باشد.

و با توجه به اینکه پلتفرم رسانه های اجتماعی توسط کاربران آن تعدیل می شود، این به خود کاربران بستگی دارد که آیا این اتفاق بیفتد یا خیر.

2. Artifact

هوش مصنوعی در فضای آنلاین رونق زیادی ایجاد کرده است. در نتیجه، خدمات بی‌شماری تحت رهبری هوش مصنوعی برای افراد وجود دارد که می‌توانند کاوش کنند، از داستان‌نویسی با هوش مصنوعی گرفته تا استفاده از تولیدکننده‌های موسیقی هوش مصنوعی برای ایجاد آهنگ‌های منحصربه‌فرد، تا ساخت هنرهای کامپیوتری با استفاده از هوش مصنوعی، و بسیاری موارد دیگر. و Artifact تصمیم گرفته است از هوش مصنوعی برای تهیه یک فید خبری شخصی برای شما استفاده کند.

اگر برنامه رایگان Artifact را دانلود کنید، یک فید خبری سفارشی با قدرت هوش مصنوعی دریافت خواهید کرد. شما موضوعاتی را انتخاب می کنید که برای شما جذاب باشد و Artifact بقیه کارها را انجام می دهد. این برنامه به شما امکان می دهد ده موضوع یا بیشتر را انتخاب کنید.

هنگامی که پلتفرم رسانه های اجتماعی علایق شما را درک کرد، بیشترین مطالبی را که به صورت آنلاین یافت می شود و مربوط به آنهاست را به شما نشان می دهد. این مانند فیلتر شخصی شماست—شما فقط می بینید که چه چیزی مهم است. همچنین می‌توانید داستان‌هایی را با دوستان خود در برنامه به اشتراک بگذارید و از طریق تبادل، موضوعات مورد علاقه بیشتری را کشف کنید.

همچنین می‌توانید تمام اشتراک‌های پولی را که نگه می‌دارید اضافه کنید، و پلتفرم رسانه‌های اجتماعی قول می‌دهد که آنها را برای شما اولویت‌بندی کند. بنابراین اگر یک اقتصاددان مشتاق یا خواننده نیویورک تایمز هستید، هر دو در جلو و مرکز صفحه نمایش شما خواهند بود.

3.پلتفرم جدید شبکه اجتماعی: True

True به شما امکان می دهد تا زندگی خود را به صورت آنلاین با حفظ حریم خصوصی به اشتراک بگذارید. پلت فرم رسانه های اجتماعی نیز رایگان است.

در True، شما انتخاب می کنید که چه چیزی و با چه کسی به اشتراک بگذارید. و وقتی این انتخاب را انجام می‌دهید، فقط کسانی که انتخاب کرده‌اید می‌بینند که چه چیزی را به اشتراک می‌گذارید.

همچنین ایجاد ارتباط با افراد مناسب برای موضوعات مناسب بدون پر کردن فیدهای همه با محتوایی که برای آنها جالب نیست، آسان تر می کند. به عنوان مثال، می توانید با همکلاسی های قدیمی ارتباط برقرار کنید یا جامعه ای از صاحبان سگ جدید را پرورش دهید. نگاه کردن به یک فید انتخاب‌شده، گزینه بهتری است، به‌جای اینکه یک فید پر از موضوعات مختلف باشد. حتی می‌توانید فید رسانه‌های اجتماعی خود را برای بهبود سلامت روان خود تنظیم کنید.

در پلتفرم، یک موضوع ایجاد می‌کنید، انتخاب می‌کنید که چه کسی می‌تواند بخشی از آن باشد، و به پست کردن ادامه می‌دهید. شما می توانید دو نفر یا صدها نفر را انتخاب کنید – اما این کار را یکی یکی انجام می دهید. و اگر نمی‌خواهید انتخاب کنید چه کسی می‌تواند در رشته خصوصی شما باشد، می‌توانید آن را عمومی کنید.

رشته‌های خصوصی بدون آگهی هستند، در حالی که رشته‌های عمومی ممکن است آگهی‌هایی را بر اساس علایق نشان‌داده‌شده توسط افراد در اولین بارگیری برنامه نشان دهند. سپس، اگر تصمیم به ترک آن تاپیک دارید، هر آنچه در آن به اشتراک گذاشته اید، با شما باقی می ماند. بنابراین True واقعاً یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که دارای ارتباط خصوصی بین شرکت کنندگان مایل است.

4. Diem

Diem خود را به عنوان یک موتور جستجوی اجتماعی می بیند. فضایی را ارائه می دهد که در آن زنان و افراد غیر باینری می توانند داستان ها، منابع و اطلاعات را جمع آوری و تبادل کنند.

این مکانی برای غریبه ها برای ملاقات، به اشتراک گذاشتن تجربیات و داستان های زندگی، پرورش یک جامعه، و تولید منابع برای کاربران فعلی و آینده است.

هنگامی که Diem را دانلود کردید، می توانید چندین موضوع مورد علاقه را برای کاوش انتخاب کنید و به انجمن های مبتنی بر علاقه از قبل تأسیس شده بپیوندید. فضاهایی که از طعمه کلیک دور می شوند و به نفع نمایش افراد واقعی با داستان ها و تجربیات واقعی هستند.

این پلتفرم به شما امکان می‌دهد به صورت آنلاین با افراد دیگر در ارتباط باشید و از طریق تبادل دانش خود را ارتقا دهید. Diem رفاقت را ارائه می دهد، و مطمئناً یک برنامه برای پیگیری است. علاوه بر این، به نظر می رسد که هوش مصنوعی را نیز پذیرفته است، و این همیشه هیجان انگیز است.

5.پلتفرم جدید شبکه اجتماعی: Lemon8

Lemon8 بهترین فضا برای خلاقانی است که به دنبال پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوا هستند تا بتوانند با دیگرانی که سرگرمی‌ها و جذابیت‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند، ترکیب شوند.

این پلتفرم به شما امکان می دهد به اشتراک بگذارید، کاوش کنید، و کشف کنید. می توانید ساعت ها را روی آن تلف کنید. در Lemon8، شما یک برگه Following و For You و زیربخش های بی شماری از علایق دارید که می توانید مرور کنید.

توصیه‌های شخصی‌شده‌ای را در فید For You خود دریافت می‌کنید، که همه آن‌ها بر اساس آنچه قبلاً دوست داشته‌اید خواهد بود. و همانطور که به خوبی ثابت شده است، فیدهای الگوریتمی رسانه های اجتماعی در حفظ علاقه شما بسیار خوب هستند.

با نگاهی به Lemon8، نمی توانید آن را با TikTok مقایسه نکنید. و با توجه به اینکه Lemon8 توسط شرکت مادر TikTok ByteDance ساخته شده است، ممکن است تصادفی نباشد.

Lemon8 برای به اشتراک گذاشتن الهامات و ایده ها و چگونگی پیدایش آنها پس از زنده کردن آنها عالی است. این یک مکان عالی برای پرورش جوامع با منافع مشترک است.

6.پلتفرم جدید شبکه اجتماعی: PearPop

بهترین راه برای توصیف PearPop به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که بهترین چیز برای سازندگان محتوای آنلاین است.

PearPop جایی است که سازندگان به دنبال کسب درآمد هستند و در عین حال محتوای مورد علاقه خود را نیز تولید می کنند. و ویروسی بودن هزینه دارد. هرچه محتوای شما ویروسی‌تر شود، درآمد بیشتری از آن کسب می‌کنید.

این یک فرآیند نسبتا ساده است. برای کسب درآمد از طریق پلتفرم، یک اکانت کاربری در PearPop ایجاد می‌کنید و TikTok (و هر اکانت رسانه اجتماعی دیگری که می‌خواهید) را به آن لینک می‌دهید. سپس چالش‌هایی را انتخاب می‌کنید تا آن را به خوبی با فضای و محتوای قبلی خود هماهنگ کنید. پس از ایجاد محتوا، ورودی خود را ارسال می کنید و از آن درآمد کسب می کنید.

PearPop راهی برای کسب درآمد از کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید ارائه می‌دهد – ایجاد محتوا برای سایر اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی خود. و با توجه به اینکه یافتن تعداد زیادی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی که برای تولید محتوا به شما پول می دهند آسان نیست، چرا آن را امتحان نکنید؟

جدید همیشه بهتر نیست

اگرچه چشم انداز یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر برای کاوش می تواند فریبنده باشد، هنوز باید محتاط باشید. جدید ممکن است هیجان انگیز باشد، اما در نظر بگیرید که آیا ارزش ثبت نام در آن پلتفرم اجتماعی جدید را دارد یا خیر. ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد که باید به آنها توجه کنید.

نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی همیشه در صدر این فهرست هستند، بنابراین مراقب ارائه اطلاعات خود باشید. همچنین، پلتفرم‌های جدید ممکن است هیجان ایجاد کنند، اما در بلندمدت آن را حفظ نکنند، بنابراین زیاد به آن وابسته نشوید. البته، شما می توانید آنچه را که در آنجا وجود دارد کشف کنید، اما هوش خود را در مورد خود حفظ کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT