پلتفرم میم لندیا (Memelandia)

پلتفرم میم لندیا (Memelandia) شبکه تون رونمایی شد

شبکه تون (TON) پلتفرم میم لندیا (Memelandia) را راه‌اندازی کرده و در تلاش است آن را به مرکز غیر متمرکز میم کوین‌های اکوسیستم خود (توکن‌هایی مثل داگز و همستر کامبت) تبدیل کند.

پلتفرم میم لندیا (Memelandia)

به نظر می‌رسد که با تقویت اکوسیستم میم کوین‌های شبکه ترون و سولانا، شبکه تون هم برنامه‌های جدیدی را برای تقویت میم کوین‌های خود آغاز کرده است. به عبارت دقیق‌تر شبکه مذکور پلتفرم میم لندیا را برای رشد، رقابت و تقویت نوآوری جوامع میم کوین‌ها ایجاد کرده است.

میم لندیا چند پلتفرم کلیدی دارد که همکاری و رقابت را در بین علاقه‌مندان به میم کوین‌ها تشویق می‌کند. یکی از این پلتفرم‌ها پلتفرم Launchpad Lair است و به کاربران اجازه می‌دهد میم کوین‌های جدیدی را راه‌اندازی کنند. پلتفرم‌های دیگر مانند Meme Mountain و Cabal Arena برای تقویت رقابت جوامع، سازندگان و معامله‌گران میم کوین‌ها راه‌اندازی شده‌ است. از بین بقیه پلتفرم‌های میم لندیا می‌تواند به Community Forest و Memecoin Armory و Lagoon of Digital Resistance اشاره کرد.

پلتفرم میم لندیا (Memelandia)

پلتفرم میم لندیا (Memelandia)

در میم لندیا کاربران برای رشد قیمت، حجم، ارزش بازار، تعامل و فهرست‌ شدن توکن‌های مورد نظرشان در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) رقابت می‌کنند. جوامعی که عملکرد برتری داشته باشند، با ایردراپ و سایر مشوق‌ها پاداش می‌گیرند. این پلتفرم همچنین ابزارهایی مانند ربات‌های تجاری و لانچ‌پدها را برای معامله‌گران و سازندگان توسعه‌ داده‌ است. علاوه بر این، پشتیبانی بازاریابی و مشارکت جامعه را برای ترویج میم کوین‌ها فراتر از TON ارائه می‌کند. شبکه تون تاکید کرده است:

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT